Přetěsnění přídavných dálkových světel V480
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1905
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#1 Přetěsnění přídavných dálkových světel V480
Hella to pěkně odflákla, do některých světel teče, plasty světel jsou nekvalitní, elektronika..., no někdy jindy.
Do přídavných dálkových se při dešti vždy dostala nějaká voda a vypadalo to děsně, protože se světla zamlžila. Je to snad u každé 480ky.
Světla jsem vyjmul, očistil, skla vyřízl (jedno na mě spíše vypadlo, drželo tak na 2 cm těsnění) a poté je znovu vlepil na původní těsnění pomocí transparentního silikonu.
Od té doby světla svítí a nemlží se
Mimochodem, žárovka pro denní svícení by šla přidat do těchto svetel )popř. vyměnit za původní H3) a vypadalo by to sakra dobře :idea:
Do přídavných dálkových se při dešti vždy dostala nějaká voda a vypadalo to děsně, protože se světla zamlžila. Je to snad u každé 480ky.
Světla jsem vyjmul, očistil, skla vyřízl (jedno na mě spíše vypadlo, drželo tak na 2 cm těsnění) a poté je znovu vlepil na původní těsnění pomocí transparentního silikonu.
Od té doby světla svítí a nemlží se
Mimochodem, žárovka pro denní svícení by šla přidat do těchto svetel )popř. vyměnit za původní H3) a vypadalo by to sakra dobře :idea:
- Přílohy
-
- Sn (25.75 KiB) Zobrazeno 1335 x
-
- Sn (89.42 KiB) Zobrazeno 1336 x
-
- Sn (65.82 KiB) Zobrazeno 1336 x
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
#2
nejdriv me taky napadlo dat to tam. SE divim, proc to tak neni udelany. Az vymyslis jak to provest tak dej vedet.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1905
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#3
Jen bych vyměnil tu H3 za nějakou s malým příkonem, ale mohla by být klidně halogenová, aby hezky svítila, prodloužil bych ten třetí vodič, který vede do objímky parkovačky a napojil ho přímo na tyhle žárovky, pak už jen upravit otočný spínač světel a proklemovat nebo vyměnit relé kontroly žárovek.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
#4
složity. Zkusim sehnat jen objimky a budu doufat, ze mi to bude fungovat na parkovackach s dvouvlaknovou zarovkou.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1905
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#5
Nebude, pokud nerozebereš ten otočný přepínač světel a neprovedeš tam úpravu, stejně tak budeš muset vyměnit to relé, nebo to proklemovat.
Máš to relé velký kulatý?
Máš to relé velký kulatý?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
#6
nemam kulaty a nepoznam jestli tam mam hranaty. Jak jsem psal na relatkach jsou jen cisla 85, 86, 87 atd. myslim. A zatim jsem neobjednal ani ty objimky.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
#8
Nemam. Mam to takhle. Cerveny brambory oznacujou mista, kde nemam relatka. Vsude jinde relatka mam. A krome prazdne diry v rohu mam vsude i sdirky. vcetne takove 3 pinove nebo jak se tomu rika uplne v rohu jeste vedle diry pro relatko.
- Přílohy
-
- snmek_096_149-muj.JPG (43.47 KiB) Zobrazeno 1293 x
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1905
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#9
Tak tady jsou dva obrázky umístění relátek. Jeden je pro starší model -91 a druhý pro model 92-94.
- Přílohy
-
- PL (63.23 KiB) Zobrazeno 1186 x
-
- PL (56.51 KiB) Zobrazeno 1185 x
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
#10
tak zpet-koukal jsem na spatny schema. Mam to s ABS. Neb mam ABS.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
#12
me by to odpovidalo, ale beru to podle vybavy. Pak podle toho kam se to dodavalo. Ty mas mlhovky na jiny pozici (pro NL,N) a tam asi je i to denni sviceni. Ja mam mlhovky na jiny pozici a to je asi bez denniho sviceni. Takze potrebuju relatko na pozici G a E a tim v nem asi jsou mlhovky a denni sviceni. Bych mohl jen zkusit prendat relatka do jiny patice. Konkretne z H na E. Nelze neco odpalit? Ale bordel v tom je. Ty asi nemas ABS proto mas o dve sdirky mene, ale prazdna dira by mela byt na pozici K a ty je mas na pozici H. Proste to bouchly kam je to napadlo.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1905
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#13
Mám ABS a dokonce funguje. Všimni si, že na tom schématu již není 3 pinový konektor označen jako na předchozím obrázku.
Jediné co zkus je, že podle instrukcí rozebrat přepínač světel - uprav ho a zkus naměřit v konektoru, který vede k objímce (dvou nebo tří kontaktní) jestli tam opravdu proud je. Pokud ano, je vyhráno a můžeš koupit nové objímky, pokud ne, bude třeba ještě poladit - proklemovat relátka.
Jediné co zkus je, že podle instrukcí rozebrat přepínač světel - uprav ho a zkus naměřit v konektoru, který vede k objímce (dvou nebo tří kontaktní) jestli tam opravdu proud je. Pokud ano, je vyhráno a můžeš koupit nové objímky, pokud ne, bude třeba ještě poladit - proklemovat relátka.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
#14
zkusim. Jen nevim, kdy se k tomu dostanu. Pak budu laborovat s relatkama. POkus-omyl. Vyzahnu a budou koukat co prestane fungovat.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek