K: cim nahradit V70 TDi do stari 5ti let?
- Autor
- Zpráva
#1 K: cim nahradit V70 TDi do stari 5ti let?
zdravim vsechny,
bylo mi receno, ze na konci roku by mati chtela obmenit V70 TDi a prej: neco tak spolehlive .....
po dlounych debatach pochopila, ze uz se to nevyrabi
v70 ma 4 roky, neda na ni dopustit, ale v ucetnictvi se potrebuje neco odepisovat a neudela tedy nic.
= cim nahradit?
libi se ji xc60, xc90 ... s elzyxem jsme dosli s variante xc90 v8 nebo aspon 3.2L (do toho by musel jit ale E85)
byl by vhodnej vyssi posez, bechterevik blbe vysedava z placatyho auta
cena 220-300.000,-
bylo mi receno, ze na konci roku by mati chtela obmenit V70 TDi a prej: neco tak spolehlive .....
po dlounych debatach pochopila, ze uz se to nevyrabi
v70 ma 4 roky, neda na ni dopustit, ale v ucetnictvi se potrebuje neco odepisovat a neudela tedy nic.
= cim nahradit?
libi se ji xc60, xc90 ... s elzyxem jsme dosli s variante xc90 v8 nebo aspon 3.2L (do toho by musel jit ale E85)
byl by vhodnej vyssi posez, bechterevik blbe vysedava z placatyho auta
cena 220-300.000,-
_________________
Žena: XC70 D5 AWD Automat 2005
Žena: XC70 D5 AWD Automat 2005
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9873
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 K: cim nahradit V70 TDi do stari 5ti let?
XC60 za tyhle prachy nekoupíš
XC90 už jo, ale jsou nám známé problémy typu AWD, ale už se to dá řešit
a co nová V70?
XC90 už jo, ale jsou nám známé problémy typu AWD, ale už se to dá řešit
a co nová V70?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 66
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S80 Executive AWD D5244T4 MY2009
#3 K: cim nahradit V70 TDi do stari 5ti let?
Asi bych šel zase do V70. Je na to zvyklá a za cenu okolo 300 k sežene 4 roky starou ve slušné výbavě. XC60 je pěkná, ale cenově by musela přihodit dalších 100-150 k aby koupila dobrý kousek.
_________________
Volvo S80 Executive AWD, 2.400 ccm - D5244T4, r.v. 2009, 136 kW - automat
dříve Hyundai i30 Comfort 1,6 CRDi, r.v. 2009, 85 kW - automat, Hyundai Accent 1,3 On Air, r.v. 2005 , 63kW, Felicia 1,3 MPI, r.v. 1997, 50 kW, Škoda 105L, r.v. 1988, 34 kW, Škoda 105L, r.v. 1976, 34 kW
Volvo S80 Executive AWD, 2.400 ccm - D5244T4, r.v. 2009, 136 kW - automat
dříve Hyundai i30 Comfort 1,6 CRDi, r.v. 2009, 85 kW - automat, Hyundai Accent 1,3 On Air, r.v. 2005 , 63kW, Felicia 1,3 MPI, r.v. 1997, 50 kW, Škoda 105L, r.v. 1988, 34 kW, Škoda 105L, r.v. 1976, 34 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#4 K: cim nahradit V70 TDi do stari 5ti let?
Ahoj, co XC70? Model 08 a novější.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#5 K: cim nahradit V70 TDi do stari 5ti let?
Genialita marketingu Volva je v tom, že srovnatelná XC70 je typ. o 30-50% dražší než V70 - beze zbytku platí po celý lifetime auta.
Za těch pár cm výšky, větší gumy, pár plastů a skvělý pocit to možná stojí, ale pokud je cenovka rozhodující, tak asi vybrat co nejlepší V70 ve velmi dobrém stavu.
Jestli V70II nebo V70III, toť otázka cenovky. Dvojková bude spolehlivější a levnější na údržbu.
Jestli benzín nebo nafta, to je další slovo do pranice.
Pokud rozhoduje design, XC70II je hezká, ale XC70III je (pro mě) asi nejhezčí novodobé Volvo. Ale musí mít ještě Ocean Race barvu i výbavu. A kdyby se to dělalo ve V8, tak asi rozbiju prasátko...
P.
--
EDIT: P.S. Dvojková V70/XC70 už nebude do 5 let věku, takže s touto podmínkou už není příliš na výběr.
Za těch pár cm výšky, větší gumy, pár plastů a skvělý pocit to možná stojí, ale pokud je cenovka rozhodující, tak asi vybrat co nejlepší V70 ve velmi dobrém stavu.
Jestli V70II nebo V70III, toť otázka cenovky. Dvojková bude spolehlivější a levnější na údržbu.
Jestli benzín nebo nafta, to je další slovo do pranice.
Pokud rozhoduje design, XC70II je hezká, ale XC70III je (pro mě) asi nejhezčí novodobé Volvo. Ale musí mít ještě Ocean Race barvu i výbavu. A kdyby se to dělalo ve V8, tak asi rozbiju prasátko...
P.
--
EDIT: P.S. Dvojková V70/XC70 už nebude do 5 let věku, takže s touto podmínkou už není příliš na výběr.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9873
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#6 K: cim nahradit V70 TDi do stari 5ti let?
jsem na tom stejně. ale jak jsi psal, za požadované peníze to asi nepůjde.ok2ucx píše: ale XC70III je (pro mě) asi nejhezčí novodobé Volvo.
takže jak se mitabajs tváří na aktuální generaci V70?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2614
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
- Kontaktovat uživatele:
#7 K: cim nahradit V70 TDi do stari 5ti let?
Tady nejsme s cenovkou nikterak daleko: https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/xc90/14906155?goFrom=listmitabajs píše:... variante xc90 v8 ... (do toho by musel jit ale E85) ... cena 220-300.000,-
Auto neznám, ale vypadá dobře, převodovka i AWD už prý opraveno. To by nemusela být kasička.
Ideální rodinný vůz. Pokud se neplánuje natočit 50tkm ročně, tak by to nemuselo být tak zlé.
V E85 verzi odpadne silniční daň a jezdit to bude úsporně
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
#8 K: cim nahradit V70 TDi do stari 5ti let?
V70 III by asi byla realna, ono na konci roku ty ceny pujdou dolu, snad. blby je, ze ono tech aut moc neni a uz vubec ne R6 3.2L nebo V8.
XC70 III je pravda, ze je draha, mozna zbytecne moc.. tady neni potreba awd - nebylo by kam s tim jezdit (dokud bych to nevzal do lesa, aby to tahalo drevo )
mati se porad nechce vzdat spotreby 5-6L a videt na palubce 10-12L. na jednu stranu se ji nedivim ....
XC70 III je pravda, ze je draha, mozna zbytecne moc.. tady neni potreba awd - nebylo by kam s tim jezdit (dokud bych to nevzal do lesa, aby to tahalo drevo )
mati se porad nechce vzdat spotreby 5-6L a videt na palubce 10-12L. na jednu stranu se ji nedivim ....
_________________
Žena: XC70 D5 AWD Automat 2005
Žena: XC70 D5 AWD Automat 2005
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9873
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#9 K: cim nahradit V70 TDi do stari 5ti let?
tymon aktuálně prodává slušnej kousek V70
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#10 K: cim nahradit V70 TDi do stari 5ti let?
tož jedna T6 - z inzerátu moc o historii vozu, stavu ani nájezdu, detto ceně jasné není, každopádně snad není problém napsat email
http://www.to neznám/inzerat/prodam-volvo-v70-iii-t6-awd-r-v-2009-210-kw-r-6352
http://www.to neznám/inzerat/prodam-volvo-v70-iii-t6-awd-r-v-2009-210-kw-r-6352
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
#11 K: cim nahradit V70 TDi do stari 5ti let?
Ke konci roku bych asi o jedné XC70 v D4 MY13 Kinetic s cca 180 000km věděl, pokud tedy nezaparkuje v mé garáži, poněvadž po ní hází očko manželka
#12 K: cim nahradit V70 TDi do stari 5ti let?
jeste jsem zapomenul vybavu, bez ktery to nepujde - tempomat a vyhrejvany sedacky
xc my13 by bylo pekny
xc my13 by bylo pekny
_________________
Žena: XC70 D5 AWD Automat 2005
Žena: XC70 D5 AWD Automat 2005
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 66
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo S80 Executive AWD D5244T4 MY2009
#13 K: cim nahradit V70 TDi do stari 5ti let?
Nevím, ale cokoliv nad rok 2010 bude nad uvedeny finanční limit. Pokud se máma nechce vzdát spotřeby 5-6 l /100 km, tak na xc90 muže komplet zapomenout a na benziny V8, T6 apod také. Když by měla štěstí tak najde V70 v D5 z roku 2008+ a i tak asi bude bastit o fous vic. Vyhnul bych se AWD a možná i automatu a pak budeš mít spolehlivou káru s nízkou spotřebou.
_________________
Volvo S80 Executive AWD, 2.400 ccm - D5244T4, r.v. 2009, 136 kW - automat
dříve Hyundai i30 Comfort 1,6 CRDi, r.v. 2009, 85 kW - automat, Hyundai Accent 1,3 On Air, r.v. 2005 , 63kW, Felicia 1,3 MPI, r.v. 1997, 50 kW, Škoda 105L, r.v. 1988, 34 kW, Škoda 105L, r.v. 1976, 34 kW
Volvo S80 Executive AWD, 2.400 ccm - D5244T4, r.v. 2009, 136 kW - automat
dříve Hyundai i30 Comfort 1,6 CRDi, r.v. 2009, 85 kW - automat, Hyundai Accent 1,3 On Air, r.v. 2005 , 63kW, Felicia 1,3 MPI, r.v. 1997, 50 kW, Škoda 105L, r.v. 1988, 34 kW, Škoda 105L, r.v. 1976, 34 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#14 K: cim nahradit V70 TDi do stari 5ti let?
MY2013 se 180tis KM... to je pomalu větší nájezd než mají kamiony
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
#15 K: cim nahradit V70 TDi do stari 5ti let?
60 tis ročně no
Tempomat to má, kožené a vyhřívané sesle taky.
Cena....přes udaný limit ---no jak pro koho
Tempomat to má, kožené a vyhřívané sesle taky.
Cena....přes udaný limit ---no jak pro koho
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#16 K: cim nahradit V70 TDi do stari 5ti let?
asi něco počítám blbě - když je to MY13, tak je v provozu tak +/- od polovinu roku 2012, takže jestli se bude prodávat koncem 2014, tak to bude 180tis / 2,5 roku = 70tis KM+ ročně. to je i na nafťák slušná porce a někdo s ním asi tráví na cestách hóóódně času
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
#17 K: cim nahradit V70 TDi do stari 5ti let?
a není to fuk? 10tis km sem, 10tis km tam, při takovém nájezdu.Prostě půjde do pryč při 180000km.
Jo jezdí to okruhy CZ, SK, HR, SLO, A, DE BENELUX.
Hlavně pro to, že letecké spojení do HR a SLO je z Práglu tragické, respektive není a lítat z VIE není už tak nějak praktické.
Prostě je to využitý vůz, zase ale nešetří se na servisu, jeden klidný šofér...A ta cena potom.
Jo jezdí to okruhy CZ, SK, HR, SLO, A, DE BENELUX.
Hlavně pro to, že letecké spojení do HR a SLO je z Práglu tragické, respektive není a lítat z VIE není už tak nějak praktické.
Prostě je to využitý vůz, zase ale nešetří se na servisu, jeden klidný šofér...A ta cena potom.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#18 K: cim nahradit V70 TDi do stari 5ti let?
v poho, tak nějak jsem to čekal, že to bude nějaký kurýrní vůz na dlouhé trasy
podle mě ideální naftová ojetina - minimum studených startů, relativně kvalitní dálnice, konstantní zatížení motoru, nejspíš u slušná nafta.
to auto pak může být klidně v lepší kondici než jiné s třetinovým nájezdem po Praze
podle mě ideální naftová ojetina - minimum studených startů, relativně kvalitní dálnice, konstantní zatížení motoru, nejspíš u slušná nafta.
to auto pak může být klidně v lepší kondici než jiné s třetinovým nájezdem po Praze
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4118
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#19 K: cim nahradit V70 TDi do stari 5ti let?
5-6 litrů (na palubáku) to by mohla snad dávat V70 1.6D DrivE A věřím tomu že pokud se bude nějaká prodávat, tak cena bude díky tomu neadekvátnímu motoru spíš nižší.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9873
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#20 K: cim nahradit V70 TDi do stari 5ti let?
přesně takKuko28 píše:v poho, tak nějak jsem to čekal, že to bude nějaký kurýrní vůz na dlouhé trasy
podle mě ideální naftová ojetina - minimum studených startů, relativně kvalitní dálnice, konstantní zatížení motoru, nejspíš u slušná nafta.
to auto pak může být klidně v lepší kondici než jiné s třetinovým nájezdem po Praze
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1012
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#21 K: cim nahradit V70 TDi do stari 5ti let?
.....výbornej motor, odcházím se vyblejt........
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 11 Odpovědi
- 1149 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Romulusw
-
- 20 Odpovědi
- 2966 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky
-
- 16 Odpovědi
- 3265 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od cesnekac
-
- 2 Odpovědi
- 1818 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ekky
-
- 9 Odpovědi
- 1683 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Hájčus