Motor 2.0T
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 147
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70II T5
Motor 2.0T
pokud měl motor pravidelnou udrzbu tak by nemel byt problem....nemel by moc cvakat po nastartovani, kontrola vicka oleje, rozvody nejlepe hned udelat,nemel by se prehrivat, turbo ze spoda suche, melo by se probouzet kolem 1500ot, kolem 2500 mohutný zátah, jinak je neco spatne:D....mam teda 1.9T4, už 4 roky, najel jsem nakých 60tisíc (současný stav 282tis) a žádný problém...jen jednou ulitnul šroub od svodu, takže to krásně řvalo, oprava 0 penez a jelo se dál....mam to na 268koni, tachometrove se dostanu k 260kmh:)
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
-
Offline
- Příspěvky: 1660
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Motor 2.0T
Též už jsem najel s Volvikem asi 80.000km a žádný velký problem nenastal.
Pá pá udělaly jen kabely s cívkami a termostat.
Jinak běžná údržba a bezstarostná jízda. A to už i mám s E85 najeto 30.000km.
Pá pá udělaly jen kabely s cívkami a termostat.
Jinak běžná údržba a bezstarostná jízda. A to už i mám s E85 najeto 30.000km.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Martin
- Vůz: V40 2.0T 1998
Motor 2.0T
Nuž je to hop alebo trop. Mne kľakol motor pri 247.000km, kedy motor zacal ist na 3 valce. Pricinou bola prepalena sviecka a zlomene sedlo ventilu. Za nasledok vyrovnanie celej hlavy a bol som lahsi o 600€. Teraz mi svieti kontrolka lambdy sondy a ked pritlakujem tak z vyfuku zadymi - asi Turbo natom tiez uz nebude najlepsie.
Podotykam ze to je ale motor 118KW
Podotykam ze to je ale motor 118KW
_________________
Volvo V40 2.0T LPG 118kW 1998
Toyota Celica 1.6 STi 77kW T18 1991
KTM SM 950 72kW 2006
Volvo V40 2.0T LPG 118kW 1998
Toyota Celica 1.6 STi 77kW T18 1991
KTM SM 950 72kW 2006
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12917
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Motor 2.0T
kus svíčky ti zrubal sedlo a vletěl do turba kde pochroumal vrtulku, která teď hází z nevyváženosti a proto z toho chčije olej. Co nejdřív turbínku očíhni, než nepude ani zrepasovat.
(Křišťálová koule jede na plný výkon
)
(Křišťálová koule jede na plný výkon

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé