S60 Uložení motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Vůz: S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
- Bydliště: Plzeň
S60 Uložení motoru
Ahoj všem,
chtěl bych měnit komplet uložení motoru. Můžete mi prosím poradit, kterého výrobce dílů zvolit? Váhám mezi třemi variantami:
1) komplet všechno Lemförder 7100,-Kč
2) komplet všechno FEBI 5700,- Kč
3) vše od Skandixu (nákup přes saabtuning) 4855,-Kč
Prosím poraďte. Rád bych, aby to tam nějakou dobu vydrželo - hlavně ty tři silentbloky (přední, zadní a pravý) a nechci koupit nějaké šmejdy. U skandixu si nejsem vůbec jistý kvalitou. Je to vše uvedeno jako jejich vlastní výroba, ale nikde jsem nenašel zkušenosti.
Předem díky
M
chtěl bych měnit komplet uložení motoru. Můžete mi prosím poradit, kterého výrobce dílů zvolit? Váhám mezi třemi variantami:
1) komplet všechno Lemförder 7100,-Kč
2) komplet všechno FEBI 5700,- Kč
3) vše od Skandixu (nákup přes saabtuning) 4855,-Kč
Prosím poraďte. Rád bych, aby to tam nějakou dobu vydrželo - hlavně ty tři silentbloky (přední, zadní a pravý) a nechci koupit nějaké šmejdy. U skandixu si nejsem vůbec jistý kvalitou. Je to vše uvedeno jako jejich vlastní výroba, ale nikde jsem nenašel zkušenosti.
Předem díky
M
_________________
Volvo S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
Volvo S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
S60 Uložení motoru
napr horny silneblok je podla mna len OEM vyrobca (neviem aka firma) a ostatny to len prebaluju
Original volvo je ten isty ako treba Febi alebo Skandix alebo Lemforder akurat mas vybruseneho vyrobcu.
Original volvo je ten isty ako treba Febi alebo Skandix alebo Lemforder akurat mas vybruseneho vyrobcu.
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Vůz: S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
- Bydliště: Plzeň
S60 Uložení motoru
Horní a dolní silentblok mě ani tak netrápí. Tam rozdíly cen Lemförder vs. Febi vs. Skandix nejsou tak velké (řádově 10tky Kč). Co mě ale trochu trápí jsou ty "hříbečky" vpředu a vzadu a pravý silentblok co je u blatníku:
1x 30748811
2x 30778951
Tady jsou už cenové rozdíly jednotlivých výrobců dost znatelné a vzhledem k tomu, že výměna je trošku složitější (oproti hornímu a spodnímu), tak bych tady nechtěl koupit nějaký šmejd a dělat to za dva roky znovu.
1x 30748811
2x 30778951
Tady jsou už cenové rozdíly jednotlivých výrobců dost znatelné a vzhledem k tomu, že výměna je trošku složitější (oproti hornímu a spodnímu), tak bych tady nechtěl koupit nějaký šmejd a dělat to za dva roky znovu.
_________________
Volvo S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
Volvo S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
S60 Uložení motoru
nj, hydroloziska a ten zelezny na pravej strane , tie su dost drahe
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14310
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S60 Uložení motoru
Lemforder nebo origo. Febi je sice levnější, ale zase dlouho nevydrží a je měkčí.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
S60 Uložení motoru
Já se zařek, že mi nic febi už nesmí do auta... silentblok převodovky, KO po 15tis, čidlo teplot motoru vadný hnedka z krabice. Dva cajky a dva sráče.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Vůz: S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
- Bydliště: Plzeň
S60 Uložení motoru
OK, vezmu to komplet Lemforder.
_________________
Volvo S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
Volvo S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
S60 Uložení motoru
Obecně se tu tak nějak bere jako kvalitní značka. Já s nima zkušenost nemam, ale jak se znám, tak kdybych koupil od nich celou sadu já, tak se mi roztrhaji všechny kromě jednoho, kterej se ale taky trhne a to až ve chvíli, kdy vyměnim tamty.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9951
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
S60 Uložení motoru
no, asi jako já, ve snaze ušetřit, neznalý problému, jsem nechal vyměnit ty spodní za nějakej levnej kšunt a můžu to dělat znova. škoda peněz za díly i práci
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
S60 Uložení motoru
rozhodně bych vyměnil jen ty špatné a hlavně ty staré si schovat !! já mám utržený ten horní snad tři roky nic to nedělá tak do toho nevrtámhajnej píše:no, asi jako já, ve snaze ušetřit, neznalý problému, jsem nechal vyměnit ty spodní za nějakej levnej kšunt a můžu to dělat znova. škoda peněz za díly i práci
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9951
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
S60 Uložení motoru
jak poznáš, kterej spodní je špatnej?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Vůz: S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
- Bydliště: Plzeň
S60 Uložení motoru
Asi poznáš pohledem (praskliny v gumě, hodně vyboulený) a nejvíce asi poznáš pomocí heveru. Nadzvedneš jemně motor (zapřeš za olejovou vanu a rozložíš váhu pomocí dřevěné lajsny) a mrkneš jestli silentblok pracuje jak má, nebo jestli zůstává ve zdeformované podobě. Já jsem se rozhodl, že to vyměním komplet. Už jednou jsem měnil pouze spodní a horní a za dva roky to je úplně to samé.
_________________
Volvo S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
Volvo S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9951
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
S60 Uložení motoru
FEBI a Lemforder tam je rozdíl tisíc korun na kusu, to už je docela položka. Fakt jsou ty FEBI tak špatný?budilm píše:Horní a dolní silentblok mě ani tak netrápí. Tam rozdíly cen Lemförder vs. Febi vs. Skandix nejsou tak velké (řádově 10tky Kč). Co mě ale trochu trápí jsou ty "hříbečky" vpředu a vzadu a pravý silentblok co je u blatníku:
1x 30748811
2x 30778951
Tady jsou už cenové rozdíly jednotlivých výrobců dost znatelné a vzhledem k tomu, že výměna je trošku složitější (oproti hornímu a spodnímu), tak bych tady nechtěl koupit nějaký šmejd a dělat to za dva roky znovu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9951
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
S60 Uložení motoru
a ještě jeden dotaz, jestli to někdo ví z hlavy....jsou ty spodní bloky shodný na benzín i naftu? Nebo tam jsou jiná čísla?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 445
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
S60 Uložení motoru
.hajnej píše:a ještě jeden dotaz, jestli to někdo ví z hlavy....jsou ty spodní bloky shodný na benzín i naftu? Nebo tam jsou jiná čísla?
Benzín nemá silentbloky řízené podtlakem - pokud je mi známo.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9951
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
S60 Uložení motoru
aha. tak to budou asi úplně jiný
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
S60 Uložení motoru
Kdepak FeBi nejsou tak špatný!Jsou ještě mnohem horší!!!hajnej píše: FEBI a Lemforder tam je rozdíl tisíc korun na kusu, to už je docela položka. Fakt jsou ty FEBI tak špatný?
Jen pro přehled další shit značky:Meyle,Scandix,ATE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9951
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
S60 Uložení motoru
ATE? můžeš sdělit své zkušenosti?martinopel píše:hajnej píše:
Jen pro přehled další shit značky:Meyle,Scandix,ATE
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
S60 Uložení motoru
Myslíš jako nové pakny nekopírující tvar bubnu,kotouče zvlněné po 1000km nebo vytrhané části brzdových desek?hajnej píše: ATE? můžeš sdělit své zkušenosti?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9951
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
S60 Uložení motoru
právě že mám na autě ate brzdy od podzimu a zjistil jsem, že na dálnici při brždění z vyšší rychlosti citím vibracemartinopel píše:Myslíš jako nové pakny nekopírující tvar bubnu,kotouče zvlněné po 1000km nebo vytrhané části brzdových desek?hajnej píše: ATE? můžeš sdělit své zkušenosti?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
S60 Uložení motoru
Vítej v klubuhajnej píše:právě že mám na autě ate brzdy od podzimu a zjistil jsem, že na dálnici při brždění z vyšší rychlosti citím vibrace

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9951
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
S60 Uložení motoru
super. to jste mě potěšili a to jsem je tam nechal dávat s vědomím, že je to lepší průměr a bude klid.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
S60 Uložení motoru
To je to co mne na ATE nejvíce sere,tváří se jako to nejlepší,cena tomu odpovídá 2X a kvalita horší než u poláků.hajnej píše:super. to jste mě potěšili a to jsem je tam nechal dávat s vědomím, že je to lepší průměr a bude klid.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9951
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
S60 Uložení motoru
no super. a co teď můžu dělat....
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
S60 Uložení motoru
Zkusit reklamovat,ale šanci na úspěch moc nedávám.hajnej píše:no super. a co teď můžu dělat....
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]