Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 96
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: Volvo V70 II 2.5TDI 2001
- Bydliště: Praha-východ
#651 rada před nákupem S40 T5 2005
Ahoj,
jo je to ono, když přijdeš blížeje obouchané ze všech stran, promáčklé oboje zadní dveře, prasklá zadní světla, lehce uvolnění přední nárazník. Interier ok. Mám V70II 2,5TDI, vím, že se to nedá srovnávat s charakteristikou motoru T5 , ale mě to táhne ve všech otáčkách nad 1800ot/min. Kde bych našel graf průběhu výkonu a krouťáku??? Právě mne zajímá kdy turbo táhne.
Díky za reakce
Alda
jo je to ono, když přijdeš blížeje obouchané ze všech stran, promáčklé oboje zadní dveře, prasklá zadní světla, lehce uvolnění přední nárazník. Interier ok. Mám V70II 2,5TDI, vím, že se to nedá srovnávat s charakteristikou motoru T5 , ale mě to táhne ve všech otáčkách nad 1800ot/min. Kde bych našel graf průběhu výkonu a krouťáku??? Právě mne zajímá kdy turbo táhne.
Díky za reakce
Alda
_________________
Volvo V70 II 2,5TDI 2001
Audi V8 3.6 Quattro 1988
Tatra T613/2 1979
Audi 80 Cabrio 2,3 1992
Volkswagen Bora V6 4motion 2000
Volvo V70 II 2,5TDI 2001
Audi V8 3.6 Quattro 1988
Tatra T613/2 1979
Audi 80 Cabrio 2,3 1992
Volkswagen Bora V6 4motion 2000
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 494
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
#652 rada před nákupem S40 T5 2005
Vidíš to, těch dveří jsem si na foto nevšiml, ale máš pravdu, je to tam. Podle mě turbobenzín bude zabírat kontinuálněji a více hladce než nafta, přeci jen má jinou charakteristiku, pocitově to asi tak nekopne, spíš bych sledoval rychloměr. Aspoň mi to tak přišlo při srovnání T6 od Volva a V6 TDI z Audi
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 96
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: Volvo V70 II 2.5TDI 2001
- Bydliště: Praha-východ
#653 rada před nákupem S40 T5 2005 - tak je doma
tak nakonec po zvážení všech pro a proti a co je to za vyjímečný model jí vzal. Ještě předevčírem jsem se s tím jel podruhé jako zkušební jezdec svést, tentokrát mne nechal prodejce řídit na klidné silnici kde jsem mohl i sešlápnout plyn směr Sedlčany asi 25km a to auto mne chováním podvozku a motoru fakt dostalo, motor táhne hladce a silně až do konce otáček, na dvojku udělá přes 100km/h. V nižších otáčkách velmi tiché, nad 4000ot krásný zvuk pětiválce. Výborný podvozek, nic nedrnčí a neklepe sedí i na těch zimácích, vše funkční. Jsou tam invesice jak jsem psal, o motor a brzdy se mu postarám. Podle Cebia to má skutečně najeto 104t, koupeno jako předváděčka v ČR u Auto Hase a pak byli dva majitelé z jedné rodiny. Nový majitel je kliďas, takže jsem zvědav na spotřebu.
_________________
Volvo V70 II 2,5TDI 2001
Audi V8 3.6 Quattro 1988
Tatra T613/2 1979
Audi 80 Cabrio 2,3 1992
Volkswagen Bora V6 4motion 2000
Volvo V70 II 2,5TDI 2001
Audi V8 3.6 Quattro 1988
Tatra T613/2 1979
Audi 80 Cabrio 2,3 1992
Volkswagen Bora V6 4motion 2000
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 401
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
#654 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
I pokud mas BT telefon, stale mas moznost prehravat Mp3 z klasickeho USB Mp3 z CD by pak melo umet prehravat cokoliv po faceliftu, cili MY08 =>....
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#655 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
vezmi si martinaopela https://forum.volvoklub.cz/memberlist.php?mode=viewprofile&u=140 a do Prahy ani nepojedeš...
Ne vážně, mechanici z Prahy:
- marra https://forum.volvoklub.cz/memberlist.php?mode=viewprofile&u=260
- Davida Patočka - sice prodejce, ale něco mi říká, že by také mohl pomoci https://forum.volvoklub.cz/memberlist.php?mode=viewprofile&u=1378
...a jistě se v Praze najde více lidí, kteří by mohli pomoci.
Ne vážně, mechanici z Prahy:
- marra https://forum.volvoklub.cz/memberlist.php?mode=viewprofile&u=260
- Davida Patočka - sice prodejce, ale něco mi říká, že by také mohl pomoci https://forum.volvoklub.cz/memberlist.php?mode=viewprofile&u=1378
...a jistě se v Praze najde více lidí, kteří by mohli pomoci.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#656 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Na V50 a ještě 2.0D (tipu dle pravděpodobnosti) to bude chtít "doprovod".
Haben má recht, zkus kluky co postoval. Kdybys hodil odkaz přímo na auto a nebyl celej pokakanej strachy, že ti ten super kauf někdo vyfoukne, tak se tu třeba najde někdo, kdo ho už viděl a nepoženeš se ze štatlu až do Práglu pro nic za nic.
Haben má recht, zkus kluky co postoval. Kdybys hodil odkaz přímo na auto a nebyl celej pokakanej strachy, že ti ten super kauf někdo vyfoukne, tak se tu třeba najde někdo, kdo ho už viděl a nepoženeš se ze štatlu až do Práglu pro nic za nic.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 100
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#657 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
tak benzín by nemusel mít záludnosti jako francouzské diesly. Ale i tak spoj se s Marrou nebo Davidem - pokud budou moci, tak pro klid duše to bude určitě přínosné, případně, pokud něco objeví, tak tím sníží pro tebe nákupní cenu nebo se vyhneš nějakým vydařeným překvapením
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 837
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
#658 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
alkin píše:Dik panove. Ja už ho videl (i jsem v nem seděl) a uz mam overeno vše ohledně pravnich věcí, smlouvy, atd. Víceméně hledám někoho pro finální předávku. Někoho znalého kdo nebude mít z natěšenosti "klapky na očích". Jak jsem psal, můj dvorní mechanik na poslední chvíli nemůže.
Jinak jde o 1.8 benzin viz odkaz pár přispěvků nahoře nebo tady
http://adusum.cz/nabidka-vozu/volvo-v50-18-momentum-07920725/?radit=cena&nabidka=5&page=1
vzbral bych jinou motorizaci. nalozene auto bude line a promeni se ve zrouta. 2.4i mi prijde jako idealni volba
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 121
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
#659 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jen chci přidat svůj poznatek... Měl jsem V40 1.8 benzín 90 kW a musím říct, že to fakt bylo hodně líné a když jsme jeli ve 4 do Chorvatska a plný kufr, tak byl problém vyjet prudší kopec... A nejsem žádný závodník!
Jinak jsem byl s autem mooc spokojený, ale tohle mě hodně štvalo. Jen ať víš a počítáš s tím.
Jinak jsem byl s autem mooc spokojený, ale tohle mě hodně štvalo. Jen ať víš a počítáš s tím.
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#660 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
prostě klasickej problém benzínu nemá krouťák ! Mám 460TD 66kw a koupil jsem na díly benzínovou komplet pojízdnou 1.8 také 66kw a prostě jako jedeto ale nic moc turbo tomu chybí, to samo V70 D5 120kw a V70 2.4i 125 kw nesrovnatelné !!pitris píše:Jen chci přidat svůj poznatek... Měl jsem V40 1.8 benzín 90 kW a musím říct, že to fakt bylo hodně líné a když jsme jeli ve 4 do Chorvatska a plný kufr, tak byl problém vyjet prudší kopec... A nejsem žádný závodník!
Jinak jsem byl s autem mooc spokojený, ale tohle mě hodně štvalo. Jen ať víš a počítáš s tím.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 114
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Verona, IT
- Vůz: V40 1.8 BiFuel
#661 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Kdyz to tak ctu, rikam si ze bud ja jsem asi idiot, nebo tady nekdo neumi jezdit...
Ne, neni mym umyslem to tady ted namistrovane rozstipnout bombastickym prohlasenim, ale motor 1.8 opravdu jede vice nez slusne na obycejnou atmosferu. Rikam to jako byvaly majitel asi desitky aut s turbem a vykonem pres 200 koni, takze at nikdo neargumentuje ze nevim co to je kdyz motor poradne jede. A prece tvrdim, ze V40 s 1.8 benzinem ma slusnou dynamiku. I ve 4 dospelych a kufrem plnym nabytku z Ikey. Jde o to jestli potrebuju jet nebo zavodit. Na to druhe ale V40 neni vhodna ani ve verzi T4...
Ne, neni mym umyslem to tady ted namistrovane rozstipnout bombastickym prohlasenim, ale motor 1.8 opravdu jede vice nez slusne na obycejnou atmosferu. Rikam to jako byvaly majitel asi desitky aut s turbem a vykonem pres 200 koni, takze at nikdo neargumentuje ze nevim co to je kdyz motor poradne jede. A prece tvrdim, ze V40 s 1.8 benzinem ma slusnou dynamiku. I ve 4 dospelych a kufrem plnym nabytku z Ikey. Jde o to jestli potrebuju jet nebo zavodit. Na to druhe ale V40 neni vhodna ani ve verzi T4...
#662 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
cau som tu novy takze sry cital som si cca pol hodku komenty...su tie diesle 1.6D fakt take zle ??
kukal som si toto:
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/volvo-s40-1-6-d-dpf-drive-summum-leder-navi-rti-xenon-norderstedt-hamburg/175338435.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=7&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=27&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&negativeFeatures=EXPORT
potrebujem auto s nizkou spotrebou (ktore bude aj pohodlne), kazdy den budem totiz asi jazdit cca 30 km do prace a 30 spat, okrem toho este obcas cez
cele CZ na Slovensko... mam sa bat ?
kukal som si toto:
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/volvo-s40-1-6-d-dpf-drive-summum-leder-navi-rti-xenon-norderstedt-hamburg/175338435.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=7&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25100&makeModelVariant1.modelId=27&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&negativeFeatures=EXPORT
potrebujem auto s nizkou spotrebou (ktore bude aj pohodlne), kazdy den budem totiz asi jazdit cca 30 km do prace a 30 spat, okrem toho este obcas cez
cele CZ na Slovensko... mam sa bat ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#663 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Mrcha ekologická je pěkně vybavená.
Hmmm.
2010, to je jeden z posledních roků osazování tohohle motoru. Tak třeba už je odladěný.
Hmmm.
2010, to je jeden z posledních roků osazování tohohle motoru. Tak třeba už je odladěný.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
#664 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
ci mam fakt radsej rozmyslat nad tym benzinom ?? resp. benzinom a prerabkou na LPG ?? kolko stoji prerabka ? nebude to moc citit na vykone ? danke
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#665 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ač tvému slovosledu příliš nerozumím, asi tuším na co se ptáš.
LPG si tu někdo nechával dělat, je to tu i s fotkama v 1.8ce.
Výkon stejný.
Benzín nebo nafta, toť věčné téma. Je to na každém, každá rada je vcelku drahá.
LPG si tu někdo nechával dělat, je to tu i s fotkama v 1.8ce.
Výkon stejný.
Benzín nebo nafta, toť věčné téma. Je to na každém, každá rada je vcelku drahá.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
#666 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
a kebyze investujem do benzinu 2.0i ten je v pohode ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#667 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Osvědčené jsou až volví 5ti válce
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 7
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Vůz: C30 2.0d 07' (ne moje), V50 1.8 05'
- Bydliště: Olomouc
#668 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
POZOR při koupi téhle V50
Příklad stáčení kilometrů
inzerát z 18.4. 2013 kde má auto najetých jeste 203tis. za 100 000
a ted ho nabízej pekne omlazeny se 176tis. v olomouci za 118 000
viz:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v50/13131455?goFrom=list
Příklad stáčení kilometrů
inzerát z 18.4. 2013 kde má auto najetých jeste 203tis. za 100 000
a ted ho nabízej pekne omlazeny se 176tis. v olomouci za 118 000
viz:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v50/13131455?goFrom=list
_________________
V50 1.8 92kw 2005 - B4184S11
V50 1.8 92kw 2005 - B4184S11
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 7
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Vůz: C30 2.0d 07' (ne moje), V50 1.8 05'
- Bydliště: Olomouc
#669 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
doplnuju:
uz vymenili fotky kde bylo aut jeste s puvodnima spz...bohuzel sem nestihl udelat screen jeste se znackama:(
tak aspon este prikladam screen servisky nez ji taky daji pryc:Dprotoze je to na ni taky pekne videt ...aby auto ujelo za dva roky(posledni zaznam se 169tis. 27.4.2011) jen 7tis.?:D
uz vymenili fotky kde bylo aut jeste s puvodnima spz...bohuzel sem nestihl udelat screen jeste se znackama:(
tak aspon este prikladam screen servisky nez ji taky daji pryc:Dprotoze je to na ni taky pekne videt ...aby auto ujelo za dva roky(posledni zaznam se 169tis. 27.4.2011) jen 7tis.?:D
- Přílohy
-
- serviska.jpg (39.49 KiB) Zobrazeno 690 x
_________________
V50 1.8 92kw 2005 - B4184S11
V50 1.8 92kw 2005 - B4184S11
#670 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tady je to jasný šméčko, ale možný to je. Já jsem dostal služební auto, platí mi i soukromý km a neřeší kolik jich bylo a za půl roku jsme s XC70 najeli asi 500 km. A pokud dostanu slibovaný nový služební, tak se asi XC zbavíme, protože bude jen zabírat místoTomas100 píše:aby auto ujelo za dva roky(posledni zaznam se 169tis. 27.4.2011) jen 7tis.?:D
Má najeto poctivých 93 000 km, tak už se těším na ty kecy o stočeným tachometru... Přece není možný, aby auto z 06 mělo tak málo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 139
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Vůz: S40 1.8 Momentum MY09
- Bydliště: Praha 4
#671 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
viz:ttoommaasseekk píše:Ač tvému slovosledu příliš nerozumím, asi tuším na co se ptáš.
LPG si tu někdo nechával dělat, je to tu i s fotkama v 1.8ce.
Výkon stejný.
Benzín nebo nafta, toť věčné téma. Je to na každém, každá rada je vcelku drahá.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=85&t=39102
Na jednu věc je třeba dát pozor - použije-li se MAGIC se vstřiky FX v kombinaci se systémem Valve Protector od SI-Electronic, MUSÍ se zvolit připojení přímazu až za vstřikovače (byť systém umožňuje zapojení ještě do hadice před vstřikovači s tím, že ty vstřikovače maže a je to prezentováno jako plus - viz stránky výrobce), protože Magic FX mají jinou konstrukci a mají tendenci se tou přísadou zalepovat. Toto je nutno při montáži mít na paměti, protože informace o tom, je jen na jedněch stránkách u českého importéra "jen tak mezi řečí". Pokud se toto nedodrží, tak systém reaguje jako se zalepenými vstřiky - občasné rozsvícení Check Engine, přepnurí do benzínu atd... Po správném přepojení naprostá pohoda, spotřeba okolo 9 - 9.5 litrů LPG (v noci při tempomatových 130 na trase Praha - Příbram a zbytek okolo 100 do Písku). Zvolená nádrž tak vydrží okolo 380 - 400 km (já beru při cca 350).
Ujeto cca 5000 km a pohoda - 1.60 - 1.70 Kč/km - no nekupte to !
_________________
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 68
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#672 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Jestli je to automat, dej vedet pripadny prodej.Shockey píše:A pokud dostanu slibovaný nový služební, tak se asi XC zbavíme, protože bude jen zabírat místo
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#673 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
že někomu stojí za to stočit 26 tisíc :-O
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 51
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno / Hodonín
- Vůz: V50 T5 MY04
#674 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Dobrý den všem,
prvně - děkuji za příspěvek o stočené V50 v Olomouci - měl jsem na ní zálusk, ale z principu mě to trochu přešlo (není stočená o moc, ale jde o princip,že...)
Plánuji koupit V50 - starší levnější modely.
Původně jsem chtěl koupit Ford Focus II (rv 2006 a vyšší), pak jsem zjistil, že za +- podobnou cenu lze sehnat i Volvo V50, které je pro mě přeci jenom výše. Momentálně neplánuji denně dojíždět do práce (co není může být), spíše jen "víkendovky", časem možná po republice nebo čas od času do okolních států, roční nájezd nedokážu vůbec odhadnout. Hledal jsem benzínový motor, ale v bazarové nabídce nejsou (až na ten Olomoucký výše).
A nyní - uvažuji tedy o 1.6D (jde mi hlavně o úsporu, ručení taky není k zahození; jen se bojím případných těžkostí a oprav dieselového motoru...)
u "áček" mají dva modely v mé cenové relaci (do 130 000,-):
http://www.aaaauto.cz/cz/volvo-v50/car.html?id=20368&make=130&model=1225&sort%5B%5D=4&sort%5B%5D=0
http://www.aaaauto.cz/cz/volvo-v50/car.html?id=4111&make=130&model=1225&sort%5B%5D=4&sort%5B%5D=0
--- co si o nich myslíte? Co si myslíte o motoru? Fórum jsem se snažil celé pročíst, ale ucelený obrázek nemám. Na co si při kontrole dát pozor, na co upozornit mechanika?
A na závěr - onen stočený benzín 1.8 v Olomouci, co má reálně najeto 204 000km, stál by za hřích?
http://www.autoimport.cz/car_detail.php?id=20359
Velmi Vám děkuji za rady!
prvně - děkuji za příspěvek o stočené V50 v Olomouci - měl jsem na ní zálusk, ale z principu mě to trochu přešlo (není stočená o moc, ale jde o princip,že...)
Plánuji koupit V50 - starší levnější modely.
Původně jsem chtěl koupit Ford Focus II (rv 2006 a vyšší), pak jsem zjistil, že za +- podobnou cenu lze sehnat i Volvo V50, které je pro mě přeci jenom výše. Momentálně neplánuji denně dojíždět do práce (co není může být), spíše jen "víkendovky", časem možná po republice nebo čas od času do okolních států, roční nájezd nedokážu vůbec odhadnout. Hledal jsem benzínový motor, ale v bazarové nabídce nejsou (až na ten Olomoucký výše).
A nyní - uvažuji tedy o 1.6D (jde mi hlavně o úsporu, ručení taky není k zahození; jen se bojím případných těžkostí a oprav dieselového motoru...)
u "áček" mají dva modely v mé cenové relaci (do 130 000,-):
http://www.aaaauto.cz/cz/volvo-v50/car.html?id=20368&make=130&model=1225&sort%5B%5D=4&sort%5B%5D=0
http://www.aaaauto.cz/cz/volvo-v50/car.html?id=4111&make=130&model=1225&sort%5B%5D=4&sort%5B%5D=0
--- co si o nich myslíte? Co si myslíte o motoru? Fórum jsem se snažil celé pročíst, ale ucelený obrázek nemám. Na co si při kontrole dát pozor, na co upozornit mechanika?
A na závěr - onen stočený benzín 1.8 v Olomouci, co má reálně najeto 204 000km, stál by za hřích?
http://www.autoimport.cz/car_detail.php?id=20359
Velmi Vám děkuji za rady!
_________________
Volvo V50, T5, MY04, █, chip184W/250hp, Premium Sound Audio, 280 000km
Volvo XC90, D5, MY07, █, 151kW/202hp, Polestar, 316 000km | již není
Volvo V50, 2.0D, MY05, █, 100kW/134hp, Setter Edition, 280 000km | již není
Volvo V50, T5, MY04, █, chip184W/250hp, Premium Sound Audio, 280 000km
Volvo XC90, D5, MY07, █, 151kW/202hp, Polestar, 316 000km | již není
Volvo V50, 2.0D, MY05, █, 100kW/134hp, Setter Edition, 280 000km | již není
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#675 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
U těch AAAček pozor tuším, že měli zaplavená auta v Ustí tak je rozváželi do jiných poboček.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 1244 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Scarabeus
-
- 11 Odpovědi
- 1149 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od TomB
-
- 6 Odpovědi
- 693 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous
-
- 3 Odpovědi
- 784 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pepino33
-
- 3 Odpovědi
- 672 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa