Někdy to naskočí během jízdy jindy pomůže chcípnout a znovu nastartovat. Mám trochu podezření na spínací skříňku i když mi z principu není jasný jak by v ní mohl bejt problém, ale na druhou stranu když chcípu tak v mezipoloze mezi I a II mi rádio i teploměr problikne
Elektro problém 940 benzín ´97
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5010
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Elektro problém 940 benzín ´97
Mám elektrickýho šotka
Někdy po nastartování se mi stane že mi zůstane svítit SRS, nefungujou mi střerače, rádio a ukazatel venkovní teploty.
Někdy to naskočí během jízdy jindy pomůže chcípnout a znovu nastartovat. Mám trochu podezření na spínací skříňku i když mi z principu není jasný jak by v ní mohl bejt problém, ale na druhou stranu když chcípu tak v mezipoloze mezi I a II mi rádio i teploměr problikne
neřešil jste někdo něco podobnýho?
Někdy to naskočí během jízdy jindy pomůže chcípnout a znovu nastartovat. Mám trochu podezření na spínací skříňku i když mi z principu není jasný jak by v ní mohl bejt problém, ale na druhou stranu když chcípu tak v mezipoloze mezi I a II mi rádio i teploměr problikne
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Elektro problém 940 benzín ´97
Spínačka.Ondra. píše:Mám elektrickýho šotkaNěkdy po nastartování se mi stane že mi zůstane svítit SRS, nefungujou mi střerače, rádio a ukazatel venkovní teploty.
Někdy to naskočí během jízdy jindy pomůže chcípnout a znovu nastartovat. Mám trochu podezření na spínací skříňku i když mi z principu není jasný jak by v ní mohl bejt problém, ale na druhou stranu když chcípu tak v mezipoloze mezi I a II mi rádio i teploměr problikneneřešil jste někdo něco podobnýho?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5010
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Elektro problém 940 benzín ´97
zkušenost nebo dedukce? Jinak díky 
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5010
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Elektro problém 940 benzín ´97
fajn přehodim z nějaký starší devítky. To co všechno odchází na MY 97 už není náhoda, prostě tenkrát už to pleskali šmejdi... (namátkou spínač zpátečky, spínačka, motor zadního stěrače....) to se mi starších 7/9 nestávalo 
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 739
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Elektro problém 940 benzín ´97
No jo, ale v té Tvé 940 se už hrabala spousta lidí, někteří evidentně velmi neschopní... já tyhle zkušenosti nemám z vícero "pofaceliftových" 940.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5010
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Elektro problém 940 benzín ´97
Zbastléná až tolik není, motorovej problém byl triviální (váha vzduchu, lambáda a následně nějakým dementem rozštelovaná škrtící klapka..)....HonzaA píše:No jo, ale v té Tvé 940 se už hrabala spousta lidí, někteří evidentně velmi neschopní... já tyhle zkušenosti nemám z vícero "pofaceliftových" 940.
naštěstí já jsem schopnej a mam dva ještě schopnější kamarády takže devítku dáme dohromady. Naštěstí skončila v dobrých rukou a ne u někoho kdo by jí pleskal a pak s ní udělal ještě třeba byznys
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 739
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
Elektro problém 940 benzín ´97
Jo, máš pravdu, jsem se zase nějak rozohnil, jako za starejch dobrejch časů tady na fóru
Nesdílím názor, že ty pofacelifty jsou špatné, naopak mají pár výhod. A jsem rád, že to auto je u Tebe, když ne u mně. Nějak jsem neuměl dát dohromady peníze, všechny šly do 780...
Ještě třeba plyn Ti na tom montovali skuteční odborníci, prý to vždy na léto a na zimu přeštelovávali, aby to vůbec fungovalo
Ještě třeba plyn Ti na tom montovali skuteční odborníci, prý to vždy na léto a na zimu přeštelovávali, aby to vůbec fungovalo
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5010
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Elektro problém 940 benzín ´97
na serizeni plynu ted pojedu a uvidim. Ale pri mym najezdu pri nejhorsim nema moc smysl ho pouzivat 
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé