Daj si dole solenoid vacky, alias elektromagneticky nastavovac natocenia vackovej hriadele. A budes doma. bud odtial po nastartovani bude olejovy pramen alebo ti to fakt nemaze.

Hledej problem na ty klice jak rika Martin,bohuzel se casto ukaze ze ma pravduKajinekXC70 píše:A kdyz to mazat nebude,kde mam hledat problem?
Obávám se že ventily to klapat nebudou.Sežeň tlakoměr a změř tlak oleje,pokud bude nízký,připrav se na výměnu motoru.KajinekXC70 píše:Motor nastartovan a je ticho,jen trochu klapou ventily,zvuk jako nejakej novej diesel. Bezelo to jen na volnobeh a jen chvilinku,ale porad to pise nizky tlak oleje. Neni tam jen treba nejakej ventil kterej by umrel a nemazalo to vrsek?
A to já už jich viděl dost. Turbobenzíny vedou.michal_0077 píše:jsem nevidel jeste zadrene volvo... kdzy bych zminil motory ktere znam a ktere se radi pridrou tak u 1.8T a 2.0TDi to vetsinou odnese vacka. a u 1.4 16V klika. Ale zadne zelezne pravidlo to neni...
Kazdopadne salka na klice/ ojnici je ta lepsi alternativa, vetsinou se odrhne jen ten povrchovej kov co je tam nanesenej a k zadnemu vydreni samotne kliky nedojde... jestli auto jelo dlouho ze se salka zacala protacet, ojnice ma jinou barvu tak bude uz i vyrasovana klika.
Kazdopadne vanu dolu najit pricinu a urcit rozsah skod...
je je tam udelanej pohon olejoveho cerpadla?
Já to s tím kroužkem slyšel tak, že z výroby je tam jeden kroužek a má správný rozměry. Problém nastane, když něco děláš s čerpadlem/sacím košem a ten o-kroužek iniciativně koupíš novej a vyměníš. Jako náhradní díl Volvo nabízí jeden kroužek, ale ve špatných rozměrech, je nízkej a část nasávanýho oleje okolo něj proudí zpátky do vany. Nejjednoduší řešení je dát ty nový o-kroužky 2 za sebou a je po problému. Když do olejovýho okruhu napojíš měřák, je krásně vidět rozdíl v tlaku mezi jedním a dvěma o-kroužkama.KajinekXC70 píše:Jakou funkci plni olejovy tlakovy spinac? Jinak sem sundal tu trubku se sacim kosem z vany a byl tam jen jeden O-krouzek,tak myslim ze to podsava a nebere olej z vany,co myslite? Prej se to stava kdyz to kucha nejakej Pepa z garaze a da tam jen jeden misto dvou krouzku a casem to zacne podchazet.
Ale jestli mu ten motor už klepe tak jak psali vyvolení je to navýměnu celého motoru. Když si tak hleděl do toho motoru měl si chytit zaojnice jestli není některá totálně volná !!dali píše:Já to s tím kroužkem slyšel tak, že z výroby je tam jeden kroužek a má správný rozměry. Problém nastane, když něco děláš s čerpadlem/sacím košem a ten o-kroužek iniciativně koupíš novej a vyměníš. Jako náhradní díl Volvo nabízí jeden kroužek, ale ve špatných rozměrech, je nízkej a část nasávanýho oleje okolo něj proudí zpátky do vany. Nejjednoduší řešení je dát ty nový o-kroužky 2 za sebou a je po problému. Když do olejovýho okruhu napojíš měřák, je krásně vidět rozdíl v tlaku mezi jedním a dvěma o-kroužkama.KajinekXC70 píše:Jakou funkci plni olejovy tlakovy spinac? Jinak sem sundal tu trubku se sacim kosem z vany a byl tam jen jeden O-krouzek,tak myslim ze to podsava a nebere olej z vany,co myslite? Prej se to stava kdyz to kucha nejakej Pepa z garaze a da tam jen jeden misto dvou krouzku a casem to zacne podchazet.
Takže pokud je vana dole poprvý a máš tam jeden kroužek, tak je všechno vpořádku je tam z výroby a eště ten starej se správnýma rozměrama.
Pokud se v tom už někdo hrabal a dal tam ten novej o-kroužek, tak v tom budeš minimálně za čerpadlo, co si tak vzpomínám tak na anglickým fóru měnili čerpadla tak dlouho dokud na tu sviňárnu s tím kroužkem nepřišli, o zbytku motoru nic nepsali. Teoreticky bych viděl že může bejt rozdíl mezi nízkým (ale stále nějakým) tlakem oleje a tím kdy máš oleje málo a v točkách čerpadlo nasaje vzduch.
Originalne tekute tesnenie od Volva (1161059) pripadne Loctite 510. Co je podla vsetkeho jedno a to isteKajinekXC70 píše:Co mam dat za silikon na tesneni vany? Nejaky doporuceni?
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], M@C, Majkl1