jak si doma vyladit motor apod.
dali
Offline
Příspěvky: 4072 Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek
od dali » 20 úno 2011 14:34
Stalin píše: Kam budu muset umístit čidlo na snímaní teploty oleje??
viděl jsem adaptér pod olejovej filtr, ale tvůj motor už má asi jenom papírovou vložku, ne? A stejně se mi to moc nelíbí něco (čínskýho většinou
) cpát pod filtr.
Stalin
Offline
Příspěvky: 909 Registrován: 18 roků 5 měsíců
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina
Příspěvek
od Stalin » 20 úno 2011 16:49
Ten adapter pod filtr už jsem taky videl ale nevím jakej je system na mym autě omrknu to až bude tepleji..
_________________ VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
Sergej
Offline
Příspěvky: 2618 Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Příspěvek
od Sergej » 20 úno 2011 19:47
Stalin píše: Ten adapter pod filtr už jsem taky videl ale nevím jakej je system na mym autě omrknu to až bude tepleji..
Na motory odvodene od etalonu (D24 od VW) existuje v scandixe vypustacia zatka s integrovanym cidlom teploty.
_________________ Je:V960TURBOB204FT1991 V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992 V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
dali
Offline
Příspěvky: 4072 Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek
od dali » 21 úno 2011 19:27
To mě taky napadlo, dát to místo vypoštěcího šroubu... Ale asi by to chtělo si ohlídat kdo to vyrábí. Typická čína by (v lepším případě, pokud to vydrží závit) po první výměně oleje mohla bejt zase jenom mrtvým výpustným šroubem....
Sergej
Offline
Příspěvky: 2618 Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Příspěvek
od Sergej » 21 úno 2011 20:40
dali píše: To mě taky napadlo, dát to místo vypoštěcího šroubu... Ale asi by to chtělo si ohlídat kdo to vyrábí. Typická čína by (v lepším případě, pokud to vydrží závit) po první výměně oleje mohla bejt zase jenom mrtvým výpustným šroubem....
Srob ti vytoci kazdy lepši sustruznik a cidlo tam daj to iste ake sa dava na teplotu vody do D24x je dostatocne malé a vyvod je na faston.
_________________ Je:V960TURBOB204FT1991 V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992 V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Sarkasmic
Offline
Příspěvky: 1594 Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97
Příspěvek
od Sarkasmic » 21 úno 2011 20:55
ke kazdymu budíku musí být čidlo s odpovídajícím odporem,jinak nebude ukazovat správný hodnoty....
_________________343 GL r.v. 1981 B14 2E ,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Sergej
Offline
Příspěvky: 2618 Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Příspěvek
od Sergej » 21 úno 2011 21:22
Sarkasmic píše: ke kazdymu budíku musí být čidlo s odpovídajícím odporem,jinak nebude ukazovat správný hodnoty....
Co brani namontovat budik z diesla ?
Samozrejme islo o navrh riesenia, konkretna realizacia zavisi na danom aute...
_________________ Je:V960TURBOB204FT1991 V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992 V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Stalin
Offline
Příspěvky: 909 Registrován: 18 roků 5 měsíců
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina
Příspěvek
od Stalin » 22 úno 2011 17:24
To je dobrej napad misto vypouštěcího šroubu a vložku mi vytočí soused
_________________ VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
kwiko
Offline
Příspěvky: 1461 Registrován: 18 roků
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm
Příspěvek
od kwiko » 22 úno 2011 19:34
Ono je to lepšie nasúkať niekde do hlavného olejového kanáliku. Na spodku vane byva teplota trocha nižšia, a ľahko by si to mohol aj niekde obiť.
trapiz
Offline
Příspěvky: 458 Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Příspěvek
od trapiz » 22 úno 2014 17:42
myslím že to k tomu taky patří ,tudíž chci se zeptat zda moje myšlenka zapojení je správná ,a zda někdo poradí co s 3 vývodem?..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
kwiko
Offline
Příspěvky: 1461 Registrován: 18 roků
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm
Příspěvek
od kwiko » 22 úno 2014 18:35
Ak si to s niecim nepletiem, ten treti byva otvoreny, Fabricky je tam taky maly filtrik, ci otvorena zaslepka, alebo byva vyvedeny do filterboxu aby si tam nerobil hmyz domceky, ci proste ekologia...
peter cz
Online
Příspěvky: 2184 Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Příspěvek
od peter cz » 22 úno 2014 19:06
_________________
´96 850 R , B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG
Volvo diagnostika k dispozici.
trapiz
Offline
Příspěvky: 458 Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Příspěvek
od trapiz » 22 úno 2014 19:26
a nebo to je tak ze oba vývody na wastgate a spodní do boxu a nebo do saní ?:. když dotáhnu ten jehlan na full cat tak do spodního nic nejde ani z něj
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
peter cz
Online
Příspěvky: 2184 Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Příspěvek
od peter cz » 22 úno 2014 19:46
Jednoduše do toho levýho vývodu hadička od turba, do pravýho do wg, ten spodní nech prostě volnej, z toho návodu od Forge je to celkem jasný...
_________________
´96 850 R , B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG
Volvo diagnostika k dispozici.
trapiz
Offline
Příspěvky: 458 Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Náchodsko- Hořičky
Příspěvek
od trapiz » 22 úno 2014 20:50
jo jasny
_________________ moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
Urvanej
Offline
Moderátor
Příspěvky: 12949 Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Příspěvek
od Urvanej » 22 úno 2014 23:13
akorát u motorů s váhou to musíš vrátit před turbo.
_________________
745, D24, M47, 1990,
Kája ; 945, B230FT, AW71, 1995,
Jaruna ; V70, D5, M56, 2004,
Bertík ; 944, B230FT, M46, 1991,
Blex ; XC90 V8, 2004
; 142, B20A, M40, 1970
; C40, RWD, 2024,
Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997
; 764, B280F, AW71, 1988,
Tomasssovka ; 244, D24, M47, 1990,
Blu ; XC90 V8, 2005,
Mastodont ; V40, B4204S, M5P, 1996.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé