Vím, že občas rezaví prahy, ale spíš na starších modelech, ne?, Do motoru se asi nepodíváš, ale turbo zkontrolovat můžeš, to je pravdakwiko píše:korozia prahov a opotrebovane piestne kruzky v kombinacii s turbom. Ak si toto pri kupe postrazis tak odporucam... udrzba by ta nemala zrujnovat.
Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 57
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#951 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 57
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#952 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
když jsem koupil auto, (tehdy 2,5 roku stará V40), tak jsem taky v autorizáku v Pardubicích nechal za kontrolu auta a výměnu oleje cca 10,5tis Kč. Od té doby jsem tam nebyl, občas jsem zajel na jarní akci a tak, ale už jsem v autorizáku nikdy nebyl na servisu. Přišlo mi to zbytečně drahý.
Cokoliv jsem potřeboval, vždycky jsem nechal dělat u Jeana v Brně nebo i u Marry v Praze Za rozumnější peníz
Teď už mám svýho osobního servismana u Pardubic a nemusím lítat kdoví jak daleko a ten se mi o auto stará.
Olej a filtry a takové taky kolem cca 2000 Kč, rozvody mě ted stály včetně práce 5500 Kč.
Cokoliv jsem potřeboval, vždycky jsem nechal dělat u Jeana v Brně nebo i u Marry v Praze Za rozumnější peníz
Teď už mám svýho osobního servismana u Pardubic a nemusím lítat kdoví jak daleko a ten se mi o auto stará.
Olej a filtry a takové taky kolem cca 2000 Kč, rozvody mě ted stály včetně práce 5500 Kč.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 163
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
- Bydliště: Praha- východ
#953 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jestli to dělá při "dorazu" volantu na plný rejd, tak je to servo, i když nevím, jestli V50 nemá elektrický posilovač, mě to C30 dělala (má hydraulický posilovač, drnčel nějaký ventil či co) a teď to nějak přestalo. Vliv na fci netuším, posilovač funguje jak má.sammy píše:Ahoj,
...auto celkově je v dobrým stavu, sice něco drnčí při plným rejdu ale to do toho teď nepočítám, ještě jsem neměl čas se na to podívat.
Moc díky.
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 163
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
- Bydliště: Praha- východ
#954 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak já jako student taky nemám moc peněz nazbyt a Volvo je prostě drahý na servis, a navíc jsem koupenýmu autu věřil (musím zaklepat, zatím opravdu jen měněn olej) ale první servis asi měsíc po koupi jsem dal do T6R, prostě aby na to kouknul někdo, kdo dělá Volva každý den a třeba i když ho projel, tak by poznal, že něco není, jak má, a to asi prostě lojza z garáže za poloviční cenu nebude vědět, jak má jezdit to a to Volvo (hlavně když si řekne, že je to "přestavěný" Focus ALE jízdně dost rozdílný ) takže jsem to dal za těch cca 7 do odborných rukou a mám klidný spaní.
Když bych to dal za 4 a něco se vysypalo, tak bych si fakt sypal popel na hlavu, prevence je podle mě "výhodnější"
A k tomu posilovači, mě to dělá zvuk, jako když bys třeba škrábal lehce beton pod vodou nebo jak to vysvětlit, není to tak výrazný, tak plechový zvuk bude asi něco jinýho
Když bych to dal za 4 a něco se vysypalo, tak bych si fakt sypal popel na hlavu, prevence je podle mě "výhodnější"
A k tomu posilovači, mě to dělá zvuk, jako když bys třeba škrábal lehce beton pod vodou nebo jak to vysvětlit, není to tak výrazný, tak plechový zvuk bude asi něco jinýho
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#955 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
tie 1,6 byvaju zvycajne zachovale, mozno preto, ze je to lemra pazrava (oproti inym motorizaciam) a cena je snad uz trocha vela.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#956 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ten motor neznám, ale klima, el. okna, el. zrcátka s výhřevem, SRS bagy - to všechno je v podstatě základ, jen vyjímečně najdeš 2003 s kličkama na okna (myslím na přední) a s manuálníma zrcátkama.rhifun píše:Nazdar pánové, včera jsem pohřbil svůj vůz a jelikož se to stalo neočekávaně, nemám zrovna dostatečnou hotovost abych si mohl nějak moc vybírat. Chtěl jsem se optat, jaký máte názor na toto:
Volvo V40, 1.6i 80kW, r.v. 2003, stav tachometru 173.600km. Klima, el. okna, el. zrcátka, vyhřívání zrcátek, originál rádio na CD, SRS airbag a mnoho další výbavy. Nové PNEU. Auto je v bezvadném stavu, stačí sednout a jezdit bez investic! (výměněny rozvody, spojka, brzdy, náplň klima atd..) Více info na emailu. Autobazary a spekulatni prosím NEkontaktovat! Osobní prohlídka v Náchodě. Cena CZK 84.000,-
Má smysl o tom uvažovat, nebo je to nesmysl?
Děkuju všem rhifun
Cena je myslím na úkor najetých kilometrů dobrá a možná by ještě kejvnul na nějakou tu slevu.
Ale papírově bych asi radši šel do 1.8, jak píše kwiko, ono ty 1.6 většinou žerou dost, dokonce ty první měly jen o pár desetin menší spořebu než 1.8.
Mrkni na tohle
http://auto.bazos.cz/inzerat/34782315/Volvo-V40-18i-servisni-knizka100KM100bez-koroze.php
Výbava stejná, jen to nemá spoiler pod nárazníkem a na kufru, polokožený sedačky, jinak to vypadá dosti podobně. Ale zase to má krásný originál ALU a menší cena a menší kilometry. Pak jde ještě o to, jestli na tý 1.8 byly rozvody a tak, ale myslím že zase pořád tam máš 20k k dobru, které bys na to mohl využít.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#957 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
1,6 nejede a žere (máme doma), pokud V40 tak minimálně 1,8 poface (předface máme doma a 85kW nic moc, poface by mohl být lepší), nejlépe samozřejmě 2,0 nebo 2,0Trhifun píše:Nazdar pánové, včera jsem pohřbil svůj vůz a jelikož se to stalo neočekávaně, nemám zrovna dostatečnou hotovost abych si mohl nějak moc vybírat. Chtěl jsem se optat, jaký máte názor na toto:
Volvo V40, 1.6i 80kW, r.v. 2003, stav tachometru 173.600km. Klima, el. okna, el. zrcátka, vyhřívání zrcátek, originál rádio na CD, SRS airbag a mnoho další výbavy. Nové PNEU. Auto je v bezvadném stavu, stačí sednout a jezdit bez investic! (výměněny rozvody, spojka, brzdy, náplň klima atd..) Více info na emailu. Autobazary a spekulatni prosím NEkontaktovat! Osobní prohlídka v Náchodě. Cena CZK 84.000,-
Má smysl o tom uvažovat, nebo je to nesmysl?
Děkuju všem rhifun
jinak zrovna prodávám https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=44946
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 28
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#958 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
No předface 1.8 mam já a zase nějak líný se mi to nezdá. Švagřík má 1.8 poface a když někam jedem, tak říká, že se mu zdá, že mam lepší odšťuchNosound89 píše:1,6 nejede a žere (máme doma), pokud V40 tak minimálně 1,8 poface (předface máme doma a 85kW nic moc, poface by mohl být lepší), nejlépe samozřejmě 2,0 nebo 2,0Trhifun píše:Nazdar pánové, včera jsem pohřbil svůj vůz a jelikož se to stalo neočekávaně, nemám zrovna dostatečnou hotovost abych si mohl nějak moc vybírat. Chtěl jsem se optat, jaký máte názor na toto:
Volvo V40, 1.6i 80kW, r.v. 2003, stav tachometru 173.600km. Klima, el. okna, el. zrcátka, vyhřívání zrcátek, originál rádio na CD, SRS airbag a mnoho další výbavy. Nové PNEU. Auto je v bezvadném stavu, stačí sednout a jezdit bez investic! (výměněny rozvody, spojka, brzdy, náplň klima atd..) Více info na emailu. Autobazary a spekulatni prosím NEkontaktovat! Osobní prohlídka v Náchodě. Cena CZK 84.000,-
Má smysl o tom uvažovat, nebo je to nesmysl?
Děkuju všem rhifun
jinak zrovna prodávám https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=44946
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 32
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: S40 1.8 92 MY06 B4184S
#959 Prosim o radu při koupi V40
http://auto.bazos.cz/inzerat/35129693/volvo-v40-td-75-kw.php
Koukněte a prosim o komentare.. Kamos chce auto, poradilo se mi ho presvedcit na Volvo
Diky
Koukněte a prosim o komentare.. Kamos chce auto, poradilo se mi ho presvedcit na Volvo
Diky
_________________
Bylo: Volvo V40 1.8 90Kw 00' B4184S2
Bylo: Volvo S40 1.8 92Kw MY06 B4184S
Je: Volvo V70 PIII 2.0D 100Kw MY09
Bylo: Volvo V40 1.8 90Kw 00' B4184S2
Bylo: Volvo S40 1.8 92Kw MY06 B4184S
Je: Volvo V70 PIII 2.0D 100Kw MY09
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 49
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: V40 1,9 TD 97' V40 1,9di 03'
- Bydliště: Police nad Metují
#960 Prosim o radu při koupi V40
Máme doma taky model 2003 a má už novou masku a tříramenej volant,tak nevím nevím.Taky nepíše jakou auto má kilometráž. Jinak dle mého na foto nevypadá zle.Víš jak to je,na fotkách super,ale v reálu to může být horší.Jedině,že by se ti někdo z blízka zajel mrknout na reál.stav.
_________________
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 32
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: S40 1.8 92 MY06 B4184S
#961 Prosim o radu při koupi V40
To me taky napadlo.. Sam jsem tady novej, tak to tady jeste neznam.
Je tam nekdo znamej kdo nam rekne svuj nazor?
Pripadne diky.
Je tam nekdo znamej kdo nam rekne svuj nazor?
Pripadne diky.
_________________
Bylo: Volvo V40 1.8 90Kw 00' B4184S2
Bylo: Volvo S40 1.8 92Kw MY06 B4184S
Je: Volvo V70 PIII 2.0D 100Kw MY09
Bylo: Volvo V40 1.8 90Kw 00' B4184S2
Bylo: Volvo S40 1.8 92Kw MY06 B4184S
Je: Volvo V70 PIII 2.0D 100Kw MY09
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#962 Prosim o radu při koupi V40
Prej nadstandartní výbava.... jestli dobře koukam, tak to má jen manuální klimu
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 110
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Již nemám volvo
#963 Prosim o radu při koupi V40
OT: jediné štěstí, že tu hned nahoře máme důležitý topic "Prosím o radu při koupi ***"
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 437
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
#964 Prosim o radu při koupi V40
Z toho nadstandartu tam má akorát ty 2 bagy navíc.Jinak je to klasická výbava.Možná polosocka bo manuální klima!!!!!!!!!!!!!!!
A vestavěné rádio má snad každý,kdo si to nepřekope.
A vestavěné rádio má snad každý,kdo si to nepřekope.
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#965 Prosim o radu při koupi V40
No z výbavy to nemá snad nic, jen z fotek chybí: automatická klima (jak již padlo výše), palubní PC, vyhřívané sesle, DSA, zadní okna v el., mlhovky. Dále pochybuji, že má tempomat a podobně.. Tříramenný volant a černá maska ani nekomentuju takže model 02 a starší.
A navíc 1din rádio jsem v poface už taky dlouho neviděl možná ještě nikdy
A navíc 1din rádio jsem v poface už taky dlouho neviděl možná ještě nikdy
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: škoda - škoda..
- Bydliště: Krnov
#966 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdravím všechny příznivce a majitele Volvo ! Chtěla bych od Vás poradit s koupí V50, jezdím převážně město, jednou do měsíce cesta cca 300km, plus tak jednou za rok delší trasa 2000-3000km na dovolenou. Jinak ujedu denně max 10km (školka, práce, obchod, zahrada..krátké trasy) Je mi jasné, že budu muset asi do benzínu, mám však trochu strach z té 1,6 nebo 1,8 a tak bych se s vámi chtěla poradit, jaký motor je pro mne nejvhodnější. Přece jen , vy už ty auta znáte lépe. Mám na koupi tak 120-130tis. Kč a nepočítám investice po koupi - jako výměny oleje, filtrů apod..Budu ráda za jakoukoliv radu, začínám se teprve po tomto autě rozhlížet a sbírám info. Volvo miluji od té doby, co jsem jednou v r. 1997 vezla svého šéfa v jeho nové 960 po dálnici z Phy do Blavy...ach jo ! Od té doby jsem sice jezdila v samých služebních autech, ale nyní už je čas na tuhle severskou srdcovku
Naposledy upravil(a) janapet dne 27 kvě 2014 09:15, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 28
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Lysá nad Labem
- Vůz: V50 2.0D model 2006
#967 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Z vlastní zkušenosti mohu pouze podotknout, že tohle auto, ač se (aspoň teda mně) v něm parádně jezdí, má dost stísněné vnitřní prostory (hlavně místo pro nohy na zadních sedačkách) a tragicky malý kufr. Proto doporučuju osobně omrknout, protože na zmiňovanou cestu na dovolenou by to nemuselo být to pravé ořechové. Za mě osobně - je to hezké poježdění pro bězdětný pár, ale už s jedním dítětem při delších cestách je docela utrpení všechno "potřebné" haraburdí do kufru vměstnat. Kdybych měl peněz nazbyt, tak bych rozhodně přesedlal do většího.janapet píše:Zdravím všechny příznivce a majitele Volvo ! Chtěla bych od Vás poradit s koupí V50, jezdím převážně město, jednou do měsíce cesta cca 300km, plus tak jednou za rok delší trasa 2000-3000km na dovolenou. Jinak ujedu denně max 10km (školka, práce, obchod, zahrada..krátké trasy) Je mi jasné, že budu muset asi do benzínu, mám však trochu strach z té 1,6 nebo 1,8 a tak bych se s vámi chtěla poradit, jaký motor je pro mne nejvhodnější. Přece jen , vy už ty auta znáte lépe. Mám na koupi tak 120tis. Kč a nepočítám investice po koupi - jako výměny oleje, filtrů apod..Budu ráda za jakoukoliv radu, začínám se teprve po tomto autě rozhlížet a sbírám info. Volvo miluji od té doby, co jsem jednou v r. 1997 vezla svého šéfa v jeho nové 960 po dálnici z Phy do Blavy...ach jo ! Od té doby jsem sice jezdila v samých služebních autech, ale nyní už je čas na tuhle severskou srdcovku
_________________
V50, 2.0D, model 2006
V50, 2.0D, model 2006
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 57
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#968 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Nevím, jak jsi na tom s dětmi, někdo říká, že je to malé auto, někomu to vyhovuje.janapet píše:Zdravím všechny příznivce a majitele Volvo ! Chtěla bych od Vás poradit s koupí V50, jezdím převážně město, jednou do měsíce cesta cca 300km, plus tak jednou za rok delší trasa 2000-3000km na dovolenou. Jinak ujedu denně max 10km (školka, práce, obchod, zahrada..krátké trasy) Je mi jasné, že budu muset asi do benzínu, mám však trochu strach z té 1,6 nebo 1,8 a tak bych se s vámi chtěla poradit, jaký motor je pro mne nejvhodnější. Přece jen , vy už ty auta znáte lépe. Mám na koupi tak 120-130tis. Kč a nepočítám investice po koupi - jako výměny oleje, filtrů apod..Budu ráda za jakoukoliv radu, začínám se teprve po tomto autě rozhlížet a sbírám info. Volvo miluji od té doby, co jsem jednou v r. 1997 vezla svého šéfa v jeho nové 960 po dálnici z Phy do Blavy...ach jo ! Od té doby jsem sice jezdila v samých služebních autech, ale nyní už je čas na tuhle severskou srdcovku
Při dvou dětech bych už taky volil něco většího, ale jinak si myslím, že s rozumem při balení zavazadel by to mohlo stačit. pro čtyři dospělé to už opravdu moc není, hlavně kvůli těm zadním sedadlům
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: škoda - škoda..
- Bydliště: Krnov
#969 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Budu jezdit tak 80% jen ve dvou - s tříletým synem, tak myslim, že nám to bude stačitDeshi píše:Nevím, jak jsi na tom s dětmi, někdo říká, že je to malé auto, někomu to vyhovuje.janapet píše:Zdravím všechny příznivce a majitele Volvo ! Chtěla bych od Vás poradit s koupí V50, jezdím převážně město, jednou do měsíce cesta cca 300km, plus tak jednou za rok delší trasa 2000-3000km na dovolenou. Jinak ujedu denně max 10km (školka, práce, obchod, zahrada..krátké trasy) Je mi jasné, že budu muset asi do benzínu, mám však trochu strach z té 1,6 nebo 1,8 a tak bych se s vámi chtěla poradit, jaký motor je pro mne nejvhodnější. Přece jen , vy už ty auta znáte lépe. Mám na koupi tak 120-130tis. Kč a nepočítám investice po koupi - jako výměny oleje, filtrů apod..Budu ráda za jakoukoliv radu, začínám se teprve po tomto autě rozhlížet a sbírám info. Volvo miluji od té doby, co jsem jednou v r. 1997 vezla svého šéfa v jeho nové 960 po dálnici z Phy do Blavy...ach jo ! Od té doby jsem sice jezdila v samých služebních autech, ale nyní už je čas na tuhle severskou srdcovku
Při dvou dětech bych už taky volil něco většího, ale jinak si myslím, že s rozumem při balení zavazadel by to mohlo stačit. pro čtyři dospělé to už opravdu moc není, hlavně kvůli těm zadním sedadlům
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: škoda - škoda..
- Bydliště: Krnov
#970 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
co říkáte na toto prosím? https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v50/15704748?goFrom=list
nebo? : https://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/volvo/model/v50/vhc:car,cnt:de,pgn:2,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:volvo,mdl:v50,frn:2004-01,prx:6001,ful:petrol/pg:vipcar/194454351.html
Neznáte prosím někoho od Vyškova, kdo by mi to české (italské) Volvo omrknul prosím?
nebo? : https://www.mobile.de/cz/zna%C4%8Dka/volvo/model/v50/vhc:car,cnt:de,pgn:2,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:volvo,mdl:v50,frn:2004-01,prx:6001,ful:petrol/pg:vipcar/194454351.html
Neznáte prosím někoho od Vyškova, kdo by mi to české (italské) Volvo omrknul prosím?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: škoda - škoda..
- Bydliště: Krnov
#971 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
nemáte někdo zkušenosti s bazarem ve Znojmě Cars Trade M&M? Halooo poradí mi tu prosím někdo nebo si budu psát sama?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#972 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
neboj, poradí já nikdy V50 neměl, takže toho moc o nich nevím, ale to co jsi postla, tak jsou 2 hodně rozdílné motorizace. Ta Německá má hodně slušný atmosférický 5 válec od Volva. Tady se nemá prakticky co pokazit a je to držák. Ta česká T5 bude raketa. Nicméně můj názor je, že pokud nebude vylítaná, tak bude s ní radost jezdit. dynamika té T5 bude dvojnásobná oproti té atmosféře, o nějaký ten litr si také více vezme.
Z mě, já bych šel do té české, přestavěl na LPG, pokud chceš šetřit na pohonných hmotách a to z těchto důvodů:
- výkonný motor, se kterým se nebudeš bát předjíždět a i běžná jízda bude ok
- zadní vestavěné podsedáky pro tvojeho malého kluka
- cenově je to téměř na stejno (z Německa tě jen registrace auta bude stát 7 500 Kč, české auto máš za 1 200 Kč)
- Italské auto nebude tak zničené od soli (vlastní zkušenost s mým prvním Volvem, které bylo z Itálie)
- české bude mít větší výbavu
Co doporučuji, oslovit některého z místních mechaniků: martinopel z Lichnova - to je u Kopřivnice nebo Auto ambo z Kobylnice (Brno). Ta česká vypadá, že je od soukromého majitele a neměl by mít s tebou sjet např. do těch Kobylnic, je to 30 km tam 30 km zpět. Za 2 a půl hodiny to dáte i s prohlídkou a budeš vědět, zda to není past. Navíc při této dávce km zjistíš, zda ti auto sedí, jestli někde něco tluče, jestli auto nikam netáhne, zda neškube motor atd...
No a pokud by jsi volila martinaopela, tak ten ti buď V50 rozmluví nebo bude extrémně důsledný, protože jeho názor na V50 nechtěj ani slyšet
Auto bez některého z těchto lidí nekupuj, bude tě to sice stát nějaké tisícovky navíc, ale budeš mít větší jistotu, že v tom pak finančně nezahučíš. Nepředpokládám, že jsi na tom po stránce "servisního" ohledání vozu tak dobře, aby jsi většinu věcí odhalila. To málo kdo z nás. A jestli ano, tak promiň
Z mě, já bych šel do té české, přestavěl na LPG, pokud chceš šetřit na pohonných hmotách a to z těchto důvodů:
- výkonný motor, se kterým se nebudeš bát předjíždět a i běžná jízda bude ok
- zadní vestavěné podsedáky pro tvojeho malého kluka
- cenově je to téměř na stejno (z Německa tě jen registrace auta bude stát 7 500 Kč, české auto máš za 1 200 Kč)
- Italské auto nebude tak zničené od soli (vlastní zkušenost s mým prvním Volvem, které bylo z Itálie)
- české bude mít větší výbavu
Co doporučuji, oslovit některého z místních mechaniků: martinopel z Lichnova - to je u Kopřivnice nebo Auto ambo z Kobylnice (Brno). Ta česká vypadá, že je od soukromého majitele a neměl by mít s tebou sjet např. do těch Kobylnic, je to 30 km tam 30 km zpět. Za 2 a půl hodiny to dáte i s prohlídkou a budeš vědět, zda to není past. Navíc při této dávce km zjistíš, zda ti auto sedí, jestli někde něco tluče, jestli auto nikam netáhne, zda neškube motor atd...
No a pokud by jsi volila martinaopela, tak ten ti buď V50 rozmluví nebo bude extrémně důsledný, protože jeho názor na V50 nechtěj ani slyšet
Auto bez některého z těchto lidí nekupuj, bude tě to sice stát nějaké tisícovky navíc, ale budeš mít větší jistotu, že v tom pak finančně nezahučíš. Nepředpokládám, že jsi na tom po stránce "servisního" ohledání vozu tak dobře, aby jsi většinu věcí odhalila. To málo kdo z nás. A jestli ano, tak promiň
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: S40II. 2.4 Geartronic
#973 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj, ted zrovna jsem řešil něco velmi podobného. Nakonec jsem koupil sedan S40 s atm. pětiválcem 2.4 a převodovkou Geartronik. Zachovalý, málo jetý kousek od Volvo Staiger v Praze. Určitě se vyplatí si zaplatit za předprodejní servis nebo alespoň prohlídku jak píše Haben a ještě bych dodal že je dobré si auto projet Cebií.
Jinak male Volvo S40/V50 na mě dělá dobrý dojem až na to že přece jen některé prvky uvnitř prostě nejsou tak kvalitní, zkrátka je to udělané na bázi Focusu II. Což je dobra zpráva kvůli dobré agilitě podvozku, ale horší pro někoho kdo čeká velký proctor a pohodlí klasického Volva, to mám dojem tady trochu chybí. 2.4 R5 motor mám pocit že ale je super volba, ovšem jen pro toho kdo toho najezdí spíš míň, zdá se že moc úsporný nebude. Což jsem ani nečekal, ale prostě je potřeba počítat že průměr bude okolo 9l.
Motor v T5 jsem už měl, ale právě ve Focusu ( tady se to jmenuje ST) a to je jiné kafe. Spolehlivost byla skvělá, všechno na tom bylo skvělé, I spotřeba když se na to nešlape není horší než vidno u té atmosféry. Ale je to složitější motor a zanedbaný kus bude potenciálně noční můra. Auta s Itálie často mají nedohladetalnou historii, pozor na to, asi to fakt chce nezávislý servis Volvo, nechat zkontrolovat a vidělo by se. Naopak cena mi přijde podezřele dobra. Já dal za 06 2.4 Momentum S40 necelých 150, ale včetně komplet servisu a jen jsem dokupoval letní kola.
Když vidim tvoje požadavky, povzdechnutí nad 960tkou, možná bych zvážil koupi V70 : https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/15752815?goFrom=list
Jinak male Volvo S40/V50 na mě dělá dobrý dojem až na to že přece jen některé prvky uvnitř prostě nejsou tak kvalitní, zkrátka je to udělané na bázi Focusu II. Což je dobra zpráva kvůli dobré agilitě podvozku, ale horší pro někoho kdo čeká velký proctor a pohodlí klasického Volva, to mám dojem tady trochu chybí. 2.4 R5 motor mám pocit že ale je super volba, ovšem jen pro toho kdo toho najezdí spíš míň, zdá se že moc úsporný nebude. Což jsem ani nečekal, ale prostě je potřeba počítat že průměr bude okolo 9l.
Motor v T5 jsem už měl, ale právě ve Focusu ( tady se to jmenuje ST) a to je jiné kafe. Spolehlivost byla skvělá, všechno na tom bylo skvělé, I spotřeba když se na to nešlape není horší než vidno u té atmosféry. Ale je to složitější motor a zanedbaný kus bude potenciálně noční můra. Auta s Itálie často mají nedohladetalnou historii, pozor na to, asi to fakt chce nezávislý servis Volvo, nechat zkontrolovat a vidělo by se. Naopak cena mi přijde podezřele dobra. Já dal za 06 2.4 Momentum S40 necelých 150, ale včetně komplet servisu a jen jsem dokupoval letní kola.
Když vidim tvoje požadavky, povzdechnutí nad 960tkou, možná bych zvážil koupi V70 : https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/15752815?goFrom=list
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: škoda - škoda..
- Bydliště: Krnov
#974 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Díky za názor, mám trochu obavy z automatu, jezdila jsem s ním krátce, moc mě to neoslovilo a hlavně servis (pokud se trefím do horšího kousku) mě bude stát dost peněz.petr GT6 píše:Ahoj, ted zrovna jsem řešil něco velmi podobného. Nakonec jsem koupil sedan S40 s atm. pětiválcem 2.4 a převodovkou Geartronik. Zachovalý, málo jetý kousek od Volvo Staiger v Praze. Určitě se vyplatí si zaplatit za předprodejní servis nebo alespoň prohlídku jak píše Haben a ještě bych dodal že je dobré si auto projet Cebií.
Jinak male Volvo S40/V50 na mě dělá dobrý dojem až na to že přece jen některé prvky uvnitř prostě nejsou tak kvalitní, zkrátka je to udělané na bázi Focusu II. Což je dobra zpráva kvůli dobré agilitě podvozku, ale horší pro někoho kdo čeká velký proctor a pohodlí klasického Volva, to mám dojem tady trochu chybí. 2.4 R5 motor mám pocit že ale je super volba, ovšem jen pro toho kdo toho najezdí spíš míň, zdá se že moc úsporný nebude. Což jsem ani nečekal, ale prostě je potřeba počítat že průměr bude okolo 9l.
Motor v T5 jsem už měl, ale právě ve Focusu ( tady se to jmenuje ST) a to je jiné kafe. Spolehlivost byla skvělá, všechno na tom bylo skvělé, I spotřeba když se na to nešlape není horší než vidno u té atmosféry. Ale je to složitější motor a zanedbaný kus bude potenciálně noční můra. Auta s Itálie často mají nedohladetalnou historii, pozor na to, asi to fakt chce nezávislý servis Volvo, nechat zkontrolovat a vidělo by se. Naopak cena mi přijde podezřele dobra. Já dal za 06 2.4 Momentum S40 necelých 150, ale včetně komplet servisu a jen jsem dokupoval letní kola.
Když vidim tvoje požadavky, povzdechnutí nad 960tkou, možná bych zvážil koupi V70 : https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/15752815?goFrom=list
V70 je krásný vůz, pro dva lidi trochu velký jinak bych neváhala. Uvažovala jsem i o sedanu - právě S40, ale jezdíme hodně na kole, tak potřebuji větší střechu a lyžiny. Tak mi přijde V50 jako auto zrovna pro naše potřeby (i s tím, že je na bázi Focusu II). Stále však váhám nad tou motorizací. S naším nájezdem (tak 7-8 tis km ročně) je jasná volba benzín (a hlavně město), ale objevila jsem tento kousek a fakt se mi líbí
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v50/15722949?goFrom=list
Kdyby byl v benzínu, neváhám ani minutu a jedu ...!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 6
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Vůz: škoda - škoda..
- Bydliště: Krnov
#975 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Díky za tip a kontakty, určitě to tak chci udělat, nejsem úplně neznalá (bouračku poznám ) ale co patří odborníkům, to jim s ochotou přenechám !Haben píše:neboj, poradí já nikdy V50 neměl, takže toho moc o nich nevím, ale to co jsi postla, tak jsou 2 hodně rozdílné motorizace. Ta Německá má hodně slušný atmosférický 5 válec od Volva. Tady se nemá prakticky co pokazit a je to držák. Ta česká T5 bude raketa. Nicméně můj názor je, že pokud nebude vylítaná, tak bude s ní radost jezdit. dynamika té T5 bude dvojnásobná oproti té atmosféře, o nějaký ten litr si také více vezme.
Z mě, já bych šel do té české, přestavěl na LPG, pokud chceš šetřit na pohonných hmotách a to z těchto důvodů:
- výkonný motor, se kterým se nebudeš bát předjíždět a i běžná jízda bude ok
- zadní vestavěné podsedáky pro tvojeho malého kluka
- cenově je to téměř na stejno (z Německa tě jen registrace auta bude stát 7 500 Kč, české auto máš za 1 200 Kč)
- Italské auto nebude tak zničené od soli (vlastní zkušenost s mým prvním Volvem, které bylo z Itálie)
- české bude mít větší výbavu
Co doporučuji, oslovit některého z místních mechaniků: martinopel z Lichnova - to je u Kopřivnice nebo Auto ambo z Kobylnice (Brno). Ta česká vypadá, že je od soukromého majitele a neměl by mít s tebou sjet např. do těch Kobylnic, je to 30 km tam 30 km zpět. Za 2 a půl hodiny to dáte i s prohlídkou a budeš vědět, zda to není past. Navíc při této dávce km zjistíš, zda ti auto sedí, jestli někde něco tluče, jestli auto nikam netáhne, zda neškube motor atd...
No a pokud by jsi volila martinaopela, tak ten ti buď V50 rozmluví nebo bude extrémně důsledný, protože jeho názor na V50 nechtěj ani slyšet
Auto bez některého z těchto lidí nekupuj, bude tě to sice stát nějaké tisícovky navíc, ale budeš mít větší jistotu, že v tom pak finančně nezahučíš. Nepředpokládám, že jsi na tom po stránce "servisního" ohledání vozu tak dobře, aby jsi většinu věcí odhalila. To málo kdo z nás. A jestli ano, tak promiň
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 1243 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Scarabeus
-
- 11 Odpovědi
- 1149 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od TomB
-
- 6 Odpovědi
- 691 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous
-
- 3 Odpovědi
- 784 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pepino33
-
- 3 Odpovědi
- 670 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa