Díky
![Embarassed :oops:](./images/smilies/blush.gif)
presne tak nabijimraolsa píše:Já baterku nabíjím "zepředu". "+" na označený konektor a "-" někam na motor. Takže neodpojuju.
Dulezitejsi nez poloha II pri zapojovani baterky je poprve po pripojeni baterky davat klicek do polohy II z venku auta, rukou tazenou za volantem (mezi volantem a palubkou), pokud by nahodou strelily bagy. Osobne sem nikdy polohu II pri zapojovani nemel a nikdy zadnej problem.
Jako autodiagnostik to mně teda mimochodem pobavilo, bys měl vědět že jak tady někteří píšou že připojování baterky by měl být klíček zaplý tak to je tak dany u většiny aut i kamionůiconek píše:Dulezitejsi nez poloha II pri zapojovani baterky je poprve po pripojeni baterky davat klicek do polohy II z venku auta, rukou tazenou za volantem (mezi volantem a palubkou), pokud by nahodou strelily bagy. Osobne sem nikdy polohu II pri zapojovani nemel a nikdy zadnej problem.
Taky jsem před týdnem měnil akumulátor za nový.Žádný klíč v zapalování ale v kapse.Vyškubnul jsem starý aku, vrazil nový, zapojil, nastartoval a odjel.Žádný hlášky ani vystřelený BAGy se nekonaly. Jako autodiagnostik nechápu ten strach z toho, že by někomu mohly střelit airbagy při připojení akumulátoru. Někteří tady dělají z Volva modlu, přitom to je auto s elektronickýma jednotkama jako každé jiné.
U Dafu jsem se s tím nesetkal a Italské motorky se v mém okolí naštěstí nevyskytujíiconek píše:Třeba takový DAF nebo Iveta se ti po připojení baterie zamknouA to je pak prdel s klíčem v poloze II.
Přesně tak, nic jsem nemusel dělat, po dobíjení baterku jsem vracel, zapojil, dveře se automatický zamkli (klíče v kapse) a žádná chyba mi nevyskočila, naladil jsem si hodiny, jinak nicMartas píše:Take jsem nabíjel. Vyndal baterku, žádný klíč v poloze a podobně se nekonal. Při nabití jsem baterku připojil naladil hodiny a jezdím dal bez problemu a bez známky něčeho divného...
To mozny vystreleni bagu je primo v servisnim manualu Volva.iconek píše:Jako autodiagnostik nechápu ten strach z toho, že by někomu mohly střelit airbagy při připojení akumulátoru. Někteří tady dělají z Volva modlu, přitom to je auto s elektronickýma jednotkama jako každé jiné.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé