Označená tvrdosti na brzdových destičkách
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1300
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
Označená tvrdosti na brzdových destičkách
Chci si koupit na předek brzdové destičky s měkkou směsí, kde lze dohledat označení?
Popřípadě máte někdo tip na měkké destičky?
Popřípadě máte někdo tip na měkké destičky?
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Označená tvrdosti na brzdových destičkách
Tiché desky,co nepištěly byly Ferodo thermo quiedLUBOŠ píše:Chci si koupit na předek brzdové destičky s měkkou směsí, kde lze dohledat označení?
Popřípadě máte někdo tip na měkké destičky?
-
Offline
- Příspěvky: 935
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Označená tvrdosti na brzdových destičkách
Lubo, myslím, že polská provenience to jistí, a ještě je koupíš levněji a také brzy spotřebuješ,
apropo k čemu jsou měkké desky dobré?
apropo k čemu jsou měkké desky dobré?
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Označená tvrdosti na brzdových destičkách
Jestli si dobre pamatuju, tak mekci desky vyrabi Textar, ale holt vic spini kola.
Co se tyce polaku a cinanu, taky neco vyrabej, ale je to trochu >risk<
Co se tyce polaku a cinanu, taky neco vyrabej, ale je to trochu >risk<
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Označená tvrdosti na brzdových destičkách
Já mam teda zkušenost, že číny a obecně levný desky jsou tvrdší a dávaji kouř kotoučům.
Na mašině sice kupuju destičky sbs á 10tkm, ale nemusim koupit kotouč za 5tis, kterej s nima vůbec neubývá. Na auto bohužel nevyrábí.
Na mašině sice kupuju destičky sbs á 10tkm, ale nemusim koupit kotouč za 5tis, kterej s nima vůbec neubývá. Na auto bohužel nevyrábí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1135
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
Označená tvrdosti na brzdových destičkách
Spíš by to chtělo měkký značkový, ne? aby to vůbec brzdilo...
Označená tvrdosti na brzdových destičkách
Jenže nikde není psáno,že polské desky budou měkké.ksw píše:Lubo, myslím, že polská provenience to jistí, a ještě je koupíš levněji a také brzy spotřebuješ,
apropo k čemu jsou měkké desky dobré?
-
Offline
- Příspěvky: 1300
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
Označená tvrdosti na brzdových destičkách
a směs je měkká?? Víš jde mě o to, zda lze zjistit označení při výběru na www nebo v kamenném obchoděmartinopel píše: Tiché desky,co nepištěly byly Ferodo thermo quied
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Označená tvrdosti na brzdových destičkách
Ověřeno brzdí super a nepískají.LUBOŠ píše:a směs je měkká?? Víš jde mě o to, zda lze zjistit označení při výběru na www nebo v kamenném obchoděmartinopel píše: Tiché desky,co nepištěly byly Ferodo thermo quied
-
Offline
- Příspěvky: 1300
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
Označená tvrdosti na brzdových destičkách
chci vyzkoušet variantu měkké desky, aby kotouče nedostávaly pokouřit od tvrdých. Mám dlohodobě problém s házivostí kotoučů cca po 5 tis. km na přední nápravě a toto je poslední možnost, co mě napadá. Na přední nápravě mám vyměněny silenbloky v ramenech i na stabilizátoru, čepy i ložiska a brzdové třmeny jsou ve 100% stavu.ksw píše:Lubo, myslím, že polská provenience to jistí, a ještě je koupíš levněji a také brzy spotřebuješ,
apropo k čemu jsou měkké desky dobré?
Pokud nepomůže měkká směs na destičce, tak dám komplet odzkoušené Mc phersony z jiného auta, včetně kotoučů a desek, které mají rantl jak prase, ale ze 150km/hod brzdí naprosto luxusně.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 935
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Označená tvrdosti na brzdových destičkách
@ Martin
čím měkší deska, tím dřív se sjede, a to polské umí dobře,
mám desky náhrady za origo brembo od fy fritech.it, hned jak jsem je
nasadil, tak jsem zjistil, že jsou měkší, ale dobře brzdí - velká adheze
vůči kotouči -rychle ubejvá deska i kotouč.
dle mne čím tvrdší deska tím hůř se zakousne do kotouče a také
hůře brzdí. klasika je na vagonech nebrzdí ale zato piští.
čím měkší deska, tím dřív se sjede, a to polské umí dobře,
mám desky náhrady za origo brembo od fy fritech.it, hned jak jsem je
nasadil, tak jsem zjistil, že jsou měkší, ale dobře brzdí - velká adheze
vůči kotouči -rychle ubejvá deska i kotouč.
dle mne čím tvrdší deska tím hůř se zakousne do kotouče a také
hůře brzdí. klasika je na vagonech nebrzdí ale zato piští.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
Označená tvrdosti na brzdových destičkách
fritech.it asi polák nebude.ksw píše:@ Martin
čím měkší deska, tím dřív se sjede, a to polské umí dobře,
mám desky náhrady za origo brembo od fy fritech.it, hned jak jsem je
nasadil, tak jsem zjistil, že jsou měkší, ale dobře brzdí - velká adheze
vůči kotouči -rychle ubejvá deska i kotouč.
dle mne čím tvrdší deska tím hůř se zakousne do kotouče a také
hůře brzdí. klasika je na vagonech nebrzdí ale zato piští.
-
Offline
- Příspěvky: 935
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Označená tvrdosti na brzdových destičkách
@ Luboš,
pokud ti dobře rozumím, tak při intenzivním brždění kotouče vibrujou?
pokud ti dobře rozumím, tak při intenzivním brždění kotouče vibrujou?
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 1300
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
Označená tvrdosti na brzdových destičkách
ano a na budících na STK to je krásně vidět, jak rafiky "pulsují"ksw píše:@ Luboš,
pokud ti dobře rozumím, tak při intenzivním brždění kotouče vibrujou?
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 935
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Označená tvrdosti na brzdových destičkách
laicky to vidím na vyvážení kol a pak přesoustružení kotoučů,dodržet však nejmenší bezp. tloušťku
když už na stk při malé rychlosti to ukazuje, tak při velké to musí být velice nepříjemné
asi i nebezpečné.
když už na stk při malé rychlosti to ukazuje, tak při velké to musí být velice nepříjemné
asi i nebezpečné.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 935
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Označená tvrdosti na brzdových destičkách
@ Luboš,
někdy jsem viděl u ojetých větraných kotoučů, že jedna polovina je víc ojetá než druhá
a tam může být problém s vyvážením i po přesoustružení, tedy new koupit
někdy jsem viděl u ojetých větraných kotoučů, že jedna polovina je víc ojetá než druhá
a tam může být problém s vyvážením i po přesoustružení, tedy new koupit
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 1300
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
Označená tvrdosti na brzdových destičkách
Mám i nové, bohužel neznačkové "ABS" vydržely cca 5000km, origo přetočené Volvo, také 5000 km. Nyní mám objednané Bremba a zároveň chci změnit i destičky za měkké.ksw píše:@ Luboš,
někdy jsem viděl u ojetých větraných kotoučů, že jedna polovina je víc ojetá než druhá
a tam může být problém s vyvážením i po přesoustružení, tedy new koupit
Na druhém autě BICOLORU, mám stočené origo Volvo, auto jezdí v létě na okruhu v Mýtě celý den, brzdy smrdí ale nejsou zvlněné.
S prvním jmenovaným Volvem jezdím polehoučku, spíš dlouhé trasy - zde by brzdy měly vydržet 70000km bez problémů, ale skutečnost je jiná. Tak babo raď.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 935
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Označená tvrdosti na brzdových destičkách
no je to těžké, znám to,
a dosedací plochy na kotoučích a na náboji máš předpokládám naprosto OK?.
pak už jen auto na zvedák, shodit kola , úchylkoměr uchytit do držáku ,
přiložit ke kotouči a pomalu s kot. otáčet, sledovat odchylku, jedno kolo druhé kolo.
a dosedací plochy na kotoučích a na náboji máš předpokládám naprosto OK?.
pak už jen auto na zvedák, shodit kola , úchylkoměr uchytit do držáku ,
přiložit ke kotouči a pomalu s kot. otáčet, sledovat odchylku, jedno kolo druhé kolo.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 1300
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
Označená tvrdosti na brzdových destičkách
řek bych, že do hladkosti dívčího prsu. Letní alukola i zimní plecháče neháží, vyvážené a čisté.....ksw píše:no je to těžké, znám to,
a dosedací plochy na kotoučích a na náboji máš předpokládám naprosto OK?.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 935
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Označená tvrdosti na brzdových destičkách
mám na mysli brzd. kotouče a náboj kola, né disky
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 1300
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
Označená tvrdosti na brzdových destičkách
já taky, ale i disky mám 100%ksw píše:mám na mysli brzd. kotouče a náboj kola, né disky
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 1300
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
Označená tvrdosti na brzdových destičkách
Můžeš mě Martine poslat odkaz, kde je koupit? Hledal jsem na internetu, ale narazil jsem pouze na obyč FERODO.martinopel píše: Tiché desky,co nepištěly byly Ferodo thermo quied
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Označená tvrdosti na brzdových destičkách
Kdysi bývaly v autokelly,ale jak jsem teď koukal,tak už je nemají
-
Offline
- Příspěvky: 532
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
Označená tvrdosti na brzdových destičkách
Já mám vpředu Bremba, kotouče i desky, měnil jsem je spolu. Najeto cca. 64.000km, brzdný účinek perfektní, vedlejší efekty veškeré žádné.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 1300
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
Označená tvrdosti na brzdových destičkách
děkuji Gusto za infogusto píše:Já mám vpředu Bremba, kotouče i desky, měnil jsem je spolu. Najeto cca. 64.000km, brzdný účinek perfektní, vedlejší efekty veškeré žádné.
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé