sprint 0-100km/h
- originál: 13,7s
- stage 2: 8,7s
Ten rozdíl byl sakra poznat, testovali jsme to v pořadí St., pak originál. Až jsem Martina obviňoval, že s originálem nešlape dost na plyn. A v řazení opravdu mezery nebyly
![Confused :%)](./images/smilies/wacko.gif)
P.
Rozhodně ne! Chip je konkrétně pro 2,4T jako živá voda. A při porovnání cen třeba s BSR je i o dost levnější.zvedavec píše:Fíha takže ten slavnej čiptuning za těžkej peníz to auto vlastně zpomalí? Nebylo by teda levnější jen trošku přitáhnout ruční brzdu?
Musím opět zopakovat,že o tom naprosto nic nevíš.Ale já o doktořině vím také prd.Takže pro malou představu pár faktorů ovlivňujících test:doktor píše:8 sek tabulkových a 13,7 skutečných je sakra rozdíl, aby to bylo podezřelé.
Viz vysvětlení výše a myslím,že Pavel to také napsal polopaticky.Haben píše:Martine, urcite v oblasti servisu aut nejsem chytrejsi nez ty, ale 13,7 u stock 2,4T je proste uplne mimo. Vzdyt 103 kw diesel, co jsem měl, byl o cca 4 sec rychlejsi, i blba Octa 1,6 tdi se 77 kkw to da rychleji. Proste ta stock hodnota zrychleni je blbost. Neupsali jste se jen? Tu druhou nekomentuji, nemam zkusenosti.
sorry, ale 3,2s z 92 na 100 je na mne az moc polopate...ok2ucx píše:Udělejte si čáru na 92km/h GPS a náhle jsme někde na 10.5s
a papíry pro zápis nových hodnot do TP. To píši jen tak pro pořádek. Ne že by to něco měnilo na poměru cena/výkon, nebo ty papíry byly nutné. Ale to, že je ta úprava homologována je zajímavé ...martinopel píše:chiptuning od Polestaru.Bude stát jen 40000Kč,ale budete mít dobrý pocit a samolepku
Pokud přijedeš, můžeš vyzkoušet. Potom uvěříš.eLzyx píše:nevěřím dokud sám neodzkouším(ale to, že je 2.4T chcíplotina, to je fakt)
ono kdyz se tam v podstate nic nezmeni, tak jeste aby nebylaeLzyx píše:... ale to, že je ta úprava homologována je zajímavé ...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé