Volnobezne otacky V480 a klima

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#1 Volnobezne otacky V480 a klima

Příspěvek od Jirrka »

Nekde to tu bylo, ale nenasel jsem. Pri zapnuti klimy mi auto chcipalo. Vyreseno mym technikem, ktery zvysil lehce volnobeh. Pry byl na to prostor. Nepocituji nejaky problem s vysokym volnobehem. Naopak jsem ho pred tim upozornoval, ze za studena jsou volnobezne otacky dost nizke, takze se klepalo cele auto. Proto doporucuji, nez se zacnou aplikovat rady uvedene na EUROPEklubu 480tek zkusit zvednout volnobezne otacky.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#2

Příspěvek od LukášM »

Tak teď s Tebou nesouhlasím, to není nalezení příčiny problému, ale pouze jeho překročení pomocí zvýšení volnoběžných otáček.
Důležité je jaké máš volnoběžné otáčky při vypnuté + zapnuté klimatizaci?
To, že jsou 480 náchylné na volnoběžné otáčky je jasné, ale čistý sací systém, vstřiky, vzduch. filtr a svíčky jsou stejně základ. Toto máš v pořádku?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#3

Příspěvek od Jirrka »

Sací system cisty, filtr cisty, svíčky meneny (championy), jediny co nevim vstriky. Ale moc se mi tam nechce lit neco jako rozpostedlo. Nekdo tu mel s tim problemy. Ty volnobezny byly nizky i pri vypnuty klime za studena. Vse se v aute klepalo. Pokud mylite, ze by se nic nemelo stat tak to jeste necim prozenu.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1903
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#4

Příspěvek od LukášM »

Já mám trošku strach akorát ze všelijakých přísad do motorového a jiných olejů. Kvalitní olej aditiva již obsahuje a kupovat něco navíc, co někdy může fungovat, nemusí a nebo to dokonce i něco odstřelí, tak to ne, děkuji pěkně.
Na čištění vstřiků se prý dost lidem osvědčilo STP fuel cleaner (mám ho taky doma na stolku). Naleju ho tam až budu mít plnou :shock:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „300 / 400 - opravy“