Bufík

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
RobertH
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 208
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Jihlava
Vůz: S80 2.5T 06 manual

Bufík

Příspěvek od RobertH »

Přidávám pár fotek tý zakarbonovaný nádhery :bad: . Bohužel fotky po vyčištění nemám, už se mi nechtělo pro foťák.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2161
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

Bufík

Příspěvek od karelvolvo »

Super ať pěkně hřeje. Jen tak mimochodem nejvíc nám asi začla bufíky prčit biosložka v naftě opravuji kamiony a co je nafta na prd tak jsou ty kotlíky zvláštně zakarbonovaný to dřív nepamatuji
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9951
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Bufík

Příspěvek od hajnej »

RobertH píše:Rozebráno, vyčištěno, složeno. Topí, nekouří. Tak snad to tak zůstane.
nápodobně. rozebral jsem, vyčistil, ani to nebylo nějak výrazně zadělaný. topení mi předtim dělalo šílený zvuky a nechtělo se mu naskočit.
výsledkem je super náběh, krásnej zvuk a menší kouřivost
To topení mám uplně stejný, řešilo se tady, že máš 2,5tdi, tak tam je asi něco jinýho.
dík patří Hajcusovi za odbornou demontáž
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2375
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

Bufík

Příspěvek od Hájčus »

hayney píše:
RobertH píše:Rozebráno, vyčištěno, složeno. Topí, nekouří. Tak snad to tak zůstane.
nápodobně. rozebral jsem, vyčistil, ani to nebylo nějak výrazně zadělaný. topení mi předtim dělalo šílený zvuky a nechtělo se mu naskočit.
výsledkem je super náběh, krásnej zvuk a menší kouřivost
To topení mám uplně stejný, řešilo se tady, že máš 2,5tdi, tak tam je asi něco jinýho.
dík patří Hajcusovi za odbornou demontáž
A montaz.. :) Neni zac, jsem rad, ze Ti ma pomoc byla k necemu, kdyz moje topeni stale nefunguje, ani po dalsim, x-tem rozebrani.. <i>
Njn, chce to asi fakt zkusit vymenit tu RJ..
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

kluk1
Offline
Příspěvky: 49
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Liberec

Bufík

Příspěvek od kluk1 »

A netopím, včera jsem jel na rezervu bufík jsem chtěl manuálně zapnout rozsvítí se klasický oranž trojúhelník a po 3 vteřinách zhasne, nenaběhne ani kontrolní roztočení vrtulky. Otázka je, jak vyndat bufik na vyčištění u s60 jde to bez sundání nárazníku (je tu někde prosím návod na sundání nárazníku). Pokud bufik demontuji, netuším jak je to s vodním okruhem, jsem schopen bez bufiku jezdit nebo po demontáži dojde k vytečení chladící kapaliny. Díky chlapi.

Mám originál nezávislé topení VOLVO z výroby

Tak demontáž nárazníku nalezena, jen mi nejde dohlavy to odvrtání...není to řešeno stejně jako u postrování dveří že se střední díl zamáčkne dovnitř?

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=27997
_________________
Volvo S60 2.4D 93kw 2009 (B5244T7)

lenamura
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 27
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Sopotnice

Bufík

Příspěvek od lenamura »

_________________
Volvo 850 T5 Estate, 1995, 2.0/155 kw, LPG
VW BUS T2a/b, 1972
R.I.P. Volvo 850 Estate, 1995/93 kw, LPG

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2375
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

Bufík

Příspěvek od Hájčus »

kluk1 píše:A netopím, včera jsem jel na rezervu bufík jsem chtěl manuálně zapnout rozsvítí se klasický oranž trojúhelník a po 3 vteřinách zhasne, nenaběhne ani kontrolní roztočení vrtulky. Otázka je, jak vyndat bufik na vyčištění u s60 jde to bez sundání nárazníku (je tu někde prosím návod na sundání nárazníku). Pokud bufik demontuji, netuším jak je to s vodním okruhem, jsem schopen bez bufiku jezdit nebo po demontáži dojde k vytečení chladící kapaliny. Díky chlapi.
Mám originál nezávislé topení VOLVO z výroby
Tak demontáž nárazníku nalezena, jen mi nejde dohlavy to odvrtání...není to řešeno stejně jako u postrování dveří že se střední díl zamáčkne dovnitř?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=27997
Máš zablokované topení. Na diagnostice odblokuj.
Neměl by být důvod ho rozebírat, pokud nechceš čistit.
U S60 musíš sundat nárazník. Je to otázka 10min.
Když chceš bufík vyndat a jezdit, musíš vodní okruh propojit náhradní hadicí / spojkou, jinak ti kapalina samozřejmě vyteče.
Nerozumím jen, co chceš odvrtávat????

jinak lepší řešit to tomto vlákně...
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=23319&p=442001#p442001
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5022
Registrován: 21 roků 9 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Bufík

Příspěvek od Honza »

kluk1 píše:A netopím, včera jsem jel na rezervu bufík jsem chtěl manuálně zapnout rozsvítí se klasický oranž trojúhelník a po 3 vteřinách zhasne, nenaběhne ani kontrolní roztočení vrtulky.
Už to tu padlo několikrát!
Nepoužívat bufík když je dojezd menší jak 200km tím spíš na rezervu která je kolem 140 km.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Bufík

Příspěvek od lucki »

kde je logika. predsa jazda je vacsia priorita ako teplo. je logicke, ze si bufik kontroluje palivo a baterku. U mna sa ani nespusti ked mi svieti hladne oko. proste hned vypise, malo paliva a koniec.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5022
Registrován: 21 roků 9 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Bufík

Příspěvek od Honza »

lucki píše:kde je logika. predsa jazda je vacsia priorita ako teplo. je logicke, ze si bufik kontroluje palivo a baterku. U mna sa ani nespusti ked mi svieti hladne oko. proste hned vypise, malo paliva a koniec.
Ale někteří to stále nechápou a je to u nich naopak.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Bufík

Příspěvek od lucki »

Honza píše:
lucki píše:kde je logika. predsa jazda je vacsia priorita ako teplo. je logicke, ze si bufik kontroluje palivo a baterku. U mna sa ani nespusti ked mi svieti hladne oko. proste hned vypise, malo paliva a koniec.
Ale někteří to stále nechápou a je to u nich naopak.
ano, chapem. idem na REZERVU... zapnem si bufik nech sa skor minie.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé