850 nestartuje za tepla

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Jirka18
Offline
Příspěvky: 5
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Vůz: 740

850 nestartuje za tepla

Příspěvek od Jirka18 »

Ahojky,

máme 850 benzín 5válec a je poslední dobou trošku víc problémová. Je tam plyn a když jede na plyn tak je vše ok, až na to že na volnoběh chcípá občas, to se dycky řešilo přepnutím na benzín. Problém je s benzínem - když je horký motor, tak OBČAS nenastartuje - což je problém, protože starty plynová jednotka dycky přepne na benzín. Když motor trochu zchladne, tak zas nastartuje. + občas se i stane za normální jízdy na benzín, že to zčistajasna přestane jet - jako by došel benzín - když se v tu chvíli přepna na plyn, jede jak drak :-( V servisu na nic nepřišli, diag. taky nic :-( Nenašel by se nějaký nápad ? Prosím :-)

PeS
Offline
Příspěvky: 396
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Obědovice, okr. HK
Vůz: V70, 2.4, LPG, '02

850 nestartuje za tepla

Příspěvek od PeS »

Jirka18 píše:Ahojky,

máme 850 benzín 5válec a je poslední dobou trošku víc problémová. Je tam plyn a když jede na plyn tak je vše ok, až na to že na volnoběh chcípá občas, to se dycky řešilo přepnutím na benzín. Problém je s benzínem - když je horký motor, tak OBČAS nenastartuje - což je problém, protože starty plynová jednotka dycky přepne na benzín. Když motor trochu zchladne, tak zas nastartuje. + občas se i stane za normální jízdy na benzín, že to zčistajasna přestane jet - jako by došel benzín - když se v tu chvíli přepna na plyn, jede jak drak :-( V servisu na nic nepřišli, diag. taky nic :-( Nenašel by se nějaký nápad ? Prosím :-)
Sakra, to je take zavada co se vrací koukám. U původní 850 mi to dělalo také, nepomohlo nic, s plynem to nemělo nic společného, i při manuálním přepnutí na benzín to nestartovalo. Tak si člověk dal procházku někam do okolí a přišel při vychladnutí a naběhlo to na první otočení. Tuším, že jsem tu o tom psal, zkus pohledat mé příspěvky, třeba tam je řešení. Já to vyřešil drasticky - bouračkou a výměnou za sourozence.
Jo a ad ostatní sympomy - vše běhalo, chcípaní na benzín ani plyn se nekonalo.
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997

David Patočka
Offline
Profi prodejce
Příspěvky: 1004
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

850 nestartuje za tepla

Příspěvek od David Patočka »

Řeším teď něco podobného.

Auto nemá namontován plyn, ale taky za tepla nechce občas chytit, tak z deseti pokusů dvakrát nechytne.
Za dvacet minut zase jede, jakoby nic.
Vyměněno úplně všechno, spínačka, relátka, snímače, cívka, jednotky, rozdělovač, kabely atd.........

....po dvou dnech hledání a pátrání, bylo zjištěno, že při teplém motoru občas přestává házet jiskru.
Při startování hodí dvě jiskry, potom nic a když se přestane startovat, zas to hodí dvě jiskry, tudíž auto nechytne, ale na roztlačení chytí ihned.
Jede normálně, chybu nepíše.
Nakonec provedeno odstínění kabelů snímačů vedoucích do ECM a zpět do cívky, zítra se uvidí, zatím to chytá pořád dobře. 8)

Je mi z toho už blbě, prodělek je jistej, protože cena opravy již teď převyšuje cenu auta, a to ještě není hotová spojka :%)
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Ondra.
Online
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4945
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

850 nestartuje za tepla

Příspěvek od Ondra. »

nežere startér napětí řídícím jednotkám?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé