Srovnání 940 vs. 960

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Srovnání 940 vs. 960

Příspěvek od Sergej »

Vrzgajuci interier - zjavne uz ho niekto rozoberal, medzikus na repro sa vyraba/l origo, zozenies ho asi vo Volve.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Pohan
Offline
Příspěvky: 77
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno

Srovnání 940 vs. 960

Příspěvek od Pohan »

Díky všem za odpovědi.

Vikec: Tvou 960 znám, vídám ji stávat v Rajhradě. :wink:
_________________
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970

Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997

lookens
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 391
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Zaječov
Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
Bydliště: Zaječov (Beroun)

Srovnání 940 vs. 960

Příspěvek od lookens »

pekelnik píše: ... 940 je překarosovaná 200 a 960 má za sebou i vývoj v elektrice ...
jízdní vlastnosti jsou lepší. osobně jsem měl pocit že s 960 řídím mercedes a 940 řídíš klasické volvo 240
No a právě proto jsem měl strach jít do 960. Dávámm přednost volví spolehlivosti před merglí parádou.
Zajímalo by mě co má největší vliv na nákladnost servisu lépe vybavených vozů. (vady elektroniky? nebo obecně složitější montáž demontáž?)
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Srovnání 940 vs. 960

Příspěvek od Sergej »

Na svojej 960 som mal jedine vady v elektronike typu vypalene ziarovky v pristrojovke, studene spoje v pristrojovke (toto sa vsak rovnako tyka 7xx, 9xx). Dalsou chybyckou krasy je niekedy opadavajuca izolacia kablov v blizkosti baterie (7xx, 940) a na hlave motora k cievkam (960). Tymto vsak ovela viac trpia sedmy vzhladom na nizsiu kvalitu izolacie vodicov. Samotne vodice s PVC izolaciu su sice odolne voci oleju alebo teplu, ale ked sa tieto zivly stretnu spolu, nastane problem. Jedinym takymto slabym miestom 960 je kablovanie cievok pod krytom, aj to vsak len v pripade ze sa k vodicom dostane olej - vtedy izolacia stvrdne a pri manipilacii opadava.
Najviac problemov s elektronikou som mal v 760 MY 1985, kde som prakticky kazdy modul (ludovo )rele musel prepajkovavat, castou bolestou je prepinac svetiel stretavacky/dialkove cez ktory ide plny prud svetiel. To je na 9xx a 760II uz vyriesenie a prepinanie obstarava vykobnove rele.
Takze z mojich skusenosti je elektronika na 960 ovela spolahlivejsia ako na rade 7xx.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

talent
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 161
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: 960 ROYAL B6304F 2,9l 96
Bydliště: Bratislava

Srovnání 940 vs. 960

Příspěvek od talent »

Ahojte.
Chcel som sa ohladne praskania blokov na šesťvalcoch opýtať.
Aká je príčina tohto javu a či sa tomu dá nejako predísť pri rozborke a zborke.
Lebo vyzerá to tak že ma to čaká. :bad:
_________________
1996 VOLVO 960 Royal B6304F
1994 VOLVO 850 GLE B5252S išlo k synovcovi
2009 VOLVO XC90 3,2 B6324S
1998 VOLVO S70 T2,5 B5254T

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

Srovnání 940 vs. 960

Příspěvek od Sergej »

talent píše:Ahojte.
Chcel som sa ohladne praskania blokov na šesťvalcoch opýtať.
Aká je príčina tohto javu a či sa tomu dá nejako predísť pri rozborke a zborke.
Lebo vyzerá to tak že ma to čaká. :bad:
Pricinou je vacsinou zborka a rozborka. Pohladaj v starych temach, riesilo sa to tam. Ono prasknutie bloku nemusi byt vzdy smrtelne, len sa zacne stracat voda, motor pri jemnom zaobchadzani jazdi dalej. Mam doma jeden blok zalepeny, jazdil len lar v 170ke na dialnici prdlo tesnenie pod hlavou. Ked praskne blok, treba zarovnat aj blok aj hlavu. Pricinou je slaby material pod srobami, prasklina sa vytvori v miestach, kde sroby koncia.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Zpět na „700 / 900“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé