A zase to TDi - snad vyřešeno?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2541
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
A zase to TDi - pokračování útrap :-)
Takže jsem něco sesmolil o seřízení váhy zde:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=46000
Jinak sensor teploty vzduchu asi nejlépe vyzkoušíš přes diag, ale alespoň zkusmo u potenciometru v MAFce odpoj dva bílé kablíky a změř na nich odpor. Přibližné údaje teplota vs. odpor najdeš na volvopedii. Ale i kdyby jsi zjistil že je čidlo teploty v kelu, pochybuji že se někde nechá sehnat...
Čidlo teploty chl. kapaliny proměříš stejným způsobem - odpor závislý na teplotě. Údaje též na volvopedii.
MAP sensor asi jedině přes diag...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=46000
Jinak sensor teploty vzduchu asi nejlépe vyzkoušíš přes diag, ale alespoň zkusmo u potenciometru v MAFce odpoj dva bílé kablíky a změř na nich odpor. Přibližné údaje teplota vs. odpor najdeš na volvopedii. Ale i kdyby jsi zjistil že je čidlo teploty v kelu, pochybuji že se někde nechá sehnat...
Čidlo teploty chl. kapaliny proměříš stejným způsobem - odpor závislý na teplotě. Údaje též na volvopedii.
MAP sensor asi jedině přes diag...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 548
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
A zase to TDi - snad vyřešeno?
Volvopediu som si veru naštudoval, díki za tip. Jediné čo som ale neobjavil je čidlo teploty chladiacej kvapaliny. Vieš ma trochu naviesť kde nájdem konektor? Dík.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvky: 2541
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
A zase to TDi - snad vyřešeno?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 548
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
A zase to TDi - snad vyřešeno?
Dík. Tak nech nám to dlho jazdí. Snáď už sme tomu konečne prišli na kloub 

_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvky: 2541
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
A zase to TDi - snad vyřešeno?
Drobátko to tady ještě nakopnu. Problémy se studeným startem a kolísáním tahu dodnes přetrvávaly... Vždy po nějakém úkonu na motoru, když se zdálo nějaké zlepšení, se po týdnu vše vrátilo do starých kolejí...
Po intenzivním bádání s nastavením váhy vzduchu ji mohu prohlásit za plně funkční. Nepomohly ani laborace se vstřikovací dávkou (ještě jednou díky "honza.850").
Dnes vyčištění vstřiků (ty už si to sakra zasloužily), přetěsnění sacího potrubí, výměna hadičky přívodu nafty do čerpadla, montáž silnějšího alternátoru po GO, výměna snad všech měděných těsnění na filtru nafty (hliníkový odlitek filtru pro MSA 15.7 je vážně takový malý zlo), přezkoušení funkce žhavení a žhavících svíček...
Po projížďce se zdá určité zlepšení co se běhu motoru týče, ale vidím to zatím na placebo (u mě funguje přímá úměra mezi velikostí/dobou opravy a efektem "ty krávo,jede to líp")...
Doufám že alespoň ty starty se zlepší, uvidíme zítra ráno,jestli ti bylo k něčemu dobrý...
P.S. Jo a aby toho nebylo málo,začíná se ozývat turbo...

Po intenzivním bádání s nastavením váhy vzduchu ji mohu prohlásit za plně funkční. Nepomohly ani laborace se vstřikovací dávkou (ještě jednou díky "honza.850").
Dnes vyčištění vstřiků (ty už si to sakra zasloužily), přetěsnění sacího potrubí, výměna hadičky přívodu nafty do čerpadla, montáž silnějšího alternátoru po GO, výměna snad všech měděných těsnění na filtru nafty (hliníkový odlitek filtru pro MSA 15.7 je vážně takový malý zlo), přezkoušení funkce žhavení a žhavících svíček...
Po projížďce se zdá určité zlepšení co se běhu motoru týče, ale vidím to zatím na placebo (u mě funguje přímá úměra mezi velikostí/dobou opravy a efektem "ty krávo,jede to líp")...

Doufám že alespoň ty starty se zlepší, uvidíme zítra ráno,jestli ti bylo k něčemu dobrý...
P.S. Jo a aby toho nebylo málo,začíná se ozývat turbo...

_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 890
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
A zase to TDi - snad vyřešeno?
turbo už mám za sebou, na S70, byla ježděná na castrol edgez-d-e-n-a píše: P.S. Jo a aby toho nebylo málo,začíná se ozývat turbo...

_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 2541
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
A zase to TDi - snad vyřešeno?
Nemám šajn na co to jezdilo předemnou,já už valim jen Mobil 10w40. A jak jsem měl dneska venku to sání, koukám že turbo začíná poněkud více prskat olej do sání... takže mě to taky nemine. Kde jsi nechal dělat turbo?pepa.paur píše:turbo už mám za sebou, na S70, byla ježděná na castrol edgez-d-e-n-a píše: P.S. Jo a aby toho nebylo málo,začíná se ozývat turbo...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 890
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
A zase to TDi - snad vyřešeno?
no já tu S70 koupil loni v prosinci, takže je to dá se říct čerstvej přírůstek. Turbo ani tak neplivalo olej, ale za studena pískalo a taky kolísal ten plnící tlak v sání, asi váznoucí wastegate.z-d-e-n-a píše: Nemám šajn na co to jezdilo předemnou,já už valim jen Mobil 10w40. A jak jsem měl dneska venku to sání, koukám že turbo začíná poněkud více prskat olej do sání... takže mě to taky nemine. Kde jsi nechal dělat turbo?
Turbo jsem koupil použitý tady z rozborky z auta s automatem. Co jsem tak koukal na ceny repase turba tak nic moc

_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 2541
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
A zase to TDi - snad vyřešeno?
Takze po predchozich opravach muzu vyloucit placebo efekt (od te doby najeto pres 200km),neb to fakt jede lepe a motor bezi o dost prijemneji. Napovedel i test 100-160: zlepseni o 2s oproti predchozimu mereni s "rozladenym" motorem. Takze kolisani tahu temer vymizelo a puvodni zaskubani pri rozjezdu se studenym motorem je nadobro fuc.
Tudiz alespon vycisteni vstriku fakt doporucuji (samodomo za odpoledne). Zel bohu ranni starty jsou porad na styru. Zlepseni je pocitit hlavne diky lepe dobijene baterii (viz. repas altiku) a navic jsem zjistil, ze mi USB adapter v radiu zral baterku. Takze po 5ti dnech stani baterie temer kaput.
Ted uz jen cekam na nove zhavicky,a jestli nepomuze vymena zhavicek,tak uz si fakt nevim se studenymi starty rady. No budu doufat
Tudiz alespon vycisteni vstriku fakt doporucuji (samodomo za odpoledne). Zel bohu ranni starty jsou porad na styru. Zlepseni je pocitit hlavne diky lepe dobijene baterii (viz. repas altiku) a navic jsem zjistil, ze mi USB adapter v radiu zral baterku. Takze po 5ti dnech stani baterie temer kaput.
Ted uz jen cekam na nove zhavicky,a jestli nepomuze vymena zhavicek,tak uz si fakt nevim se studenymi starty rady. No budu doufat
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 548
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
A zase to TDi - snad vyřešeno?
Tak ja sa bohužial po minulom týždni musím pochváliť s opačnou skúsenosťou. Znovu sa mi stalo, že auto prestalo ťahať medzi 2-3 tis. otáčkami. Išiel som do kopca a zrazu sa otáčky zastavili a cítil som niečo ako keby sa elektronika snažila z nejakého dôvodu regulovať tlak turba tak aby auto nezrýchlovalo. Pritom s plynovým pedálom som ani nepohol len som cítil plynulý pokles ťahu až otáčky zostali visieť a ja som išiel na trojke do kopca jak slimák. Pomohlo až podradenie a aj to som musel len tak cez spojku lebo by mi otáčkomer dal cez hubu. Tiež som si všimol, že auto začína viac dymiť pri voľnobehu (asi spôsobené čerpadlom). "Repasom" váhy som poriešil v podstate dve veci a to kultúru chodu motoru a dymenie. Vidím to na experimentálnu výmenu TCV z kolegovho auta. Už mu nesiem aj nové hadičky lebo, keď dá dole tie svoje tak mu konce zostanú v ruke (má najazdených 350tkm a ešte ich nevymenil). MAP senzor mám v poriadku tak dúfam, že problém bude "len" v TCV a nie priamo v klapke obtoku v turbe.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 892
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Peugeot
A zase to TDi - snad vyřešeno?
Ja myslel (a v manualu pisou), ze to zhavi - cili zhavicky jsou k necemu - az od +5°C a mene.z-d-e-n-a píše:.............. jestli nepomuze vymena zhavicek,tak uz si fakt nevim se studenymi starty rady. No budu doufat
_________________
postapo.cz
postapo.cz
-
Offline
- Příspěvky: 548
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
A zase to TDi - snad vyřešeno?
Jo tiež si myslím, že žhavenie sa zapína až pri nižších teplotách. Ale ťažko povedať, vtedy sa rozsvieti kontrolka ale či to nežhaví aj keď je teplejšie to neviem. Stačí pozrieť či spína relátko.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvky: 2541
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
A zase to TDi - snad vyřešeno?
To M4jky:
Tohle se mi taky parkrat stalo. Zaplatpambu je to fuc a ani poradne nevim cim to bylo. Mel jsem taky podezreni na vaznouci TCV,ale nakonec jsem s nim nic nedelal. Pri bezicim motoru v nem cvaka,staci do nej klepnout prstem a cvakani se zmeni. Nevim jestli je to ok,nicmene to jezdi ted dobre (tuk tuk),takze se v tom nechci vrtat.
Zkusil bych se zamerit na vycisteni vstriku,jestli treba nevaznou. Ber to tak - horsi to byt nemuze
To shaman:
Zhavi to pri studenem motoru i v +20st. Nesviti sice kontrolka po zapnuti klicku,ale zhavi to jen pri startovani a pak jeste dozhavuje cca 15s po naskoceni motoru. Zkus si to zkouseckou nebo multimetrem.
Tohle se mi taky parkrat stalo. Zaplatpambu je to fuc a ani poradne nevim cim to bylo. Mel jsem taky podezreni na vaznouci TCV,ale nakonec jsem s nim nic nedelal. Pri bezicim motoru v nem cvaka,staci do nej klepnout prstem a cvakani se zmeni. Nevim jestli je to ok,nicmene to jezdi ted dobre (tuk tuk),takze se v tom nechci vrtat.
Zkusil bych se zamerit na vycisteni vstriku,jestli treba nevaznou. Ber to tak - horsi to byt nemuze

To shaman:
Zhavi to pri studenem motoru i v +20st. Nesviti sice kontrolka po zapnuti klicku,ale zhavi to jen pri startovani a pak jeste dozhavuje cca 15s po naskoceni motoru. Zkus si to zkouseckou nebo multimetrem.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 892
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Peugeot
A zase to TDi - snad vyřešeno?
No, jak jsem to koupil, tak jsem nasel uplne rozpadlej a propalenej ten kabel, co jde na zhavicky - takovej ten s tema natrubkama na svicky.
Noale kabel jsem radsi objednal novej (1.600,-), protoze na ty zhavicky muzou jit ukrutne velky proudy a mam bojara, ze bych zhavenim roztavil to co napajim cínem.
Tim chci rict, ze to muze bejt i tou kabelazi....
Zhavicky si vyzkousej - vezmi kus dratu, jednou rukou na + na baterce a druhou se zkus dotknout vrsku te zhavicky.
Kdyz to zajiskri = netreba menit, je dobra.
Noale kabel jsem radsi objednal novej (1.600,-), protoze na ty zhavicky muzou jit ukrutne velky proudy a mam bojara, ze bych zhavenim roztavil to co napajim cínem.
Tim chci rict, ze to muze bejt i tou kabelazi....
Zhavicky si vyzkousej - vezmi kus dratu, jednou rukou na + na baterce a druhou se zkus dotknout vrsku te zhavicky.
Kdyz to zajiskri = netreba menit, je dobra.
_________________
postapo.cz
postapo.cz
-
Offline
- Příspěvky: 2541
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
A zase to TDi - snad vyřešeno?
Taky jsem kabel kupoval. Me zhaveni funguje,jen to vidim na ty zhavicky,pac jsem je zkousel venku a 2 zhavily o dost rychleji nez zbytek svicek.
A kdyz startuji s odpojemym cidlem teploty (po zapnuti klicku predzhavuje maximalni moznou dobu) tak se ty zhavicky proste staci dostatecne rozpalit a chtne o dost lepe. Toz tak mote teorie...
A kdyz startuji s odpojemym cidlem teploty (po zapnuti klicku predzhavuje maximalni moznou dobu) tak se ty zhavicky proste staci dostatecne rozpalit a chtne o dost lepe. Toz tak mote teorie...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 892
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Peugeot
A zase to TDi - snad vyřešeno?
Nemyslim, ze to bude zhavicema.
Kdyz tam vrazim klicek a otocim s motorem/starterem - vsechno behem 0.5sec, tak to HNED naskoci.
Pro zadny zhaveni neni cas.
Kdyz tam vrazim klicek a otocim s motorem/starterem - vsechno behem 0.5sec, tak to HNED naskoci.
Pro zadny zhaveni neni cas.
_________________
postapo.cz
postapo.cz
-
Offline
- Příspěvky: 2541
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
A zase to TDi - snad vyřešeno?
Stastna to zena...shaman píše:Nemyslim, ze to bude zhavicema.
Kdyz tam vrazim klicek a otocim s motorem/starterem - vsechno behem 0.5sec, tak to HNED naskoci.
Pro zadny zhaveni neni cas.

_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 892
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Peugeot
-
Offline
- Příspěvky: 2541
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
A zase to TDi - snad vyřešeno?
Noo jako ze bud rad ze ti to takhle pekne startuje...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 548
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
A zase to TDi - snad vyřešeno?
Nemáte niekto skúsenosti s TCV od IPD usa? Celkom sa mi to pozdáva http://www.ipdusa.com/products/8901/120152-ipd-heavy-duty-turbo-control-valve-hd-tcv-850-s70-v70-c70
Len musím vymyslieť ako s dopravou, prípadne keby sa nás postretlo viac, tak by som to vedel za nejakých 50$ dopraviť do Brna. Už som v minulosti objednával z ebayu a za tri dni som to mal v ruke
Len musím vymyslieť ako s dopravou, prípadne keby sa nás postretlo viac, tak by som to vedel za nejakých 50$ dopraviť do Brna. Už som v minulosti objednával z ebayu a za tri dni som to mal v ruke

_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvky: 2541
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
A zase to TDi - snad vyřešeno?
No tak to je slovo do pranice. Jsi si jisty ze tohle "benzinove" tcv bude frcet na chroctech?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 548
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
A zase to TDi - snad vyřešeno?
Napísal som im maila, uvidíme. Každopádne ak sa mi potvrdí, že moje TCV štrajkuje, tak by som išiel do tohto ak to bude možné. Na mojom TCV je toto číslo 1271890. Nevieš overiť aké sú alternatívy?
Zajtra skúsim vyspovedať môjho servisáka...
Zajtra skúsim vyspovedať môjho servisáka...
Naposledy upravil(a) M4jky dne 24 srp 2014 14:35, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 892
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Peugeot
A zase to TDi - snad vyřešeno?
Vzdyt to mas - na tech strankach - primo identifikaci auta, do kteryho to funguje:
This product is specific to particular car models. You should check fitment for your car before buying.
- a pak klikaci okenko:
Check if this product fits my car
This product is specific to particular car models. You should check fitment for your car before buying.
- a pak klikaci okenko:
Check if this product fits my car
_________________
postapo.cz
postapo.cz
-
Offline
- Příspěvky: 548
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
A zase to TDi - snad vyřešeno?
To je síce pekné ale v amerike takmer nevedia čo je dízel a z toho dôvodu tam ani TDI verziu nemajú. Treba teda zistiť či je nejaký rozdiel medzi TCV pre turbo benzín a TDI...
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvky: 2541
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
A zase to TDi - snad vyřešeno?
Ja tam mam toto:

A co jsem na to koukal a jen tak zbezne hledal tak jedine ve volvu za nejakych 4218,- po sleve 
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé