PRV + manuál ???
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
PRV + manuál ???
Existuje v něčem tato kombinace s motorem vpředu a hnanou zadní nápravou? Mam pocit že mi to někdo řikal, že se to někde objevilo, ale hlava děravá neví...
Řešim si tak nápady v hlavě a unést 150 - 200kW by mohla ustát jen M90, M46 s opatrností. Ale to je jen z mojí hlavy, co tam bylo v realu nevim.
rencek alpina s deloreanem maji motor vzadu
ostatní renckové a pažouti jsou FWD
u Volva bylo prv na automatech, až na ???
Řešim si tak nápady v hlavě a unést 150 - 200kW by mohla ustát jen M90, M46 s opatrností. Ale to je jen z mojí hlavy, co tam bylo v realu nevim.
rencek alpina s deloreanem maji motor vzadu
ostatní renckové a pažouti jsou FWD
u Volva bylo prv na automatech, až na ???
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3702
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
PRV + manuál ???
26x pokud vim, nebyly vsechny s automatem.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
PRV + manuál ???
THX 4q M45 a 4q+OD M46 se dávaly...
Nějaká novší a tužší?
Nějaká novší a tužší?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
PRV + manuál ???
Jj, 264 sla jako B27 + 4q manual. Kde chces brat tech 150-200kW? Neni jednodussi tam dat upravenou aw7x a mit to plug&play?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
PRV + manuál ???
Neboooj, to neni na bejvalku Ta zustane v automatu...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4738
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
PRV + manuál ???
v muzeu meli 262c s m46
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
PRV + manuál ???
Jo a tu poznámku s AW71 jsem nějak přehlídl:
no problém vidim dvojí:
ty lamely jsou tam k smíchu, budou klouzat aniž by si toho někdo všimnul a skříň pude do kytek
měnič je tam měkej a bez zámku (Lková skříň se blbě shání)
a vadí mi ztráty v automatce
a na blbnutí je lepčí manuál, automat na normální ježdění bez problému, ale AW71 při kravnutí prostě ugriluješ... pokud teda nechceš mít vpředu u masky chladiče na: olej AT, olej, IC, klima, voda. Asi je sranda se hrabat v autech, ale vymejšlet kam se co ještě vejde, to se mi moc nechce. Kombinovaný výměníky voda/AT a voda olej se mi nelíbí, protože nefungujou dokud neotevře termostat což v mrazu může dost dlouho trvat. Na druhou stranu nejsem prase abych někdy nakládal studenýmu motoru.
Zjišťuju možnosti a varianty jaký mam.
Takže opravdu děkuji za každý podnět...
no problém vidim dvojí:
ty lamely jsou tam k smíchu, budou klouzat aniž by si toho někdo všimnul a skříň pude do kytek
měnič je tam měkej a bez zámku (Lková skříň se blbě shání)
a vadí mi ztráty v automatce
a na blbnutí je lepčí manuál, automat na normální ježdění bez problému, ale AW71 při kravnutí prostě ugriluješ... pokud teda nechceš mít vpředu u masky chladiče na: olej AT, olej, IC, klima, voda. Asi je sranda se hrabat v autech, ale vymejšlet kam se co ještě vejde, to se mi moc nechce. Kombinovaný výměníky voda/AT a voda olej se mi nelíbí, protože nefungujou dokud neotevře termostat což v mrazu může dost dlouho trvat. Na druhou stranu nejsem prase abych někdy nakládal studenýmu motoru.
Zjišťuju možnosti a varianty jaký mam.
Takže opravdu děkuji za každý podnět...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
PRV + manuál ???
- lamely k smichu? V prevodovce co jsem >generalkoval< byly lamely po 330kkm zhruba v polovine zivotnosti, a to jsem se s tim automatem fakt nemazlil. Ani naznak loupani frikcnich disku. Se koukni na tu tabulku tloustek co jsem tam sepsal.
- menic neni problem vymenit za tuzsi, na turbokostkach a ebayi jsem toho videl dost...
- do kytek skrin se 150kw fakt nepujde, ani seriova, pokud se bavime o AW71. AW70 je na tom hur. Ale jak uz jsem tu psal nekolikrat, s upravenou (= accumulator mod) AW71 neni problem jit do nejakejch 300 WHP, za morem jich jezdi nespocet, opet viz turbokostky.
- menic neni problem vymenit za tuzsi, na turbokostkach a ebayi jsem toho videl dost...
- do kytek skrin se 150kw fakt nepujde, ani seriova, pokud se bavime o AW71. AW70 je na tom hur. Ale jak uz jsem tu psal nekolikrat, s upravenou (= accumulator mod) AW71 neni problem jit do nejakejch 300 WHP, za morem jich jezdi nespocet, opet viz turbokostky.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
PRV + manuál ???
téma o generálce mam celkem projetý a výsledek už několik tisíc km testuju
k smíchu bylo myšleno pro vyšší výkony, kde je ta plocha prostě malá a neudrží to
nicméně přiznávám, že turbobricks nadrcený až tak moc nemám, dycky když tam vlitnu, tak po pár hodinách to musim zabalit, je tam toho na čtení moc a moc a zajímá mě skoro všechno
Každopádně automaty moc naštudovaný nemam, přecejen jsem spíš na ty manuální skříně. Bohužel vzhledem k absenci rozumně investovanýho úsilí a manuální skříně na PRV mi asi nezbyde, než si zopakovat tvoji rozcvičku a jinou AW71 skříň trochu přitvrdit
k smíchu bylo myšleno pro vyšší výkony, kde je ta plocha prostě malá a neudrží to
nicméně přiznávám, že turbobricks nadrcený až tak moc nemám, dycky když tam vlitnu, tak po pár hodinách to musim zabalit, je tam toho na čtení moc a moc a zajímá mě skoro všechno
Každopádně automaty moc naštudovaný nemam, přecejen jsem spíš na ty manuální skříně. Bohužel vzhledem k absenci rozumně investovanýho úsilí a manuální skříně na PRV mi asi nezbyde, než si zopakovat tvoji rozcvičku a jinou AW71 skříň trochu přitvrdit
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
PRV + manuál ???
A konkretne tohle jsi cetl kde? Pocti si >tady< a >tady< a pak vymejslej blbiny na druhou stranu uznavam, ze limity ta prevodovka nedosazitelny nema, >takhle< dopadne pri osazeni v 500hp+ aute na zavodni trati. Ale az budes v tomhe stadiu, uz tam stejne budes mit bud 700R4, TH350, TH400 nebo nejakou takovouUrvanej píše:k smíchu bylo myšleno pro vyšší výkony, kde je ta plocha prostě malá a neudrží to
Co se tyka manualu, pro B23x casto se pouziva Borg-Warner T5 s dodelavanym mezikusem, takze proc by to neslo pro PRV...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
PRV + manuál ???
Uz to neni asi uplne aktualni dotaz, ale 760 se v prvnim roce/letech vyroby delala s PRVckem i jako manual. Myslim, ze to byl 4q+OD.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
PRV + manuál ???
Nieco na tom bude, pretoze v haynesovi je zobrazena M46+OD prave s B280.HonzaA píše:Uz to neni asi uplne aktualni dotaz, ale 760 se v prvnim roce/letech vyroby delala s PRVckem i jako manual. Myslim, ze to byl 4q+OD.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
PRV + manuál ???
Dotaz bude aktuální tak dlouho, dokud tam nějakou skříň nenacpu a pak znova, až se rozskočí.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 117
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo 945 B230FK M90 MY96
PRV + manuál ???
Tak jsem (čistě ze zájmu o alternativy řadových čtyřválců) prošel švédskou wikipedii a je tam u modelu 760 GLE + PRV zmínka, že "Zpočátku byla montovaná převodovka M46. Od roku 1983 včetně jsou montovány pouze automatické převodovky."
Na turbobricks.com jsem našel v jedné diskusi zmínku, že M46 a M47 to nevydrží a když prý něco, tak M90.
Na turbobricks.com jsem našel v jedné diskusi zmínku, že M46 a M47 to nevydrží a když prý něco, tak M90.
_________________
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |
Volvo 945 | B230FK Turbo Kit Plus 126kW | M90 | MY'96 - rv'95 | modrozelená metla | VIN: YV1 945 81 1 T 1 ... |<br>
Volvo 945 | B200FT 114kW | M90 | MY'97 - rv'96 | modrá | VIN: YV1 945 21 1 V 1 ... |
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
PRV + manuál ???
Jojo, od založení tématu jsem byl několika lidmi jak tady tak jinde poučen, že opravdu ten manál tam byl.
A zrušili manuál opravdu kuli tomu, že M46 to dlouhodobě neustála, pokud na ni člověk nebyl hodnej. No a jinej manuál tehdy neměli.
A zrušili manuál opravdu kuli tomu, že M46 to dlouhodobě neustála, pokud na ni člověk nebyl hodnej. No a jinej manuál tehdy neměli.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
PRV + manuál ???
M46 se montovala i s výkonnějšími motory než PRV a vydržela to...nebo má PRV takovej brutální krouťák? Vždyť to z fabriky jezdilo s B230FT s Turbo+ kitem nebo B204FT/B204GT...
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
PRV + manuál ???
Převodovku zabíjí Nm a ne HP. Na krouťák PRV bezpečně vede a to poměrně znatelně. Opět to bohužel neumim něčim podložit, ale při brouzdání a sosání info jsem to porovnání průběhu momentů někde viděl a mam pocit, že B280E do 2000ot dokonce válcovalo i řadovej šestiválec.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
PRV + manuál ???
Ad bejt hodnej znamena co?tusim ale radsi bych to slysel i od fundovanejsich.Btw jedno prv tu pred nedavnem z 83 probehlo,sice ve stavu volakem ale s manualem.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
PRV + manuál ???
Bejt hodnej je s PRVeckem tezky
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
PRV + manuál ???
Ja tedy nevim, ale nejak si neumim predstavit, jak dostat z PRVcka 200kW
U DeLoreanu se tuning na vyssi vykony resil tim, ze se na misto PRV dalo 5.7L Chevy LS1 V8.
Duvod byl prosty: "Unfortunately, even the most extensive modifications to the original engine only produce 230hp." Zdroj: https://drc.libraries.uc.edu/bitstream/handle/2374.UC/663741/MET2012_roedlnd_attempt_2012-06-07-17-14-17_MET2012_Nicholas_Roedl.pdf?sequence=1
U DeLoreanu se tuning na vyssi vykony resil tim, ze se na misto PRV dalo 5.7L Chevy LS1 V8.
Duvod byl prosty: "Unfortunately, even the most extensive modifications to the original engine only produce 230hp." Zdroj: https://drc.libraries.uc.edu/bitstream/handle/2374.UC/663741/MET2012_roedlnd_attempt_2012-06-07-17-14-17_MET2012_Nicholas_Roedl.pdf?sequence=1
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
PRV + manuál ???
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
PRV + manuál ???
Kdyz se takovy (a vetsi) vykony daj tahat z puvodne atmosferickyho dvoulitra ctyrvalce, proc by to nemelo jit z puvodne atmosferickyho trilitra sestivalceolivin píše:Ja tedy nevim, ale nejak si neumim predstavit, jak dostat z PRVcka 200kW
Naposledy upravil(a) tomasss dne 14 kvě 2016 21:56, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
PRV + manuál ???
Nebavili sme se minule ze prv se davala i do alpiny a tam byla oturbena?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
PRV + manuál ???
Jo, v alpine GTA a 610 byla oturbena (ale to treba ve Venturi, Helem V6, Schlesser nebo WM P87 taky).
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 494
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 245GL, 1980, B21E
PRV + manuál ???
Mozna je to diky narocnosti a pomeru vlozene investice/prirustek vykonu? Pokud vezmu dejme tomu pozadavek na zvyseni vykonu na zminenych 200kW, je rozhodne jednodussi a levnejsi upravit klasicky redblok, nez se poustet do nakladne prestavby PRV. Samozrejme, vse je veci vkusu, neb sest valcu je zkratka sest valcutomasss píše:Kdyz se takovy (a vetsi) vykony daj tahat z puvodne atmosferickyho dvoulitra ctyrvalce, proc by to nemelo jit z puvodne atmosferickyho trilitra sestivalceolivin píše:Ja tedy nevim, ale nejak si neumim predstavit, jak dostat z PRVcka 200kW
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé