Olej v podtlakovém vedení

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
sordo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 446
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno

Olej v podtlakovém vedení

Příspěvek od sordo »

Zdravím,

při kontrole spodních podtlakových silentbloků jsem zjistil že jsou plné oleje. Tak jsem šel po problému a zjistil, že mám komplet podtlakové vedení plné oleje. Takže svoji funkci plní asi jen stěží.

Jak se tam dostal je mi jasné, z vakuovky, ale jak to opravit - lze ve vakuovce něco přetěsnit?
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

naspo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 271
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Vyškov
Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
Bydliště: Vyškov

Olej v podtlakovém vedení

Příspěvek od naspo »

a jak jsi na to došel, nebo jak tě to napadlo to prohlížet, nemá to souvislost třeba s tím že jsi měnil IC, neobjevoval se ti již před tím olej :%) :%) :%) :crazy: :crazy:
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5022
Registrován: 21 roků 8 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Olej v podtlakovém vedení

Příspěvek od Honza »

Spodní podtlakoví silenbloky, vakuovka, IC no co je tohle za guláš.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Drak3n
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 391
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70II D5 02

Olej v podtlakovém vedení

Příspěvek od Drak3n »

http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=90841
snad to nejako pomoze pri hladani problemu
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

sordo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 446
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno

Olej v podtlakovém vedení

Příspěvek od sordo »

Vážení,
IC a podtlak opravdu nemají nic společného. To jak je to tam všechno zapojené znám nazpaměť. A taky vím, že jediny místo odkud se tam může dostat olej je vakuovka. A proto se ptám, je možné ji nějak přetěsnit vyměnit ventilky nebo co s tím? :)
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

sordo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 446
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno

Olej v podtlakovém vedení

Příspěvek od sordo »

Nikde nikdo.
No po troše zkoumáni si odpovím sám.

Ano, na vině je špatný ventil ve vakuovce. Ten pouští olej do podtlakového vedení a silentbloky, ventil turba, baňka turba jsou toho plné, takže neplní svoji funkci. Navíc pumpa co má vysávat vzduch z vedení do toho ještě pumpuje olej. Takže regulace turba asi nebude nejlepší, stejně jako tlumení silentbloků.

Takže se ptám. jdou vyměnit ventilky i na pumpě u D5ky? (u TDI jsem záhlednul že ano). špatnej bude asi jen ventil u podtlakového vedení, páč ve druhém výstupu do posilovače brzd je sucho.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé