Přetěsnění přídavných dálkových světel V480

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#1 Přetěsnění přídavných dálkových světel V480

Příspěvek od LukášM »

Hella to pěkně odflákla, do některých světel teče, plasty světel jsou nekvalitní, elektronika..., no někdy jindy.
Do přídavných dálkových se při dešti vždy dostala nějaká voda a vypadalo to děsně, protože se světla zamlžila. Je to snad u každé 480ky.
Světla jsem vyjmul, očistil, skla vyřízl (jedno na mě spíše vypadlo, drželo tak na 2 cm těsnění) a poté je znovu vlepil na původní těsnění pomocí transparentního silikonu.
Od té doby světla svítí a nemlží se :wink:

Mimochodem, žárovka pro denní svícení by šla přidat do těchto svetel )popř. vyměnit za původní H3) a vypadalo by to sakra dobře :idea: :wink:
Přílohy
Sn
Sn (25.75 KiB) Zobrazeno 1335 x
Sn
Sn (89.42 KiB) Zobrazeno 1336 x
Sn
Sn (65.82 KiB) Zobrazeno 1336 x
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#2

Příspěvek od Jirrka »

nejdriv me taky napadlo dat to tam. SE divim, proc to tak neni udelany. Az vymyslis jak to provest tak dej vedet.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#3

Příspěvek od LukášM »

Jen bych vyměnil tu H3 za nějakou s malým příkonem, ale mohla by být klidně halogenová, aby hezky svítila, prodloužil bych ten třetí vodič, který vede do objímky parkovačky a napojil ho přímo na tyhle žárovky, pak už jen upravit otočný spínač světel a proklemovat nebo vyměnit relé kontroly žárovek.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#4

Příspěvek od Jirrka »

složity. Zkusim sehnat jen objimky a budu doufat, ze mi to bude fungovat na parkovackach s dvouvlaknovou zarovkou.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#5

Příspěvek od LukášM »

Nebude, pokud nerozebereš ten otočný přepínač světel a neprovedeš tam úpravu, stejně tak budeš muset vyměnit to relé, nebo to proklemovat.
Máš to relé velký kulatý?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#6

Příspěvek od Jirrka »

nemam kulaty a nepoznam jestli tam mam hranaty. Jak jsem psal na relatkach jsou jen cisla 85, 86, 87 atd. myslim. A zatim jsem neobjednal ani ty objimky.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#7

Příspěvek od LukášM »

Máš to podobné jako je moje relátková krabička?
Přílohy
Sn
Sn (62.85 KiB) Zobrazeno 1301 x
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#8

Příspěvek od Jirrka »

Nemam. Mam to takhle. Cerveny brambory oznacujou mista, kde nemam relatka. Vsude jinde relatka mam. A krome prazdne diry v rohu mam vsude i sdirky. vcetne takove 3 pinove nebo jak se tomu rika uplne v rohu jeste vedle diry pro relatko.
Přílohy
snmek_096_149-muj.JPG
snmek_096_149-muj.JPG (43.47 KiB) Zobrazeno 1293 x
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#9

Příspěvek od LukášM »

Tak tady jsou dva obrázky umístění relátek. Jeden je pro starší model -91 a druhý pro model 92-94.
Přílohy
PL
PL (63.23 KiB) Zobrazeno 1186 x
PL
PL (56.51 KiB) Zobrazeno 1185 x
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#10

Příspěvek od Jirrka »

tak zpet-koukal jsem na spatny schema. Mam to s ABS. Neb mam ABS.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#11

Příspěvek od LukášM »

Ty relátka jsou děsnej mazec, ani jedno schéma neodpovídá ani jedné 480tce co jsem měl :shock: :x
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#12

Příspěvek od Jirrka »

me by to odpovidalo, ale beru to podle vybavy. Pak podle toho kam se to dodavalo. Ty mas mlhovky na jiny pozici (pro NL,N) a tam asi je i to denni sviceni. Ja mam mlhovky na jiny pozici a to je asi bez denniho sviceni. Takze potrebuju relatko na pozici G a E a tim v nem asi jsou mlhovky a denni sviceni. Bych mohl jen zkusit prendat relatka do jiny patice. Konkretne z H na E. Nelze neco odpalit? Ale bordel v tom je. Ty asi nemas ABS proto mas o dve sdirky mene, ale prazdna dira by mela byt na pozici K a ty je mas na pozici H. Proste to bouchly kam je to napadlo.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#13

Příspěvek od LukášM »

Mám ABS a dokonce funguje. Všimni si, že na tom schématu již není 3 pinový konektor označen jako na předchozím obrázku.
Jediné co zkus je, že podle instrukcí rozebrat přepínač světel - uprav ho a zkus naměřit v konektoru, který vede k objímce (dvou nebo tří kontaktní) jestli tam opravdu proud je. Pokud ano, je vyhráno a můžeš koupit nové objímky, pokud ne, bude třeba ještě poladit - proklemovat relátka.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#14

Příspěvek od Jirrka »

zkusim. Jen nevim, kdy se k tomu dostanu. Pak budu laborovat s relatkama. POkus-omyl. Vyzahnu a budou koukat co prestane fungovat.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „300 / 400 - opravy“