No, tak jsem si své krásně děrované Zimmermanny moc dlouho neužil.
Jsou zkroucené.
Ano, vrtané kotouče Zimmermann osazené destičkami stejné značky jsou po cca 15.000km (oprava, je to 26.000km) k ničemu.
Při brždění je to hodně znatelné a v T6R mi to teď potvrdili.
Nemyslím si že bych je mohl zničit běžným provozem, ale asi se tak stalo.
Bohužel objednáno přes Ebay z D. Fakturu snad najdu.
Tak a teď co s tím?
1. soustruh a stočit je? Jsou v perfektním stavu.
2. vyměnit? Je to asi jistota, ale o dost dražší jistota.
Naposledy upravil(a) ttoommaasseekk dne 15 zář 2013 20:15, celkem upraveno 1 x.
_________________ Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0TE85, Padík - V50 T5 AWD +BSR+IPD HD TCV
ttoommaasseekk píše:No, tak jsem si své krásně děrované Zimmermanny moc dlouho neužil.
Jsou zkroucené.
Ano, vrtané kotouče Zimmermann osazené destičkami stejné značky jsou po cca 15.000km k ničemu.
Při brždění je to hodně znatelné a v T6R mi to teď potvrdili.
Nemyslím si že bych je mohl zničit běžným provozem, ale asi se tak stalo.
Bohužel objednáno přes Ebay z D. Fakturu snad najdu.
Tak a teď co s tím?
1. soustruh a stočit je? Jsou v perfektním stavu.
2. vyměnit? Je to asi jistota, ale o dost dražší jistota.
Musíš si uvědomit jednu věc... Kotouče mají nějakou tlouštku a tys je zkroutil, co se asi stane když je ješte zeslabíš stočením??? Správně to samé a mnohem dřív... A nebo je možnost změnit jízdní styl... zkroutit vrtané Zimmermanny to už je slušné, ty montuju těm největším střelcum co mi jezdí na servis a zatim se to u mě nikomu nepovedlo
_________________ BMW E65 750i V8 270KW 2006 BMW E61 530D M 160KW 2005-ProdánoGalerie S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-ProdánoGalerie,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno Opel Calibra po renovaci - ProdánoGalerie
Nemám žádnou raketu, abych mohl kotouče zkroutit, takže stylem jízdy to nebude.
Jednoznačně je to vadou kotoučů, bohužel.
Samozřejmě je mi jasné, že když je o nějakou tu desetinku zeslabím, že to může být kontraproduktivní.
Ale je mi prostě líto kupovat předek znovu. Ač jsem s tím smířen.
_________________ Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0TE85, Padík - V50 T5 AWD +BSR+IPD HD TCV
ttoommaasseekk píše:Nemám žádnou raketu, abych mohl kotouče zkroutit, takže stylem jízdy to nebude.
Jednoznačně je to vadou kotoučů, bohužel.
Samozřejmě je mi jasné, že když je o nějakou tu desetinku zeslabím, že to může být kontraproduktivní.
Ale je mi prostě líto kupovat předek znovu. Ač jsem s tím smířen.
No spíš de o to že po 15ti tis. km, težko bude nekdo uznavat vyrobní vadu
_________________ BMW E65 750i V8 270KW 2006 BMW E61 530D M 160KW 2005-ProdánoGalerie S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-ProdánoGalerie,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno Opel Calibra po renovaci - ProdánoGalerie
Chceš mi říci, že kotouče po 15.000km prostě odejdou a nazdar?
Mě to přijde jako málo kilometrů.
Osobně počítám desky každých 40.000km a kotouče každých 80.000km.
To mi přijde jako rozumná životnost.
Reklamaci tedy nedáváš vysoké procento úspěchu?
_________________ Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0TE85, Padík - V50 T5 AWD +BSR+IPD HD TCV
ttoommaasseekk píše:Chceš mi říci, že kotouče po 15.000km prostě odejdou a nazdar?
Mě to přijde jako málo kilometrů.
Osobně počítám desky každých 40.000km a kotouče každých 80.000km.
To mi přijde jako rozumná životnost.
Reklamaci tedy nedáváš vysoké procento úspěchu?
No tak stočit si je dát mužeš to je jasné, protože je stejně vyhodíš, ale zkroutí se znovu, nebo zkus bejt opatrnejší na ty brzdy, třeba ti příšte vydrží dýl:-)....Nemusíš mít žadnou pilu stačí ze 150km/h zastavit na nulu a chvíly držet brzdu a je to vyřešené. Na reklamaci podle mě nemáš šanci...
_________________ BMW E65 750i V8 270KW 2006 BMW E61 530D M 160KW 2005-ProdánoGalerie S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-ProdánoGalerie,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno Opel Calibra po renovaci - ProdánoGalerie
Tak tohle přeci brzdy musí dát.
Přeci není možné aby po jednom, dvou, klidně pěti takovýchto.zabržděních odešly do kytek. Vždyť to není nic extra.
Když tohle udělám v práci na Supovi či na A6, A8, nic se neděje. Brzdy trochu smrdí, ale nikdy žádný problém. A to je naprosto odlišný styl jízdy.
Prostě nemohu pochopit ze sportovní, vrtané kotouče mohou po roce odejít. Nejde mi to do hlavy a dost mě to štve.
_________________ Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0TE85, Padík - V50 T5 AWD +BSR+IPD HD TCV
Njn tak jak vidíš asi ne...... Zatim největší výdrž na Volvu sčim sem měl setkání, byli originál brzdy ty se mi zkroutit nepovedlo a dostali kolikrat težce pohulit,ale pravda vždy sem se snažil aby se potom ochladili a nestál sem na nich. Za to takový Bremba ty sou šišatý ešte než je vyndáš z krabice
_________________ BMW E65 750i V8 270KW 2006 BMW E61 530D M 160KW 2005-ProdánoGalerie S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-ProdánoGalerie,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno Opel Calibra po renovaci - ProdánoGalerie
No vida... já na všechny vozy svoje i v mém blízkém okolí montuju kombinaci kotouče Brembo, destičky Textar. A ani jeden špatný ohlas, naopak mi přijde že brzdný účinek lepší než na originálech... A to občas mojí T5tku musí krotit dost výrazně
_________________ V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red 760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
Ja mám ZIMERMANN vrtané zo scandixu aj v predu aj v zadu a už by som ich nekúpil.
Origo alebo nič.Aj tak pôvodné origo boli šupy.ZIMERMAN sa nechytá.
Pri dlhšom pribrzďovaní už pískajú a nakoniec aj trasú.
Z 200 km/hod na 50 to nieje to pravé ,,orechové,, .
_________________ Volvo V70-XC, 2,4- 5244t3, 147 kw r.v.2001 bolo
LR 300 Tdi
Mbéčka Octavia.
Nestaci standard? Je moznost zainvestovat do karbonkeramickych - ty vydrzi uz fakt temer vsecko...jen penezenka to asi nevydrzi..je to asi tak na urovni ceny celeho toho auta... za jednu. Viz. http://www.brzdybrembo.cz/brzdove-sady/gran-turismo-racing/
_________________ V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex: S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
Taky jsem trochu bojoval s brzdama a zimr nejsou špatný a k nim ate ceramic, ale dlouho se zajíždějí, min 1000km nebrzdit moc dlouho a prudce, třeba kvalita brzd od ate se hrozně mění- k horšímu. Představte si stejný auto, stejnej řidič s dost vysokýma nájezdama, ovtávka tdi-před třemi, čtyřmi lety desky a kot.ate nájezd Přes 40tkm, před dvěma lety to samý a kotouče zkroucený po pár km, nájezd tak 30tkm, změna na kotouče obyč Nk desky ate, nájezd 25tkm a desky ko,na podzim nájezd na to samý 22tkm a strašně to poslední dobou práší, tak zjara upload na komplet ferodo premier, zatím 33tkm a desky zhruba na půlce, to samý druhý auto, ale šéfovo upload na vrtaný coat z a ate ceramic, brzdí to líp, nepráší, akurád se to trochu jakoby zahryzává, ale to je vinou absence záběhu, páč s tim jezdí jak kokotí. Tohle zatím najeto asi 15tkm.
A taky další auta....poznatek je, že se hrozně mění kvalita brzd. kot. ale hlavně destiček.
Já jezdím po deskách ate nebo origo(origo jednou ferodo, jednou jurid apodob.) a kot brembo taky na coat z a ate ceramic a vzít je z 200km rychlosti na nulu, tak je asi taky po nich. Chtěl bych zkusit desky ebc gren stuf (ceramiky v D byly levnější ale)
Jestli to šéfík z oktávky úplňo nezkurv.tak zkusím pak dát ty zelený desky ebc na ty zimry.
Shrnutí :celkem dobrý brzdy pro normální lidi ferodo premier(kotouče broušený) chtělo by to zkusit na ně ceramiky nebo ebc
Brembo taky broušený a dobrý, ale jen od sportu, max už nejsou a od sportu drahý...
Zímry jakž takž, strojní zpracování ale nic moc(např. vrtání furt na jednu stranu, takže pravá levá takhle nebo vonakle) a ta jejich šedivá barvička, nu to je úžas...
Tak co dneska vybrat? Kvalita je, ale už moc drahá a značka už kvalitu moc nevystihuje, ceny však jo
To bych nedělal, na anglickým fóru všem těmhle barevným EBC říkají Brown Stuff.... šlápneš na brzdu........ a posereš se, než se něco začne dít. Jediný trochu k tomu jsou prej tuším blue stuff.
U mojí 850 občas zastavuju a zpomaluju z celkem vysokých rychlostí a zatím nejlepší desky ke kterým jsem dospěl jsou Pagid RS29. Po správným zajetí je to jak když vyhodím kotvu. Oproti předchozím Ferodům (DS2500 a DS3000) je to jiná liga. Narozdíl od nich hned na první šlápnutí od studena zastavíte, nepískaj, nešpiní kola... paráda, ale drahá. Na normální ježdění by asi otázkou byla životnost a jak se s tím poperou kotouče.
Pagidy mam na eRku vzadu, barvu uz nevim a pravda je, ze rychle ubyvaji...ale brzdny ucinek zadku celkem dobry v norme, hladke kotouce. Jinak davam textary - takove na normalni provoz optimalni.
_________________ V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex: S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
vityjan píše:Všichni tu mluvíte o správném zajíždění. Mě by zajímalo jak tedy to správné zajíždění provádíte?
Už jsem to tu někde psal, doufám že ne v tomhle topiku Konkrétně RS29 Pagidy mají celkem záživnej způsob zajíždění:
1) 4 až 6 zpomalení ze 150 na 80 km/h se středním tlakem na pedál
vzdálenost mezi jednotlivýma zpomaleníma 300-400m (auta který nezvládnou na 400 metrech opět zrychlit na 150 zřejmě takový destičky nepotřebujou )
ihned po dokončení
2) zpomalení 180 -80 km/h při středním až vysokým tlaku na pedál bez zablokování brzd
pak 3 až 4 mírný zpomalení kvůli vyčištění brzd
to celé opakovat 2-3x
Lze to provádět v noci... na německý dálnici
Tak sice už jste si to tady kluci pěkně povyprávěli, ale já chci taky přidat trošku vody do mlejna.
Mě naopak kopou dírovaný kotouče, a proto chci pořídit drážkovaný, samozřejmě s lukama (větší sklon drážek).
no dobrý,a že byses taky pochlubil,od koho to teda je,a kolik to stojí-když jsou origo tak drahý...? né že bych plánoval přechod z 302 na 320,měnit dvě sady 16" kol za 17" by se mojí šrajtofli těžko mohlo zalíbit....
_________________ bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1