výběr motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
výběr motoru
zase tak vela ich nie je.
najsilnejsia pre dany rocnik je vzdy oznacena ako D5, to je v tomto roku 136kw.
druha moznost je 2.4D to je 120kw, par rokov dozadu to bola D5ka.
a nakoniec je to socka s 96kw, co je na tak velke a tazke auto zdochlina.
a nabuduce ak chces poradit ohladom V70 z roku 2005, treba pisat do spravneho topicu. toto je pre V70 do r.v. 2000.
najsilnejsia pre dany rocnik je vzdy oznacena ako D5, to je v tomto roku 136kw.
druha moznost je 2.4D to je 120kw, par rokov dozadu to bola D5ka.
a nakoniec je to socka s 96kw, co je na tak velke a tazke auto zdochlina.
a nabuduce ak chces poradit ohladom V70 z roku 2005, treba pisat do spravneho topicu. toto je pre V70 do r.v. 2000.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 1461
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
výběr motoru
no zase stary D5 120kW, ci jeho detunena verzia 96kW a novy fejsliftovany D5 136kW s jeho slabsi brat 120kW vizeraju a funguju dost inakdruha moznost je 2.4D to je 120kw, par rokov dozadu to bola D5ka

-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70II D5 02
výběr motoru
idealne by bolo auto po facelifte s D5 EU3(cierny kryt motora,120kw)
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9947
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
výběr motoru
co mi říkal mechoš, tak nejlepší ročník je prej 2004. Takže bych vzal D5 120kw (černý kryt motoru) a rok výroby 2004. Ty facelift lampy se dají dodělat.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 191
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: XC90 D5 AWD
- Bydliště: Olomouc a okolí
výběr motoru
D5 120kw 2004 nejlepší motor co kdy volvo vyrobilo



_________________
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9947
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
výběr motoru
prej ten ddobrej rok je i o komponentech v autěsline píše:D5 120kw 2004 nejlepší motor co kdy volvo vyrobilo![]()
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 191
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: XC90 D5 AWD
- Bydliště: Olomouc a okolí
výběr motoru
hlavně narazit na udržovanej kus, já hledal půl roku a pak sem našel kus po doktorce, jezdila jen do ordinace a zpátky
brzdy KO a nějaké škrábance jinak super


brzdy KO a nějaké škrábance jinak super

_________________
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
výběr motoru
najlepsi dieselsline píše:D5 120kw 2004 nejlepší motor co kdy volvo vyrobilo![]()


_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
výběr motoru
nejlepsi je r.v.2003 MY2004 protoze je to posledni auto ktere ma sterace na svetlometech
jinak k motoru, volvo je tezky auto. nevim jak ty diesely jezdej, ale ja z benzinovejch 2,5T s 154kW zadnej mrstnej pocit nemam. 2,4D s 120kw bych bral jako naproste minimum s tim ze kazdej nacipovanej skodovackej supersport s puvodnima 90kW bude souper... jasny kazdej namitne ze s volvem se takhle nejezdi. ale kolik lidi se nechce nechat predjet a prida? na to se pak hodi kazda kW navic...

jinak k motoru, volvo je tezky auto. nevim jak ty diesely jezdej, ale ja z benzinovejch 2,5T s 154kW zadnej mrstnej pocit nemam. 2,4D s 120kw bych bral jako naproste minimum s tim ze kazdej nacipovanej skodovackej supersport s puvodnima 90kW bude souper... jasny kazdej namitne ze s volvem se takhle nejezdi. ale kolik lidi se nechce nechat predjet a prida? na to se pak hodi kazda kW navic...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70II D5 02
výběr motoru
Kazdy ma asi inu predstavu o vykone. 150kw musi byt sviznejsich ako 120kw v D5,rozdiel je len v tom ,ze diesel ponuka viac vykonu v nizsich otackach.Mne osobne 120kw bohate staci,viac vykonu by uz nezvladol podvozok.
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8185
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
výběr motoru
Naprosto souhlasím!michal_0077 píše:nejlepsi je r.v.2003 MY2004 protoze je to posledni auto ktere ma sterace na svetlometech![]()

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 191
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: XC90 D5 AWD
- Bydliště: Olomouc a okolí
výběr motoru
nesouhlasím s tím, že nějak superb kterej má 96kw nebo nějaká oktáva je soupeř! Zkoušeli jsme to se známím a nechal sem ho těžce za sebou s mojí láskou D5 120kw prostě se nechytají vůbecmichal_0077 píše:nejlepsi je r.v.2003 MY2004 protoze je to posledni auto ktere ma sterace na svetlometech![]()
jinak k motoru, volvo je tezky auto. nevim jak ty diesely jezdej, ale ja z benzinovejch 2,5T s 154kW zadnej mrstnej pocit nemam. 2,4D s 120kw bych bral jako naproste minimum s tim ze kazdej nacipovanej skodovackej supersport s puvodnima 90kW bude souper... jasny kazdej namitne ze s volvem se takhle nejezdi. ale kolik lidi se nechce nechat predjet a prida? na to se pak hodi kazda kW navic...

_________________
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
výběr motoru
ja nevim nikdy jsem s D5 nejel. psal jsem nacipovanej koncern... tak stara octacka po vymene trysek a upraveni softu ma pres 100kw a rozdil hmotnosti 300kg a kdyz nechce tak ho nepredjedes... 2,0TDi 103kW a 125kW v octavce myslim ze bude taky rovnocenej souper...
no ale to se srovnavame s autama o tridu niz, co udelas kdyz na nemecke dalnici za tebe prilitne A6 3.0TDi? Ja s 2,5T dam blinkr do prava abych ho nebrzil v letu... A i treba takove nove 320D 135kW 7rychlosti to je tezkej souper i na nekolik kilometru...
Proste za me 120kW v takovem aute pojede,na klidne jezdeni staci, ale rezervy tam nejsou...
no ale to se srovnavame s autama o tridu niz, co udelas kdyz na nemecke dalnici za tebe prilitne A6 3.0TDi? Ja s 2,5T dam blinkr do prava abych ho nebrzil v letu... A i treba takove nove 320D 135kW 7rychlosti to je tezkej souper i na nekolik kilometru...
Proste za me 120kW v takovem aute pojede,na klidne jezdeni staci, ale rezervy tam nejsou...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
výběr motoru
120kW benzínových je málo. Pro 60/70 při D5 to zase potíž nebude. Jasně, že ten výkon/Mk už nepatří mezi nějakou elitu, ale brzdit provoz s tím fakt nebudeš. Vlastně nejslabší co mám, je TDI se 103kW. A všechny auta mě zavazí. Tak nevím, proč se bavit o tom, že rezerva tam není.
-
Offline
- Příspěvky: 416
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Prahák
- Vůz: Volvo
výběr motoru
Jenže ty máš krátký kvalty....mr1 píše:Vlastně nejslabší co mám, je TDI se 103kW. A všechny auta mě zavazí. Tak nevím, proč se bavit o tom, že rezerva tam není.

_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
výběr motoru
na sedmdesátce. Vosmpade eé 

-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
výběr motoru
nerikam ze bude nekdo s D5 120kW brzdit provoz, jen ze to proste neni raketa jak z toho nekdo dela... vykonu neni nikdy dost 

_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
výběr motoru
Vykonu není nikdy dost. Ale D5 opravdu jede slušně, kdo to nezná - neuvěří. Třeba dnes jsem si užil krásný zrychlení na 5 (mám 6q) ze 120 na 160. Otázka chvilečky. Tohle z oktávek TDI opravdu neznám. Možná se to dokáže chovat slušně na rozjezdu (i tak, s každou s kterou jsem jel se mě to nezdálo), ale pak prostě dvoulitr ztrácí sílu. D5 jede dál. Toť moje poznatky, od 1,6TDI přes všechny možný 1,9 až po 2,0 TDI. Raketa to samozřejmě není, ale nemyslím si, že by pro dnešní provoz nestačila.
-
Offline
- Příspěvky: 191
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: XC90 D5 AWD
- Bydliště: Olomouc a okolí
výběr motoru
mr1 přesně takové zkušenosti má i jámr1 píše:Vykonu není nikdy dost. Ale D5 opravdu jede slušně, kdo to nezná - neuvěří. Třeba dnes jsem si užil krásný zrychlení na 5 (mám 6q) ze 120 na 160. Otázka chvilečky. Tohle z oktávek TDI opravdu neznám. Možná se to dokáže chovat slušně na rozjezdu (i tak, s každou s kterou jsem jel se mě to nezdálo), ale pak prostě dvoulitr ztrácí sílu. D5 jede dál. Toť moje poznatky, od 1,6TDI přes všechny možný 1,9 až po 2,0 TDI. Raketa to samozřejmě není, ale nemyslím si, že by pro dnešní provoz nestačila.

_________________
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P
Je: volvo XC90 D5 AWD 7seats , CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com EGR OFF
volvo S60 2.4D5 120KW 2004 PREMIUM SOUND, CHIP STAGE2 http://www.D5T5.com R.I.P
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
výběr motoru
asi se s tim nekdy budu muset svizt, kdyz to tak chvalite
kdyz se ale kouknu na tabulkove hodnoty tak zrychleni 0-100km/h kolem 10s a max 210km/h to neni nic co by 2,0 nedokazal... ale asi to bude o projevu a celkovem naladeni a medvedi sile 5-valcu
ted si nedelam srandu myslim to vazne, navic jestli to zere jen 6litru tak bych ten motor mel rad bez ohledu na nejake zrychlovani

ted si nedelam srandu myslim to vazne, navic jestli to zere jen 6litru tak bych ten motor mel rad bez ohledu na nejake zrychlovani

_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9947
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
výběr motoru
přesně jak píše mr1. při vyšších rychlostech se nechá krásně vytočit a zrychluje až někam k 200. To na těch 4 válcích z oné doby nelze. Tátovo laguna 2.2 cdi je rychlá na rozjezdy a ale pak lapá po dechu.
takže D5 není raketa ale umí dobře točit i nad rychlost 130 km/h
takže D5 není raketa ale umí dobře točit i nad rychlost 130 km/h
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé