


Čerpadlo pokud má vyběhaný komutátor,tak může chvíli běžet ale po dalším zastavení se rozjet nemusí.Někdy stačá klepnout a rozběhne se,ale je to jen dočasné.Urvanej píše:No mě zase umřelo čerpadlo hlavní. Ale ve vlákně mi doporučovali kontrolu jendotky řízení čerpadla, která taky může umřít, nebo je to nějakej tlakovej spínač, už si to nepamatuju![]()
Každopádně než se v tom začneš hrabat, tak napíchnout, protože ve vidě se dá říct utíkej hajzle a ono by mělo běžet.
PS: mě na tento povel nereaguje, ale auto přesto normálně funguje, ale po montáži novýho čerpadla reagovalo, takže z toho moudrej fakt nejsem. Kupodivu pomůže, když vyndám a zandám klíček, to se čerpadlo znova sepne, ale opakovaný starty nic neřeší dokud nevyndám a nezandám klíč.
Taky mě napadlo, že by to mohlo souviset s immo.
Je potřeba klepnout přímo po motorku,jinak to nepomůže.A i to je vyloženě jako nouzovka.kwiko píše:Aby sme si rozumeli, klepkanie po plavaku moc nezabera. Cerpadlo je pod krytom co do neho idu hadice. Ale aj tak tomu nadej nedavam, to skor buchnut zospodu od nadrze. Najhrubsie konektory a aj kable idu do cerpadla. jeden je tam hned aj ukostreny pod skrutkou tusim, na ten druhy to chce stavu.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé