Přidavný ukazatele

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Přidavný ukazatele

Příspěvek od dali »

Stalin píše:Kam budu muset umístit čidlo na snímaní teploty oleje??
viděl jsem adaptér pod olejovej filtr, ale tvůj motor už má asi jenom papírovou vložku, ne? A stejně se mi to moc nelíbí něco (čínskýho většinou :bad: ) cpát pod filtr.

Stalin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 909
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

Přidavný ukazatele

Příspěvek od Stalin »

Ten adapter pod filtr už jsem taky videl ale nevím jakej je system na mym autě omrknu to až bude tepleji..
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Přidavný ukazatele

Příspěvek od Sergej »

Stalin píše:Ten adapter pod filtr už jsem taky videl ale nevím jakej je system na mym autě omrknu to až bude tepleji..
Na motory odvodene od etalonu (D24 od VW) existuje v scandixe vypustacia zatka s integrovanym cidlom teploty.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Přidavný ukazatele

Příspěvek od dali »

To mě taky napadlo, dát to místo vypoštěcího šroubu... Ale asi by to chtělo si ohlídat kdo to vyrábí. Typická čína by (v lepším případě, pokud to vydrží závit) po první výměně oleje mohla bejt zase jenom mrtvým výpustným šroubem....

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Přidavný ukazatele

Příspěvek od Sergej »

dali píše:To mě taky napadlo, dát to místo vypoštěcího šroubu... Ale asi by to chtělo si ohlídat kdo to vyrábí. Typická čína by (v lepším případě, pokud to vydrží závit) po první výměně oleje mohla bejt zase jenom mrtvým výpustným šroubem....
Srob ti vytoci kazdy lepši sustruznik a cidlo tam daj to iste ake sa dava na teplotu vody do D24x je dostatocne malé a vyvod je na faston.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Přidavný ukazatele

Příspěvek od Sarkasmic »

ke kazdymu budíku musí být čidlo s odpovídajícím odporem,jinak nebude ukazovat správný hodnoty....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Přidavný ukazatele

Příspěvek od Sergej »

Sarkasmic píše:ke kazdymu budíku musí být čidlo s odpovídajícím odporem,jinak nebude ukazovat správný hodnoty....
Co brani namontovat budik z diesla ? :roll: Samozrejme islo o navrh riesenia, konkretna realizacia zavisi na danom aute...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Stalin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 909
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

Přidavný ukazatele

Příspěvek od Stalin »

To je dobrej napad misto vypouštěcího šroubu a vložku mi vytočí soused :D
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1461
Registrován: 18 roků
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

Přidavný ukazatele

Příspěvek od kwiko »

Ono je to lepšie nasúkať niekde do hlavného olejového kanáliku. Na spodku vane byva teplota trocha nižšia, a ľahko by si to mohol aj niekde obiť.

trapiz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 458
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

Přidavný ukazatele

Příspěvek od trapiz »

myslím že to k tomu taky patří ,tudíž chci se zeptat zda moje myšlenka zapojení je správná ,a zda někdo poradí co s 3 vývodem?..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1461
Registrován: 18 roků
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

Přidavný ukazatele

Příspěvek od kwiko »

Ak si to s niecim nepletiem, ten treti byva otvoreny, Fabricky je tam taky maly filtrik, ci otvorena zaslepka, alebo byva vyvedeny do filterboxu aby si tam nerobil hmyz domceky, ci proste ekologia...

peter cz
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2184
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

Přidavný ukazatele

Příspěvek od peter cz »

_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

trapiz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 458
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

Přidavný ukazatele

Příspěvek od trapiz »

a nebo to je tak ze oba vývody na wastgate a spodní do boxu a nebo do saní ?:. když dotáhnu ten jehlan na full cat tak do spodního nic nejde ani z něj
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

peter cz
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2184
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

Přidavný ukazatele

Příspěvek od peter cz »

Jednoduše do toho levýho vývodu hadička od turba, do pravýho do wg, ten spodní nech prostě volnej, z toho návodu od Forge je to celkem jasný...
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

trapiz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 458
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

Přidavný ukazatele

Příspěvek od trapiz »

jo jasny :D
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12949
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Přidavný ukazatele

Příspěvek od Urvanej »

akorát u motorů s váhou to musíš vrátit před turbo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Zpět na „Jak co vyladit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé