První dilema - manuální nebo automatická převodovka: automatická je +50000 a zvedá spotřebu. Já jsem celý život zvyklý na manuál. Když vezmu manuál, je to OK, nebo je to z hlediska dnešní konstelace spíše méně rozumné ?
U své V70 jsem si za 7000 zprovoznil přídavné topení (bufík) což je super. U těchto nových za to chtějí 50000 (!). Asi není jiná možnost jak si předehřát auto než to zaplatit (to se mi moc nechce) nebo prostě na uvod chvíli mrznout ?
Vyhřívané přední sklo je asi fajn možnost ?
Určitě bych asi chtěl ten kompletní Safety pack (adaptivní tempomat, City Safety atd.)
Z drobností - kompletně nastavitelné sedadlo (vč. bederní opěrky), automatické otevírání kufru, střešní lyžiny, digitální info displej
Adaptivní bi-xenony jsou dobrá věc ? Případně i destový senzor 2. generace ? Možnost automatického zltumování dálkových světel při potkávání ?
Kola - jsou 17''OK (235/55) ? Možnost je i 18''(235/50) - má to nějakou jinou než kosmetickou vlastnost ? Tenčí kolo bude víc drnčet ? 16''(235/65) už je asi malé ?
Co nechci - navigace (myslím že každý tomtom za 100 EUR nebo Navigon na mobilu je lepší ? Pokud to o 1000% nezlepšíli proti té co mám ve V70 a která je po všech stránkách jak ze starší doby kamenné)
Hudbu v autě neposlouchám, čili mě nezajímá ani nějaký příplatkový audio systém
Co byste případně ještě doporučili z dalších užitečných drobností ? (kosmetické a estetické příplatky mě moc nezajímají - jen bych si dal místo hliníku tmavé ořechové dřevo).
Motor D5 158 kW.
Dostal jsem předběžnou speciální nabídku od jednoho CZ Volvo prodejce, v pátek bych měl dostat nabídku od nedalekého německého prodejce, takže uvidíme jestli se Němci pochlapí
