výměna vstřikovačů
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 47
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: S40 D4204T 2.0l 2004
- Bydliště: Vyškov
výměna vstřikovačů
Mám dotaz na zkušené borce-chci vyměnit vstřikovače za nové-je potřeba něco kódovat přes diagnostiku,nebo stačí vyměnit a jedu dál?
_________________
Volvo S 40 2.0 98 kW 2004 (D4204T2) odpojený EGR
Volvo S 40 2.0 98 kW 2004 (D4204T2) odpojený EGR
-
Offline
- Příspěvky: 47
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: S40 D4204T 2.0l 2004
- Bydliště: Vyškov
výměna vstřikovačů
Nikdo neví?! A to je tady jindy tolik radílků a kecálků (třeba při prodeji auta)....a když člověk potřebuje radu,jsou všichni pryč.
_________________
Volvo S 40 2.0 98 kW 2004 (D4204T2) odpojený EGR
Volvo S 40 2.0 98 kW 2004 (D4204T2) odpojený EGR
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3632
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
x 1
výměna vstřikovačů
To víš, všichni o víkendu jsou na compu a čekaj, až bude mít Frenkie nějakej dotaz, aby mohli okamžitě radit 

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 47
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: S40 D4204T 2.0l 2004
- Bydliště: Vyškov
výměna vstřikovačů
No vzhledem k tomu že ten příspěvek vidělo do teď cca 68 zdejších členů,bych čekal nějakou reakci. Pokud se mýlím,všem se omlouvám,že jsem rušil jejich klidný víkend.
_________________
Volvo S 40 2.0 98 kW 2004 (D4204T2) odpojený EGR
Volvo S 40 2.0 98 kW 2004 (D4204T2) odpojený EGR
-
Offline
- Příspěvky: 1831
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
výměna vstřikovačů
Vyměň a jeď dál
.

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 45
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V40, 19TD, 66KW, R.v.:99
- Bydliště: Ostrava-Mor. Ostrava
výměna vstřikovačů
Já repasoval vstřikovače, dával jsem nové trysky, a jediný vstřikovač je na pc a to první z prava. Zkrátka vyměnil jsem a jezdím dále nic nemusíš nastavovat, maximálně seřídit předvstřik když to bude špatně táhnout, nebo bude jiná spotřeba, ale stejně předvstřik ti seřídí a budeš to mít tak na měsíc, protože se trysky chovají podle sebe a nastavení nezůstane.Čili je to zbytečné, ale chystám se na nastavení rozvodů přes emise tak pak dám vědět jestli to pomohlo nebo je to to samé či lepší.
_________________
Mám: Volvo V40, 1,9TD, 66Kw
Předtím: Opel Omega 2l, 16v, 10KW Combík<<<<luxusní jízda a pohodlí
Mezitím :-) : Feličita
Na počátku: Fafáč :-)
Mám: Volvo V40, 1,9TD, 66Kw
Předtím: Opel Omega 2l, 16v, 10KW Combík<<<<luxusní jízda a pohodlí
Mezitím :-) : Feličita
Na počátku: Fafáč :-)
-
Offline
- Příspěvky: 47
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: S40 D4204T 2.0l 2004
- Bydliště: Vyškov
výměna vstřikovačů
Tak mám vyměněno,zatím to vypadá pocitově lépe,lepší starty ráno a živější při zrychlování.Ještě uvidím co spotřeba.
_________________
Volvo S 40 2.0 98 kW 2004 (D4204T2) odpojený EGR
Volvo S 40 2.0 98 kW 2004 (D4204T2) odpojený EGR
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13170
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
výměna vstřikovačů
Neni na tom žádná magie, proto se asi nikdo neozval. Tak držim palce, aby to běhalo jak má.
Jakej si měl důvod k výměně? A proč si volil nový a ne jen kontrolu a případně repas s novou triskou?
Jakej si měl důvod k výměně? A proč si volil nový a ne jen kontrolu a případně repas s novou triskou?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 47
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: S40 D4204T 2.0l 2004
- Bydliště: Vyškov
výměna vstřikovačů
Ty staré měli cca 300000 km,tak byly problémy v mrazu,dlouhé starty,spotřeba skoro 7 l na sto.Sehnal jsem z bouračky starší s cca 70000km.Jo a podle TOD Praha se nedají zatím repasovat (dělají jen na 1,6D) jen vyčistit a otestovat.
_________________
Volvo S 40 2.0 98 kW 2004 (D4204T2) odpojený EGR
Volvo S 40 2.0 98 kW 2004 (D4204T2) odpojený EGR
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé