prosím o radu - při rozjezdu se mi ozývá lupnutí někde od přední nápravy. Zdá se, že to jde z obou stran. Lupnutí se ozve také při podřazování... prostě kdykoliv, když se přeskládají vůle na nápravě. Tzn., že když se rozjížím, tak to lupne na jedničku a po zařazení dvojky někdy také. Pokud ale třeba podřadím z trojky na dvojku, tak se to ozve znovu. Klouby se zdají být v pořádku - při zatáčení nic nebouchá, takže tam to asi nebude. Přední tlumiče a uložení mi měnil na podzim Marra, tak nevím...
Lupnutí při rozjezdu a podřazení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Vůz: S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
- Bydliště: Plzeň
Lupnutí při rozjezdu a podřazení
Zdravím,
prosím o radu - při rozjezdu se mi ozývá lupnutí někde od přední nápravy. Zdá se, že to jde z obou stran. Lupnutí se ozve také při podřazování... prostě kdykoliv, když se přeskládají vůle na nápravě. Tzn., že když se rozjížím, tak to lupne na jedničku a po zařazení dvojky někdy také. Pokud ale třeba podřadím z trojky na dvojku, tak se to ozve znovu. Klouby se zdají být v pořádku - při zatáčení nic nebouchá, takže tam to asi nebude. Přední tlumiče a uložení mi měnil na podzim Marra, tak nevím...
prosím o radu - při rozjezdu se mi ozývá lupnutí někde od přední nápravy. Zdá se, že to jde z obou stran. Lupnutí se ozve také při podřazování... prostě kdykoliv, když se přeskládají vůle na nápravě. Tzn., že když se rozjížím, tak to lupne na jedničku a po zařazení dvojky někdy také. Pokud ale třeba podřadím z trojky na dvojku, tak se to ozve znovu. Klouby se zdají být v pořádku - při zatáčení nic nebouchá, takže tam to asi nebude. Přední tlumiče a uložení mi měnil na podzim Marra, tak nevím...
_________________
Volvo S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
Volvo S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
-
Offline
- Příspěvky: 6119
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Lupnutí při rozjezdu a podřazení
Co tak spojovacky rizeni? Sestre to na S60 luplo vzdy pri rozjizdeni, pri prerazovani nevim. Zjistis to lehce, staci lehnut pod auto a za spojovacky zatahat dopredu, dozadu. V kabine to bylo vzdy citit na plynovem pedalu.
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Vůz: S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
- Bydliště: Plzeň
Lupnutí při rozjezdu a podřazení
Myslíš tohle?:
https://www.skandix.de/en/spare-parts/suspension-steering/steering/tie-rod-assembly/tie-rod-end-front-axle-left/1006222/
A nebylo by to cítit na volantu při zatáčení?
https://www.skandix.de/en/spare-parts/suspension-steering/steering/tie-rod-assembly/tie-rod-end-front-axle-left/1006222/
A nebylo by to cítit na volantu při zatáčení?
_________________
Volvo S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
Volvo S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
-
Offline
- Příspěvky: 6119
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Lupnutí při rozjezdu a podřazení
jo, to je ono, při zatáčení to cítit nebylo, jen když jsi se s autem rozjížděl, tak luplo jako by v pedálu. Cítil to jen řidič.
-
Offline
- Příspěvky: 857
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
Lupnutí při rozjezdu a podřazení
poloosa?
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvky: 378
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
Lupnutí při rozjezdu a podřazení
dvouhmota ?
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvky: 827
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
Lupnutí při rozjezdu a podřazení
Toto mě dělalo když jsem měl volný šroub ložiska.. 
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvky: 6119
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Lupnutí při rozjezdu a podřazení
takže do servisu
příčinu by snad měl odhalit každý mechanik (ne jenom Volvo specialista)
-
Offline
- Příspěvky: 271
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
Lupnutí při rozjezdu a podřazení
to stejné mi to dělá též, prošel jsem všechno (horní uložení, čepy, silenbloky) a stále nic, projel jsem i STK na vytřasadlech a vše vpořádku. Jeden mechanik mi říkal že to mohou dělat tlumiče, že se s tím už setkal.
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Příspěvky: 271
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
Lupnutí při rozjezdu a podřazení
Kterého?cuhan píše:Toto mě dělalo když jsem měl volný šroub ložiska..
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14729
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Lupnutí při rozjezdu a podřazení
Cuhan asi myslel šroub poloosy. Neboli ten šroub uprostřed náboje. 
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 827
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
Lupnutí při rozjezdu a podřazení
Tak snad to pochopil každý že ložisko kola.. 
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvky: 827
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
Lupnutí při rozjezdu a podřazení
Abych byl přesný,tak dotažení šroubu homokinetáku k ložisku..raolsa píše:Cuhan asi myslel šroub poloosy. Neboli ten šroub uprostřed náboje.
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvky: 271
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
Lupnutí při rozjezdu a podřazení
ještě upřesním, že toto loupání se mi děje jen když je pod 10°C nebo je vlhko a to při rozjezdu pak přeřazení a to vše do určité rychlosti, myslím někde do 40-50, pak to už nedělá. Když je teplo nebo sucho tak to nelupne. Ještě jsem uvažoval silembloky pod motorem, že při akceleraci se motor kroutí tak jestli se někde neklepe, ale při vyšších rychlostech to nedělá
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Příspěvky: 6119
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Lupnutí při rozjezdu a podřazení
Pokud lupani zavisi na teplote a vlhkosti, tak bych to prisuzoval materialu, na ketry muze mit vliv zmena teploty o 10 - 20 C. Takze to kov asi nebude a jak pisese, tak nejaky silentblok. Mozna, ze mas nekde nejakou "gumu" naprasklou, dostava se ti tam voda a pak to jako by tuka nebo je nejaka guma treba tak sterela, ze jak se ochladi, tak uz nepusobi jako tlumic, ale jako rezonator. Tak bych usuzoval jako laik...
-
Offline
- Příspěvky: 635
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Lupnutí při rozjezdu a podřazení
taky bych to prisuzoval volnemu sroubu na lozisku/klubu... Nejak porad nechapu proc to je jen M8, povoluje se to vsem...
jinak me se z predni napravy nekdy taky ozve pekne lupnuti. nekdy z prava nekdy zleva. A je nas tu vic takovejch, zadna vule na predku neni... Ale myslim si ze to je od pruziny ktera nekdy preskoci na taliri. Proc se tomu deje nevim asi ta rezata barva co se odlupuje...
jinak me se z predni napravy nekdy taky ozve pekne lupnuti. nekdy z prava nekdy zleva. A je nas tu vic takovejch, zadna vule na predku neni... Ale myslim si ze to je od pruziny ktera nekdy preskoci na taliri. Proc se tomu deje nevim asi ta rezata barva co se odlupuje...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14729
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Lupnutí při rozjezdu a podřazení
Ten šroub je M10, akorát má menší hlavu.
Většinou se povoluje, když se poloosa rozdělá a pak se stejný šroub použije znovu. Nový má na sobě "lepidlo", které se použitím aktivuje a při rozdělání a následném znovupoužití už nefunguje. A pak se šroub povoluje. Další příčina povolování je vůle v drážkování poloosy.
Jo a taky je důležitý dotahovací moment. 
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 271
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
Lupnutí při rozjezdu a podřazení
a kolik má být dotahovací moment
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14729
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Lupnutí při rozjezdu a podřazení
35Nm a pak o 90°
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 635
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Lupnutí při rozjezdu a podřazení
holt moje stojarske oko neni tak cvicene a myslel jsem si, ze je to M8
Jinak i kdyz se da na modrej loctite dotahne na krev tak se casem povoli, nevim jestli to je tim ze je ten sroub jednou uz natazenej nebo ze to originalni "Micro-encapsulation" je lepsi jisteni...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Vůz: S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
- Bydliště: Plzeň
Lupnutí při rozjezdu a podřazení
Uff, tak to jsem nečekal, že se to tu takhle rozjede. Mrknu na ty spojovačky řízení. Dvouhmota by to snad být neměla. Mám nejslabší motorizaci 103kW a tam to tak namáhané není... tedy doufám
Ty silentbloky uložení motoru také zní zajímavě. Dá se to nějak otestovat jinak než jen pohledem? Na co bych se měl zaměřit? Koukal jsem na spodní přední a zadní při výměně oleje (takové ty hříbečky chycené na rámu vpředu a vzadu) a pohledově to vypadá OK. Horní a spodní silentbloky jsem měnil před rokem. Potom by tam měl být ještě někde u převodovky, ale ten nevím kde najít natož jak ho zkontrolovat. Jak se to tedy dá otestovat?
_________________
Volvo S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
Volvo S60 ( B5244S2) / manual / 103kW / 2002
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13228
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Lupnutí při rozjezdu a podřazení
Každopádně silentbloky motoru by neměly být závislý na zařazený rychlosti, motoru je fuk zda přetlačuje jedničku nebo pětku, furt se kroutí v uložení stejně. Pokud to dělá jen za nižších rychlostí, tak to je od převodovky ke kolu (včetně zavěšení kola), kdy je přenášen největší moment.
Taky to může být od zhoupnutí při záběru, to musíš vysondovat co všechno na to má vliv a podle toho to jde dohledat.
Taky to může být od zhoupnutí při záběru, to musíš vysondovat co všechno na to má vliv a podle toho to jde dohledat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 271
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
Lupnutí při rozjezdu a podřazení
tak podle poslechu by asi mohl souhlasit s "michal 0077" že by to mohli jít od pera, ale otázka proč, zda tlumič je vychozen nebo co s tím vyčistit .....
Mám takovou domněnku,že by mohli být tlumiče slabší, při jízdě auto jako by plave a nedrží stopu a trochu jako by se chvělo.
Mám takovou domněnku,že by mohli být tlumiče slabší, při jízdě auto jako by plave a nedrží stopu a trochu jako by se chvělo.
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Příspěvky: 635
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Lupnutí při rozjezdu a podřazení
nedalo mi to a kouknul jsem po internetu a zjistil jsem ze skoro kazdy ma problem s tim sroubem... origo novej, loctite, poradne dotahnout nic nepomaha stejne casem se povoli...
hodne psali ze davaj na R modely sroub s gumou z XC90 (viz obrazek), ktera ho drzi v predpeti aby se nepovoloval a je po poproblemech. jestli to jde na normalni verze nevim.
ja jsem si skoro jistej ze moje lupnuti je od pruziny, protoze to vetsinou prijde po projeti zatacky a naslednem zhoupnuti... Ale asi to nejspis to bude horni miska/ulozeni. na netu toho je o tom taky popsanej stovky stranek.
druhe volvo zase mlatej axialni tahla na rizeni, taky pri prejeti hrbolu...
takze ono Ti stejne na internetu neporadime a budes si to muset osahat sam...
nevim tyhle novodoba volva jsou uz o necem jinem nez o vydrzi...
hodne psali ze davaj na R modely sroub s gumou z XC90 (viz obrazek), ktera ho drzi v predpeti aby se nepovoloval a je po poproblemech. jestli to jde na normalni verze nevim.
ja jsem si skoro jistej ze moje lupnuti je od pruziny, protoze to vetsinou prijde po projeti zatacky a naslednem zhoupnuti... Ale asi to nejspis to bude horni miska/ulozeni. na netu toho je o tom taky popsanej stovky stranek.
druhe volvo zase mlatej axialni tahla na rizeni, taky pri prejeti hrbolu...
takze ono Ti stejne na internetu neporadime a budes si to muset osahat sam...
nevim tyhle novodoba volva jsou uz o necem jinem nez o vydrzi...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál - NEJLEPŠÍ VOLVO EVER
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1006
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
Lupnutí při rozjezdu a podřazení
Jisté zkušenosti mne vedou k tomu, abych ti doporučil si zkontrolovat vše, co měl předchozí servis v ruce.
Minimálně dotažení šroubů a jejich kompletnost. Pak bych pátral dále.
Minimálně dotažení šroubů a jejich kompletnost. Pak bych pátral dále.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

