výběr motoru

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

výběr motoru

Příspěvek od lucki »

zase tak vela ich nie je.
najsilnejsia pre dany rocnik je vzdy oznacena ako D5, to je v tomto roku 136kw.
druha moznost je 2.4D to je 120kw, par rokov dozadu to bola D5ka.
a nakoniec je to socka s 96kw, co je na tak velke a tazke auto zdochlina.

a nabuduce ak chces poradit ohladom V70 z roku 2005, treba pisat do spravneho topicu. toto je pre V70 do r.v. 2000.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1461
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

výběr motoru

Příspěvek od kwiko »

druha moznost je 2.4D to je 120kw, par rokov dozadu to bola D5ka
no zase stary D5 120kW, ci jeho detunena verzia 96kW a novy fejsliftovany D5 136kW s jeho slabsi brat 120kW vizeraju a funguju dost inak :Search:

Drak3n
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 391
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70II D5 02

výběr motoru

Příspěvek od Drak3n »

idealne by bolo auto po facelifte s D5 EU3(cierny kryt motora,120kw)
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9947
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

výběr motoru

Příspěvek od hajnej »

co mi říkal mechoš, tak nejlepší ročník je prej 2004. Takže bych vzal D5 120kw (černý kryt motoru) a rok výroby 2004. Ty facelift lampy se dají dodělat.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

sline
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 191
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Olomouc
Vůz: XC90 D5 AWD
Bydliště: Olomouc a okolí

výběr motoru

Příspěvek od sline »

D5 120kw 2004 nejlepší motor co kdy volvo vyrobilo 8) :Yahoo!:
_________________
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9947
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

výběr motoru

Příspěvek od hajnej »

sline píše:D5 120kw 2004 nejlepší motor co kdy volvo vyrobilo 8) :Yahoo!:
prej ten ddobrej rok je i o komponentech v autě
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

sline
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 191
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Olomouc
Vůz: XC90 D5 AWD
Bydliště: Olomouc a okolí

výběr motoru

Příspěvek od sline »

hlavně narazit na udržovanej kus, já hledal půl roku a pak sem našel kus po doktorce, jezdila jen do ordinace a zpátky :D :lol:
brzdy KO a nějaké škrábance jinak super :)
_________________
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

výběr motoru

Příspěvek od lucki »

sline píše:D5 120kw 2004 nejlepší motor co kdy volvo vyrobilo 8) :Yahoo!:
najlepsi diesel :D pred nim su este nejake tie benzinaky :D
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

michal_0077
Offline
Příspěvky: 625
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

výběr motoru

Příspěvek od michal_0077 »

nejlepsi je r.v.2003 MY2004 protoze je to posledni auto ktere ma sterace na svetlometech :)

jinak k motoru, volvo je tezky auto. nevim jak ty diesely jezdej, ale ja z benzinovejch 2,5T s 154kW zadnej mrstnej pocit nemam. 2,4D s 120kw bych bral jako naproste minimum s tim ze kazdej nacipovanej skodovackej supersport s puvodnima 90kW bude souper... jasny kazdej namitne ze s volvem se takhle nejezdi. ale kolik lidi se nechce nechat predjet a prida? na to se pak hodi kazda kW navic...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Drak3n
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 391
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70II D5 02

výběr motoru

Příspěvek od Drak3n »

Kazdy ma asi inu predstavu o vykone. 150kw musi byt sviznejsich ako 120kw v D5,rozdiel je len v tom ,ze diesel ponuka viac vykonu v nizsich otackach.Mne osobne 120kw bohate staci,viac vykonu by uz nezvladol podvozok.
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8186
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

výběr motoru

Příspěvek od Petr Marek »

michal_0077 píše:nejlepsi je r.v.2003 MY2004 protoze je to posledni auto ktere ma sterace na svetlometech :)
Naprosto souhlasím! :good:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

sline
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 191
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Olomouc
Vůz: XC90 D5 AWD
Bydliště: Olomouc a okolí

výběr motoru

Příspěvek od sline »

michal_0077 píše:nejlepsi je r.v.2003 MY2004 protoze je to posledni auto ktere ma sterace na svetlometech :)

jinak k motoru, volvo je tezky auto. nevim jak ty diesely jezdej, ale ja z benzinovejch 2,5T s 154kW zadnej mrstnej pocit nemam. 2,4D s 120kw bych bral jako naproste minimum s tim ze kazdej nacipovanej skodovackej supersport s puvodnima 90kW bude souper... jasny kazdej namitne ze s volvem se takhle nejezdi. ale kolik lidi se nechce nechat predjet a prida? na to se pak hodi kazda kW navic...
nesouhlasím s tím, že nějak superb kterej má 96kw nebo nějaká oktáva je soupeř! Zkoušeli jsme to se známím a nechal sem ho těžce za sebou s mojí láskou D5 120kw prostě se nechytají vůbec 8) . jestli má někdo vyhajcovanej motor tak to je jiná, ale pokud tam koní sou tak nemá nárok ani octávka 2.0tdi 103kw to má bratranec.
_________________
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P

michal_0077
Offline
Příspěvky: 625
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

výběr motoru

Příspěvek od michal_0077 »

ja nevim nikdy jsem s D5 nejel. psal jsem nacipovanej koncern... tak stara octacka po vymene trysek a upraveni softu ma pres 100kw a rozdil hmotnosti 300kg a kdyz nechce tak ho nepredjedes... 2,0TDi 103kW a 125kW v octavce myslim ze bude taky rovnocenej souper...

no ale to se srovnavame s autama o tridu niz, co udelas kdyz na nemecke dalnici za tebe prilitne A6 3.0TDi? Ja s 2,5T dam blinkr do prava abych ho nebrzil v letu... A i treba takove nove 320D 135kW 7rychlosti to je tezkej souper i na nekolik kilometru...

Proste za me 120kW v takovem aute pojede,na klidne jezdeni staci, ale rezervy tam nejsou...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2397
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

výběr motoru

Příspěvek od mr1 »

120kW benzínových je málo. Pro 60/70 při D5 to zase potíž nebude. Jasně, že ten výkon/Mk už nepatří mezi nějakou elitu, ale brzdit provoz s tím fakt nebudeš. Vlastně nejslabší co mám, je TDI se 103kW. A všechny auta mě zavazí. Tak nevím, proč se bavit o tom, že rezerva tam není.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

majtinek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 416
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Prahák
Vůz: Volvo

výběr motoru

Příspěvek od majtinek »

mr1 píše:Vlastně nejslabší co mám, je TDI se 103kW. A všechny auta mě zavazí. Tak nevím, proč se bavit o tom, že rezerva tam není.
Jenže ty máš krátký kvalty.... :D
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2397
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

výběr motoru

Příspěvek od mr1 »

na sedmdesátce. Vosmpade eé :)
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

michal_0077
Offline
Příspěvky: 625
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

výběr motoru

Příspěvek od michal_0077 »

nerikam ze bude nekdo s D5 120kW brzdit provoz, jen ze to proste neni raketa jak z toho nekdo dela... vykonu neni nikdy dost :)
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2397
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

výběr motoru

Příspěvek od mr1 »

Vykonu není nikdy dost. Ale D5 opravdu jede slušně, kdo to nezná - neuvěří. Třeba dnes jsem si užil krásný zrychlení na 5 (mám 6q) ze 120 na 160. Otázka chvilečky. Tohle z oktávek TDI opravdu neznám. Možná se to dokáže chovat slušně na rozjezdu (i tak, s každou s kterou jsem jel se mě to nezdálo), ale pak prostě dvoulitr ztrácí sílu. D5 jede dál. Toť moje poznatky, od 1,6TDI přes všechny možný 1,9 až po 2,0 TDI. Raketa to samozřejmě není, ale nemyslím si, že by pro dnešní provoz nestačila.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

sline
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 191
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Olomouc
Vůz: XC90 D5 AWD
Bydliště: Olomouc a okolí

výběr motoru

Příspěvek od sline »

mr1 píše:Vykonu není nikdy dost. Ale D5 opravdu jede slušně, kdo to nezná - neuvěří. Třeba dnes jsem si užil krásný zrychlení na 5 (mám 6q) ze 120 na 160. Otázka chvilečky. Tohle z oktávek TDI opravdu neznám. Možná se to dokáže chovat slušně na rozjezdu (i tak, s každou s kterou jsem jel se mě to nezdálo), ale pak prostě dvoulitr ztrácí sílu. D5 jede dál. Toť moje poznatky, od 1,6TDI přes všechny možný 1,9 až po 2,0 TDI. Raketa to samozřejmě není, ale nemyslím si, že by pro dnešní provoz nestačila.
mr1 přesně takové zkušenosti má i já :good: souhlas.
_________________
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P

michal_0077
Offline
Příspěvky: 625
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

výběr motoru

Příspěvek od michal_0077 »

asi se s tim nekdy budu muset svizt, kdyz to tak chvalite :) kdyz se ale kouknu na tabulkove hodnoty tak zrychleni 0-100km/h kolem 10s a max 210km/h to neni nic co by 2,0 nedokazal... ale asi to bude o projevu a celkovem naladeni a medvedi sile 5-valcu

ted si nedelam srandu myslim to vazne, navic jestli to zere jen 6litru tak bych ten motor mel rad bez ohledu na nejake zrychlovani :)
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9947
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

výběr motoru

Příspěvek od hajnej »

přesně jak píše mr1. při vyšších rychlostech se nechá krásně vytočit a zrychluje až někam k 200. To na těch 4 válcích z oné doby nelze. Tátovo laguna 2.2 cdi je rychlá na rozjezdy a ale pak lapá po dechu.

takže D5 není raketa ale umí dobře točit i nad rychlost 130 km/h
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]