Dobrý den všem,
mám volvo v50 1,6d 2008 a již asi měsíc se mi občas stane, že při přidání plynu auto ztratí výkon, okamžitě klesnou otáčky, auto zpomaluje až to chcípne - celé to netrvá déle než minutu. Zastavím, vypnu klíček, znovu nastartuji a problém je pryč. Stane se mi to většinou když je auto studené. PP mi žádnou chybu nehlásí. Nevíte prosím někdo, čím by to mohlo být? Auto mám rok a najeto cca 175tis. Za ten rok jsem cca před 40tis. měnila olej (vím, že je to hodně a už se na to chystám tento týden) a vzduchový filtr. Palivový jsem ještě neměnila. Díky za radu
Za ten rok jsem cca před 40tis. měnila olej (vím, že je to hodně a už se na to chystám tento týden) a vzduchový filtr. Palivový jsem ještě neměnila. Díky za radu to si dělá někdo srandu ne?
doplň si bydliště ať tě můžem nasměrovat na nějaký servis a dignostiku.
Jinak u stejného motoru měním olej s respektem do 10tis.
jerssey píše:nestaci, uz volalali,ze se musi vymenit, novy 9600kc
Tak to jsou ty 1,6d dobré mrdky nebo tě chcou odlechčit o 9600,- nebo obojí
Kde bydlíš? nejezdi do autorizovaného servisu,ale k někomu kdo tomu rozumí!!!
uz je to rozebrane a zitra to bude hotove, tak je to jedno, jsem z Klasterce nad Ohri (tam bydlim), pracuju v Teplicich, ale jsem hodne v Schellerhau v Nemecku
40 tisic neni na olej mnoho pokud je kvalitni, treba MDA6 hlavne ho tam nesmis mit vic nez uvadi vyrobce, to znamena konec merky tak pul centimetru nad hladinou
_________________ Volvo V70 2.0 93kw 1999 brichoplaz
Galloper 2.5td 73kw intercooler upraveno na offroad verzi
Opel Omega 2.0 16v 100kw caravan
Chicco S3 black
flashdriver píše:40 tisic neni na olej mnoho pokud je kvalitni, treba MDA6 hlavne ho tam nesmis mit vic nez uvadi vyrobce, to znamena konec merky tak pul centimetru nad hladinou
A když už měrka nedosáhne na olej je potřeba nahradit delší měrkou.
tak jsem vcera dala 10600 za opravu a auto se dnes rano chova jako pred opravou, v servisu mi rekli, ze diagnostika hazela dve chyby egr ventil, ktery vymenili a chybu tlaku paliva, to pry jen vymazli, takze mam prijet znovu na diagnostiku a jestli to hodi tlak paliva, tak to pry budeme taky muset resit a pry to opet neni nejlevnejsi
Viz. druhý příspěvek, kdybys hned řekla odkud si a nechala si poradit pořádnej servis, kterej opravuje a jen nemění díly, zdejšími lidmi prověřený, mohlas ušetřit čas a peníze
jerssey píše:tak jsem vcera dala 10600 za opravu a auto se dnes rano chova jako pred opravou, v servisu mi rekli, ze diagnostika hazela dve chyby egr ventil, ktery vymenili a chybu tlaku paliva, to pry jen vymazli, takze mam prijet znovu na diagnostiku a jestli to hodi tlak paliva, tak to pry budeme taky muset resit a pry to opet neni nejlevnejsi
desna cena za EGR. Kdyz jsem ho potreboval ja, novy stal 6000,- (take 1.6D) a dal jsem pouzity s 9tis km za 1500,-. diagnostika 500,-