http://forums.t5d5.org/topic/24621-an-unhappy-ard-customer-another-t5d5-world-exclusive/
http://volvospeed.com/vs_forum/topic/164734-sooowhats-going-on-with-lucky/page-1
http://forums.swedespeed.com/showthread.php?203169-Tune-maps-from-my-dyno-tune
Že by tohle byla náhoda?
Po shlédnutí grafu Davidova auta bych věřil tomu že ten stav spíš trvá, jsou to poměrně čerstvý topiky, takže moc času na to aby se něco zásadního změnilo od té doby neuplynulo.
Nic mi do toho neni, ale v případě D5T5 mi připadá velká škoda dávat svojí doposud dobrou pověst takhle lacino.
Těžko byste si kdy takhle naběhli změnama jazyků palubek, zaprvý je to váš vývoj, takže přesně víte co děláte a zadruhý je to díra na trhu, ve který neoperuje zdaleka tolik různě velkých ryb a zájmových skupin jako ve zvyšování výkonu.
Jste bezesporu šikovný, ale máte jistý rezervy, hlavně ve vlastní prezentaci. Stačí kouknout na vaše stránky. Jak můžete něco prodávat bez toho abyste někde měli vystavenej ceník? Nebo co by vám například udělalo zaplatit si status profi prodejce zde na fóru a mít v příslušný sekci prezentaci vaší práce, včetně cen? Podle mě by se vám vložený peníze rychle vrátily. Když si to můžou dovolit hned dva prodejci nabízející vůně do auta po 100Kč

Jediná možnost je, že máte kšeftů a zákazníků tolik, že prezentaci nepotřebujete, pak samozřejmě držím hubu. A jak už jsem řek, nic mi do toho neni.
K tomu flashování přes OBD...taky bych si tolik nefandil. Já jsem si ME7 mapy taky nahrál přes DiCE softloader kterej vymyslel dodavatel softwaru.
Dále MTE má už delší dobu OBD softloader.
Potom taky existoval na internetu projekt na jehož konci byl freeware pro flashování M4.3, M4.4 přes OBD (zde ale s modifikovaným kabelem a přivedením (+) na bootovací pin), a nakonec i VAG EDC15, započatý bylo i ME7. Z toho projektu pak všichni sosali a komerčně to využívali, tak dlouho až byl projekt a celý stránky zrušený.