Imobilizér
- Autor
- Zpráva
#1 Imobilizér
Mám novou zkušenost s imobilizérem, nemá někdo podobnou?
Nechal jsem jednou přes noc auto odemčené a klíč ve spínačce a další den jsem auto nenatočil. Baterie nová před půl rokem, silná dost (72Ah, 680A) a rozsvítili se jen kontrolky. Natočil jsem přes kabely a potom už ok. Baterii jsem dobil, taky ok.
Takže kde byl problém? Dle autoelektrikáře v imobilizéru. Změřil mi dobíjení, v pořádku i při největším zatížení (dálkový, ventilátor na plno, varovky, rádio). Změřil odběr v klidu, asi 0,03V, to přisuzuje hodinám na displeji. Ale s klíčem ve spínačce 0,75V odběru.
Závěr - opravdu má mít imobilizér takový odběr? Závada nebo normální stav? :?:
Nechal jsem jednou přes noc auto odemčené a klíč ve spínačce a další den jsem auto nenatočil. Baterie nová před půl rokem, silná dost (72Ah, 680A) a rozsvítili se jen kontrolky. Natočil jsem přes kabely a potom už ok. Baterii jsem dobil, taky ok.
Takže kde byl problém? Dle autoelektrikáře v imobilizéru. Změřil mi dobíjení, v pořádku i při největším zatížení (dálkový, ventilátor na plno, varovky, rádio). Změřil odběr v klidu, asi 0,03V, to přisuzuje hodinám na displeji. Ale s klíčem ve spínačce 0,75V odběru.
Závěr - opravdu má mít imobilizér takový odběr? Závada nebo normální stav? :?:
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
#3
Nechci kecat, zítra mu zavolám, ale myslím, že řeč byla o Voltech.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 297
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#4
urcite to bolo v Amperoch odber vo Voltoch sa neda zmerat
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
#6
Je to tak, naměřený hodnoty jsou v ampérech
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 297
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#7
hehe, to hej ked& sa chce vsetko sa da ale ja nepoznam az tak dobre tu univerzitnu matiku...stravil som tam len 3 rokyJarda S40 píše:Když se chce, jde změřit všechno a zbytek se lineárně aproximuje!
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#8
Klíček byl zasunutej nebo i pootočenej?
Je ale pravda, že aby to sejmulo nějaký data z toho čipu v klíčku, tak to něco "žrát" musí. A zřejmě to zjišťuje již při zasunutí klíčku a ne až při startování. Pouze má doměnka.
Je ale pravda, že aby to sejmulo nějaký data z toho čipu v klíčku, tak to něco "žrát" musí. A zřejmě to zjišťuje již při zasunutí klíčku a ne až při startování. Pouze má doměnka.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3618
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#9
Ale že by to vytlouklo novou baterku do mrtě????Conan píše:Klíček byl zasunutej nebo i pootočenej?
Je ale pravda, že aby to sejmulo nějaký data z toho čipu v klíčku, tak to něco "žrát" musí. A zřejmě to zjišťuje již při zasunutí klíčku a ne až při startování. Pouze má doměnka.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#10
No pokud to má odběr 0,75A s klíčkem, pak by měla 72Ah autobaterie teoreticky vydržet 96hodin. Což by reálně mohlo být cca 85-90hod.Deshi píše:Ale že by to vytlouklo novou baterku do mrtě????Conan píše:Klíček byl zasunutej nebo i pootočenej?
Je ale pravda, že aby to sejmulo nějaký data z toho čipu v klíčku, tak to něco "žrát" musí. A zřejmě to zjišťuje již při zasunutí klíčku a ne až při startování. Pouze má doměnka.
Něco je zapotřebí pro startování apod, takže bych to viděl, že 1-2dny by tomu vadit neměly.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#11
Osobně bych teda velikost toho odběru neřešil, je divný, že autobaterie tak rychle klekla. Byla už někdy předtím vybitá? Není náhodou vadná?
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 77
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chudolazy
- Vůz: V40 1997 1.9TD V70 1997 2,4 10V
#12
No, mně teda třičtvrtě ampéry připadá docela dost na to, aby se jenom stahovaly kódy z klíčku. Nezkoušel jste to někdo taky měřit?
_________________
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
#13
Klíč byl v poloze 0, jen zasunutý.
Auto stálo cca 30h.
Baterii mám od listopadu a zatím s ní nebyly žádné jiné problémy. A ani teď po dobití.
Byl bych rád kdyby to mohl někdo taky změřit pro porovnání.
Auto stálo cca 30h.
Baterii mám od listopadu a zatím s ní nebyly žádné jiné problémy. A ani teď po dobití.
Byl bych rád kdyby to mohl někdo taky změřit pro porovnání.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 77
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chudolazy
- Vůz: V40 1997 1.9TD V70 1997 2,4 10V
#14
Tak jsem to taky změřil. A výsledek?
1.) Zavřený auto, bez klíčku ve spínačce odběr 0,025A - v tomto případě je tam jen zanedbatelný odběr paměti rádia a zřejmě imobilizéru a jednotky v režimu standby.
2.) Zavřený auto s klíčkem v zapalování bez pootočení - 0,025A
3.) Zavřený auto s klíčkem v zapalování v první poloze - 0,025A
4.) Další polohu jsem měřit už nemohl, protože měřák je do 10A a to by mi při žhavení neprošlo
Jinak měření provedeno zařízením METRIX MX56, kalibrace do 11/07, teplota asi tak přibližně přesně 23 st.C., rel. vlhkost 35 %
Takže mi připadá, že tvých 0,75A je opravdu dost
1.) Zavřený auto, bez klíčku ve spínačce odběr 0,025A - v tomto případě je tam jen zanedbatelný odběr paměti rádia a zřejmě imobilizéru a jednotky v režimu standby.
2.) Zavřený auto s klíčkem v zapalování bez pootočení - 0,025A
3.) Zavřený auto s klíčkem v zapalování v první poloze - 0,025A
4.) Další polohu jsem měřit už nemohl, protože měřák je do 10A a to by mi při žhavení neprošlo
Jinak měření provedeno zařízením METRIX MX56, kalibrace do 11/07, teplota asi tak přibližně přesně 23 st.C., rel. vlhkost 35 %
Takže mi připadá, že tvých 0,75A je opravdu dost
_________________
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
#15
Tak co s tím? Něco mi poraď, elektrice moc nerozumimTakže mi připadá, že tvých 0,75A je opravdu dost
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#16
Zapni klíček a měř. Pokud znovu naměříš těch 0,75A tak zkoušej vyndavat jednu pojistku za druhou až najdeeš která (či kterej obvod) to dělá. Potom se múže spekulovat již adresněji.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 77
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chudolazy
- Vůz: V40 1997 1.9TD V70 1997 2,4 10V
#17
No, klidový odběr máme cca stejný - asi to bude tím imobilizerem. Tady asi bude každá rada drahá. Nešlo by něco vyčíst na diagnostice? To by mohl vědět Marra, nebo nejbližší servis
_________________
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
#18
U Marry jsem byl až po události s vybitím baterie a žádnou chybu to nehlásilo. Nemám to čím měřit, asi si něco budu muset pořídit. V každým případě od tý doby vše ok, ani náznak slabší baterky.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 77
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chudolazy
- Vůz: V40 1997 1.9TD V70 1997 2,4 10V
#19
Pokud to nemáš čím měřit, tak není zatím co řešit. Bez ampérmetru to nezjistíš . Jinak bych zkusil Jardovu metodu. Alespoń budeš vědět, kde hledat ty unikající ampérky. A třeba se to neprojeví. Jestli máš doma nabíječku a čas, tak to zkus znovu - nebo jinou baterku, ať vyloučíš tu svojí. Může mít vnitřní zkrat.
_________________
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
#20
To mám, zkusim. Zatím díky za rady.Jestli máš doma nabíječku a čas, tak to zkus znovu
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 77
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chudolazy
- Vůz: V40 1997 1.9TD V70 1997 2,4 10V
#21
Nemáš zač, ale takhle na dálku je to takový vaření z vody.
Kdyby se do toho ještě někomu chtělo, zkuste si to změřit taky ať máme co porovnat. Bude vás to stát akorát chvilku času a nastavíte si potom znovu hodiny a paměť rádia. Díky
Kdyby se do toho ještě někomu chtělo, zkuste si to změřit taky ať máme co porovnat. Bude vás to stát akorát chvilku času a nastavíte si potom znovu hodiny a paměť rádia. Díky
_________________
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
#22 Mam imobilizer?
Me by spis zajimalo jestli mam vubec imobilizer v aute namontovanej? Da se to podle neceho poznat? Takovej ten cernej bazmek zalitej v patce klicku jako maj skodofky tam nemam Uz jsem si postavil vlastni ale nechci ho tam namontovat dokud si nebudu jistej jestli tam uz je nebo neni. Preci jen mit dva imobilizery je asi paranoia:). A jeste jedna vec me zajima, k cemu je v pravo na palubni desce v krytce reproduktoru ta cervena kulicka nebo co to je? Kdosi mi tvrdil ze to je soucast alarmu ale ja sem zadnej alarm v aute nenasel.
_________________
S40 1996 1.8 88KW
S40 1996 1.8 88KW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#23 Mam imobilizer?
Počítám, že na 99% tam imobilizér máš. V té "kuličce" je práve kontrolní dioda imobilizéru/alarmu a teké čidlo klimatizece (tuším že jen automatické) na intenzitu světla.Bubuss píše:Me by spis zajimalo jestli mam vubec imobilizer v aute namontovanej? Da se to podle neceho poznat? Takovej ten cernej bazmek zalitej v patce klicku jako maj skodofky tam nemam Uz jsem si postavil vlastni ale nechci ho tam namontovat dokud si nebudu jistej jestli tam uz je nebo neni. Preci jen mit dva imobilizery je asi paranoia:). A jeste jedna vec me zajima, k cemu je v pravo na palubni desce v krytce reproduktoru ta cervena kulicka nebo co to je? Kdosi mi tvrdil ze to je soucast alarmu ale ja sem zadnej alarm v aute nenasel.
A jak poznat, že tam imobilizér opravdu je? Nech si udělat náhradní klíč (samo bez čipu, takže někde mimo Volvo servis ) a zkus nastartovat
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#25 no
Za ty dva litry ti ho právě udělaj ve Volvu, včetně toho čipu pro imobilizérBubuss píše:no vida to me ani nenapadlo. Vyzkousim urcite, jen doufam ze ten klic neni nakej spesl za dva litry?
Počítám, že v nějaký "výrobně klíčů" to bude max do 150Kč.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 1 Odpovědi
- 678 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 1 Odpovědi
- 776 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od HonzaA
-
- 1 Odpovědi
- 613 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondra.
-
- 16 Odpovědi
- 533 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pospak
-
- 0 Odpovědi
- 397 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od modrej_tygr