Zdravím,
při kontrole spodních podtlakových silentbloků jsem zjistil že jsou plné oleje. Tak jsem šel po problému a zjistil, že mám komplet podtlakové vedení plné oleje. Takže svoji funkci plní asi jen stěží.
Jak se tam dostal je mi jasné, z vakuovky, ale jak to opravit - lze ve vakuovce něco přetěsnit?
Olej v podtlakovém vedení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 446
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
Olej v podtlakovém vedení
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvky: 271
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
Olej v podtlakovém vedení
a jak jsi na to došel, nebo jak tě to napadlo to prohlížet, nemá to souvislost třeba s tím že jsi měnil IC, neobjevoval se ti již před tím olej






_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Olej v podtlakovém vedení
Spodní podtlakoví silenbloky, vakuovka, IC no co je tohle za guláš.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70II D5 02
Olej v podtlakovém vedení
http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=90841
snad to nejako pomoze pri hladani problemu
snad to nejako pomoze pri hladani problemu
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvky: 446
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
Olej v podtlakovém vedení
Vážení,
IC a podtlak opravdu nemají nic společného. To jak je to tam všechno zapojené znám nazpaměť. A taky vím, že jediny místo odkud se tam může dostat olej je vakuovka. A proto se ptám, je možné ji nějak přetěsnit vyměnit ventilky nebo co s tím?
IC a podtlak opravdu nemají nic společného. To jak je to tam všechno zapojené znám nazpaměť. A taky vím, že jediny místo odkud se tam může dostat olej je vakuovka. A proto se ptám, je možné ji nějak přetěsnit vyměnit ventilky nebo co s tím?

_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvky: 446
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
Olej v podtlakovém vedení
Nikde nikdo.
No po troše zkoumáni si odpovím sám.
Ano, na vině je špatný ventil ve vakuovce. Ten pouští olej do podtlakového vedení a silentbloky, ventil turba, baňka turba jsou toho plné, takže neplní svoji funkci. Navíc pumpa co má vysávat vzduch z vedení do toho ještě pumpuje olej. Takže regulace turba asi nebude nejlepší, stejně jako tlumení silentbloků.
Takže se ptám. jdou vyměnit ventilky i na pumpě u D5ky? (u TDI jsem záhlednul že ano). špatnej bude asi jen ventil u podtlakového vedení, páč ve druhém výstupu do posilovače brzd je sucho.
No po troše zkoumáni si odpovím sám.
Ano, na vině je špatný ventil ve vakuovce. Ten pouští olej do podtlakového vedení a silentbloky, ventil turba, baňka turba jsou toho plné, takže neplní svoji funkci. Navíc pumpa co má vysávat vzduch z vedení do toho ještě pumpuje olej. Takže regulace turba asi nebude nejlepší, stejně jako tlumení silentbloků.
Takže se ptám. jdou vyměnit ventilky i na pumpě u D5ky? (u TDI jsem záhlednul že ano). špatnej bude asi jen ventil u podtlakového vedení, páč ve druhém výstupu do posilovače brzd je sucho.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé