info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
- Autor
- Zpráva
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
zdravim vas. Rozhodol som sa nahradil membranu na tryske nahrodou co som nasiel na ebay.de, vymenene a zalozene a momentalne bufik ide paradne bez dymu. tak keby niekto to chcel nahradzat, tak je to overene a funguje to. Ak by niekto chcel nahradzat na benzinovom bufiku, tak zo skodovky membrana palivoveho cerpadla moze byt pouzita, taktiez je to odskusane a funguje to . zdar.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
díky za info, zakoupím tu membránu a vyměním. čerpadlo už je na cestě, možná bych mohl ten bufík po letech zprovoznitempirik píše:zdravim vas. Rozhodol som sa nahradil membranu na tryske nahrodou co som nasiel na ebay.de, vymenene a zalozene a momentalne bufik ide paradne bez dymu. tak keby niekto to chcel nahradzat, tak je to overene a funguje to. Ak by niekto chcel nahradzat na benzinovom bufiku, tak zo skodovky membrana palivoveho cerpadla moze byt pouzita, taktiez je to odskusane a funguje to . zdar.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
potvrzeno. stejná pumpa (hlavně konektor). číslo produktu Opel 0392020034hayney píše:dnes jsem objednával vodní čerpadlo, podle všeho by mělo být stejné jako na Opel Omega. Risk je zisk. Až přijde, potvrdím.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5068
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
cena? jestli nejni smrtelná.hayney píše:potvrzeno. stejná pumpa (hlavně konektor). číslo produktu Opel 0392020034hayney píše:dnes jsem objednával vodní čerpadlo, podle všeho by mělo být stejné jako na Opel Omega. Risk je zisk. Až přijde, potvrdím.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
kupoval jsem na ebay použitej kus, jsou tam i nový kousky http://www.ebay.de/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.X0392020034&_nkw=0392020034&_sacat=0&_from=R40
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Mníšek pod Brdy
- Vůz: XC90 D5 2006
- Bydliště: Mníšek p. B.
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Dneska bylo teplo, tak jsem se na to vrhnul. Bufik je venku, hadice od vody jsem propojil, od nafty zaslepil, vyndal 1 pojistku (snad to byla ta správná), nasadil nárazník a asi zítra se do něj kouknu. Až ho rozeberu, tak dám foto, co se v něm schovává. Ráno vždycky naskočit chtěl, zakouřil, snahu měl, ale pak nic. U Srby mi řekli, že chybu to žádnou nehlásí, že by měl stačit vyčistit. Tak uvidíme
_________________
XC90 D5 2007
̶V̶7̶0̶I̶I̶ ̶D̶5̶ ̶2̶0̶0̶4̶
Jeep XJ 4.0 HO 1994
XC90 D5 2007
̶V̶7̶0̶I̶I̶ ̶D̶5̶ ̶2̶0̶0̶4̶
Jeep XJ 4.0 HO 1994
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo V70 2.3 T5
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Prosim vas, co je tato vec na obrazku zakruzkovane cerveno? Nejake cidlo teploty kvapaliny?
Idu k tomu 2 velmi tenke cervene kabliky chranene tym bileym. Je nejaky sposob ako zistit ci to je funkcne? Skusacka nehlasila ze by cez tie kable isiel prud a po prilozeny 12V sa tiez nic nedialo.
Po prilozeny na 12V:
Vodne cerpadlo ide.
Ventilator ide.
Sviecka zacala byt tepla.
Palivo tecie ked striedavo prikladam 12V.
Je nejaky sposob ako otestovat flamesensor? Na co ine sa este mam pozriet a ako skusit ci je to funkcne?
diky
Idu k tomu 2 velmi tenke cervene kabliky chranene tym bileym. Je nejaky sposob ako zistit ci to je funkcne? Skusacka nehlasila ze by cez tie kable isiel prud a po prilozeny 12V sa tiez nic nedialo.
Po prilozeny na 12V:
Vodne cerpadlo ide.
Ventilator ide.
Sviecka zacala byt tepla.
Palivo tecie ked striedavo prikladam 12V.
Je nejaky sposob ako otestovat flamesensor? Na co ine sa este mam pozriet a ako skusit ci je to funkcne?
diky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2.3 T5, 1999, 15,5 l/100 km
Volvo V70 2.3 T5, 1999, 15,5 l/100 km
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 7602
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Samozřejmě že je nejlepší připojit Vidu a sepnout topení. Potom můžeš sledovat činnost bufíku jako pod lupou. Stav, teplotu, ideální otáčky, skutečné otáčky, napětí na flame sensoru... A pokud by byl flame sensor špatný, tak se ti to zobrazí v chybách. Na ten můj diagnostika nebyla ani potřeba. Byl chudák celý očouzený a pokroucený.andre píše:Je nejaky sposob ako otestovat flamesensor?diky
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Vůz: Volvo V70 2.3 T5
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ja som mal skor na mysli ako otestovat jednotlive komponenty bez diagnostiky.
Univerzalna kedysi davno nic neukazala.
Ked mi to asi pred rokom napichol Wickey, tak sice kurenie naslo, ale nekomunikovalo to vobec s diagnostikou.
Ked som bol v Eberspacheri, tam ma poslali hned prec, ze ked to je original tak mam ist do Volva.
A jeden BA volvo mechanik povedal pred par rokmi, ze benzinove kurenie original nikdy nevidel, tak ze mi nevie poradit.
Takze hladam kazdu moznu cestu ako to rozchodit svojpomocne bez pc a mechanikov.
Univerzalna kedysi davno nic neukazala.
Ked mi to asi pred rokom napichol Wickey, tak sice kurenie naslo, ale nekomunikovalo to vobec s diagnostikou.
Ked som bol v Eberspacheri, tam ma poslali hned prec, ze ked to je original tak mam ist do Volva.
A jeden BA volvo mechanik povedal pred par rokmi, ze benzinove kurenie original nikdy nevidel, tak ze mi nevie poradit.
Takze hladam kazdu moznu cestu ako to rozchodit svojpomocne bez pc a mechanikov.
_________________
Volvo V70 2.3 T5, 1999, 15,5 l/100 km
Volvo V70 2.3 T5, 1999, 15,5 l/100 km
-
Offline
- Příspěvky: 2615
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Já mám benzinového bufíka - proti naftě jen minimální rozdíly.
Přidřená ložiska poznáš sluchem. Čerpadlo paliva cvaká vzadu asi 7Hz.
Žhavící svíčka je za chvilku žhavá.
Flame senzor dává jednoznačné napětí, ale bez diagu se to bude asi špatně měřit. Čidlo je tuším jen fotodioda, lze měřit mimo bufík.
Špatně se rovněž zkoumá regulátor tlaku. Membrána se po letech kazí, už nás tu bylo více, kterým výměna pomohla. Před tím do komory asi nastříkalo nebo nakapalo nějaké palivo, které pak blaflo, ale plamen nebyl stabilní, mi navíc shořela vrchní plastová turbínka.
Vodní pumpa se dá zkusit také mimo, musí být potichu a řádně čerpat. A netéct bokem.
Pak už je tam jen teploměr a řídící jednotka. Nic moc dalšího, co by se mohlo pokazit. S diagem to ale půjde asi tak 10x snadněji.
P.
Přidřená ložiska poznáš sluchem. Čerpadlo paliva cvaká vzadu asi 7Hz.
Žhavící svíčka je za chvilku žhavá.
Flame senzor dává jednoznačné napětí, ale bez diagu se to bude asi špatně měřit. Čidlo je tuším jen fotodioda, lze měřit mimo bufík.
Špatně se rovněž zkoumá regulátor tlaku. Membrána se po letech kazí, už nás tu bylo více, kterým výměna pomohla. Před tím do komory asi nastříkalo nebo nakapalo nějaké palivo, které pak blaflo, ale plamen nebyl stabilní, mi navíc shořela vrchní plastová turbínka.
Vodní pumpa se dá zkusit také mimo, musí být potichu a řádně čerpat. A netéct bokem.
Pak už je tam jen teploměr a řídící jednotka. Nic moc dalšího, co by se mohlo pokazit. S diagem to ale půjde asi tak 10x snadněji.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Mníšek pod Brdy
- Vůz: XC90 D5 2006
- Bydliště: Mníšek p. B.
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Hmmm, tak rozebráno a vše vyčištěno...a nic. Snahu má, po startu motoru krátce zakouří, jakoby se rozbíhá, ale pak vypne. Po chcípnutí motoru odvětrává.Ondisu píše:Ahoj. Hele dělal jsem to na mojí D5. Rozebral vyčistil. Opět na nic. Je to tam dost vypálené a vrtulku když nedáš přesně jak máš , tak dochází k takovým vibracím , že i d5 motor byl tišší Koupil jsem u srby novej vnitřek vyměnil jsem ho a je pokoj. Chodí a maká, jak má. Cena byla u Srby cca 8500,- za vnitřek (byl druhý denpo objednání)a práci jsem si udělal sám . Za dvě hodky nebylo co dělat. Pokud to budeš dělat je třeba perfektně vyčistit tělo bufíku , ale fakt dobře.
Vnitřek byl dost zasviněnej a plnej nafty. Viditelně nic špatnýho nebylo, vrtulka ok, motůrek šel lehce, zdálo se prostě akorát všechno špinavý. Tu membránku jsem rozebranou neměl, možná je tedy chyba v ní? U Srby mi řekli, že to žádnou chybu nehlásí, ať zkusim vyčistit.. Tak nevim co s tim...
_________________
XC90 D5 2007
̶V̶7̶0̶I̶I̶ ̶D̶5̶ ̶2̶0̶0̶4̶
Jeep XJ 4.0 HO 1994
XC90 D5 2007
̶V̶7̶0̶I̶I̶ ̶D̶5̶ ̶2̶0̶0̶4̶
Jeep XJ 4.0 HO 1994
-
Offline
- Příspěvky: 1034
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Co s tím? Připojit na diagnostiku a otestovat akční členy.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Mníšek pod Brdy
- Vůz: XC90 D5 2006
- Bydliště: Mníšek p. B.
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Díky, asi jo... Znovu a znovu to tady pročítám, flamesenzor jsem samozřejmě neočistil tu naftovou trysku jsem rozebranou taky neměl. V pondělí zajedu k Srbovi.. Díkyjou81 píše:Co s tím? Připojit na diagnostiku a otestovat akční členy.
_________________
XC90 D5 2007
̶V̶7̶0̶I̶I̶ ̶D̶5̶ ̶2̶0̶0̶4̶
Jeep XJ 4.0 HO 1994
XC90 D5 2007
̶V̶7̶0̶I̶I̶ ̶D̶5̶ ̶2̶0̶0̶4̶
Jeep XJ 4.0 HO 1994
-
Offline
- Příspěvky: 2615
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ten flame senzor je zcela zásadní: dobrá zpráva je, že se s k němu dá dostat celkem snadno. Nárazník dolů, celý bufík jen "vyháčit" ze závěsu, neodpojovat hadice.
Odšroubit 3 velké Torxy, vysunout horní kryt, kudy se saje vzduch. Pak lze s trochou opatrnosti sejmout turbínu (plastovou vrtuli na vzduch) - a v tomto bodě lze malými prstíky vytáhnout (i bez odpojování) a očistit flame senzor.
To by byl asi ten jednodušší případ (hovořím o bufíku Ardic u P2 aut (V/XC70, S60, S80)).
Membránka (co je součástí regulátoru tlaku a na konci má trysku) se už vytahuje hůře, je to kompletní rozborka. Navíc se dosti špatně "kontroluje". Je to poměrně destruktivní metoda, membrána je zalisovaná v ocelovém plechovém obalu, zvenku není příliš poznat, že je něco špatně. O co hůř - moc se nenabízí jako samostatný díl (ani membrána, ani celý regulátor) - něco jsem viděl na skandix.de.
Jal jsem se ji rozebírat, protože už nebylo co ztratit - všechny ostatní díly byly OK.
Více detailů v rozsáhlém vlákně na sousedském fóru ŠT.
Pavel
Odšroubit 3 velké Torxy, vysunout horní kryt, kudy se saje vzduch. Pak lze s trochou opatrnosti sejmout turbínu (plastovou vrtuli na vzduch) - a v tomto bodě lze malými prstíky vytáhnout (i bez odpojování) a očistit flame senzor.
To by byl asi ten jednodušší případ (hovořím o bufíku Ardic u P2 aut (V/XC70, S60, S80)).
Membránka (co je součástí regulátoru tlaku a na konci má trysku) se už vytahuje hůře, je to kompletní rozborka. Navíc se dosti špatně "kontroluje". Je to poměrně destruktivní metoda, membrána je zalisovaná v ocelovém plechovém obalu, zvenku není příliš poznat, že je něco špatně. O co hůř - moc se nenabízí jako samostatný díl (ani membrána, ani celý regulátor) - něco jsem viděl na skandix.de.
Jal jsem se ji rozebírat, protože už nebylo co ztratit - všechny ostatní díly byly OK.
Více detailů v rozsáhlém vlákně na sousedském fóru ŠT.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
membránu jsem ted zakoupil na ebay za 13 eur
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
kdo říkal že dálkové ovládání je za deset tis? tady je něco za 5. http://www.autoplugin.de/en/volvo/v1r/index.html
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
včera jsem vyměnil membránu. ta stará ale vypadala úplně v pohodě
rozebral jsem bufa a zase složil a pořád hrozně kouří. už jsem v koncích.
rozebral jsem bufa a zase složil a pořád hrozně kouří. už jsem v koncích.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1034
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
V okolí tohoto regulátoru nikde neprotíká? Když jede čerpadlo, palivo krásné stříká z trysky?
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
nevím, neměl jsem diagnostiku, takže jsem si to nemohl vyzkoušet. Asi jsem to mohl vyzkoušet jen se zapnutým motorem.jou81 píše:V okolí tohoto regulátoru nikde neprotíká? Když jede čerpadlo, palivo krásné stříká z trysky?
Já si snad udělám výlet na Moravu
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1034
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Na to nepotřebuješ diagnostiku, ono stačí když si v pravidelných intervalech budeš "ťukat" kabely od čerpadla o baterku. Myslím 6x za vteřinu. Uvidíš jak to z trysky lítá.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Když jsme u těch trysek,tak která je správná?jou81 píše:Na to nepotřebuješ diagnostiku, ono stačí když si v pravidelných intervalech budeš "ťukat" kabely od čerpadla o baterku. Myslím 6x za vteřinu. Uvidíš jak to z trysky lítá.
Našel jsem hromady s trubičkou na konci otevřenou a pak pár ve kterých byla jakási dýza?Byly dvě verze,nebo jen z některých se dýza vytratila?
-
Offline
- Příspěvky: 1034
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Já znám jen tuhle:
[img]http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/22/8084/9148821/druckregler-55123.jpg[/img]
Asi bude potřeba mrknout do VIDy na čísla. Já se setkal jen s uvedenou.
[img]http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/22/8084/9148821/druckregler-55123.jpg[/img]
Asi bude potřeba mrknout do VIDy na čísla. Já se setkal jen s uvedenou.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
mě ještě napadá žhavicí kolík, že už není v nejlepší kondici. Nemá někdo zkušenost, že by topení hulilo kvůli horšímu žhavícímu kolíku?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1034
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Určitě ne, jelikož běží jen při startu, potom se vypíná.
Otestuj tu trysku, až pak řeš jiné části.
Otestuj tu trysku, až pak řeš jiné části.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
zvláštní věc, když jsem ten bufík dal dohormady, a za barákem nakop auto a čekal, co se stane, tak se startem trochu zakouřil a pak jel celou dobu pěkně čistě. Nechal jsem ho dojet cyklus až se ohřeje motor, pak se vypnul a trochu zakouřil.
U druhého pokusu jsem už s autem jel a choval se tak, že průběžně kouřil pořád. Nemá dávkování nafty nějakou spojitost s pohybem auta, otáčkama motoru?
U druhého pokusu jsem už s autem jel a choval se tak, že průběžně kouřil pořád. Nemá dávkování nafty nějakou spojitost s pohybem auta, otáčkama motoru?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé