Volvo zrychlení 100-160 km/h
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Volvo zrychlení 100-160 km/h
No taky mě to trochu (nepříjemně) překvapilo. Diag. ale nic nehlásí, shodou okolností je to po výměně váhy vzduchu, která buď odešla nebo se došpinila tak, že už nechtěla pracovat ani v rozsahu tolerancí...
Tak nevím, chtěli by to ještě nějaké jiné obdobné auto pro porovnání, ale každopádně to vypadá na dosti velký únik výkonu. Filtr vzduchu je OK, výfuk drnčí, ale úniky nemá.
Pavel
Tak nevím, chtěli by to ještě nějaké jiné obdobné auto pro porovnání, ale každopádně to vypadá na dosti velký únik výkonu. Filtr vzduchu je OK, výfuk drnčí, ale úniky nemá.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Můj tip: sériovej vrah koní: (sesypanej nebo jinak ucpanej) katalyzátorok2ucx píše:výfuk drnčí, ale úniky nemá.

-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Volvo zrychlení 100-160 km/h
to může být od daliho dobrý tip - protože já jej třeba v autě nemám a vypadá to, že auto jede stále slušně...
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Uh, benzínovej se taky ucpává? Řízený kat. se přece u benzínu nedá vykostit bez toho, že by to na ME nepoznali?dali píše:Můj tip: sériovej vrah koní: (sesypanej nebo jinak ucpanej) katalyzátorok2ucx píše:výfuk drnčí, ale úniky nemá.
Případně, že by pád katalyzátoru nepoznala diagnostika?
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 552
- Registrován: 17 roků
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
Volvo zrychlení 100-160 km/h
pak nekdy muzem skusit moje modre ma to o 10kw vic
ted kdyz jsem mu vyradil regulaci turba to jede o neco lepe

ted kdyz jsem mu vyradil regulaci turba to jede o neco lepe

_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Pavle po vyndání katlu u krabic mam nejen já asi zdvojnásobenej plnící tlak... Takže je to nejen restrikce z fabriky, ale umí se krásně zanést. Lze ho pokusně vypálit plnovym hořákem... ale nežně!
Druhá lambda je ale spokojená, protože ta neměří tlakovou ztrátu na katlu, ale rozdíl v čistotě plynů a ten vyhovuje. (Tlaková ztráta se vyhodnocuje u DPF.)
Druhá lambda je ale spokojená, protože ta neměří tlakovou ztrátu na katlu, ale rozdíl v čistotě plynů a ten vyhovuje. (Tlaková ztráta se vyhodnocuje u DPF.)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 378
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Myslim ze by zavada svitila ale dala by se oblbnout pomoci adapteru na odstineni lambda sondyok2ucx píše:Uh, benzínovej se taky ucpává? Řízený kat. se přece u benzínu nedá vykostit bez toho, že by to na ME nepoznali?
Případně, že by pád katalyzátoru nepoznala diagnostika?
P.

_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Volvo zrychlení 100-160 km/h
2 ok2ucx: s 2,5 10V atmosférou, jsem měl čas 16,7 sekundy a přitom je to ta největší zdechlina v tyhle kategorii (vyjma 2,0L atmo)
Takže tvůj 2,4T asi nebude moc v kondici.
Takže tvůj 2,4T asi nebude moc v kondici.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8190
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Tak jsem to dnes také zkusil a dostal jsem se nějakých 16 s. Měřeno na vrstevnici na rovném a prázdném úseku pražského okruhu bez použití gps, jen podle tachometru a čas měřen stopkama na mobilu.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Volvo zrychlení 100-160 km/h
neříkejte mi, že jsou ty 2,4T takové zdechliny, že to má stejné dynamické zrychlení jak 10 ventilová atmosféra.
Dyť podřadím z pětky do dvojky a musí to jet jak z praku.
Dyť podřadím z pětky do dvojky a musí to jet jak z praku.

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8190
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Volvo zrychlení 100-160 km/h
No, možná o vteřinu méně, stopky ukazovaly 15,2 ale zaokrouhloval jsem to pro jistotu nahoru, přeci jenom každý tachometr trochu proměřuje. Na vině bude asi od každého trochu. Vyšší stavba auta, hmotnost AWD a odpory v něm, celoročně obuté zimní pneumatiky (je to v podstatě pracovně - zimní auto, neb na léto mám kabriolet), turbo jen nízkotlaké a nájezd téměř 300 tkm. A s váhou řidiče cca 100 kg asi také těžko něco udělám... ...ale pocitově to až zase takový průser není a zvukový doprovod docela hezký. Rozhodně si stále nepřipadám jako brzda provozu.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
Volvo zrychlení 100-160 km/h
a to se me ta moje atmosfera s AT co to ma za 14 sec. zda neskutecne zdechla. asi to s ni tak spatny jeste nebude.
zvlastni je, ze pocitove se mi to zda pomalejsi nez 1.6tdi, ktery to ma za asi za 22s.
zvlastni je, ze pocitove se mi to zda pomalejsi nez 1.6tdi, ktery to ma za asi za 22s.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Volvo zrychlení 100-160 km/h
ten samý pocit mám i já, že 1,6 tdi jede lépe než 2,5 tdi. Myslím si, že ten pocit vyvolává výraznější zátah 1,6 tdi hned na začátku (1,6 tdi udělá výraznější kopanec) ale pak už je to takové mdlé zrychlování. U 2,5 tdi není zase takový kopanec, je to pozvolnější, ale motor táhne až ke 4 300 ot. Takže dle mne ten dojem, že 1,6 tdi jede lépe než 2,5 tdi nebo 2,5 atmo je jen tím kopancem ve zrychlení ihned po sešlápnutí plynu.
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Tak jsem dneska přeměřil s prázdnym autem, ne jako posledně s kufrem natřískanym po strop... A ať počítám jak počítám, jsem na 7,35 sekundy 

_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
Volvo zrychlení 100-160 km/h
presnost mereni na setinu sekundy? jestlis to meril jako kazdej, tj. stopky v ruce a upreny pohled na tacho, pripadne odectem z videa, tak +-0,5s neni zadna mira.
nicmene i tech 8s je parada, vo tom zadna..
nicmene i tech 8s je parada, vo tom zadna..
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Video jsem otevřel v programu na úpravu videa a koukl na časy snímků. Je jasný že ta tisícina je trochu mimo, jen mám dojem že Viktor to tak sepisoval. A myslim že na desetinku sekundy by to odpovídalo... Ale je fakt že když se kouknu na tabulku na první stránce je až s podivem že je to tak dobrej čas, z kopce to nebylo. A to má kombík najeto 300,000...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 87
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Šluknovsko
- Vůz: V70XC, I a II.gen
Volvo zrychlení 100-160 km/h
ok2ucx píše
XC70 2.4T 147kW AWD 2002 B5244T
100-160km/h ~20s
Překvapilo mě, jaká je 147kW verze "zdechlina" ve srovnání s T5 184kW. Takový rozdíl bych nečekal!
Proti S60 (dan2) se stejným (?) motorem - celkem rozdíl. Asi mám někde zdechlé koně.
------------------------
To je hodně,mě to s manuálem dělá 11,5s a to mám slabší verzi....
XC70 2.4T 147kW AWD 2002 B5244T
100-160km/h ~20s
Překvapilo mě, jaká je 147kW verze "zdechlina" ve srovnání s T5 184kW. Takový rozdíl bych nečekal!
Proti S60 (dan2) se stejným (?) motorem - celkem rozdíl. Asi mám někde zdechlé koně.
------------------------
To je hodně,mě to s manuálem dělá 11,5s a to mám slabší verzi....
_________________
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Překvapivě dobrej výsledek... holt VVT a malý turbo dokáže při správným zpřevodování dost. Kdyby to někdo chtěl zpochybňovat, tak jediný co jsem se na S60/V70II v týhle souvislosti dočet je, že maj extrémně nepřesnej tachometr (aspoň ty UK verze, třeba někdo potvrdí/vyvrátí jak jsou na tom ty kilometrový), čímž ale v žádným případě neříkám, že moje 850 měří přesně, jediný čím se snažím odchylky redukovat je, že to jezdím proti mírnýmu kopci (vždy stejný místo).metju píše:Video jsem otevřel v programu na úpravu videa a koukl na časy snímků. Je jasný že ta tisícina je trochu mimo, jen mám dojem že Viktor to tak sepisoval. A myslim že na desetinku sekundy by to odpovídalo... Ale je fakt že když se kouknu na tabulku na první stránce je až s podivem že je to tak dobrej čas, z kopce to nebylo. A to má kombík najeto 300,000...
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
Volvo zrychlení 100-160 km/h
co jsem porovnaval s gps navi, tak me tacho premeruje o 2km/h. nejpresnejsi tachac co jsem kdy v aute mel. spotreba podle ppc a tankovani taky sedi na desetinu litru (testovano na 3 tankovanich za sebou). opel mi kecal o 7km/h, oktavka keca o 4km/h. co jsem koukal, tak to kecalo v celym pasmu rychlosti cca stejne. s rostouci rychlosti se to nezvetsovalo krome opla.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Je klidně možný, že kecaj jenom ty mílový tachometry. Samozřejmě srovnávat naše měření třeba s torquestats se dá jenom velice zhruba. Oni na měření maj racelogic s GPS, údaje co naměřili oni jsou vytržený z měření 0-100mph... pokud to někdo měří od nuly, tak nikdy nebude mít tak dobrej výsledek jako při letmým zrychlení, protože mezi 100 a 160km/h bude řadit... a v neposlední řadě 100-160km/h nerovná se 60-100mph tam taky nějaký desetiny naskáčou.
Určitě tenhle topik ale smysl má, protože hlavně u sériových aut si na jeho základě krásně můžeme zjistit jestli auto jede tak jak má, nebo jestli je něco špatně.
Určitě tenhle topik ale smysl má, protože hlavně u sériových aut si na jeho základě krásně můžeme zjistit jestli auto jede tak jak má, nebo jestli je něco špatně.
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Určitě pak zkusím vícero pokusů třeba i s GPS... Chci se dostat zprůměrováním na odpovídající čas. Tohle vlákno mě zajímá a neni vyloučený že budou na T5 následovat nějaký drobný úpravy, tak aby pak bylo jak porovnávat. Taky to chce vymyslet pořádný uchycení kamery, ne jen držet v ruce.
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Volvo zrychlení 100-160 km/h
GPS taky neni všemocná vzhledem k tomu, že se data aktualizují cca každou vteřinu, tak usuzuju, že má 1s zpoždění, takže pak vlastně v podstatě měříš zrychlení 110-170
to už mi přijde ten tachometr možná i lepčí. Ideálně okem nakalibrovat tacho konstatní rychlostí dle GPS a pak podle tacha měřit. Nebo má někdo lepčí metodu?

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3055
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Spis nez mereni bych si pred a po nechal odmerit nekde na brzde koniky a newtony na metr.metju píše:Určitě pak zkusím vícero pokusů třeba i s GPS... Chci se dostat zprůměrováním na odpovídající čas. Tohle vlákno mě zajímá a neni vyloučený že budou na T5 následovat nějaký drobný úpravy, tak aby pak bylo jak porovnávat. Taky to chce vymyslet pořádný uchycení kamery, ne jen držet v ruce.
Jinak k tema,este sem to po poladeni poradne nemeril(nebyl cas dojet do Hodkovic na letiste)
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Volvo zrychlení 100-160 km/h
vzhledem k tomu, že podobná odchylka na tacho bude jak u hodnoty 100taki u hodnoty 160, tak bych se s tím tak netrápil.
Je skoro jedno, jestli měříš 95-155 nebo 100-160 nebo 105-165 - myslím v našich podmínkach pro potřeby honění si ega na fóru.
Je skoro jedno, jestli měříš 95-155 nebo 100-160 nebo 105-165 - myslím v našich podmínkach pro potřeby honění si ega na fóru.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Volvo zrychlení 100-160 km/h
3m3 píše:Spis nez mereni bych si pred a po nechal odmerit nekde na brzde koniky a newtony na metr.metju píše:Určitě pak zkusím vícero pokusů třeba i s GPS... Chci se dostat zprůměrováním na odpovídající čas. Tohle vlákno mě zajímá a neni vyloučený že budou na T5 následovat nějaký drobný úpravy, tak aby pak bylo jak porovnávat. Taky to chce vymyslet pořádný uchycení kamery, ne jen držet v ruce.
Jinak k tema,este sem to po poladeni poradne nemeril(nebyl cas dojet do Hodkovic na letiste)
koníky s Newtonama jsou hodnoty propagačního charakteru, ale změřené dynamické zrychlení odráží skutečné chování auta v provozu.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Jarda.JM, karelvolvo