vysoký nájezd V70 D5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
vysoký nájezd V70 D5
krásná práce. zkus příště vyfotit i interier pro zajímavost
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
vysoký nájezd V70 D5
problém podle mě není, že auto by takovou porci kiláků nezvládlo, problém je ve zdejší mentalitě, kde každý chce levně koupit, pak 5 let/150tis. Km jezdit prakticky bez investic a pak ještě draho prodat
a základem je právě poctivý servis a údržba. Jasně, některé věci se opotřebují i časem, ale tohle jsou ještě relativně nová auta, takže většina komponent se spíš dorazí užíváním, ale tak to prostě je, oni mají nějakou životnost a pak se holt musí vyměnit.
No a to je v Čechách problém - raději jezdit až na smrt, kdy totálně umře jedna část motor a veme si pak sebou další... přitom prvotní investice na vyřešení problému by často byla pár korun....
a základem je právě poctivý servis a údržba. Jasně, některé věci se opotřebují i časem, ale tohle jsou ještě relativně nová auta, takže většina komponent se spíš dorazí užíváním, ale tak to prostě je, oni mají nějakou životnost a pak se holt musí vyměnit.
No a to je v Čechách problém - raději jezdit až na smrt, kdy totálně umře jedna část motor a veme si pak sebou další... přitom prvotní investice na vyřešení problému by často byla pár korun....
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 87
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 D5 AWD chip
- Bydliště: Brno
vysoký nájezd V70 D5
ja jsem prave poridil auto s najezdem 330tis km
osobne me velmi prekvapilo, jak to uvnitr vypada, do galerie dam fotky behem pristiho tydne
cumel jsem hlavne na volant, protoze je jako novej a myslel jsem si ze byl menenej - vystrelenej airbag
Jean me ujistil, ze muze byt opravdu puvodni, ze zalezi jaky je kdo prase!
tim pravidelnym servisem se mysli presne co? vymena oleju je jasna, ze nekde neco mlati to snad opravi kazdej co nejdriv..
da se nekde sehnat doporuceni co na aute menit/zkontrolovat po najeti km?
chtel bych s V70 najezd kolem 600tis km, verim ze to auto zvladne a ja jsem pripravenej mu v tom pomoct
nechci ale neco zanedbat a uz vubec nechci menit vse na aute jen z preventivnich duvodu
osobne me velmi prekvapilo, jak to uvnitr vypada, do galerie dam fotky behem pristiho tydne
cumel jsem hlavne na volant, protoze je jako novej a myslel jsem si ze byl menenej - vystrelenej airbag
Jean me ujistil, ze muze byt opravdu puvodni, ze zalezi jaky je kdo prase!
tim pravidelnym servisem se mysli presne co? vymena oleju je jasna, ze nekde neco mlati to snad opravi kazdej co nejdriv..
da se nekde sehnat doporuceni co na aute menit/zkontrolovat po najeti km?
chtel bych s V70 najezd kolem 600tis km, verim ze to auto zvladne a ja jsem pripravenej mu v tom pomoct
nechci ale neco zanedbat a uz vubec nechci menit vse na aute jen z preventivnich duvodu
_________________
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
-
Offline
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
vysoký nájezd V70 D5
tak pravidelný servis se samozřejmě nejvíc vztahuje ke spotřebním věcem - rozvody, svíčky, oleje, filtry, a pod.
já si pak třeba nechávám auto tak minimálně 1x ročně (právě při tom běžném servisu) skontrolovat trochu podrobněji - podvozek - vůle, klepání a pod., úniky kapalin a pod., diagnostika.
no a samozřejmě preferuji řešit problém co nejdřív - když mi něco klepe, hučí, vrčí, bzučí, nefunguje, tak s tím prostě zajdu do servisu a nečekám, než se to totálně rozpadne a zničí přitom zároveň půlku motoru
preventivně snad nic neměním - turbo, vstřiky, dvouhmota, kazeta u Saabu a pod. mají sice určitou životnost, ale někdo je udolá za 100tis KM, někomu vydrží i 200tis.Km. Podobně ramena, tlumiče, repase automatu. Dokaď to funguje jak má, tak neměním ani preventivně.
já si pak třeba nechávám auto tak minimálně 1x ročně (právě při tom běžném servisu) skontrolovat trochu podrobněji - podvozek - vůle, klepání a pod., úniky kapalin a pod., diagnostika.
no a samozřejmě preferuji řešit problém co nejdřív - když mi něco klepe, hučí, vrčí, bzučí, nefunguje, tak s tím prostě zajdu do servisu a nečekám, než se to totálně rozpadne a zničí přitom zároveň půlku motoru
preventivně snad nic neměním - turbo, vstřiky, dvouhmota, kazeta u Saabu a pod. mají sice určitou životnost, ale někdo je udolá za 100tis KM, někomu vydrží i 200tis.Km. Podobně ramena, tlumiče, repase automatu. Dokaď to funguje jak má, tak neměním ani preventivně.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V7O II D5
vysoký nájezd V70 D5
Ahoj že tys koupil tu v Brně za 149, v šedej metle?Miskoboss píše:ja jsem prave poridil auto s najezdem 330tis km
osobne me velmi prekvapilo, jak to uvnitr vypada, do galerie dam fotky behem pristiho tydne
cumel jsem hlavne na volant, protoze je jako novej a myslel jsem si ze byl menenej - vystrelenej airbag
Jean me ujistil, ze muze byt opravdu puvodni, ze zalezi jaky je kdo prase!
tim pravidelnym servisem se mysli presne co? vymena oleju je jasna, ze nekde neco mlati to snad opravi kazdej co nejdriv..
da se nekde sehnat doporuceni co na aute menit/zkontrolovat po najeti km?
chtel bych s V70 najezd kolem 600tis km, verim ze to auto zvladne a ja jsem pripravenej mu v tom pomoct
nechci ale neco zanedbat a uz vubec nechci menit vse na aute jen z preventivnich duvodu

Tak a už se na ní nepodívám v Pátek tam mám cestu ach jo

_________________
Je: V70 D5 96kw 2002, V70 D5 120kw 2005
Bylo: V70 TDI 98
Je: V70 D5 96kw 2002, V70 D5 120kw 2005
Bylo: V70 TDI 98
-
Offline
- Příspěvky: 41
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Pardubice
vysoký nájezd V70 D5
To mi povídej, prodávám auto se 300tkm, mám ho od novoty a nikdo to nechce, nulová reakce a to je nejlevnější na Sauto. Auto je v perfektním stavu, ale lidi si raději koupí totéž, jen v horším stavu ale se 130tkm na tacho, kde je ovšem realita jinde. Je to 6 let starý.x_wares píše:škoda jen, že češi jsou zvyklý na to, že auto po 5. roce má najeto 150tis a po 10. roce 160tis, takže auto s nájezdem nad 300tis je u nás téměř neprodejnépokud se nestočí..
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
vysoký nájezd V70 D5
takze nakonec maji ty bazarnici pravdu, ze si za to staceni muzou zakaznici sami, protoze vsechno s 200tkm+ je pomalu neprodejny.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 41
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Pardubice
vysoký nájezd V70 D5
nedávno jsem prodával z firmy 2 Mondea, 216tkm a 222tkm a ty šly pryč raz dva. Teď Mondeo se 296tkm a ani prd. Je to 2007, Ghia Plus 96kW, krásné auto s pravidelným servisem, nikde nic nevrže, nebouchá a zájem nula.
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5299
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
vysoký nájezd V70 D5
Máš pravdu předsedo.dan2 píše:takze nakonec maji ty bazarnici pravdu, ze si za to staceni muzou zakaznici sami, protoze vsechno s 200tkm+ je pomalu neprodejny.
Onehdá jsem diskutoval na pivku s místním bazárníkem, obhajoval stačení tím ,že lidi to chocou a že když stačejí všeci tak on musí taky jinak by se neuživil. Stejně na mě pusobí tahle sortička velice neduvěrihodně něvěřím ani dobrý den, navšechno odpověd a každou namitku okamžitě popřou. Kdyby svuj um raději soustředili na objajobu najetých km myslim že by si jich lidi víc vážili
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
vysoký nájezd V70 D5
ze se na objednavku trhu staci jeste dokazu pochopit... Jen je na me trosku moc kdyz se bazarnik ohani sloganama typu "u nas jen zaruceny km" Pak clovek na plose bazaru vidi i auta ktera maji "zarucene" trojnasobek toho co ukazuje tachometr 

_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5299
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
vysoký nájezd V70 D5
Na školení nám Psycholog říkal ,že zákazníci si přejí být klamani!
A bazárnici jim jenom dělají co jim na očích vidí.
Měli jsme služební filcku 1,6 (nejlepší tereňák na světě)
při najezdu 260tis odešly rozvody, v autorizovaném servise škoda auto vykoupili opravili a prodavali jako ověřené ojeté se 130tis.
A bazárnici jim jenom dělají co jim na očích vidí.
Měli jsme služební filcku 1,6 (nejlepší tereňák na světě)

-
Offline
- Příspěvky: 41
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Pardubice
vysoký nájezd V70 D5
Jelikož se mně pár lidí dotázalo, dávám link na Mondeo https://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/mondeo/12778826?goFrom=list
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
vysoký nájezd V70 D5
vypada pekne, skoncit to nekde v bazaru, tak ma behem tejdne na tachaci 129732km, cena 110tkc. u podvodniku vetsiho kalibru by melo i servisku a do mesice by se po nem zaprasilo.
nejsem zadnej dizlovej odbornik, ale jestli to ma puvodni vstriky, turbo, cerpadlo, jezdilo to na ceskou naftu, tak bych se toho taky bal. 2,5l atmo R5 benzin by byl s timhle najezdem bez problemu. jen zere 2x tolik.
nejsem zadnej dizlovej odbornik, ale jestli to ma puvodni vstriky, turbo, cerpadlo, jezdilo to na ceskou naftu, tak bych se toho taky bal. 2,5l atmo R5 benzin by byl s timhle najezdem bez problemu. jen zere 2x tolik.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
vysoký nájezd V70 D5
2x tolik určitě ne
6l u Mondea budou ty delší trasy, kde já taky nemám problém se pohybovat kolem 8-8,5l
samozřejmě závisí, kolik se těch kiláků natočí ročně
6l u Mondea budou ty delší trasy, kde já taky nemám problém se pohybovat kolem 8-8,5l
samozřejmě závisí, kolik se těch kiláků natočí ročně
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 41
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Pardubice
vysoký nájezd V70 D5
Však ono to sšervisku má a pravoudan2 píše:vypada pekne, skoncit to nekde v bazaru, tak ma behem tejdne na tachaci 129732km, cena 110tkc. u podvodniku vetsiho kalibru by melo i servisku a do mesice by se po nem zaprasilo.
nejsem zadnej dizlovej odbornik, ale jestli to ma puvodni vstriky, turbo, cerpadlo, jezdilo to na ceskou naftu, tak bych se toho taky bal. 2,5l atmo R5 benzin by byl s timhle najezdem bez problemu. jen zere 2x tolik.

_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
-
Offline
- Příspěvky: 41
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Pardubice
vysoký nájezd V70 D5
Já mám spotřebu reálnou tak 7 podle tankování. Na PP to ukazuje méně. Ale já mám velký podíl dálnic, a tam když obvykle jezdíl kolem 160km/h, tak si to velký auto prostě něco vezme. Po okreskách to padá dolů. Znám lidi, co s tím jezdí za 5, ale to je šudlání na spotřebu.Kuko28 píše:2x tolik určitě ne
6l u Mondea budou ty delší trasy, kde já taky nemám problém se pohybovat kolem 8-8,5l
samozřejmě závisí, kolik se těch kiláků natočí ročně
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
-
Offline
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
vysoký nájezd V70 D5
v poho, já myslím že 7l je reálna spotřeba "moderního naftového čtyřválce, dvoulitru". Někteří sice fanaticky věří palubnímu PC a "jezdí" za 5,5l 180km/h nonstop, ale realita je prostě někde jinde.
takže proti atmosféře budeme s naftou v plusu tak kolem 30%, samozřejmě dynamika bude u Mondea výrazně lepší.
takže proti atmosféře budeme s naftou v plusu tak kolem 30%, samozřejmě dynamika bude u Mondea výrazně lepší.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
vysoký nájezd V70 D5
me v oktavce PP pridava 0,3l/100km. ukazuje 4,6 a podle tankovani jezdim za 4,3
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
vysoký nájezd V70 D5
no prave, a pak by to melo levouTomasB píše:Však ono to sšervisku má a pravou

_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 41
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Pardubice
vysoký nájezd V70 D5
Mondeo podměřuje tak o 0,5-1 litr podle jízdního stylu a kde se ty km najedou. To hoši nedělají dobře, takhle kalibrovat PP, aby oblbovali lidi. V tomhle je Volvo suprové, co mám na PP, to sedí s rozdílem na setiny litru dle tankování a je jedno kde a jak se to najelo. To je prostě paráda. Obecně u Volva co ukazuje auto, to sedí. I tachometr má téměř nulovou odchylku. Mám dle GPS otestováno, že jak jedu 220 tacho, tak reál je 216-217km/h. Při 50kmh je rozdíl 3 km/h nahoru.
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
vysoký nájezd V70 D5
Ja mam naprosto opacnou zkusenost. Mondeo 2.0 TDCi mi merilo celkem presne - teda ne na setinu litruTomasB píše:Mondeo podměřuje tak o 0,5-1 litr podle jízdního stylu a kde se ty km najedou. To hoši nedělají dobře, takhle kalibrovat PP, aby oblbovali lidi. V tomhle je Volvo suprové, co mám na PP, to sedí s rozdílem na setiny litru dle tankování a je jedno kde a jak se to najelo. To je prostě paráda. Obecně u Volva co ukazuje auto, to sedí. I tachometr má téměř nulovou odchylku. Mám dle GPS otestováno, že jak jedu 220 tacho, tak reál je 216-217km/h. Při 50kmh je rozdíl 3 km/h nahoru.

_________________
Volvo S 60 2,4 D5, 136 kW
Volvo S 60 2,4 D5, 136 kW
-
Offline
- Příspěvky: 41
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Pardubice
vysoký nájezd V70 D5
Že by to bylo individuální kus od kusu?
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
-
Offline
- Příspěvky: 6087
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
vysoký nájezd V70 D5
nevím, jestli je to kus od kusu, ale mně Volvo ukazuje o litr méně než je reál. Nevím, zda se dá výpočet spotřeby nastavit dle velikosti kol, pokud ano, pak by to mohlo vysvětlovat, proč mi kecá PP o litr. Dřívější majitel tam měl 17", já mám 15".
Naposledy upravil(a) Haben dne 31 kvě 2013 10:01, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
vysoký nájezd V70 D5
me to sedi na desetinu litru presne. podle ppc vs tankovani.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 41
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Pardubice
vysoký nájezd V70 D5
To samozřejmě že má vliv velikost pneu. Teď to krásně vidím po přezutí ze zimních na letní u Mondea(16" zimní před smrtí versus 17" letní funglovky). Rozdíl mezi tacho a GPS rychlostí se významně snížil. Dělá to docela velkej rozdíl. Takže i na spotřebu dle PP to má zaručeně vliv.Haben píše:nevím, jestli je to kus od kusu, ale mně Volvo ukazuje o litr méně než je reál. Nevím, zda se dá výpočet spotřeby nastavit dle velikosti kol, pokud ano, pak by to mohlo vysvětlovat, proč mi kecá PP o litr. Dřívější majitel tam měl 17", já mám 15".
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé