El. předehřev motoru do zásuvky
- Autor
- Zpráva
#1 El. předehřev motoru do zásuvky
Co na to říkáte?
http://www.predehrevmotoru220v.cz/Montazni-postup.html
http://www.predehrevmotoru220v.cz/Montazni-postup.html
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2 El. předehřev motoru do zásuvky
hodne pochybny.... Vyrobce? Nic...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#3 El. předehřev motoru do zásuvky
No právě... akorát se mě tam líbí to čerpadlo. To naši domácí nemají.
#4 El. předehřev motoru do zásuvky
žeby? http://www.owlheizer.de/OWLHeizer-OWL-1-75-C-mit-AnschlusskitOndra. píše:hodne pochybny.... Vyrobce? Nic...
#5 El. předehřev motoru do zásuvky
Nebo je mezi náma nějaký zdatný elektrikář? Podle mě je to záležitost za pár korun, nepřemýšlel nad tím někdo, jak se tím vypořádat? Tohle se mě opravdu líbí
#6 El. předehřev motoru do zásuvky
Nevím,zda by výroba nebyla dražší než to koupit.mr1 píše:Nebo je mezi náma nějaký zdatný elektrikář? Podle mě je to záležitost za pár korun, nepřemýšlel nad tím někdo, jak se tím vypořádat? Tohle se mě opravdu líbí
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5079
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#7 El. předehřev motoru do zásuvky
To jistě. Zhruba jsem to počítal apod 4 se nedostaneš a ještě to bude nějaká hnusná krabice.martinopel píše:Nevím,zda by výroba nebyla dražší než to koupit.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 73
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kunčičky u Bašky
#8 El. předehřev motoru do zásuvky
Mám to krátkou dobu v naftové sedmičce a během 30 minut je motor vlažný, během hodiny horký (samozřejmě je rozdíl, jesstli je -10C nebo -30C). Montáž 10-15 minut. Kdykoliv můžu přehodit na jiné auto. Myslím si, že je to výborná věcička, výrobce by měl být údajně německý, uvidíme, jak dlouho to vydrží, ale momentálně to svůj účel plní perfektně. Jezdím denně krátké pojížďky po městě. Auto bych snad ani nezahřál a takhle vyjedu se zahřátým motorem a je to.
_________________
Volvo 244 GL, B21A, r.v. 1980, LPG, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1986, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1987, "zlaťák"
Volvo 940 GL kombi, B200F, r.v. 1993, LPG, červený švéd
Volvo V70 II., 2,5T, r.v. 2003, LPG, světle modrá metalíza - 209HP
VW Brouk 1300, r.v. 1969
Volvo 244 GL, B21A, r.v. 1980, LPG, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1986, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1987, "zlaťák"
Volvo 940 GL kombi, B200F, r.v. 1993, LPG, červený švéd
Volvo V70 II., 2,5T, r.v. 2003, LPG, světle modrá metalíza - 209HP
VW Brouk 1300, r.v. 1969
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 14
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Vůz: S60 2,4l,2005
- Bydliště: Vintířov,Karlovarsko
#9 El. předehřev motoru do zásuvky
A jak jsi vyřešil zásuvku/přívodní kabel? Myslím na autě,vyfoť prosímRomanN píše:Mám to krátkou dobu v naftové sedmičce a během 30 minut je motor vlažný, během hodiny horký (samozřejmě je rozdíl, jesstli je -10C nebo -30C). Montáž 10-15 minut. Kdykoliv můžu přehodit na jiné auto. Myslím si, že je to výborná věcička, výrobce by měl být údajně německý, uvidíme, jak dlouho to vydrží, ale momentálně to svůj účel plní perfektně. Jezdím denně krátké pojížďky po městě. Auto bych snad ani nezahřál a takhle vyjedu se zahřátým motorem a je to.
_________________
Volvo S60, 2,4 T5,191kW, r.v 2005 benzín/LPG prins ,najeto195tis,při 75tis nový motor
Volvo S60, 2,4 T5,191kW, r.v 2005 benzín/LPG prins ,najeto195tis,při 75tis nový motor
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13139
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#10 El. předehřev motoru do zásuvky
Pěkný! Ještě dořešit spouštění větráku topení, aby se vyhřál interiér. V citráku bych to řešil relátkem na střední otáčky se zapojením na nabíječku. Samozřejmě by to bylo řešené sakumprásk v jedné vícepólové zastrčce. Ve Volvu nevím.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#11 El. předehřev motoru do zásuvky
to asi zas tak fatální není ne? Když máš teplou vodu tak vnitřek vyhřeješ po minutě jízdy ne?raolsa píše:Pěkný! Ještě dořešit spouštění větráku topení, aby se vyhřál interiér. V citráku bych to řešil relátkem na střední otáčky se zapojením na nabíječku. Samozřejmě by to bylo řešené sakumprásk v jedné vícepólové zastrčce. Ve Volvu nevím.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#12 El. předehřev motoru do zásuvky
k akrvarku doma mam externi filtr s topnym telesem stal necelych 4200
vodu dokaže nahrivat až na 50stupnu
velikost 20x20X30
vodu dokaže nahrivat až na 50stupnu
velikost 20x20X30
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 73
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kunčičky u Bašky
#13 El. předehřev motoru do zásuvky
http://www.predehrevmotoru220v.cz/Fotogalerie----OWL---1-DA.htmlpetrhor píše:A jak jsi vyřešil zásuvku/přívodní kabel? Myslím na autě,vyfoť prosímRomanN píše:Mám to krátkou dobu v naftové sedmičce a během 30 minut je motor vlažný, během hodiny horký (samozřejmě je rozdíl, jesstli je -10C nebo -30C). Montáž 10-15 minut. Kdykoliv můžu přehodit na jiné auto. Myslím si, že je to výborná věcička, výrobce by měl být údajně německý, uvidíme, jak dlouho to vydrží, ale momentálně to svůj účel plní perfektně. Jezdím denně krátké pojížďky po městě. Auto bych snad ani nezahřál a takhle vyjedu se zahřátým motorem a je to.
Tad je fotogalerie prodejce, sada obsahuje vše potřebné, včetně přívodního kabelu. Zítra můžu nafotit na svém autě.
_________________
Volvo 244 GL, B21A, r.v. 1980, LPG, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1986, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1987, "zlaťák"
Volvo 940 GL kombi, B200F, r.v. 1993, LPG, červený švéd
Volvo V70 II., 2,5T, r.v. 2003, LPG, světle modrá metalíza - 209HP
VW Brouk 1300, r.v. 1969
Volvo 244 GL, B21A, r.v. 1980, LPG, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1986, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1987, "zlaťák"
Volvo 940 GL kombi, B200F, r.v. 1993, LPG, červený švéd
Volvo V70 II., 2,5T, r.v. 2003, LPG, světle modrá metalíza - 209HP
VW Brouk 1300, r.v. 1969
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13139
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#14 El. předehřev motoru do zásuvky
Nevím, tenhle citrouš mi nějak netopí (ty dva předtím topili jako ďas). Čepici a rukavice sundávám tak po 15 km.Ondra. píše:to asi zas tak fatální není ne? Když máš teplou vodu tak vnitřek vyhřeješ po minutě jízdy ne?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#15 El. předehřev motoru do zásuvky
napojennie vo volve kde je automatika je dost problem aj mna to zaujima...ak tam das relatko / mam ho pripravene webasto / TAK PODLA MNA VENTILATOR POJDE NA PLNO / a to je pruser..... origos by tam mal byt nejaky plošný spoj čo by dal len 20 percent otačok.. a to by aj stačilo....raolsa píše:Pěkný! Ještě dořešit spouštění větráku topení, aby se vyhřál interiér. V citráku bych to řešil relátkem na střední otáčky se zapojením na nabíječku. Samozřejmě by to bylo řešené sakumprásk v jedné vícepólové zastrčce. Ve Volvu nevím.
_________________
je : new Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: S60 D5 2004, skvelé vozidlo......
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
je : new Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: S60 D5 2004, skvelé vozidlo......
bude : Volvo veterán
Honda Jazz, 1,2 cool
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13139
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#16 El. předehřev motoru do zásuvky
Možná by stačil implementovat nějaký odpor. Kdysi jsem něco podobného už řešil. Nakonec jsem musel udělat do průduchu topení díru a dát tam odporovou spirálu z favorita. Pak to fungovalo.zorg1 píše: MNA VENTILATOR POJDE NA PLNO / a to je pruser..... origos by tam mal byt nejaky plošný spoj čo by dal len 20 percent otačok.. a to by aj stačilo....
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#17 El. předehřev motoru do zásuvky
To je přesně to, co jsem potřeboval vědět osobní, objektivní zkušenost je k nezaplacení! Takže já to pořídím svému TDI. Doufám, že se mě bohatě odvděčí Zatím si ho nemůžu vynachválit. Jenom ty ranní starty v -10 nejsou nic moc. Dá ta napoprvé, ale točí třeba sedm-osm sekund. Pak už přede jako kotě ChrChrChrr.... a tá vůůůůněRomanN píše:Mám to krátkou dobu v naftové sedmičce a během 30 minut je motor vlažný, během hodiny horký (samozřejmě je rozdíl, jesstli je -10C nebo -30C). Montáž 10-15 minut. Kdykoliv můžu přehodit na jiné auto. Myslím si, že je to výborná věcička, výrobce by měl být údajně německý, uvidíme, jak dlouho to vydrží, ale momentálně to svůj účel plní perfektně. Jezdím denně krátké pojížďky po městě. Auto bych snad ani nezahřál a takhle vyjedu se zahřátým motorem a je to. ...sada obsahuje vše potřebné, včetně přívodního kabelu. Zítra můžu nafotit na svém autě.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 73
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Kunčičky u Bašky
#18 El. předehřev motoru do zásuvky
Tak tady jsou slíbené fotky přímo z mé sedmičky...
Výhodou starých "krabic" je to, že v motorovém prostoru je spousta místa a tak montáž není vůbec těžká, ve 20let mladých a mladších autech to nebude tak jednoduché...
Výhodou starých "krabic" je to, že v motorovém prostoru je spousta místa a tak montáž není vůbec těžká, ve 20let mladých a mladších autech to nebude tak jednoduché...
- Přílohy
-
- 2012-12-15 13.18.28.jpg (37.01 KiB) Zobrazeno 7772 x
-
- 2012-12-15 13.18.15.jpg (37.98 KiB) Zobrazeno 7772 x
-
- 2012-12-15 13.18.11.jpg (40.45 KiB) Zobrazeno 7772 x
-
- 2012-12-15 13.18.01.jpg (38.92 KiB) Zobrazeno 7772 x
-
- 2012-12-15 13.17.47.jpg (34.68 KiB) Zobrazeno 7772 x
-
- 2012-12-15 13.17.34.jpg (31.32 KiB) Zobrazeno 7772 x
-
- 2012-12-15 13.17.08.jpg (30.08 KiB) Zobrazeno 7772 x
_________________
Volvo 244 GL, B21A, r.v. 1980, LPG, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1986, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1987, "zlaťák"
Volvo 940 GL kombi, B200F, r.v. 1993, LPG, červený švéd
Volvo V70 II., 2,5T, r.v. 2003, LPG, světle modrá metalíza - 209HP
VW Brouk 1300, r.v. 1969
Volvo 244 GL, B21A, r.v. 1980, LPG, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1986, červená
Volvo 740 GL, D24, r.v. 1987, "zlaťák"
Volvo 940 GL kombi, B200F, r.v. 1993, LPG, červený švéd
Volvo V70 II., 2,5T, r.v. 2003, LPG, světle modrá metalíza - 209HP
VW Brouk 1300, r.v. 1969
#19 El. předehřev motoru do zásuvky
supr! Díky. No já to budu bastlit na TDI (zatím), a tam je myslím také dost místa.
#20 El. předehřev motoru do zásuvky
Za to samé 2360,-kč. Co to bude stát pošta z PL?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5079
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#21 El. předehřev motoru do zásuvky
Hele ostravaku je tu plno a do BB to zas tak daleko nejni.mr1 píše: Za to samé 2360,-kč. Co to bude stát pošta z PL?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
#22 El. předehřev motoru do zásuvky
Už je to tak trochu rozjednáno Cena je pornová, tož já to prubnu, pozdějá dám hlášku.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#23 El. předehřev motoru do zásuvky
Kdyby si to vypornil moc pěkně, tak bych tu pár aut na zástavbu taky našel
Jinými slovy, těším se na reportík...
Jinými slovy, těším se na reportík...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#24 El. předehřev motoru do zásuvky
Tak pro Tvoji D24 zde již pár info máš... já to budu patlat na TDI
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12097
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#25 El. předehřev motoru do zásuvky
Myslel jsem vyzkoušenýho výrobce za rozumnou cenu. A Kája v zimě moc nepoletuje.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek