u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#51 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Která hadička to prosím tě je? Budík je objednán a přijde příští týden.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#52 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Hadička, která vede od tzv. "vacuum tree" do kabíny k budíku. U škrt. klapky je takový plastový rozvaděč k volnoběžnému ventilu a k němu je připojena i tahle hadička.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#53 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Tak stromeček jsem našel i hadičku která vede do budíku, pěkně držela podtlak i přetlak a budík se ani nehnul (ři nastartovaném motoru). Domnívám se že bude zatuhlá ručička v přístrojovce. Stejně ji chci vytáhnout protože někdo pokazil nulování kilometrů. Předpokládám že to je jako u V70 kde se musí zhodit horní část přístrojovky když chci vytáhnout budíky..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#54 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Jo, vrch palubky dolů a pak máš přístup k přístrojovce. Ještě může být ucpaný přívod u budíčku. Je tam taková molitanová vložka jakoby tlumič tlakových rázů, a ta může být zanesená.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#55 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
V pátek jsem hadičkou domlouval budíku na přístrojovce a v sobotu začala chodit i na levou stranu jak má. Ale bylo to jen první jízdu. Pak už zase nic. Jak přijde manometr tak hned vyzkouším funkci wastegate.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#56 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Já jsem zase zjistil, když jsem zkoušel nastavení táhla podle toho videa, že jsem měl wastegate asi pořád trochu pootevřenou. Bylo to zhruba o půl díry, když jsem táhlo sundal a páčku přitlačil rukou zpátky.
Po seřízení bych řekl, že to jede pocitově trochu lépe.
Po seřízení bych řekl, že to jede pocitově trochu lépe.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#57 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Taky doufám že to tak budu mít jak ty.. Opravdu by mě zajímalo jestli je to jenom pocit nebo to tvoje auto skutečně jede lépe. Mělo by to jet hlavně odspoda líp, že.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#58 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Takže klapka pomocí různých hadiček a tlakového zařízení na stříkání rostlin nastavená. Samozřejmě byla pootevřená. Jelikož pršelo tak jsem to pořádně nevyzkoušel, ale nějakou změnu jsem nepocítil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#59 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Pozor změna!!! Dnes jsme s klukem jeli na hřiby a tak jsem jel pěkně klidnou jízdou okreskami a po dálnici. Musím říct že auto se dost změnilo k lepšímu. Dá se krásně jet do 2500 otáček a spotřeba solidně klesla cca o 2 litry což jsem byl opravdu hodně překvapený a ani jsem to nečekal. Takže jsem spokojený.
A ještě foto z dálnice při plným plynu.
A ještě foto z dálnice při plným plynu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#60 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Ještě jsem si všiml, že když prudce akceleruji třeba na dvojku nebo trojku tak se mi ručička na asi vteřinu dostane na konec bílého pole a pak se vrátí tam kde je na fotce. Je to v pořádku??
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#61 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Asi máš už moc utaženej wastegate, zkus ho trochu povolit...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#62 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Můžu to tak nechat? Vadí to něčemu??
#63 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Aka je vlastne spravna hodnota na 2.0 T5 ? B5204T - myslim tlak, kedy sa ma otvorit wastegate
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#65 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
To je 0.1 bar, to bych si dovolil nesouhlasit. Odhaduju tak 0.3 minimum. Ale můžu se mejlit, poslední dobou se mi to totiž celkem daří.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#66 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Taky mi to přijde nějak málo, ikdyž ve vadisu to tak je... Já nastavil 0.3
Engine Adjustment pressure
B5204T 12.5 kPa
B5204T2 12.5 kPa
B5204T3 15 kPa
B5204T3, from model year 1999 18 kPa
B5204T4 12.5 kPa
B5204T5 12.5 kPa
B5234T 12.5 kPa
B5234T2 30 kPa
B5234T3 30 kPa
B5234T4 12.5 kPa
B5234T4 R-line, from model year 1998 28 kPa
B5234T5 12.5 kPa
B5234T6 30 kPa
B5234T7 12.5 kPa
B5234T8 30 kPa
B5244T2 30 kPa
B5244T3 12.5 kPa
B5254T 12.5 kPa
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#67 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Já jsem nastavil 12,5 +- a funguje to dobře.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#68 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Zdá se mi, že to nějak dobře jede, tak snad se tomu nic nestane..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
#69 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Máš to dobře neboj!
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#70 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Tak paráda. Díky všem za rady.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 12101
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#71 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
On ten tlak bude asi skoro fuk, protože TCV to řídí podle tlaku v sání.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#72 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
U 850 ještě ne e pokud se nepletu...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#73 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
Tak jak to teda je?? Snad to nebude tak tragické že ručička chodí na chvíli ke konci pole. A jaký je rozdíl mezi T5 a T5R u italské verze? Výkon je stejnej.. Jede to snad líp??
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3217
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#74 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
U 2,3 R-kových verzí se liší ŘJ, kde je funkce overboost, která asi na 30 sekund povolí více tlaku a přidá celkově asi 10 kW. V podstatě to jede asi stejně.
Jestli mají italové taky overboost v ŘJ u dvoulitru, toť otázka. V podstatě by se T5-R (R) dalo chápat jako chipovaná T5 + nějaké sedačky, křídla, onavolanty, spojléreee ....
Jinak s tím dotahováním wastegatu ofafrně, bo je to hojně návykové a když se to přestřelí, ojnice se ohnou, ou, ou,
Zajímavostí je že závodní speciál BTCC byl dvoulitr bez turba, hm. Ale místo sacího potrubí byla nálevka, co by spolkla i středně velkého psa.
Jestli mají italové taky overboost v ŘJ u dvoulitru, toť otázka. V podstatě by se T5-R (R) dalo chápat jako chipovaná T5 + nějaké sedačky, křídla, onavolanty, spojléreee ....
Jinak s tím dotahováním wastegatu ofafrně, bo je to hojně návykové a když se to přestřelí, ojnice se ohnou, ou, ou,
Zajímavostí je že závodní speciál BTCC byl dvoulitr bez turba, hm. Ale místo sacího potrubí byla nálevka, co by spolkla i středně velkého psa.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: MB 500 SEC,SL500,S320,Jag XJR,Saab 9-5
#75 u 850 špatně funguje ukazatel tlaku turba a netáhne ..
A proč se ty ojnice ohnou? Nechci mít ohnuté ojnice. S tím se prý blbě jezdíí
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek