s80 hláška "niedrige batteriespannung"
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
s80 hláška "niedrige batteriespannung"
Ahoj,
koupil jsem S80 r.v.: 2002, D5, 120kw a za jízdy se mi rozsvítilo na pc "niedrige batteriespannung" v překladači mi to najelo jako "nízké napětí baterie" auto cca měsíc prakticky stálo. Možná blbej dotaz, ale - Má nabíjení baterky u S80 nějaké zvláštnosti? Popřípadě může to být i něco horšího?
Taky se mi cca po 1 minutě po nastartování vypne sama klima. Může mít slabá baterka souvislost? Auto mám čerstvě cca hodinu.
koupil jsem S80 r.v.: 2002, D5, 120kw a za jízdy se mi rozsvítilo na pc "niedrige batteriespannung" v překladači mi to najelo jako "nízké napětí baterie" auto cca měsíc prakticky stálo. Možná blbej dotaz, ale - Má nabíjení baterky u S80 nějaké zvláštnosti? Popřípadě může to být i něco horšího?
Taky se mi cca po 1 minutě po nastartování vypne sama klima. Může mít slabá baterka souvislost? Auto mám čerstvě cca hodinu.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
s80 hláška "niedrige batteriespannung"
kdyz klesne napeti pod nejakou hodnotu tak vyskoci tato hlaska... po nastartovani, jestli to teda nastartuje:) by mela hlaska zhasnout...
otazkou proc je baterka vybita... jestli je spatna nebo alternator/regulator napeti nebo velky klidovy odber...
souvislost s klima me nenapada...
otazkou proc je baterka vybita... jestli je spatna nebo alternator/regulator napeti nebo velky klidovy odber...
souvislost s klima me nenapada...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 1259
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
s80 hláška "niedrige batteriespannung"
Zkus to dobít a jestli máš voltmetr tak to nastartuj a jukni jestli napětí je někde nad 13V, tuším 13,4V ale nejsem si jistý a pak bych řešil dál kdyby tohle bylo ok.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
s80 hláška "niedrige batteriespannung"
po nastartování hláška zhasne, ale pak se znova rozsvítí.
Auto stálo cca měsíc, ujel jsem s autem asi 60km a mezitím asi 5x startoval. otázkou je jestli je baterka vybitá protože byla slabá už když se vyjíždělo a další starty ji snížily napětí pod onu hranici, nebo jestli je v háji něco jiného.
Jinak doufám a modlím, se, že klima se vypína právě kvůli slabé baterii...
Auto stálo cca měsíc, ujel jsem s autem asi 60km a mezitím asi 5x startoval. otázkou je jestli je baterka vybitá protože byla slabá už když se vyjíždělo a další starty ji snížily napětí pod onu hranici, nebo jestli je v háji něco jiného.
Jinak doufám a modlím, se, že klima se vypína právě kvůli slabé baterii...
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 1259
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
s80 hláška "niedrige batteriespannung"
Nějak nechápu co řešíš? Prostě to nabij nebo nastartuj a při vyšších otáčkách změř voltmetrem a uvidíš. Jistěže baterka nemusí už mít kapacitu a pak je to otázka možná 2000 za novou pokud je zbytek ok.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvky: 203
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Mělník
- Vůz: Volvo V70 II D5 2002 a V40 2,0 1997
s80 hláška "niedrige batteriespannung"
5 startů na 60 km je dost na starou baterku, která rok stála.Řádně ji nabij, šoupni do auta, změř napětí při nastartovaném motoru.Měla by tam být hodnota lehce nad 14 voltů ( tuším 14,2-14,4).
Koukni i na ukostření motoru.Nedávno jsem tady řešil problém s nahnilým kabelem v kabelovém oku na motoru.No a samozřejmě jukni na kontakty baterie, jejich očištění a dotažení a stav řemene k altíku.
Koukni i na ukostření motoru.Nedávno jsem tady řešil problém s nahnilým kabelem v kabelovém oku na motoru.No a samozřejmě jukni na kontakty baterie, jejich očištění a dotažení a stav řemene k altíku.
_________________
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
-
Offline
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
s80 hláška "niedrige batteriespannung"
Kostra je kde? Auto je teď v servisu.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 603
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
s80 hláška "niedrige batteriespannung"
kostra je tady: http://www.google.cz/search?q=kostra&nord=1&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=SzTGU_y4G4WI7AaLjIDwDA&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1920&bih=1021Kein píše:Kostra je kde? Auto je teď v servisu.

_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvky: 203
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Mělník
- Vůz: Volvo V70 II D5 2002 a V40 2,0 1997
s80 hláška "niedrige batteriespannung"
Koukám že máš taky D5 tak hledej zepředu pod startérem.
_________________
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
-
Offline
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
s80 hláška "niedrige batteriespannung"
Tak auto nedobíjí...teď se zjišťuje proč. Radost z nové káry mě velice rychle přešla.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 326
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
s80 hláška "niedrige batteriespannung"
Mne robilo neco podobné na benzíne.
Vymenil sem "reglérik" (nevím jak sa to volá) v altíku a bylo po probléme.
Ono to nekedy nabíjalo, nekedy ne. Tam sú uhlíky a byli vyšlahané
Vymenil sem "reglérik" (nevím jak sa to volá) v altíku a bylo po probléme.
Ono to nekedy nabíjalo, nekedy ne. Tam sú uhlíky a byli vyšlahané
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Příspěvky: 203
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Mělník
- Vůz: Volvo V70 II D5 2002 a V40 2,0 1997
s80 hláška "niedrige batteriespannung"
Kein : na 99 % regulátor s uhlíkama.
Šikovnej opravář startérů a alternátorů to zvládne za dvě hodinky a víc jak 1500 to stát nemůže.Leda že by byla vybroušen komutátor do mrtva a nebo spálený vinutí.
Tady na Mělníku je jeden, co dělá dobře a levně a přes tuto cifru jsem se nedostal u žádného dovezeného kousku ať to bylo z Volva či Hnůjdaje.
Hodně štěstí a ať brzo frčíš
Šikovnej opravář startérů a alternátorů to zvládne za dvě hodinky a víc jak 1500 to stát nemůže.Leda že by byla vybroušen komutátor do mrtva a nebo spálený vinutí.
Tady na Mělníku je jeden, co dělá dobře a levně a přes tuto cifru jsem se nedostal u žádného dovezeného kousku ať to bylo z Volva či Hnůjdaje.
Hodně štěstí a ať brzo frčíš

_________________
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
s80 hláška "niedrige batteriespannung"
Z 90% to vybroušené komutátory jsou.iconek píše:Kein : na 99 % regulátor s uhlíkama.
Šikovnej opravář startérů a alternátorů to zvládne za dvě hodinky a víc jak 1500 to stát nemůže.Leda že by byla vybroušen komutátor do mrtva a nebo spálený vinutí.
Tady na Mělníku je jeden, co dělá dobře a levně a přes tuto cifru jsem se nedostal u žádného dovezeného kousku ať to bylo z Volva či Hnůjdaje.
Hodně štěstí a ať brzo frčíš
-
Offline
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
s80 hláška "niedrige batteriespannung"
Mění se komplet alternátor. Tak jsem zvědavý.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
s80 hláška "niedrige batteriespannung"
Cena?? Včetně volnoběžky?Kein píše:Mění se komplet alternátor. Tak jsem zvědavý.
-
Offline
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
s80 hláška "niedrige batteriespannung"
8200,- včetně práce a nového řemene altíku (Contitech) - repas BOSCH, záruka dva roky, servis REGSTAL s.r.o v Ostravě Porubě, specializuje se přímo na opravy startérů a alternátorů. Starý si tam nechali. Starý byl 140A nový je 150A. Starý byl spálený.martinopel píše:Cena?? Včetně volnoběžky?Kein píše:Mění se komplet alternátor. Tak jsem zvědavý.
Nový alternátor dobíjí teď 14,7V.
Klima už klimuje jak má, ale asi je prázdá, klimuje tak průměrně a spíná klimospojka cca 1x za 4min.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
s80 hláška "niedrige batteriespannung"
Nová volnoběžka??Kein píše: Klima už klimuje jak má, ale asi je prázdá, klimuje tak průměrně a spíná klimospojka cca 1x za 4min.
-
Offline
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
s80 hláška "niedrige batteriespannung"
To netuším, je ale celá zlatá tak hádám, že asi jo, ta před tím byla stříbrná?.martinopel píše:Nová volnoběžka??Kein píše: Klima už klimuje jak má, ale asi je prázdá, klimuje tak průměrně a spíná klimospojka cca 1x za 4min.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]