Ahoj,
m8m motor B5254T, jakmile dám víc plynu (motor přejde do režimu Open Loop due to engine load) a dosáhne cca 4000 otáček začne vynechávat.
Pokud běží v Closed loop hodnota lamdby osciluje cca mezi 0-0,8V, což považuji za správné. Po přepnutí do režimu openloop však lambda trvale ukazuje 0,8V. To se mi úplně nezná.
Nemá někdo taky diagnostik, že by mohl ověřit na jiném autě, zda-li to tak má být? Snažím se najít problém s vynecháváním. Svíčky a kabely jsou nové. Zbývá pouze cívka (v té na volnoběh praská), Je to celkem drahá sranda kupoivat jí jen tak a zjistit, že s ní nic není.
Nenapadá někoho kde by ještě mohl být problém? Podezření mám na Cívku, zanesené vstřiky, špatnou podávačku => nízký tlak paliva.
Díky za každý tip, který mi usnadní diagnostiku a opravu.
V70 - výstup lambdy v Open loop režimu (B5254T)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
V70 - výstup lambdy v Open loop režimu (B5254T)
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
V70 - výstup lambdy v Open loop režimu (B5254T)
pokud je cívka shodná s atmosférou tak se mi tu jedna válí na prodej...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
V70 - výstup lambdy v Open loop režimu (B5254T)
Proc se ti to nezda? Co bys cekal ze na ni bude?dumi.cz píše:Po přepnutí do režimu openloop však lambda trvale ukazuje 0,8V. To se mi úplně nezná.

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
V70 - výstup lambdy v Open loop režimu (B5254T)
V open loop, bez zpětný vazby bych čekal spíš bohatší směs než směs chudou 

_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
V70 - výstup lambdy v Open loop režimu (B5254T)
Doporucuju se peclive zadivat na prvni obrazek > zde <. Neboli 0.8V = smes bohata.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
V70 - výstup lambdy v Open loop režimu (B5254T)
Tím se ledacos vysvětluje 
díky za odpověď. Nevím proč, ale měl jsem za to, že 0V žádný kyslím, 1V spousta kyslíku.
takže to škubání není tedy způsobeno tím, že by směs byla chudá.
Bude to tedy asi chtít vyměnit tu cívku...

díky za odpověď. Nevím proč, ale měl jsem za to, že 0V žádný kyslím, 1V spousta kyslíku.
takže to škubání není tedy způsobeno tím, že by směs byla chudá.
Bude to tedy asi chtít vyměnit tu cívku...
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé