Původně jsem chtěl zkusit ze 100 ale ve 120 jsem zjistil,že mne nebaví jezdit tak pomalu.
Volvo zrychlení 100-160 km/h
- Autor
- Zpráva
Volvo zrychlení 100-160 km/h
S60 2,4T 140-210 ve čtyřech lidech 16s zrychlováno na 5 rychlostní stupeň do mírného kopce.Je to slabota 
Původně jsem chtěl zkusit ze 100 ale ve 120 jsem zjistil,že mne nebaví jezdit tak pomalu.
Původně jsem chtěl zkusit ze 100 ale ve 120 jsem zjistil,že mne nebaví jezdit tak pomalu.
Naposledy upravil(a) GDPR_user dne 06 dub 2014 08:07, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 3184
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Volvo zrychlení 100-160 km/h
martinopel píše:140-210 ve čtyřech lidech 16s zrychlováno na 5 rychlostní stupeň do mírného kopce.Je to slabota
Původně jsem chtěl zkusit ze 100 ale ve 120 jsem zjistil,že mne nebaví jezdit tak pomalu.
bylo by fajn napsat v jakém autě.
A přeci jenom by si se měl přemoct a spočítat to jako ostatní (100-160), ať to má nějakou vypovídací hodnotu.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Takže T5 ? Chip ? Já jen pro upřesněnídali píše:Půl nádrže... 5,98s... a ne, 850 jsem zatím z hybernace nevytáhnulJen mi na to nedali žádnou stage, musel bych projít IQ testama a to sem předem odmít, mám to zakázaný od doktora
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 4064
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
JJ V70 T5, výfuk Simons, chip, (nic extrémního, jenom 1.2 baru maximum), jen pro srovnání hodnoty před (už se Simonsem, ale letníma kolama) se pohybovaly mezi 7,24s plná nádrž a cca 7,10s hladový oko.metju píše:Takže T5 ? Chip ? Já jen pro upřesnění
-
Offline
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Tak jsem taky zkusil něco natočit, asi bych to čekal o něco lepší, ale...
0-100 se mi zdá úplně ok, ale přijde mi že 140-150 to nějak ztratí dech
Plná nádrž, mírnej kopeček, necelých 12
0-100 se mi zdá úplně ok, ale přijde mi že 140-150 to nějak ztratí dech
Plná nádrž, mírnej kopeček, necelých 12
-
Offline
- Příspěvky: 2605
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Ahoj,
dodávám jedno měření k tomuto autu:
8,50s - ok2ucx - S60 T5 '02, automat
7,50s - ok2ucx - S60 T5 '02, automat, ARD tuning + E85
.. je to při provozu na čistý E85 s tuningem, ale jen SW, žádné další úpravy HW.
Pavel
dodávám jedno měření k tomuto autu:
8,50s - ok2ucx - S60 T5 '02, automat
7,50s - ok2ucx - S60 T5 '02, automat, ARD tuning + E85
.. je to při provozu na čistý E85 s tuningem, ale jen SW, žádné další úpravy HW.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 378
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
Volvo zrychlení 100-160 km/h
tak moje céčko si polepšilo
6,05 https://www.youtube.com/watch?v=VryvrjeltD0&feature=youtu.be
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvky: 4064
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Hezky to fičí, na 16T (jestli tam teda stále ještě je) až neuvěřitelně. Týpek opravdu umí. Vůbec by nebylo marný to postavit na brzdu, protože přes 300koní z 16t jentak někdo nevymáčknul a o tomhle bych si troufnul říct, že tam jsou......
-
Offline
- Příspěvky: 378
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
Volvo zrychlení 100-160 km/h
díky
a ano je tam furt to malinký Mišátko
) ale myslim si ze kdyby to bylo odladěný na Benzín tak to takhle asi nepojede,jelikož ono to tlačí max 1,1 bar ,
tak oprava to co slíbil dodržel tlačím až 1,2 bar
tak oprava to co slíbil dodržel tlačím až 1,2 bar
Naposledy upravil(a) mekky dne 19 dub 2014 14:19, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvky: 2193
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Pěkný mekky! Mimochodem jak jsi spokojenej s E85 a většíma vstřikama? O kolik to líp jede a o kolik to víc chlastá?
-
Offline
- Příspěvky: 378
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
Volvo zrychlení 100-160 km/h
jede to líp viz tabulka a pocitově samožrejmě a zatím dobrý ,a kolik to chlastá abych ti pravdu řekl nevím a ani už to neřeším ,mám druhý auto
, a urřitě to papá víc ono sem třeba za hodinu jízdy vyjel 30 litru ethanolu
ale samožremně sem nejel naspotřebu a tipuju ze to bude zrat kolem 13-15 E85 kdybych jel na spotřebu
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvky: 2193
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Volvo zrychlení 100-160 km/h
No tak to jde, samozřejmě se tady nebavim o nějakym šetření, jen mě to zajímalo...Jestli by se eventuelne i dalo něco uspořit jak se pořád u E85 tvrdí. 15 E85 odpovídá cenově tak těm 10 benzínu ne ?
-
Offline
- Příspěvky: 4064
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Mimochodem, aby řeč nestála, tak už se mi s T5 podařilo porazit mojí 850......všechno stejný (to znamená pouze chip a Simons), včetně opět půlky nádrže, jedinej rozdíl pořádně naadaptovaná řídící jednotka a průměr ze tří měření 5,76s. 850 pocitově jela líp, ale T5 těží z obrovskýho rozsahu otáček.
-
Offline
- Příspěvky: 2605
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Volvo zrychlení 100-160 km/h
O spotřebě se začalo lehce diskutovat zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=44402&p=512878#p512596
V kostce: podle dlouhodobých korečních hodnot lambda sondy musí ECM korigovat spotřebu (dobu vstřiku) o ~20%.
A když se koupí ethanol za 66% ceny naturalu (což není zdaleka všude), tak cena za 1km ve výsledku klesne na 80%. A to není vůbec špatné, když se k tomu připočítá to, že to "lépe" jede, tedy aspoň díky vyššímu oktanovému číslu.
Pavel
V kostce: podle dlouhodobých korečních hodnot lambda sondy musí ECM korigovat spotřebu (dobu vstřiku) o ~20%.
A když se koupí ethanol za 66% ceny naturalu (což není zdaleka všude), tak cena za 1km ve výsledku klesne na 80%. A to není vůbec špatné, když se k tomu připočítá to, že to "lépe" jede, tedy aspoň díky vyššímu oktanovému číslu.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 378
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
Volvo zrychlení 100-160 km/h
a teď je ta chvíle kdy má R porazit T5 !dali píše:Mimochodem, aby řeč nestála, tak už se mi s T5 podařilo porazit mojí 850......všechno stejný (to znamená pouze chip a Simons), včetně opět půlky nádrže, jedinej rozdíl pořádně naadaptovaná řídící jednotka a průměr ze tří měření 5,76s. 850 pocitově jela líp, ale T5 těží z obrovskýho rozsahu otáček.
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvky: 4064
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
850 má to štěstí, že když zrovna náhodou funguje tak narozdíl do T5 umí i jiný věci než jezdit rychle rovně, jinak by to asi měla dost nahnutý. Ale i při tý jízdě rovně zatímco se v T5 nanejvýš ušklíbnu, tak v 850 se tlemím jak idiot... prostě charakter a charisma je úplně někde jinde.
-
Offline
- Příspěvky: 2193
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Volvo zrychlení 100-160 km/h
To je docela zajímavý, co jsem naposledy koukal byl tady E85 pod nějakejch 27kč, což je zhruba 75% ceny. Kde sehnat ještě levnější to nevím, ale asi by se dalo vzhledem že to ještě není Praha. Vaše vlákno jsem trošku sledoval, ale pořád upřímně tak trošku čekám, co z toho vznikne, protože (neber to osobně) řídící jednotku na E85 umí namontovat každej, ale aby to fungovalo jako celek, tohle bohužel nestačí. Kdyby se vám to povedlo dohnat do nějakýho zdárnýho konce s tím, že budete pokračovat s tou upřímností, kde nevynecháváte záměrně ani problémy, tak by se mi to asi i líbilo...ok2ucx píše:O spotřebě se začalo lehce diskutovat zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=44402&p=512878#p512596
V kostce: podle dlouhodobých korečních hodnot lambda sondy musí ECM korigovat spotřebu (dobu vstřiku) o ~20%.
A když se koupí ethanol za 66% ceny naturalu (což není zdaleka všude), tak cena za 1km ve výsledku klesne na 80%. A to není vůbec špatné, když se k tomu připočítá to, že to "lépe" jede, tedy aspoň díky vyššímu oktanovému číslu.
Pavel
-
Offline
- Příspěvky: 2184
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Tank ONO 24,50 kčKr.P píše:To je docela zajímavý, co jsem naposledy koukal byl tady E85 pod nějakejch 27kč, což je zhruba 75% ceny. Kde sehnat ještě levnější to nevím, ale asi by se dalo vzhledem že to ještě není Praha. Vaše vlákno jsem trošku sledoval, ale pořád upřímně tak trošku čekám, co z toho vznikne, protože (neber to osobně) řídící jednotku na E85 umí namontovat každej, ale aby to fungovalo jako celek, tohle bohužel nestačí. Kdyby se vám to povedlo dohnat do nějakýho zdárnýho konce s tím, že budete pokračovat s tou upřímností, kde nevynecháváte záměrně ani problémy, tak by se mi to asi i líbilo...ok2ucx píše:O spotřebě se začalo lehce diskutovat zde: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=44402&p=512878#p512596
V kostce: podle dlouhodobých korečních hodnot lambda sondy musí ECM korigovat spotřebu (dobu vstřiku) o ~20%.
A když se koupí ethanol za 66% ceny naturalu (což není zdaleka všude), tak cena za 1km ve výsledku klesne na 80%. A to není vůbec špatné, když se k tomu připočítá to, že to "lépe" jede, tedy aspoň díky vyššímu oktanovému číslu.
Pavel
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 436tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 248tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 280tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 468 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 436tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 248tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 280tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 468 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 2193
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Nejbližší ONO mám v Krupé u Rakovníka, cca 40km odsud, takže to leda brát do kanystrů a to si nejsem uplně jist, jestli je na to E85 vhodný, třeba bude někdo vědět...Tank ONO 24,50 kč
A bůhví, jestli zrovna tohle ono má i E85
-
Offline
- Příspěvky: 378
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Tak jsem zkoušel i z 0-100 a to to je muj nejlepší výsledek https://www.youtube.com/watch?v=H8_iI6r_aW4&feature=youtu.be něco kolem 5,5, spíš 5,6 ono v levé ruce držet mobil a volant zárověň a v pravé připravenej řadit a navíc auto honit po silnici je docela legrace 
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvky: 2193
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Pěkný mekky, to je solidní výsledek, kolik je vlastně v techničáku, nějakejch 6.9 ?
-
Offline
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Tak minulej víkend jsme s doktorem trochu měnili, zkoušeli, měřili, vypadá to že ve stocku už se to chová asi jak by mělo,
zkusil jsem teda zasunou zpět BSR švába, a je z toho nějakých 9s
zkusil jsem teda zasunou zpět BSR švába, a je z toho nějakých 9s
-
Offline
- Příspěvky: 3184
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Zkousel jsi jiny manometr turba?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Volvo zrychlení 100-160 km/h
mekky moc hezký 
jinak UP na straně 13
jinak UP na straně 13
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 1795
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Teda tvoje Ccko jede jak z praku...ani kamera v mobilu to uz nechyta 
Jezdis s tim na chlast a vykonove ti to prijde jak versus benzin? Vidim upravy R svody, turboTD04HL-16T AF , potrubi 3" Custom Turbo Back Exhaust, ECU chip> 440 Green Bosch, ECU upgrade- E85 power
Ten chip Green Bosch je od ktereho tunera? Ten jsi daval pred upravou na ethanol nebo po?
Nekdy se stavim za tebou do Turan ... a pokecame, to bych dal vedet.
Jezdis s tim na chlast a vykonove ti to prijde jak versus benzin? Vidim upravy R svody, turboTD04HL-16T AF , potrubi 3" Custom Turbo Back Exhaust, ECU chip> 440 Green Bosch, ECU upgrade- E85 power
Ten chip Green Bosch je od ktereho tunera? Ten jsi daval pred upravou na ethanol nebo po?
Nekdy se stavim za tebou do Turan ... a pokecame, to bych dal vedet.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Macek2

