olej do D24
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
olej do D24
Jaký olej by ste mi doporučili do D24tic ? do teď tam byl 5W40, myslim že Hrncol, za 5000km ubyli na měrce tak 2/3, ale to spíš proto že mi trochu pučí kolem vany...
nevím jestli risknout taky M1 5w50 co leju do ostatních Volv, nebo zůstat u 5w40, ale od Mobilu, nebo ?
nevím jestli risknout taky M1 5w50 co leju do ostatních Volv, nebo zůstat u 5w40, ale od Mobilu, nebo ?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
olej do D24
Pokud tam je do teď 5W40 zůstal bych u něho, asi teda od Mobilu je to ze všech zdrojů jeden z nejlepších výrobců. Já na něj přešel taky, napřed jsem lil OMV, pak Shell, teď dávám Mobil a zůstanu u něj. Ale leju 10W40, protože už tam byl dáván přede mnou a nechci přechodem na 5W40 nebo 5W50 udělat motoru víc škody než užitku...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 447
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
olej do D24
Já zůstávám u klasiky a leju 10W40. Dřív OMV Bixxol a teď MOBIL SUPER 2000 X1 DIESEL 10W-40.
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
olej do D24
no jo co leje Ondla tak Kuba nesmí bejt pozadukV8ba píše:Já zůstávám u klasiky a leju 10W40. Dřív OMV Bixxol a teď MOBIL SUPER 2000 X1 DIESEL 10W-40.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
olej do D24
10w40 mogul extreme, leju to do všeho, tak nemam 10 různejch načatejch pixel...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2143
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
olej do D24
právě proto abych jich neměl několik načatých přemejšlim nad tim 5w50, ale zase se bojim aby to ten motor nějak moc nepropláchlo...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
olej do D24
Na turbocihlách sem četl cosi o tom, že ty nízkoviskózní oleje s tenkym filmem nedělají krabicim dobře. Ale je to jpp sám nic nevím a kde sem to četl taky už nenajdu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
olej do D24
Nic se neboj :Nalej Mobil 1 5W50 a uvidíš ten zázrak.Já to kuwa nalil do Terrana a motor najednou není slyšet.A Ing.Černý a jeho pohůňci ať si hodí ocásky nad Hrncolem dle danné specifikace.peter cz píše:právě proto abych jich neměl několik načatých přemejšlim nad tim 5w50, ale zase se bojim aby to ten motor nějak moc nepropláchlo...
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
olej do D24
ja sem rozhodoval nad mobilem a castrolem ,.a dal sem tam castrol diesel 10W40
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
olej do D24
trapiz píše:ja sem rozhodoval nad mobilem a castrolem ,.a dal sem tam castrol diesel 10W40
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
olej do D24
castrol diesel magnetec ,.. prej to je olej o level vejš ..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
olej do D24
Myslím že teď ti Martin pošle fotku hlavy z Redblockutrapiz píše:castrol diesel magnetec ,.. prej to je olej o level vejš ..
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
olej do D24
Házet perly sviním?Ondra. píše:Myslím že teď ti Martin pošle fotku hlavy z Redblockutrapiz píše:castrol diesel magnetec ,.. prej to je olej o level vejš ..
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
olej do D24
co mužu říct že mě castrol magnetec diesel ,docela hodně překvapil ve špatném stylu ,nalil jsem to do D24TIC motor je po Go a když sem sundal víčko a šahnul prstem zespodu na dekl a tam byl černej šlem tak sem byl překvapen, holt asi to není olej hned po GO , ted sem obědnal Mobil super 2000 diesel, tak sem zvědavej když ho tady každej chválí.
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
olej do D24
Ani nevim, že by tu někdo chválil super 2000
Jinak na prvních pár tisíc po GO se doporučuje nějakej obyč olej, a až si to sedne, tak něco pořádnýho.
Jinak na prvních pár tisíc po GO se doporučuje nějakej obyč olej, a až si to sedne, tak něco pořádnýho.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 458
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
olej do D24
jo jo slyšel jsem to ,jako seda si to je to poznat i na spotřebje ale ten olej mě zarazil jinak sem myslel Mobil obecne.
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Příspěvky: 632
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
olej do D24
Pánové, pokuste se mi rozlousknout dilema. Když jsem v zimě měnil olej, nalil jsem Total Quartz 9000 5W40. Na to co a jak jezdím tady po CZ (dlouhé trasy, nejčastěji státovky, takže do rychlosti 110 lehkou nohou) se mi to zdá super, v zimě i v létě. Ale podle toho jaká je to "voda" při vyšší teplotě se mi ani nechce jezdit o moc rychleji.
Teď budu olej měnit znovu a v září mně nejsíš čeká roadtrip s koncem někde ve Španělsku, něco kolem 4k km jen na cestách tam a zpět, což minimálně na jedné cestě znamená pálit to po dálnicích. OK, můžu jet kilem, ale pak je cesta na tři dny-ať už dva v autě a jeden totálně vyflusaný, nebo tři v autě. Takže chci zvednout rychlost a tomu podřídit olej. 5W40 je podle tabulky při 25-30°C už moc v teple-prostě je to lehkoběžný olej pro malou zátěž, který tuším ani není v manuálu.
Takže prosím zkušenější o radu na olej pro etalon a trvalých 120 po dálnici, třeba 10-14 hodin denně a semtam nějaké sedlo při teplotách 25-30°C... 10W40? 15W40?
Teď budu olej měnit znovu a v září mně nejsíš čeká roadtrip s koncem někde ve Španělsku, něco kolem 4k km jen na cestách tam a zpět, což minimálně na jedné cestě znamená pálit to po dálnicích. OK, můžu jet kilem, ale pak je cesta na tři dny-ať už dva v autě a jeden totálně vyflusaný, nebo tři v autě. Takže chci zvednout rychlost a tomu podřídit olej. 5W40 je podle tabulky při 25-30°C už moc v teple-prostě je to lehkoběžný olej pro malou zátěž, který tuším ani není v manuálu.
Takže prosím zkušenější o radu na olej pro etalon a trvalých 120 po dálnici, třeba 10-14 hodin denně a semtam nějaké sedlo při teplotách 25-30°C... 10W40? 15W40?
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
olej do D24
Máš tam chladič oleje s termostatem, takže bych to neřešil. Dokonce bych šel do 10W40, ale s 5W chybu neuděláš. Asi bych moc neexperimentoval, máš tam už asi hydroštely (z fabriky tam byly), tak aby sis to nerozhasil.
Pokud máš za tepla pocit, že máš vodičku, tak změnou čísla před W nic nevyřešíš, to je viskozitní třída za studena.
Jestli máš pocit, že už to je moc tekutý, tak po vypuštění rozeber termostat na olej a zkus ho, jestli otvírá.
Jezdim etalon bez chladiče oleje 10W40 už skoro 70tis a nikdy si nestěžoval.
Pokud máš za tepla pocit, že máš vodičku, tak změnou čísla před W nic nevyřešíš, to je viskozitní třída za studena.
Jestli máš pocit, že už to je moc tekutý, tak po vypuštění rozeber termostat na olej a zkus ho, jestli otvírá.
Jezdim etalon bez chladiče oleje 10W40 už skoro 70tis a nikdy si nestěžoval.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
olej do D24
Nevím, proč by 5W40 byla vodička, až na to, že má nižší viskozitu "zastudena" a tedy například i za studena lepší čerpatelnost (což motoru jenom propěje, obvzlášť když už tam tuhle viskozitu už máš).
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 632
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
olej do D24
Právě kvůli lepší čerpatelnosti zastudena, dlouhému pickupu k pumpě a cestě samospádem přes celou hlavu jsem 5W40 použil, i když není v manuálu, jak jsem si právě ověřil. Je tam poznámka, že pro provoz v horách, s vysokým zatížením (ať už tahání, nebo dálniční kudla) je lepší použít 15W40 nebo 20W40. A protože moje nevědecká a laborkou nepodložená zkušenost je, že oleje s vyšší viskozitou za studena mívají lepší "přilnavost" k povrchům za tepla i při stejném viskozitním indexu, tak dumám a přemýšlím. Co chladič zvládne netuším, měření teploty a tlaku oleje jsem zatím neřešil, protože ve slušných přístrojích je to sranda za cca. 8k a zatím vím lépe, jak je do auta investovat. A představa že při trvalých 3300 ot ve 30°C ve stínu (když vyjde počasí) se k dálničnímu hukotu turba přidá ještě něco se mi nijak nelíbí, o šplhu na nějaké kopce prakticky z nuly do dvou tisíc v podobných teplotách, ale na 1-2(3) ve vlásenkách pro kozy ani nemluvě. Třeba řeším kraviny a je to OK, ale právě proto se ptám zkušenějších
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 324
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: PLZEŇ
olej do D24
Ahoj,
já najezdil s D24 v 740 159 000 km na 10W40 (poslední 4 roky Mobil) a do včerejší demontáže motoru při 503 914 km nebyl jediný problém (a ani ted není, jen motor v garáži odpočívá jako rezervní).
Jakýkoliv servis mi celou dobu (9 let) potvrzoval tu samou informaci - 10W40.
Do nové 740 D24 půjde zas 10W40.
já najezdil s D24 v 740 159 000 km na 10W40 (poslední 4 roky Mobil) a do včerejší demontáže motoru při 503 914 km nebyl jediný problém (a ani ted není, jen motor v garáži odpočívá jako rezervní).
Jakýkoliv servis mi celou dobu (9 let) potvrzoval tu samou informaci - 10W40.
Do nové 740 D24 půjde zas 10W40.
_________________
VOLVO 850GLT 1995, 2.0 20V, M56, 408 444 km (společně 110 141 km od 8.8.2013:)
VOLVO 740GL 1986, 2.4 D, M46, 275 297 km (společně 31 226 km od 4.11.2016:) alias VOLVO 740GL 1985, 2.4 D, M46, 503 914 km (společně 158 034 km :)
VOLVO 850GLT 1995, 2.0 20V, M56, 408 444 km (společně 110 141 km od 8.8.2013:)
VOLVO 740GL 1986, 2.4 D, M46, 275 297 km (společně 31 226 km od 4.11.2016:) alias VOLVO 740GL 1985, 2.4 D, M46, 503 914 km (společně 158 034 km :)
-
Offline
- Příspěvky: 411
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: sk- trnava
olej do D24
Mannol Defender 10W40 - ma dobru hodnotu TBN
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
olej do D24
TBN neni klíčová hodnota pro etalon, ten na korozi netrpí, je spíš třeba hledat oleje s nejvyšší teplotou "degradace" nebo nejsilnější film, protože ten trpí na to, že na 6tym válci se přehřeje stěna a nemaže to.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé