
Tymon, V70 III D5 136kW momentum manuál MY09
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 603
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
Tymon, V70 III D5 136kW momentum manuál MY09
Zdar, tak jsem povysil z V50 na tohodle broucka 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvky: 3054
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
V70 III D5 136kW momentum manuál MY09
Pěkné,a zajímací ty první kola 

_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 552
- Registrován: 17 roků
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
V70 III D5 136kW momentum manuál MY09
mo pekne a kola mne taky praskly do oci
janak osobne muzes popsat rozdil mezi 50a70tko
jinak ad to jezdi
janak osobne muzes popsat rozdil mezi 50a70tko

jinak ad to jezdi
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
V70 III D5 136kW momentum manuál MY09
Móc pěkný!
Ty loukotě jsou fakt parádní
Už se těším na jarní fotky, v namydleném stavu... 



-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
V70 III D5 136kW momentum manuál MY09
Tomu říkám důstojný povýšení
Gratuluju!

-
Offline
- Příspěvky: 603
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
Tymon, V70 III D5 136kW momentum manuál MY09
diky 
premyslim, ze udelam "velke srovnani" V50 2,0D vs. V70III D5 ...po 3-tis. km uz pomalu jiste vim, co me na tom aute fakt se*e a co je naopak super
...mj. dnes jsem tankoval a prumerna mi vysla presne 10, ale palubak mi tvrdi 7,7...optimista

premyslim, ze udelam "velke srovnani" V50 2,0D vs. V70III D5 ...po 3-tis. km uz pomalu jiste vim, co me na tom aute fakt se*e a co je naopak super
...mj. dnes jsem tankoval a prumerna mi vysla presne 10, ale palubak mi tvrdi 7,7...optimista

_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Tymon, V70 III D5 136kW momentum manuál MY09
U D5 v manuálu je 10l/100km buď značná chyba měření nebo fatální selhání motoru (což nepředpokládám). Anebo chyba mezi židlí a klávesnicí?
Miluji aplikaci https://spritmonitor.de, která bez milosti vysype zajímavá čísla o nákladech na 1km = za předpokladu, že člověk poctivě zapisuje všechny náklady. To je někdy lepší jezdit taxíkem.
P.

Miluji aplikaci https://spritmonitor.de, která bez milosti vysype zajímavá čísla o nákladech na 1km = za předpokladu, že člověk poctivě zapisuje všechny náklady. To je někdy lepší jezdit taxíkem.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Tymon, V70 III D5 136kW momentum manuál MY09
Kára je to moc pěkná a kola pornózní
Desítka spotřeby je fakt špatně, to snad neni ani fyzicky možný.
ok2ucx: to já si to píšu v excelu sám a to bych blil velebnosti...
Celkem překvapuje u aut na LPG i spotřeba benzínu a jeho nemalý podíl v celkových nákladech na 1km.

ok2ucx: to já si to píšu v excelu sám a to bych blil velebnosti...
Celkem překvapuje u aut na LPG i spotřeba benzínu a jeho nemalý podíl v celkových nákladech na 1km.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
Tymon, V70 III D5 136kW momentum manuál MY09
A tak když ještě s autem jezdíš, tak ty náklady jsou sice šílený, ale dá se to omluvit. Horší je, když si duchna koupí za celoživotní úspory nějaký hújdé ÍÍÍ10 a pak mu stojí v garáži. Za vyjímečného počasí to vytáhne, aby dojel támhle 250 metrů do lídlu, a pak honem do garáže. Takových případů znám mraky. To jsou potom náklady na kilometr...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9942
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Tymon, V70 III D5 136kW momentum manuál MY09
no tak to jsi ale pěkně povýšil! nejsi troškař 

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 603
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
Tymon, V70 III D5 136kW momentum manuál MY09
mno, je pravdou, ze jsem uuplne pomalu nejezdilok2ucx píše:U D5 v manuálu je 10l/100km buď značná chyba měření nebo fatální selhání motoru (což nepředpokládám). Anebo chyba mezi židlí a klávesnicí?

_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Tymon, V70 III D5 136kW momentum manuál MY09
Pekné at slouží 

-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Tymon, V70 III D5 136kW momentum manuál MY09
Na tohle mám recept. Kup si k tomu nějakýho turbo benzína a zjistíš, že až takhle honit diesela nemá cenutymon píše:mno, je pravdou, ze jsem uuplne pomalu nejezdilok2ucx píše:U D5 v manuálu je 10l/100km buď značná chyba měření nebo fatální selhání motoru (což nepředpokládám). Anebo chyba mezi židlí a klávesnicí?

-
Offline
- Příspěvky: 603
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
Tymon, V70 III D5 136kW momentum manuál MY09
ono me to prejde... to je jen pocatecni nadseni z pekneho zatahu... za chvili si na to zvyknu a budu zase jezdit normalne 

_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Tymon, V70 III D5 136kW momentum manuál MY09
Chraň bůh že bych to kritizoval
Jenom když si občas sjedeš turbo benzínem, tak přijdeš na to že to že 136kW D5 jede je relativní.

-
Offline
- Příspěvky: 603
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Liberecko / Praha
- Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
- Bydliště: Liberecko
Tymon, V70 III D5 136kW momentum manuál MY09
ja vim
jednou jsem jel C70 T5R Heico - asi 330-koni? to nebyl uplne marny zazitek 
velmi by me ale zajimala ta nova D5 158kW natunena od BSR (asi 520Nm?)... to musi jet jako prase


velmi by me ale zajimala ta nova D5 158kW natunena od BSR (asi 520Nm?)... to musi jet jako prase

_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/
Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Tymon, V70 III D5 136kW momentum manuál MY09
No z mojí zkušenosti koně newtonama nenahradíš. Pořád je to jenom diesel. A když bude mít 250 koní tak pojede jako benzínových 250 koní, spíš o trošku hůř. V nízkých otáčkách to bude samozřejmě podávat podstatně dramatičtějc, ale když to postavíš vedle sebe tak to sériový 250 koňový T5 s 330/350Nm neujede.
-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
V70 III D5 136kW momentum manuál MY09
spíše logický ?dali píše:Tomu říkám důstojný povýšeníGratuluju!
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Tymon, V70 III D5 136kW momentum manuál MY09
to Tymon,
nepřemýšlej a piš, docela by mne zajímalo takové uživatelské srovnání z pohledu ajťáka, především
handling, subjektivní pocity z jízdy a to nemyslím jen výkonnostní složku, ale i pohodu za volantem ,
dostupnost ovládacích prvků , přístupnost do kufru atd. prostě vše co se Ti bude jevit jinak
oproti předchozímu vozítku.
nepřemýšlej a piš, docela by mne zajímalo takové uživatelské srovnání z pohledu ajťáka, především
handling, subjektivní pocity z jízdy a to nemyslím jen výkonnostní složku, ale i pohodu za volantem ,
dostupnost ovládacích prvků , přístupnost do kufru atd. prostě vše co se Ti bude jevit jinak
oproti předchozímu vozítku.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé