Zkusím mu dát nabídkuhayney píše:jojo. dávej. je to pěknej vůz...mě baví ten volantsordo píše:Kurňa, že bych jej koupil a zopaknul si repas
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Zkusím mu dát nabídkuhayney píše:jojo. dávej. je to pěknej vůz...mě baví ten volantsordo píše:Kurňa, že bych jej koupil a zopaknul si repas
Pánové, poprosil jsem Vás o radu. Nežádal jsem o "vypálení rybníka", "vyfouknutí" nebo podobný věci.sordo píše:Kurňa, že bych jej koupil a zopaknul si repas
To je pravda, ale jak jsem se ptal po servisech (autorizáky a neautorizáky), tak vetšinou mi odpověděli, že repas v neautorizáku je úspšný v 60 - 70% - tam se to pohybuje 30 - 45 tis. Kč. Se zárukou 1 rok. A většinou se to stejně vysype za nějakou (relativně krátkou) dobu znovu.hayney píše:sorry. tak jsem to nemyslel. o repasu převodovky tady je něco napsáno. pamatuju si cenu kolem 30 tis. jak uvádí v inzerátu. takže bych to viděl tak, abys měl dejme tomu 60 tis rezervu na případné investice a opravy.
Myslím si, že by takováhle oprava přesáhla 100 tis. Což už je nerentabilní.Fufík píše:V autorizáku se (prý) repase nedělá, ale řeší to odesláním celé převodovky do Švédska k výrobci, vymění se (myslím že) skřín, řadič a ještě něco, znovu se to přeskládá a dají záruku na 2roky. Cena této "nové" převodovky cca 82 000,- plus práce a další materiál (asi olej a další drobnosti).
Na autorizak bych se vykašlal. Dávat 80tis. za převodovku a tipuju tak 15 za práci plus olej atd. podle mě do auta co má nalítáno 240tis. podle mě nemá cenu.Fufík píše:V autorizáku se (prý) repase nedělá, ale řeší to odesláním celé převodovky do Švédska k výrobci, vymění se (myslím že) skřín, řadič a ještě něco, znovu se to přeskládá a dají záruku na 2roky. Cena této "nové" převodovky cca 82 000,- plus práce a další materiál (asi olej a další drobnosti).
To raději nehayney píše:nakonec to budeš dělat pro Fufíka na kšeft
Moc bych si nedělal iluzi o práci autorizáku. Servis specializovaný na automaty tomu rozumí daleko víc. V autorizáku jen objednájí REPASOVANOU převodovku a tu tam pak podle návodu namontují. Nic víc. Pokud něco nebude fungovat jak má, tak čekají jen dlouhé lhůty na opravy a výmluvy.Fufík píše:Jak bylo výše psáno - když se to udělá v autorizáku, tak vím, na čem je převodovka na 100% a starám se o ní. Nebude to neustálý stres a čekání na to, kdy se to celé zase zasekne. Navíc při repasi v neautorizáku nebude vyměněn "řadič" (pokud se nemýlím), což v autorizáku udělají, takže babo raď.
Funkčnost EGR ventilu jde prověřit na diagnostice. A odcházejíci turbo by měl snad každý schopny mechanik odhalit.Fufík píše:Stejně to je s egr a turbem. Bude mechanik při prohlídce schopen říct, zda to je v pohodě ještě na několik tisíc km, nebo že to odejde za chvíli? Nezlobil bych se, kdyby to bylo na výměnu, je to ojetina. Nutné je však vědět o tom a při koupi na to brát zřetel, licitovat o ceně a počítat s penězi, co do toho ještě půjdou.
absolutně bez výbavy, asi to už tak budetomas-x píše:dneska mě zaujala tahle S60, není to nějaké levné? nebo ty ceny už tak spadly? http://auto.bazos.cz/inzerat/17598600/Volvo-S60-24-alueuro3cena-k-jednani.php
Takže pravděpodobně v autě byla nějaká past.Kdopak bude ten nešťastník??Fufík píše:Již netřeba toto konkrétní XC 70 řešit. Prodávající se mnou nechal uhánět, že musí náhle odcestovat, nebral telefon a když jsem mu napsal email nebo sms, tak že mám raději zavolat. Teď mi napsal, že to raději prodal někomu jinému, kdo nechtěl jet do servisu do Č. Budějovic, jako jsem požadoval já.
Mohl to říct na rovinu hned zkraje. Nabízel jsem mu 95 tis. Kč v hotovosti, na místě. Tak nevím, v čem byl problém.
V každém případě všem děkuji za rady a vysvětlení.
Zítra se jedu podívat na jiné do Liberce, tak snad se zadaří.
Dával se vůbec do 4kolky?Urvanej píše:2,4i
Uživatelé procházející toto fórum: Harry, nebel