jjjo cernou, dovezl ji z reichu za neco kolem 5tky, ale technickou tam nema uz tretim rokem, holt nema cas na prko*otinymajtinek píše:Tvůj brácha má ten Lotus Omega, biturbo originál?st_Andy píše: ml.bracha ma tu od LotusuTo je můj sen, nebo aspoň se s tím někdy svézt...
Maximální rychlost D5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1899
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Maximální rychlost D5
-
Offline
- Příspěvky: 158
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Vůz: S80 3.2 Executive
- Bydliště: Karlovy Vary
Maximální rychlost D5
Ty woe, tady se dnes jedlo syrové maso ne??
Nechci nikomu sahat do svědomí, ale s D5 240km/h nebo dokonce (karelvolvo) psal i 250km/h?? Já padám....
_________________
Volvo S80 3.2 EXECUTIVE MY08
Bylo: S60 2.4i 170ps (2002)
Volvo S80 3.2 EXECUTIVE MY08
Bylo: S60 2.4i 170ps (2002)
-
Offline
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
Maximální rychlost D5
Tak ještě jednou. Tacho 220 není pro D5 rozhodně něco nepřekotelnýho. Kam až to může jít, nemám tušení. Až k tomu bude příležitost, tak to schválně zkusím. Ale 220 jede jak prd, nešplhá se to tam, prostě přišlápneš a je to tam. A už vůbec nechápu, čemu se tak divíte? 200 udělá každá šikmooká šestnáctistovka. Nevidím důvod, proč by to mělo dělat potíže oturbenýmu pětiválcovýmu dva a půl litru. 
-
Offline
- Příspěvky: 2184
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Maximální rychlost D5
přesně tak 220 je tam hned ale opravdu hned a ono dál to jednak není kde zkoušet za druhé pneu tuším jen na 210, děti a hlavně manželka v autě. pak když zvolníš na 130 připadáš si jakobys stál na místěmr1 píše:Tak ještě jednou. Tacho 220 není pro D5 rozhodně něco nepřekotelnýho. Kam až to může jít, nemám tušení. Až k tomu bude příležitost, tak to schválně zkusím. Ale 220 jede jak prd, nešplhá se to tam, prostě přišlápneš a je to tam. A už vůbec nechápu, čemu se tak divíte? 200 udělá každá šikmooká šestnáctistovka. Nevidím důvod, proč by to mělo dělat potíže oturbenýmu pětiválcovýmu dva a půl litru.
Naposledy upravil(a) karelvolvo dne 18 říj 2012 14:54, celkem upraveno 1 x.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 436tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 248tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 280tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 468 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 436tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 248tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 280tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 468 tkm
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13218
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Maximální rychlost D5
Když to tu tak čtu, tak si řikám, zda nejsem nějakej nemocnej. Mam s FT najeto cca 5tis km a ještě jsem nejel rychlejc jak 140 
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Maximální rychlost D5
Mám zkušenost s XC90 D5 120kW a je fakt, že k dvoustovce se s ní taky dostat dá, takže nějakých 220 nebo 230 s oproti tomu "drobnou" S60/V70 by asi opravdu neměl být problém.
Ale už toho nechte, nebo si tady zakladatel tématu z toho hodí mašli až uvidí kolik vám to sviští s pouhými 120kW

Ale už toho nechte, nebo si tady zakladatel tématu z toho hodí mašli až uvidí kolik vám to sviští s pouhými 120kW
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 428
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
Maximální rychlost D5
Skúšal som to len raz v D na diaľnici, hneď za Passau, kde bol rovný úsek bez obmedzenia. 4 osoby v aute, nejaká batožina.
Zavesil som sa na Porsche, ktoré mi ešte hodnú chvíľku utekalo. Po prekonaní 180km/h som sa začal pomaly približovať a niekde pri 215 km/h som ho dobehol.
Na viac som nemal gule, ale auto malo snahu ďalej zrýchľovať.
Zavesil som sa na Porsche, ktoré mi ešte hodnú chvíľku utekalo. Po prekonaní 180km/h som sa začal pomaly približovať a niekde pri 215 km/h som ho dobehol.
Na viac som nemal gule, ale auto malo snahu ďalej zrýchľovať.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec
- Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
Maximální rychlost D5
Že starší D5 (120Kw) jede pěkně to vím.
Máme s tím motorem V70tku v manuálu a tam není 240km/h problém a to má najeto přes 350 tis. Ale je škoda ho trápit.... Proto jsem čekal, že novější S80 s 136Kw pojede líp navíc ještě chip. Ke špatnému chipu bych to asi nepřisuzoval, je to BSR tak by to snad mělo být OK? ... Chip je dost znát cca do těch 180ti kdy to jede podstatně líp, pak je to stejné jako původní nastavení. Zkusím tam ale nahrát původní software a uvidím co se stane. Teď mě ještě napadá jestli to náhodu nemůže být naftou, to bych byl nejradši. Měl jsem tam totiž plnou od ONO Tank. Vím že když na to jezdím vzroste mi trochu spotřeba ale nikdy předtím jsem nepozoroval, že by to míň jelo.... Tak uvidím teď jsem tankoval klasicky Shell a ozkouším až bude možnost. Ale si to je hloupost, protože si nejsem jistej, že by to auto předtím jezdilo nějak výrazně rychleji, jen jsem to asi neřešil. 
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.
Volvo S80II D5 MY07 aut.
-
Offline
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
Maximální rychlost D5
dej tam Vervu... a uvidíš. Ale nemyslím si, že by to bylo tím. Tam je nějaká krpa. Nevím, proč by něměla točit přes 4 tisíce.
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70II D5 02
Maximální rychlost D5
stara D5 a 240km/h ? lol , to tazko ked vyrobca udava 210max .. inak to auto ist nemoze , to by muselo byt zazracne https://www.youtube.com/watch?v=M7akbAZH7F4 druha vec je , ze tachometer strasne keca a je tam slusna odchylka , takze to trochu moze vysvetlovat tie cisla .popripade jazda z kopca
co sa tyka temy , auto je podla mna v poriadku ,tam je limitujuci faktor len prevodovka a ta nepusti - teda ostal obmedzovac , pretoze viac to tocit nema zmysel .
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
Maximální rychlost D5
Výrobce také uvádí spotřebu 7.5 litru, a na tu sem se nikdy nedostal
Bůhví, jak to musí uvádět, kde to kdo zkouší, a bla bla bla... já vím jenom to, že 200 jezdí opravdu kde jakej sráč. Osobně mám vyzkoušeno 240tacho na 2.0-LPT - ta odchylka nemusel být podle mě moc velká, už sem měl pocit že letím... nicméně čtyřicítka držela pěkně, rozhodně jsem neměl strach.220 mě D5 dala opravdu bez sebemenších potíží. Rozhodně se netvářila, že "tady" končí. To ani omylem.
Bůhví, jak to musí uvádět, kde to kdo zkouší, a bla bla bla... já vím jenom to, že 200 jezdí opravdu kde jakej sráč. Osobně mám vyzkoušeno 240tacho na 2.0-LPT - ta odchylka nemusel být podle mě moc velká, už sem měl pocit že letím... nicméně čtyřicítka držela pěkně, rozhodně jsem neměl strach.220 mě D5 dala opravdu bez sebemenších potíží. Rozhodně se netvářila, že "tady" končí. To ani omylem.
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70II D5 02
Maximální rychlost D5
no pri starej D5 pise manual 6.5 kombinovanu spotrebu a ta sedi uplne presne , na rychlost pouzivam gps a to potvrdzuje optimizmus tachometra
btw , ak je ta S80 cipnuta na 170kw , to neznamena , ze pojde hned rychlejsie , skor by som povedal , ze sa skrati cas , za ktory sa auto dostane na limit prevodovky - tam by sa musel posunut maximalny vykon z 4000/ot min na povedzme 4500 aby to mohlo citelne tahat na vyssiu rychlost , co bude zlozite bez dalsieho turba . co som pozeral , tak rozdiel medzi m56 a 66 prevodvokou je ten , ze pri tej 6 stupnovej sa viac radi lebo ma kratsie stupne, no na druhu stranu , 6ka znizi otacky pri dialnicnom tempe , pripadne trochu zvysi maximalku.
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Maximální rychlost D5
A jak velkou odchylku máš ty? Protože já mám na svým vyzkoušeno, že to opravdu ve všech rychlostech přeměřuje o těch přibližně 1,5%.Drak3n píše:tachometer strasne keca a je tam slusna odchylka ,
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13218
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Maximální rychlost D5
2,5% přesnosti ti dělá jen vzorek, zda máš sjetý nebo nový gumy. Takže opatrně s těma číslama 
Naposledy upravil(a) Urvanej dne 18 říj 2012 22:13, celkem upraveno 1 x.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 234
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
Maximální rychlost D5
prihrejem si aj ja polievočku...na R1 pri Nitre na rovine tachometrových 215,viac som nedal,lebo žena chcela vystupovať,mal som dojem,že ešte by D5 kúsok išla,otáčky som si nevšimol,ale ja mám automat,tak je to iné...
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70II D5 02
Maximální rychlost D5
presne si to nepamatam , ale cca 5km/h v meste alebo na okreskach. pri dialnicnom tempe je rozdiel vacsi , ale to su uz nepovolene rychlosti .Ing.Magor píše:A jak velkou odchylku máš ty? Protože já mám na svým vyzkoušeno, že to opravdu ve všech rychlostech přeměřuje o těch přibližně 1,5%.Drak3n píše:tachometer strasne keca a je tam slusna odchylka ,
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Maximální rychlost D5
Když bych bral rozdíl v novým a starým vzorku 6,5mm, tak jsou to cca 2%, ale to je fuk. I tak by to teda znamenalo 1,5% nový gumy a dejme tomu 3,5% ojetý, i tak bych to ale nenazýval velkou odchylkouUrvanej píše:2,5% přesnosti ti dělá jen vzorek, zda máš sjetý nebo nový gumy. Takže opatrně s těma číslama
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 158
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Vůz: S80 3.2 Executive
- Bydliště: Karlovy Vary
Maximální rychlost D5
A já si myslím že je ta maximálka celkem v pořádku.. Stačí aby ti zrovna foukal silnější protivítr, k tomu třeba podhuštěný gumy a hned je tam klidně o 10-15 km mín. Osobně si myslím, že D5 nepojede víc, než 230km/h dle tachometru (a to jen za nejlepších podmínek) a po odečtení odchylky jsme zase tam kde jsme byli.
Co se týka srovnávání maximálky třeba s tím Hjundé a td, že každá šunka jede dvě kila, tam bych to připisoval právě odchylce tachometrů. Už nějaký pátek jezdím na silničních motorkách, kde se hraje na topspeed celkem dost, a co si někdy dovolí tachometry plácat, to je k nevíře

Co se týka srovnávání maximálky třeba s tím Hjundé a td, že každá šunka jede dvě kila, tam bych to připisoval právě odchylce tachometrů. Už nějaký pátek jezdím na silničních motorkách, kde se hraje na topspeed celkem dost, a co si někdy dovolí tachometry plácat, to je k nevíře
_________________
Volvo S80 3.2 EXECUTIVE MY08
Bylo: S60 2.4i 170ps (2002)
Volvo S80 3.2 EXECUTIVE MY08
Bylo: S60 2.4i 170ps (2002)
-
Offline
- Příspěvky: 3637
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Maximální rychlost D5
magore, erko ma tachac vyjimecne presnej. jiny volva premeruji 10% az 10 km/h
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec
- Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
Maximální rychlost D5
S odchylkou počítám, tachometry většinou dost přeměřujou. Mám vyzkoušeno, že 54 dle tempomatu/tachometru je 50dle GPS. A 56dle tempomatu/tachometru je většinou 50podle takovejch těch cedulí ve vsi...Už z toho důvodu mi vrtá hlavou, že z auta vymáčknu těch cca 215km/h a to ještě po dlouhé době na rovině a nejlíp mírně z kopce v prázdným autě. Je pravda že ta rychlost je naprosto v pohodě a spolujezdec by si klidně dal šlofíka. Při řízení by se dalo pít kafe nebo fotit tachometr. To musíme volvu nechat. Proč se ale nenechá vytočit přes ty 4000 tomu nerozumím, když u starý v70 120kw šla rafička k červenýmu celkem svižně.
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.
Volvo S80II D5 MY07 aut.
-
Offline
- Příspěvky: 3637
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Maximální rychlost D5
jak se to chovalo pred chipem? (od bsr bych si nenechal prodat ani nalepku
)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Od Budějovic po J. Hradec
- Vůz: S80II 2.4 D5 MY07
Maximální rychlost D5
Já si teda na ten chip stěžovat nemůžu, je to celkově dost živější a dá se s tím jezdit i úsporněji. Jen teď tý maximálky jsem si vším ,ale myslím že tam to takhle bylo i předtím.wickey píše:jak se to chovalo pred chipem? (od bsr bych si nenechal prodat ani nalepku)
_________________
Volvo S80II D5 MY07 aut.
Volvo S80II D5 MY07 aut.
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Maximální rychlost D5
A zrovna u eRka bych spíš právě počítal, že bude přeměřovat jako kráva, aby umocnilo pocit rycholstiwickey píše:magore, erko ma tachac vyjimecne presnej. jiny volva premeruji 10% az 10 km/h
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
Maximální rychlost D5
wickey píše:magore, erko ma tachac vyjimecne presnej. jiny volva premeruji 10% az 10 km/h
ja mam tedy promereni rychlosti pri cca 130km/h o 1-2km/h, tedy: 1.5%
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Maximální rychlost D5
Jéé, ty máš taky eRko?..::Philip::.. píše:wickey píše:magore, erko ma tachac vyjimecne presnej. jiny volva premeruji 10% az 10 km/h
ja mam tedy promereni rychlosti pri cca 130km/h o 1-2km/h, tedy: 1.5%
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé