https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=45272Bourque píše:Čau borci, jaky mate názor na tohle autíčko?? Líbí se mi, akorát ten automat a obsah 2.5T bude zrát i děti kolem silnice.... Dekuji za názory
http://auto.bazos.cz/inzerat/35610548/Volvo-XC70-25T-AT-AWD-Summum-LPG-2005.php
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 442
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
#1376 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 224
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1377 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
nechej si tam ten plyn a bude to ok. Sestra má v S60 s tímhle motorem LPG a jezdí za cca 13 litrů plynu -a to jezdí v 95% jen město Takže jezdí jako za 6,5 l benzínu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: V70 D5 MY02, S60 D5 MY06, V50 2.0D MY06
- Bydliště: Koberovy, Železný Brod
#1378 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Provoz na LPG je v dnešní době ideální. Také nad tím při dnešní ceně PHM lehce přemýšlím. Jinak co se týče tohoto konkrétního vozu, nemáš se absolutně čeho bát!
_________________
Volvo V70 D5 120kw Summum MY02, čeština od D5T5.com
Volvo S60 D5 120kw Summum MY06
Volvo V50 2.0D 100kw Momentum MY06, čeština od D5T5.com
Volvo V70 D5 120kw Summum MY02, čeština od D5T5.com
Volvo S60 D5 120kw Summum MY06
Volvo V50 2.0D 100kw Momentum MY06, čeština od D5T5.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 27
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: P309 1992
- Bydliště: Okres Kladno
#1379 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
jedině toho že už je prej pod zálohoubols15 píše:Provoz na LPG je v dnešní době ideální. Také nad tím při dnešní ceně PHM lehce přemýšlím. Jinak co se týče tohoto konkrétního vozu, nemáš se absolutně čeho bát!
_________________
je Peugeot 309, 1992, AT
bylo V70 MY01 2.4i B5244S2 AT HU-603, Ufinka
je Peugeot 309, 1992, AT
bylo V70 MY01 2.4i B5244S2 AT HU-603, Ufinka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: V70 D5 MY02, S60 D5 MY06, V50 2.0D MY06
- Bydliště: Koberovy, Železný Brod
#1381 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Tak toho jsem si nevšiml, pardóón..gabuliatko píše:jedině toho že už je prej pod zálohoubols15 píše:Provoz na LPG je v dnešní době ideální. Také nad tím při dnešní ceně PHM lehce přemýšlím. Jinak co se týče tohoto konkrétního vozu, nemáš se absolutně čeho bát!
_________________
Volvo V70 D5 120kw Summum MY02, čeština od D5T5.com
Volvo S60 D5 120kw Summum MY06
Volvo V50 2.0D 100kw Momentum MY06, čeština od D5T5.com
Volvo V70 D5 120kw Summum MY02, čeština od D5T5.com
Volvo S60 D5 120kw Summum MY06
Volvo V50 2.0D 100kw Momentum MY06, čeština od D5T5.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 24
- Registrován: 14 roků
- Vůz: V70 2.5T AWD 2003
- Bydliště: Jihlava
#1382 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Pěkný auto. Má pokousanej ten filcovej dekl u motoru - moje taky Nájezd u Volva nehraje roli, ale případnýho českýho zájemce může odradit. Navíc je to auto kolegy z fóra, tak se ho nemusíš bát: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=45539&p=523896&hilit=rozvody+s60#p523896
_________________
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 53
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#1383 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
meCZoun píše:Pěkný auto. Má pokousanej ten filcovej dekl u motoru - moje taky Nájezd u Volva nehraje roli, ale případnýho českýho zájemce může odradit. Navíc je to auto kolegy z fóra, tak se ho nemusíš bát: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=45539&p=523896&hilit=rozvody+s60#p523896
To je auto kolegy z fora, který se registroval 17.6.2014 za účelem prodeje auta....
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 24
- Registrován: 14 roků
- Vůz: V70 2.5T AWD 2003
- Bydliště: Jihlava
#1384 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Mea culpa, toho jsem si vážně nevšiml...doktor píše:
To je auto kolegy z fora, který se registroval 17.6.2014 za účelem prodeje auta....
_________________
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál
je V70, 2.5T AWD, 2003, AT
bylo 850 kombi, 2.0 10V, 1995, LPG, manuál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4930
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#1385 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Tohle bych si chtěl prohlédnout zblízka, v průměru 3,5 tis ročně?
proč tedy ta šaltpáka není origo? V béžové kůži přece musela být hezká.
https://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/volvo/model/xc+90/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:volvo,mdl:xc+90,ful:petrol,ger:manual_gear/pg:vipcar/196486207.html
proč tedy ta šaltpáka není origo? V béžové kůži přece musela být hezká.
https://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/volvo/model/xc+90/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:volvo,mdl:xc+90,ful:petrol,ger:manual_gear/pg:vipcar/196486207.html
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 89
- Příspěvky: 12079
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1386 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Kdyby byla v béžový, tak by řvalo spousta jinejch lidí, protože se jiná než černá nedělala
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 123
- Příspěvky: 4930
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#1387 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Tak jsem zase chytřejší. Ona by ta béžová asi dlouho hezká nevydržela co?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: V70 D5 MY02, S60 D5 MY06, V50 2.0D MY06
- Bydliště: Koberovy, Železný Brod
#1388 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Zdravím ,
zalíbila se mi jedna V70 ročník 2004, ale je s motorem 2.0T 132kw. Jaký tento motor je? Konkrétní vůz má najeto cca 260 tis. ale to asi nehraje roli, sám mam na autě skoro 300 a jezdí jak nové Jak je to s konstrukcí motoru? je stejná jako 2.4T? A výkon dostačující? Mám D5 120kw, ale asi to bude reagovat jinak na přidání plynu. Nikdy jsem benzínovým volvem nejezdil.
Díky Pavel
zalíbila se mi jedna V70 ročník 2004, ale je s motorem 2.0T 132kw. Jaký tento motor je? Konkrétní vůz má najeto cca 260 tis. ale to asi nehraje roli, sám mam na autě skoro 300 a jezdí jak nové Jak je to s konstrukcí motoru? je stejná jako 2.4T? A výkon dostačující? Mám D5 120kw, ale asi to bude reagovat jinak na přidání plynu. Nikdy jsem benzínovým volvem nejezdil.
Díky Pavel
_________________
Volvo V70 D5 120kw Summum MY02, čeština od D5T5.com
Volvo S60 D5 120kw Summum MY06
Volvo V50 2.0D 100kw Momentum MY06, čeština od D5T5.com
Volvo V70 D5 120kw Summum MY02, čeština od D5T5.com
Volvo S60 D5 120kw Summum MY06
Volvo V50 2.0D 100kw Momentum MY06, čeština od D5T5.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#1389 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
http://auto.bazos.cz/inzerat/36891852/Rodinne-kombi-Volvo-V70-rv-2005-puvod-CR.php
není to náhodou tato?
taky jsem se na ní dnes díval - čistě platonicky, nechci kupovat. Motor je OK, je jich málo, zatím jsem většinou viděl i tady na fóru spíš v S60. Tipnul bych, že to pojede +/- stejně, ale pocitově bude na tom D5 díky krouťáku líp. A samozřejmě bude mít o 1/3 lepší spotřebu
není to náhodou tato?
taky jsem se na ní dnes díval - čistě platonicky, nechci kupovat. Motor je OK, je jich málo, zatím jsem většinou viděl i tady na fóru spíš v S60. Tipnul bych, že to pojede +/- stejně, ale pocitově bude na tom D5 díky krouťáku líp. A samozřejmě bude mít o 1/3 lepší spotřebu
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberec
- Vůz: V70 D5 MY02, S60 D5 MY06, V50 2.0D MY06
- Bydliště: Koberovy, Železný Brod
#1390 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Bingo!
Je to ona, zatím pouze přemýšlím. Nemůžu se rozhodnout jestli vyuziji dvě V70. Takže uvažuji i o s60. Pokud koupím benzínove tak to předělám na LPG. S D5 jsem maximálně spokojený! Tak vůbec nevím. Asi podle toho jaký se mi zrovna zalíbí a udělá na mě dojem.
Je to ona, zatím pouze přemýšlím. Nemůžu se rozhodnout jestli vyuziji dvě V70. Takže uvažuji i o s60. Pokud koupím benzínove tak to předělám na LPG. S D5 jsem maximálně spokojený! Tak vůbec nevím. Asi podle toho jaký se mi zrovna zalíbí a udělá na mě dojem.
_________________
Volvo V70 D5 120kw Summum MY02, čeština od D5T5.com
Volvo S60 D5 120kw Summum MY06
Volvo V50 2.0D 100kw Momentum MY06, čeština od D5T5.com
Volvo V70 D5 120kw Summum MY02, čeština od D5T5.com
Volvo S60 D5 120kw Summum MY06
Volvo V50 2.0D 100kw Momentum MY06, čeština od D5T5.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 251
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
#1391 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Zdravím,
první příspěvek na fóru a hned prosím o radu... Moje současné auto začalo požírat náhradní díly s takovou chutí, že už i v servisu jsou neradi, když mě zase vidí. Během několika měsíců mi zřejmě dojde trpělivost a prodám ho. Jako nástupce bych si představoval Volvo S60 nebo V70 s atmosférickým benzínem - najedu tak 13 tisíc kilometrů za rok a co někde není, nemůže se pokazit. Na nákup budu tím tak 80 tisíc. A teď ty otázky:
1) Pomůžu si co do spolehlivosti, když 6 let starého Forda s 130 tisíci vyměním za dvakrát tak staré Volvo s dvojnásobným nájezdem?
2) Pořídím za 80 tisíc při rozumné troše štěstí a s pomoci automechanika zachovalé auto, nebo jsou za tuto sumu k mání převážně jen vraky?
3) Auto si chci nechat alespoň pět let, spíš ale déle. Je S60/V70 ideální kandidát na dlouhověkost?
Díky moc za reakce.
první příspěvek na fóru a hned prosím o radu... Moje současné auto začalo požírat náhradní díly s takovou chutí, že už i v servisu jsou neradi, když mě zase vidí. Během několika měsíců mi zřejmě dojde trpělivost a prodám ho. Jako nástupce bych si představoval Volvo S60 nebo V70 s atmosférickým benzínem - najedu tak 13 tisíc kilometrů za rok a co někde není, nemůže se pokazit. Na nákup budu tím tak 80 tisíc. A teď ty otázky:
1) Pomůžu si co do spolehlivosti, když 6 let starého Forda s 130 tisíci vyměním za dvakrát tak staré Volvo s dvojnásobným nájezdem?
2) Pořídím za 80 tisíc při rozumné troše štěstí a s pomoci automechanika zachovalé auto, nebo jsou za tuto sumu k mání převážně jen vraky?
3) Auto si chci nechat alespoň pět let, spíš ale déle. Je S60/V70 ideální kandidát na dlouhověkost?
Díky moc za reakce.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9885
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1392 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Chce to čas a trpělivost. neskočit po prvním kousku, co se ti líbí. Každopádně bych tomu věřil. Víc napíšu později, ale kolegové mě určitě předběhnou.StepanB píše:Zdravím,
první příspěvek na fóru a hned prosím o radu... Moje současné auto začalo požírat náhradní díly s takovou chutí, že už i v servisu jsou neradi, když mě zase vidí. Během několika měsíců mi zřejmě dojde trpělivost a prodám ho. Jako nástupce bych si představoval Volvo S60 nebo V70 s atmosférickým benzínem - najedu tak 13 tisíc kilometrů za rok a co někde není, nemůže se pokazit. Na nákup budu tím tak 80 tisíc. A teď ty otázky:
1) Pomůžu si co do spolehlivosti, když 6 let starého Forda s 130 tisíci vyměním za dvakrát tak staré Volvo s dvojnásobným nájezdem?
2) Pořídím za 80 tisíc při rozumné troše štěstí a s pomoci automechanika zachovalé auto, nebo jsou za tuto sumu k mání převážně jen vraky?
3) Auto si chci nechat alespoň pět let, spíš ale déle. Je S60/V70 ideální kandidát na dlouhověkost?
Díky moc za reakce.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 1323
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
#1393 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Nevím jak je na tom Ford,já měl zatím Volva 3 všechny v naftě a roční náklady na servis dělaly v průměru 10-15 tis.Kč. je započítán i běžný servis(oleje atd.) ale bez gum,ty si počítej zvlášť.Moje potřeba navštívit servis je asi 2x ročně.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 251
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Votice
- Vůz: 960 II 3.0
#1394 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
To v podstatě znamená, že bych výrazně ušetřil . Ford byl prvních pět let dobrý (z toho čtyři u jiného majitele v rodině), servisní náklady tak do 8 tisíc za rok. Za posledního půl roku jsem byl neplánovaně v servisu asi šestkrát za celkem asi 20 tisíc a to rozhodně nemám drahého opraváře. Když bych započítal i očekávané věci (spojku, tlumiče, pravidelný servis), tak to bude tak 40 tisíc. Nejde jen o peníze, ale také o to, že mě už nebaví sedat do auta s pocitem, odkud se zas budou linout nějaké divné zvuky.
_________________
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
Belmondo (Peugeot 308 SW, 2015, 1.6 BlueHDI)
Bylo: Fred (Volvo 960 II, 1995, B6304S), Pierre Richard (Peugeot 205, 1993, 1.1), Fík (Ford Fusion, 2007, 1.4)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 66
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#1395 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
to se ti může stát o jakékoliv ojetiny. Letos mi na Volvu odešel chladič, pakny ručky a umírá kroužek pod volantem. Zatím jsem v tom za 6tis, s kroužkem dalších 3-8tis podle toho co seženu.
Saaba jsem kupoval loni v létě, podvozek byl OK. A letos jsem do něj už vrazil 25tis a dalších pár mě čeká v příštích dnech, a to se už i mechanici diví, že tam odchází věci, která na jiných podobných saabech nikdy neřešili... od loňska jsem najel cca 10tis KM
neber to jako strašení ale jsou to prostě 10+let stará železa, i když švédské
Saaba jsem kupoval loni v létě, podvozek byl OK. A letos jsem do něj už vrazil 25tis a dalších pár mě čeká v příštích dnech, a to se už i mechanici diví, že tam odchází věci, která na jiných podobných saabech nikdy neřešili... od loňska jsem najel cca 10tis KM
neber to jako strašení ale jsou to prostě 10+let stará železa, i když švédské
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 21
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Vůz: Volvo V70, 2,5 TDI
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
#1396 XC90
Zdravím všechny svým prvním příspěvkem, ale nevím na koho jiného se obrátit v mojí problematice. Rádi bychom si koupily XC90 motorizace je nám jedno. Spíš dáme na spolehlivější pohony. Jelikož mám asi rok V70 2,5 TDi, tak jsem se rozhodl pokračovat ve Volvu . Protože však nemám nikoho kdo by mi poradil, musím se obrátit na vaše rady.
- Na co si dát pozor při koupi ? ( Zejména u XC90 ) ?
- Koupit raději starší model cca 150 tkč a zahučet tam, nebo novější cca 300 tkč a zahučet tam zrovna tak ?
- Jakých motorizací a verzí se tedy vyvarovat? ( např. man převodovka vs. automat ) ??
Jsem naprostý laik a výše uvedené body jsou pouze to co mě napadlo jako nejdůležitější . Je mi jasný, že tam můžou být i jiné zrady za tisíce, které by bolely a těm chci předejít .
Případně by mě zajímalo kam můžu zajet s autem před koupí na placenou kontrolu vozu ( Praha a okolí ; Chomutov a okolí ) a další věc je kolik tam toho jsou schopni odhalit. Nejsem přílišný rejpal. Naopak jsem smířený s tím, že je to ojetina a poměrně náročná na cenu dílů,ale ten povoz vašnosti ......
Věřím, že jsem se obrátil správně . Děkuju za každý tip !
Honza
- Na co si dát pozor při koupi ? ( Zejména u XC90 ) ?
- Koupit raději starší model cca 150 tkč a zahučet tam, nebo novější cca 300 tkč a zahučet tam zrovna tak ?
- Jakých motorizací a verzí se tedy vyvarovat? ( např. man převodovka vs. automat ) ??
Jsem naprostý laik a výše uvedené body jsou pouze to co mě napadlo jako nejdůležitější . Je mi jasný, že tam můžou být i jiné zrady za tisíce, které by bolely a těm chci předejít .
Případně by mě zajímalo kam můžu zajet s autem před koupí na placenou kontrolu vozu ( Praha a okolí ; Chomutov a okolí ) a další věc je kolik tam toho jsou schopni odhalit. Nejsem přílišný rejpal. Naopak jsem smířený s tím, že je to ojetina a poměrně náročná na cenu dílů,ale ten povoz vašnosti ......
Věřím, že jsem se obrátil správně . Děkuju za každý tip !
Honza
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 131
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1397 XC90
Zapoměl jsi napsat kolik toho asi tak najezdíš a kde (město, dálnice, atd.). Od toho se odvíjí jestli benzín nebo nafta.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 21
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Vůz: Volvo V70, 2,5 TDI
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
#1398 XC90
No plánuju to jako rodinný vůz, takže cukačky v hlavní roli a potom na hory a sem tam na rodinný výlety. Nájezd do 15 tkm / rok .
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 459
- Příspěvky: 9885
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1399 XC90
co takhle V8? to bude žrát stejně jako 3,2
jen nevím, jak se vejdeš cenově
jen nevím, jak se vejdeš cenově
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 21
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Vůz: Volvo V70, 2,5 TDI
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
#1400 XC90
No nemám představu, raději se přikloním k něčemu za méně peněz v pořizovací ceně ( i tak se dá sehnat hezkej kus ) a zainvestuju, než koupit káru za 500 tkč a za rok tam zahučet tak jako tak . Benzín mě nemine, to je jasný co ty 2,5 T ? jak na tom jsou tyhle motory v tomhle konkrétním voze ?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1546 Odpovědi
- 136211 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od carthagon
-
- 14 Odpovědi
- 1208 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PetrXC70
-
- 22 Odpovědi
- 2937 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od JiFi
-
- 9 Odpovědi
- 1563 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od z-d-e-n-a
-
- 6 Odpovědi
- 691 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous