Ale tak ve finale je to jedno

Navíc jsem o vikendu zjistil děravy intercooler

Co je to FMIC? Není to náhodou ta přestavba kdy je chladič vzduchu úplně první?sordo píše:Ortový: PRND43L nebo PRND -/+ jsou jen jízdní režimy a pokyny pro řídící jednotku, která si stejně bude řadit podle sebe tak aby se nezničila. Zamknutím pětky, nebo jakékoliv rychlosti, to je podle mě stav, kdy má převodovka zařazený ten který převodový stupeň + má uzamknutý měnič, tzn. že otáčky převodovky a motoru jsou totožné. To se děje automaticky podlejizdních podmínek. Takže i když si tam manuálně zařadíš pětku, tak má jsou možné ještě dva stavy, prokluzující měnič a uzamčený měnič - to si ale řidi převodovka sama.
Ale tak ve finale je to jednohlavně že to řadí. Možná tomu dávaj D5ky trochu víc pohulit, ale ve finále stejně tyhle skříně umřou na něco jiného než na krouťák.
Navíc jsem o vikendu zjistil děravy intercoolertakže tam půjde FMIC
Ano, je to tak jak píšeš. Front Mounted InterCooler. Cenově to vychází líp než original, který je navíc z "papíru".karelvolvo píše:Co je to FMIC? Není to náhodou ta přestavba kdy je chladič vzduchu úplně první?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé