Psal jsi, že když se sepne žhavení, byť jen na pár sekund, tak to vždycky chytí na pohodu.. takže bych se zaměřil na elektriku okolo toho čidla.. možná blbost, ale co když díky nějakýmu šotkovi někde v kabelovým svazku ono čidlo občas za tepla díky tomu "kecá hlouposti", což ŘJ/diagnostika nevidí/nepozná .. vlivem měnících se teplot myslím, že můžou nějak "pracovat" i ty kabely.. do jistý míry by to čidlo, resp. kabelový vedení k němu někde vysvětlovalo proč to občas i cukne atd.. pokud se nemýlím (kdyžtak mě propleskněte) ono čidlo řídí i bohatost směsi a pokud je někde na cestě k němu studeňák, tak je jedno jestli je nový..
Měl bych na zapůjčení TEXA diagnostiku, kterou může snímat všechny stavy čidel, teplot, hodnot i za jízdy v reálným čase.. chtělo by to napíchnout a druhej člověk by to sledoval, co se stane za jízdy s hodnotama v momentě, kdy to škubne, nebo netáhne. Nevím, kolik toho umí FCR, ale tohle asi ne.
Jináč fakt nevím, to už je skoro na autoelektrikáře..
Případně jestli chceš mít jistotu, dej čerpadlo zkontrolovat na stolici, jestli dává, jak má - budeš si ho pak alespoň moct škrtnout z úvah
Tady u nás v Martinicích máme přímo excelentní diesel servis - dal bych za kluky tam ruku do ohně a zkontrolovali by ti ho tam za pár šupů (nebo za Startky

)
.. nicméně pro tebe asi z ruky, že?
PS.: jestli už si něco z toho dělal/zmiňoval, tak sry, občas nečtu do konce
