nizky tlak oleje 2.4t 147kw
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12 roků
- Vůz: xc70 2.4 T 147kw 2001
- Bydliště: Náchod
#1 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Zdravim Volvari,mam problem. Moje xc70 2.4t hlasi ze ma nizky tlak okamzite zastavte. Jelikoz sem nedavno menil olej a dal sem misto 5w30 5w40 tak sem myslel jestli se neuvolnil nekde nejakej sajrajt a neucpal sejtko ve vane,ale vana sundana a cisto. Tak nevim,myslite ze umrelo cerpadlo? Da se ted nejak poznat jestli dava co ma? Kdyz nastartuju tak to klepe jak hejno datlu,tak nevim jestli pujde jeste zmerit tlak,aby uz to nedoklepalo. Dekuji za pripadne rady. Karlos
#2 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Olej Castrol? pokud zablikala kontrolka a není v tom Mobil 1 tak je motor pravděpodobně KOKajinekXC70 píše:Zdravim Volvari,mam problem. Moje xc70 2.4t hlasi ze ma nizky tlak okamzite zastavte. Jelikoz sem nedavno menil olej a dal sem misto 5w30 5w40 tak sem myslel jestli se neuvolnil nekde nejakej sajrajt a neucpal sejtko ve vane,ale vana sundana a cisto. Tak nevim,myslite ze umrelo cerpadlo? Da se ted nejak poznat jestli dava co ma? Kdyz nastartuju tak to klepe jak hejno datlu,tak nevim jestli pujde jeste zmerit tlak,aby uz to nedoklepalo. Dekuji za pripadne rady. Karlos
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#3 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
jestli zablikala kontrolka a s motorem se jeste nejaky kus jelo tak asi se neco pridrelo, nejcasteji vacka protoze nizky tlak vrhch motoru nepromaze.
tlak oleje se da normalne manometrem zmerit ale jestli porad sviti kontrolka tak bych motor vice neskadlil.
Jako prvni bych sundal vanu a koukl na saci kos, jestli neni zazdenej. Ve vane taku podle pevnych castic se da usoudit jak velke problemy se v motoru skryvaj. Kolikrat se jeste da hodne zachranit... odtahni auto do servisu
tlak oleje se da normalne manometrem zmerit ale jestli porad sviti kontrolka tak bych motor vice neskadlil.
Jako prvni bych sundal vanu a koukl na saci kos, jestli neni zazdenej. Ve vane taku podle pevnych castic se da usoudit jak velke problemy se v motoru skryvaj. Kolikrat se jeste da hodne zachranit... odtahni auto do servisu
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#4 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Myslím že vačka to určitě nebude !!!michal_0077 píše:jestli zablikala kontrolka a s motorem se jeste nejaky kus jelo tak asi se neco pridrelo, nejcasteji vacka protoze nizky tlak vrhch motoru nepromaze.
tlak oleje se da normalne manometrem zmerit ale jestli porad sviti kontrolka tak bych motor vice neskadlil.
Jako prvni bych sundal vanu a koukl na saci kos, jestli neni zazdenej. Ve vane taku podle pevnych castic se da usoudit jak velke problemy se v motoru skryvaj. Kolikrat se jeste da hodne zachranit... odtahni auto do servisu
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
#5 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Přesně tak u Turbobenzínů se jako první máznou šály na klicekarelvolvo píše:Myslím že vačka to určitě nebude !!!michal_0077 píše:jestli zablikala kontrolka a s motorem se jeste nejaky kus jelo tak asi se neco pridrelo, nejcasteji vacka protoze nizky tlak vrhch motoru nepromaze.
tlak oleje se da normalne manometrem zmerit ale jestli porad sviti kontrolka tak bych motor vice neskadlil.
Jako prvni bych sundal vanu a koukl na saci kos, jestli neni zazdenej. Ve vane taku podle pevnych castic se da usoudit jak velke problemy se v motoru skryvaj. Kolikrat se jeste da hodne zachranit... odtahni auto do servisu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#6 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
jsem nevidel jeste zadrene volvo... kdzy bych zminil motory ktere znam a ktere se radi pridrou tak u 1.8T a 2.0TDi to vetsinou odnese vacka. a u 1.4 16V klika. Ale zadne zelezne pravidlo to neni...
Kazdopadne salka na klice/ ojnici je ta lepsi alternativa, vetsinou se odrhne jen ten povrchovej kov co je tam nanesenej a k zadnemu vydreni samotne kliky nedojde... jestli auto jelo dlouho ze se salka zacala protacet, ojnice ma jinou barvu tak bude uz i vyrasovana klika.
Kazdopadne vanu dolu najit pricinu a urcit rozsah skod...
je je tam udelanej pohon olejoveho cerpadla?
Kazdopadne salka na klice/ ojnici je ta lepsi alternativa, vetsinou se odrhne jen ten povrchovej kov co je tam nanesenej a k zadnemu vydreni samotne kliky nedojde... jestli auto jelo dlouho ze se salka zacala protacet, ojnice ma jinou barvu tak bude uz i vyrasovana klika.
Kazdopadne vanu dolu najit pricinu a urcit rozsah skod...
je je tam udelanej pohon olejoveho cerpadla?
Naposledy upravil(a) michal_0077 dne 13 led 2014 21:15, celkem upraveno 1 x.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12 roků
- Vůz: xc70 2.4 T 147kw 2001
- Bydliště: Náchod
#7 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Olej uz nevim co bylo za znacku,ale mobil to nebyl,ale zadna kejda taky ne. V oleji nebylo nic nez jen trocha karbonovejch kousku. Po tom co to svitilo sem jeste tak kilak jel,porad na volnobeh ale domu mam kopec,tak sem pridat a prestalo to svitit a motor byl zase tichej a vse bylo cajk. Druhej den uz zase vse svitilo,tak sem to rozkuchal,vycistil sejtko a profouknul to a foukalo to zpatky do vany na boku karterem. Ted sem ale koukal do staryho turba(vymena 28.12. 2013) a v tech dirach co je na mazani je mrte karbonu,takze uz vim asi proc klekla turbina hahah.
#8 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Právě proto,že jsi neviděl zadřené Volvo,tak píšeš,to co píšeš.Problém je v tom,že Volvo nemá na šálech zámky,takže se šály protočí v bloku a je to v pr.elimichal_0077 píše:jsem nevidel jeste zadrene volvo... kdzy bych zminil motory ktere znam a ktere se radi pridrou tak u 1.8T to vetsinou odnese vacka. a u 1.4 16V klika. Ale zadne zelezne pravidlo to neni...
Kazdopadne salka na klice/ ojnici je ta lepsi alternativa, vetsinou se odrhne jen ten povrchovej kov co je tam nanesenej a k zadnemu vydreni samotne kliky nedojde... jestli auto jelo dlouho ze se salka zacala protacet, ojnice ma jinou barvu tak bude uz i vyrasovana klika.
Kazdopadne vanu dolu najit pricinu a urcit rozsah skod...
je je tam udelanej pohon olejoveho cerpadla?
#9 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Karbon= CastrolKajinekXC70 píše:Olej uz nevim co bylo za znacku,ale mobil to nebyl,ale zadna kejda taky ne. V oleji nebylo nic nez jen trocha karbonovejch kousku. Po tom co to svitilo sem jeste tak kilak jel,porad na volnobeh ale domu mam kopec,tak sem pridat a prestalo to svitit a motor byl zase tichej a vse bylo cajk. Druhej den uz zase vse svitilo,tak sem to rozkuchal,vycistil sejtko a profouknul to a foukalo to zpatky do vany na boku karterem. Ted sem ale koukal do staryho turba(vymena 28.12. 2013) a v tech dirach co je na mazani je mrte karbonu,takze uz vim asi proc klekla turbina hahah.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
#10 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
tak to jsem zase chytrejsi... bohuzel ja volva v okoli nemam takze jejich problemy neznam. Ucim se to na svejch autech...
Jako konstrukter obcas obdivuju jak ma co volvo poresene, obcas mi zustava rozum stat, tohle je zrovna ten pripad...
takze myslis ze to je zrovna na shaneni noveho motoru?
Jako konstrukter obcas obdivuju jak ma co volvo poresene, obcas mi zustava rozum stat, tohle je zrovna ten pripad...
takze myslis ze to je zrovna na shaneni noveho motoru?
Naposledy upravil(a) michal_0077 dne 13 led 2014 21:22, celkem upraveno 1 x.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
#11 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Ono když člověk jezdí na Mobil1 tak tyto problémy nemá.Osobně vyzkoušeno!michal_0077 píše:tak to jsem zase chytrejsi... bohuzel ja volva v okoli nemam takze jejich problemy neznam. Ucim se to na svejch autech...
Jako konstrukter obcas obdivuju jak ma co volvo poresene, obcas mi zustava rozum stat, tohle je zrovna ten pripad...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12 roků
- Vůz: xc70 2.4 T 147kw 2001
- Bydliště: Náchod
#12 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Ja si ted myslim ze je nekde neco ucpanyho po tom nalezu v turbu. Jen teda nevim co a jak se to nekam dostalo kdyz je tam to sejtko. Na jinej motor to snad nebude,verim ze to zvladnul bez uhony.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#13 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Pro takový případy má Volvo (nebo ta svině modrej ovál?) v rukávu řešení v podobě současnýho designu o-kroužku pod sací koš Takže kdo někdy měnil čerpadlo a neví že tam ty o-kroužky má vrazit 2 za sebou, vymění těch čerpadel eště pár a nakonec skončí jako s tím castrolem....martinopel píše:Ono když člověk jezdí na Mobil1 tak tyto problémy nemá.Osobně vyzkoušeno!michal_0077 píše:tak to jsem zase chytrejsi... bohuzel ja volva v okoli nemam takze jejich problemy neznam. Ucim se to na svejch autech...
Jako konstrukter obcas obdivuju jak ma co volvo poresene, obcas mi zustava rozum stat, tohle je zrovna ten pripad...
Takže pokud někdo něco na tom autě dělal s čerpadlem a měnil ten o-kroužek za novej, nemusí to být bezpodmínečně castrolem.
Nevím jak u novějších verglů, ale u 850 znamená bliknutí kontrolky vždycky ojniční šál.
#14 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
A proč myslíš,že se něco ucpalo??KajinekXC70 píše:Ja si ted myslim ze je nekde neco ucpanyho po tom nalezu v turbu. Jen teda nevim co a jak se to nekam dostalo kdyz je tam to sejtko. Na jinej motor to snad nebude,verim ze to zvladnul bez uhony.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12 roků
- Vůz: xc70 2.4 T 147kw 2001
- Bydliště: Náchod
#15 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
No zatim me nic jinyho nenapadlo,teda krome cerpadla. A toho sajrajtu v tom turbu je fakt dost,zejtra to vyfotim a dam sem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12 roků
- Vůz: xc70 2.4 T 147kw 2001
- Bydliště: Náchod
#16 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Tak jsem schvalne koukal po cerpadle a nikde nic. Da se vubec sehnat nebo jen origos volvo servis? Zacinam bejt docela bezradnej. Mechanici rikaj ze se na tom cerpadle nema co posrat ze by to musela bejt fakt nahoda aby to u volva odeslo,jenze ja na tyhle nahody mam kliku.
#17 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
ja asi nieco budem matKajinekXC70 píše:Tak jsem schvalne koukal po cerpadle a nikde nic. Da se vubec sehnat nebo jen origos volvo servis? Zacinam bejt docela bezradnej. Mechanici rikaj ze se na tom cerpadle nema co posrat ze by to musela bejt fakt nahoda aby to u volva odeslo,jenze ja na tyhle nahody mam kliku.
SZ
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi
#18 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
hlavně bych si u někoho,kdo Volvům rozumí nechal zkontrolovat kliku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12 roků
- Vůz: xc70 2.4 T 147kw 2001
- Bydliště: Náchod
#19 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
A proc kliku? Vzdyt tam olej byl a normalne to spodek mazalo snad,nebo ne myslis? Zacinate me tady vsichni pekne strasit a ja se zacinam bat aby fakt nebylo po motoru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#20 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
pokud to už klepe tak to čerpadlem nebude, ten tlak utíká kolem toho vydřenyho ojničního nebo klikového ložiskaKajinekXC70 píše:No zatim me nic jinyho nenapadlo,teda krome cerpadla. A toho sajrajtu v tom turbu je fakt dost,zejtra to vyfotim a dam sem.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
#21 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Neboj,motor když tak mám.KajinekXC70 píše:A proc kliku? Vzdyt tam olej byl a normalne to spodek mazalo snad,nebo ne myslis? Zacinate me tady vsichni pekne strasit a ja se zacinam bat aby fakt nebylo po motoru
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12 roků
- Vůz: xc70 2.4 T 147kw 2001
- Bydliště: Náchod
#22 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
No klepani bylo slyset jen od vrchu,jako od ventilu,spodek slyset nebyl.
#23 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Pokud to klepalo,pak nebyl tlak oleje.A pravděpodobnost poškozeného motoru je velmi vysoká.KajinekXC70 píše:No klepani bylo slyset jen od vrchu,jako od ventilu,spodek slyset nebyl.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 17
- Registrován: 12 roků
- Vůz: xc70 2.4 T 147kw 2001
- Bydliště: Náchod
#24 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Vsak rikam ze to hlasilo ze neni tlak oleje,ale co je pricina? na polskym volvoforu resej,ze by mohlo bejt spatny cidlo teploty,ukazuje normal,ale ve skutecnosti je motor prehratej a netlaci olej jak ma. Ale tomu moc neverim,jsou to polaci.
#25 nizky tlak oleje 2.4t 147kw
Pokud by to bylo čidlem,nebyl by důvod k hlasitému chodu motoru.KajinekXC70 píše:Vsak rikam ze to hlasilo ze neni tlak oleje,ale co je pricina? na polskym volvoforu resej,ze by mohlo bejt spatny cidlo teploty,ukazuje normal,ale ve skutecnosti je motor prehratej a netlaci olej jak ma. Ale tomu moc neverim,jsou to polaci.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek