Tvůj brácha má ten Lotus Omega, biturbo originál? To je můj sen, nebo aspoň se s tím někdy svézt...
jjjo cernou, dovezl ji z reichu za neco kolem 5tky, ale technickou tam nema uz tretim rokem, holt nema cas na prko*otiny on to je docela mladej sberatel, Clio Williams '93, Nissan Silvia '85, Audi RS4 '00 proste to ma vymysleny, v 27 letech porad bez zavazku s bydlenim u mamy s teplou veceri v detskem pokojicku, to jsou pak neomezene moznosti
Tak ještě jednou. Tacho 220 není pro D5 rozhodně něco nepřekotelnýho. Kam až to může jít, nemám tušení. Až k tomu bude příležitost, tak to schválně zkusím. Ale 220 jede jak prd, nešplhá se to tam, prostě přišlápneš a je to tam. A už vůbec nechápu, čemu se tak divíte? 200 udělá každá šikmooká šestnáctistovka. Nevidím důvod, proč by to mělo dělat potíže oturbenýmu pětiválcovýmu dva a půl litru.
mr1 píše:Tak ještě jednou. Tacho 220 není pro D5 rozhodně něco nepřekotelnýho. Kam až to může jít, nemám tušení. Až k tomu bude příležitost, tak to schválně zkusím. Ale 220 jede jak prd, nešplhá se to tam, prostě přišlápneš a je to tam. A už vůbec nechápu, čemu se tak divíte? 200 udělá každá šikmooká šestnáctistovka. Nevidím důvod, proč by to mělo dělat potíže oturbenýmu pětiválcovýmu dva a půl litru.
přesně tak 220 je tam hned ale opravdu hned a ono dál to jednak není kde zkoušet za druhé pneu tuším jen na 210, děti a hlavně manželka v autě. pak když zvolníš na 130 připadáš si jakobys stál na místě
Naposledy upravil(a) karelvolvo dne 18 říj 2012 14:54, celkem upraveno 1 x.
Mám zkušenost s XC90 D5 120kW a je fakt, že k dvoustovce se s ní taky dostat dá, takže nějakých 220 nebo 230 s oproti tomu "drobnou" S60/V70 by asi opravdu neměl být problém.
Ale už toho nechte, nebo si tady zakladatel tématu z toho hodí mašli až uvidí kolik vám to sviští s pouhými 120kW
_________________ Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003 Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Skúšal som to len raz v D na diaľnici, hneď za Passau, kde bol rovný úsek bez obmedzenia. 4 osoby v aute, nejaká batožina.
Zavesil som sa na Porsche, ktoré mi ešte hodnú chvíľku utekalo. Po prekonaní 180km/h som sa začal pomaly približovať a niekde pri 215 km/h som ho dobehol.
Na viac som nemal gule, ale auto malo snahu ďalej zrýchľovať.
Že starší D5 (120Kw) jede pěkně to vím. Máme s tím motorem V70tku v manuálu a tam není 240km/h problém a to má najeto přes 350 tis. Ale je škoda ho trápit.... Proto jsem čekal, že novější S80 s 136Kw pojede líp navíc ještě chip. Ke špatnému chipu bych to asi nepřisuzoval, je to BSR tak by to snad mělo být OK? ... Chip je dost znát cca do těch 180ti kdy to jede podstatně líp, pak je to stejné jako původní nastavení. Zkusím tam ale nahrát původní software a uvidím co se stane. Teď mě ještě napadá jestli to náhodu nemůže být naftou, to bych byl nejradši. Měl jsem tam totiž plnou od ONO Tank. Vím že když na to jezdím vzroste mi trochu spotřeba ale nikdy předtím jsem nepozoroval, že by to míň jelo.... Tak uvidím teď jsem tankoval klasicky Shell a ozkouším až bude možnost. Ale si to je hloupost, protože si nejsem jistej, že by to auto předtím jezdilo nějak výrazně rychleji, jen jsem to asi neřešil.
stara D5 a 240km/h ? lol , to tazko ked vyrobca udava 210max .. inak to auto ist nemoze , to by muselo byt zazracne https://www.youtube.com/watch?v=M7akbAZH7F4 druha vec je , ze tachometer strasne keca a je tam slusna odchylka , takze to trochu moze vysvetlovat tie cisla .popripade jazda z kopca co sa tyka temy , auto je podla mna v poriadku ,tam je limitujuci faktor len prevodovka a ta nepusti - teda ostal obmedzovac , pretoze viac to tocit nema zmysel .
Výrobce také uvádí spotřebu 7.5 litru, a na tu sem se nikdy nedostal
Bůhví, jak to musí uvádět, kde to kdo zkouší, a bla bla bla... já vím jenom to, že 200 jezdí opravdu kde jakej sráč. Osobně mám vyzkoušeno 240tacho na 2.0-LPT - ta odchylka nemusel být podle mě moc velká, už sem měl pocit že letím... nicméně čtyřicítka držela pěkně, rozhodně jsem neměl strach.220 mě D5 dala opravdu bez sebemenších potíží. Rozhodně se netvářila, že "tady" končí. To ani omylem.
no pri starej D5 pise manual 6.5 kombinovanu spotrebu a ta sedi uplne presne , na rychlost pouzivam gps a to potvrdzuje optimizmus tachometra btw , ak je ta S80 cipnuta na 170kw , to neznamena , ze pojde hned rychlejsie , skor by som povedal , ze sa skrati cas , za ktory sa auto dostane na limit prevodovky - tam by sa musel posunut maximalny vykon z 4000/ot min na povedzme 4500 aby to mohlo citelne tahat na vyssiu rychlost , co bude zlozite bez dalsieho turba . co som pozeral , tak rozdiel medzi m56 a 66 prevodvokou je ten , ze pri tej 6 stupnovej sa viac radi lebo ma kratsie stupne, no na druhu stranu , 6ka znizi otacky pri dialnicnom tempe , pripadne trochu zvysi maximalku.
Drak3n píše:tachometer strasne keca a je tam slusna odchylka ,
A jak velkou odchylku máš ty? Protože já mám na svým vyzkoušeno, že to opravdu ve všech rychlostech přeměřuje o těch přibližně 1,5%.
_________________ Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003 Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
prihrejem si aj ja polievočku...na R1 pri Nitre na rovine tachometrových 215,viac som nedal,lebo žena chcela vystupovať,mal som dojem,že ešte by D5 kúsok išla,otáčky som si nevšimol,ale ja mám automat,tak je to iné...
_________________ S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý galéria
Urvanej píše:2,5% přesnosti ti dělá jen vzorek, zda máš sjetý nebo nový gumy. Takže opatrně s těma číslama
Když bych bral rozdíl v novým a starým vzorku 6,5mm, tak jsou to cca 2%, ale to je fuk. I tak by to teda znamenalo 1,5% nový gumy a dejme tomu 3,5% ojetý, i tak bych to ale nenazýval velkou odchylkou
_________________ Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003 Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
A já si myslím že je ta maximálka celkem v pořádku.. Stačí aby ti zrovna foukal silnější protivítr, k tomu třeba podhuštěný gumy a hned je tam klidně o 10-15 km mín. Osobně si myslím, že D5 nepojede víc, než 230km/h dle tachometru (a to jen za nejlepších podmínek) a po odečtení odchylky jsme zase tam kde jsme byli.
Co se týka srovnávání maximálky třeba s tím Hjundé a td, že každá šunka jede dvě kila, tam bych to připisoval právě odchylce tachometrů. Už nějaký pátek jezdím na silničních motorkách, kde se hraje na topspeed celkem dost, a co si někdy dovolí tachometry plácat, to je k nevíře
S odchylkou počítám, tachometry většinou dost přeměřujou. Mám vyzkoušeno, že 54 dle tempomatu/tachometru je 50dle GPS. A 56dle tempomatu/tachometru je většinou 50podle takovejch těch cedulí ve vsi...Už z toho důvodu mi vrtá hlavou, že z auta vymáčknu těch cca 215km/h a to ještě po dlouhé době na rovině a nejlíp mírně z kopce v prázdným autě. Je pravda že ta rychlost je naprosto v pohodě a spolujezdec by si klidně dal šlofíka. Při řízení by se dalo pít kafe nebo fotit tachometr. To musíme volvu nechat. Proč se ale nenechá vytočit přes ty 4000 tomu nerozumím, když u starý v70 120kw šla rafička k červenýmu celkem svižně.
wickey píše:jak se to chovalo pred chipem? (od bsr bych si nenechal prodat ani nalepku )
Já si teda na ten chip stěžovat nemůžu, je to celkově dost živější a dá se s tím jezdit i úsporněji. Jen teď tý maximálky jsem si vším ,ale myslím že tam to takhle bylo i předtím.
wickey píše:magore, erko ma tachac vyjimecne presnej. jiny volva premeruji 10% az 10 km/h
A zrovna u eRka bych spíš právě počítal, že bude přeměřovat jako kráva, aby umocnilo pocit rycholsti
_________________ Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003 Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
wickey píše:magore, erko ma tachac vyjimecne presnej. jiny volva premeruji 10% az 10 km/h
ja mam tedy promereni rychlosti pri cca 130km/h o 1-2km/h, tedy: 1.5%
Jéé, ty máš taky eRko?
_________________ Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003 Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI