přesně 

 zkontroluj hadici odvětrání vany, bude dost možná plná takového toho olejového šlemu. No a co se týká zajíždění - já bych to sic nehonil - jak říkají všichni, ale po prvním pětistovce/tisícovce bych se sem tam na malý okamžik podíval do vyšších otáček. Pro motory všeobecně není až tak dobré, aby si zvykali pomalu. Je to o tom, že si motor musí jakoby naučit žít ve celém spektru. Jenom pár vzpomínek: když se k nám do firmy kdysi dávno pořizovali první feldy (všechny 1.3 holátko edition), nikdo - opravdu nikdo se s nimi nějak nepáral. Všechny šli do áááček, najeto měli všechny kolem 650-750 tisíc, jenom jedna měla asi 400. Na žádnou se de facto za celou dobu nešáhlo, myslím krom spotřebáku a na pár kouskách myslím odešla fofrskříň. Zajímavost - nikdy sem je v nabídce AAA nenašel 

 Můžu vám říct, že doma sem měl feldu novou, najeto asi 53tisíc, a tak nejela ani zdaleka tak dobře jako ty fabricky krámy. Jasně, je to jiný motor, ale myslím, že ta přesnost výroby (která má právě obrovský vliv na záběh motoru), bude podobná.