Yamaha, 8 valec, 4.4 liter
charakteristika? spolahlive?
moze to niekto porovnat s T6?
Skusenosti s V8 vo Volve?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 687
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Šaľa
Skusenosti s V8 vo Volve?
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
Skusenosti s V8 vo Volve?
otec znameho resil kolem 100tis km zaseknuty motor. podle Marry bezna vec.
kdyz jede, jede vyborne.
kdyz jede, jede vyborne.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
Skusenosti s V8 vo Volve?
Zaseknutý motor : znamená zadřené ložisko vyvaž.hřídele,ale to se povede jen tomu,kdo je hluchý,protože tomu předchází skvělý kravál.
Od určitého čísla motoru již změněno a odstraněno,ovšem stále platí měnit motorový olej po 15 000 km .
To platí obecně u všech aut a benzínových motorů,interval 30 000 km,zvaný Short life,je výbornou procedurou ,která ucpává motor a jeho součásti karbonem,a pak záleží na tom,který výrobce kde zúžil mazací kanál,a tam se stane průser.
Několi příkladů ze života:
Volvo motor V8 - ložisko vyv.hřídele
motor D5 - 136 kw- zadřené hydroštely,destrukce hlavy
Koncern VW motor 1.8T - zadřené vačky a následně utržené vačkové kolo
motory FSI a TSI - zadřený hydr.napínák rozvod.řetězu - potkaný motor
motory V6 a V8 - klepající klikovka nebo píst ve válci
Honda motor 2.2 Ctdi a 2.4i - vytahaný řetěz rozvodů,popř.prasklý,když je člověk hluchý
Od určitého čísla motoru již změněno a odstraněno,ovšem stále platí měnit motorový olej po 15 000 km .
To platí obecně u všech aut a benzínových motorů,interval 30 000 km,zvaný Short life,je výbornou procedurou ,která ucpává motor a jeho součásti karbonem,a pak záleží na tom,který výrobce kde zúžil mazací kanál,a tam se stane průser.
Několi příkladů ze života:
Volvo motor V8 - ložisko vyv.hřídele
motor D5 - 136 kw- zadřené hydroštely,destrukce hlavy
Koncern VW motor 1.8T - zadřené vačky a následně utržené vačkové kolo
motory FSI a TSI - zadřený hydr.napínák rozvod.řetězu - potkaný motor
motory V6 a V8 - klepající klikovka nebo píst ve válci
Honda motor 2.2 Ctdi a 2.4i - vytahaný řetěz rozvodů,popř.prasklý,když je člověk hluchý
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
Skusenosti s V8 vo Volve?
La pardon,srovnání T6 a V8
Můj osobní poznatek:
T6 - funguje poměrně spolehlivě,občas se podělá lambda sonda,někdy klapka,jednou za čas to přetěsníš,ale obecně vcelku spolehlivý motor.Než ti umře,tak ti zaručeně lehne převodovka GM,která je s tímto motorem srostlá v S80 i XC 90.
Žere to 14 s tímto výborným automatem,ne méně,ale zaručeně umí i 20.
Bohužel nemá hlídání hladiny oleje,a přesto že je obecně známo,že žere olej,tak většina z nich končí totálně vylágrovaná.Nová T6 je zcela jiný motor,obráceně postavený,s jedním turbem a ještě poměrně málo ojetý,takže zatím vše ok.
V8 - super tahoun,dobrý výkon,skvělý zvuk,důstojná zvuková kulisa jedoucího XC 90,
poruchy ložiska vyv.hřídele,občas se upeče alternátor-je totiž vzadu za motorem špatně chlazený,spotřeba se mi povedla stáhnout na 12,ale do města si připravte 15 i víc.
Pokud někdo jezdí málo a chce se svézt,je V8 tou správnou volbou.Pokud někdo jezdí hodně a lítá sem tam,tak motor D5 nebo tramvaj je to nejlepší.
Motor T6 je určitě také funkční,ale kdo ho měl,tak buď přešel na V8,nebo se snížil k D5
Můj osobní poznatek:
T6 - funguje poměrně spolehlivě,občas se podělá lambda sonda,někdy klapka,jednou za čas to přetěsníš,ale obecně vcelku spolehlivý motor.Než ti umře,tak ti zaručeně lehne převodovka GM,která je s tímto motorem srostlá v S80 i XC 90.
Žere to 14 s tímto výborným automatem,ne méně,ale zaručeně umí i 20.
Bohužel nemá hlídání hladiny oleje,a přesto že je obecně známo,že žere olej,tak většina z nich končí totálně vylágrovaná.Nová T6 je zcela jiný motor,obráceně postavený,s jedním turbem a ještě poměrně málo ojetý,takže zatím vše ok.
V8 - super tahoun,dobrý výkon,skvělý zvuk,důstojná zvuková kulisa jedoucího XC 90,
poruchy ložiska vyv.hřídele,občas se upeče alternátor-je totiž vzadu za motorem špatně chlazený,spotřeba se mi povedla stáhnout na 12,ale do města si připravte 15 i víc.
Pokud někdo jezdí málo a chce se svézt,je V8 tou správnou volbou.Pokud někdo jezdí hodně a lítá sem tam,tak motor D5 nebo tramvaj je to nejlepší.
Motor T6 je určitě také funkční,ale kdo ho měl,tak buď přešel na V8,nebo se snížil k D5
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12914
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Skusenosti s V8 vo Volve?
To číslo motoru V8, od kterýho odstranily závadu ložiska hřídele vyvrtáním jedný díry je 6800.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Skusenosti s V8 vo Volve?
vse vyse napsane plati pro prvni T6ku biturbo. novsi model by uz mel byt lepsi.
btw v XC90 T6 neni jina prevodovka nez v S80 T6 I?
btw v XC90 T6 neni jina prevodovka nez v S80 T6 I?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 687
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Šaľa
Skusenosti s V8 vo Volve?
david, vdaka za info
ako je to s prevodovkami u XC90 V8 resp. T6 novej generacie?
tie iste sa davaju aj do V/XC III ?
ako je to s prevodovkami u XC90 V8 resp. T6 novej generacie?
tie iste sa davaju aj do V/XC III ?
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 1005
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
Skusenosti s V8 vo Volve?
Převodovka T6 v S80 a XC 90 je pouze od stejného výrobce GM,ale zaměnit nejdou.
Rozsypou se v obou autech dříve,nebo později,takže je to jedno.
V8 má Aisin a nová auta s T6 druhé generace taky.
Rozsypou se v obou autech dříve,nebo později,takže je to jedno.

V8 má Aisin a nová auta s T6 druhé generace taky.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9942
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Skusenosti s V8 vo Volve?
to není úplně optimistický výhled...David Patočka píše: Rozsypou se v obou autech dříve,nebo později,takže je to jedno.![]()
.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
Skusenosti s V8 vo Volve?
Trošku si dovolím oponovat ke spotřebě T6.Dá se s ní jezdit dálkové za 8l/100.Onehdá jsem hodně spěchal,takže u Humpolce jsem najel na dálnici a sjížděl jsem v Příboře rychlostní průměr 165km/h a spotřeba 13,4l/100.Podotýkám,že vzhledem k možným Passatům jsem nejel ustálených 170,ale rychlostně jsem kolísal mezi 120 a 250km/h.Takže průměrná spotřeba 13,4l/100 mi příjde naprosto luxusní.
Při výletní jízdě Frenštát-Hranice průměrná spotřeba 7,4l/100
Spotřeba na palubáku 13,4 odpovídalo 32l benzínu na 240km od plna do plna.
Velký vliv na spotřebu T6 má aktuální stav převodovky.A olej v motoru.
Auto má najeto 635000km od samého počátku na Mobil 1 5w50 a motor je naprosto čistý.
Při výletní jízdě Frenštát-Hranice průměrná spotřeba 7,4l/100
Spotřeba na palubáku 13,4 odpovídalo 32l benzínu na 240km od plna do plna.
Velký vliv na spotřebu T6 má aktuální stav převodovky.A olej v motoru.
Auto má najeto 635000km od samého počátku na Mobil 1 5w50 a motor je naprosto čistý.
-
Offline
- Příspěvky: 1025
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
Skusenosti s V8 vo Volve?
Je to jak píše Martin. Při pěti lidech, na delší trase jsem míval něco kolem 8L/100km, a dlouhodobý průměr kde byla minimálně polovina město, byl lehce nad 11L/100km.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvky: 687
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Šaľa
Skusenosti s V8 vo Volve?
Aisin je teda spolahlivejsi ako GM?David Patočka píše: V8 má Aisin a nová auta s T6 druhé generace taky.
plati ze auto s turinou vie jazdit efektivnejsie ako auto bez turbiny?jou81 píše:Je to jak píše Martin. Při pěti lidech, na delší trase jsem míval něco kolem 8L/100km, a dlouhodobý průměr kde byla minimálně polovina město, byl lehce nad 11L/100km.
T6 s vykonom porovnatelnym s V8 jazdi za naklady ktore su o tretinu nizsie
Naposledy upravil(a) lakio dne 23 říj 2012 09:47, celkem upraveno 1 x.
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
-
Offline
- Příspěvky: 126
- Registrován: 17 roků
- Vůz: XC 90 T6 2005
- Bydliště: Košice
Skusenosti s V8 vo Volve?
martinopel píše:Trošku si dovolím oponovat ke spotřebě T6.Dá se s ní jezdit dálkové za 8l/100.
... no toto je mozne jedine u S80, u XC90 nevykonatelne....je to tak jak pise David Patočkajou81 píše:Je to jak píše Martin. Při pěti lidech, na delší trase jsem míval něco kolem 8L/100km, a dlouhodobý průměr kde byla minimálně polovina město, byl lehce nad 11L/100km.
David Patočka píše:Žere to 14 s tímto výborným automatem,ne méně,ale zaručeně umí i 20.
_________________
VOLVO XC90 T6 2005
AUDI A6 2,6 AVANT 1995
VOLVO XC90 T6 2005
AUDI A6 2,6 AVANT 1995
-
Offline
- Příspěvky: 514
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha 9, Krásná Lípa
- Vůz: S80 3.2 '07
Skusenosti s V8 vo Volve?
Je to trochu mimo téma,ale jak je na tom moje 3,2?
Skusenosti s V8 vo Volve?
Jasně bráno S80mbm píše: ... no toto je mozne jedine u S80, u XC90 nevykonatelne....je to tak jak pise David Patočka
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé