Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#701 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od raolsa »

Repase převodovky určitě nestojí 80 - 100 tisíc. Otázka taky je co té převodovce je.
Turba moc neodcházejí, spíše egr ventily apod. Spíše bych se bál AWD - úhlovka, tisícihran, haldex. A taky dvouhmota. Na fotkách nevypadá špatně, chtělo by to někoho s diagnostikou, aby to napíchl, eventuelně se projel a řekl ti více.
Cenu bych viděl pod 100 tis.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#702 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

jen dodám, že automat nemá dvouhmotu. to se týká manualu
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#703 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od raolsa »

Njn, nějak jsem na to zapoměl. :oops:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#704 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od sordo »

Kurňa, že bych jej koupil a zopaknul si repas :)
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#705 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

sordo píše:Kurňa, že bych jej koupil a zopaknul si repas :)
jojo. dávej. je to pěknej vůz...mě baví ten volant
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#706 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od sordo »

hayney píše:
sordo píše:Kurňa, že bych jej koupil a zopaknul si repas :)
jojo. dávej. je to pěknej vůz...mě baví ten volant
Zkusím mu dát nabídku :)
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 11
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 5

#707 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Fufík »

sordo píše:Kurňa, že bych jej koupil a zopaknul si repas :)
Pánové, poprosil jsem Vás o radu. Nežádal jsem o "vypálení rybníka", "vyfouknutí" nebo podobný věci. :( :oops: :shock:

To by mě fakt mrzelo :cry:

Slibuji, že jestli to nevezmu, tak Vám dám echo. Navíc, ještě než byste tam jeli se na to podívat, tak bych poreferoval o stavu a na co jsem přišel.

To je snad fér...
_________________
Volvo 740GL, B230F r.v.1990 "Bushovka"
Hyundai Grandeur, 2,2 CRDI, r.v. 2007 - "Kim Čong Soul"
Opel Astra, 1,4, 66kW, r.v. 2004 - "workhorse"
Honda PCX 125, r.v. 2016
bylo - Peugeot 407SW, 2,2 HDI, r.v. 2007 - "maux express"
bylo - Š Fabia 1,4MPI, r.v. 2000 - "Silver Arrow"
bylo - Opel Corsa B "coupé", 1,2 Eco, r.v. 1995 - "Rudý baron"
bylo - Peugeot 505, GRD, r.v. 1982 - "Markýz de Sade"

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#708 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

sorry. tak jsem to nemyslel. o repasu převodovky tady je něco napsáno. pamatuju si cenu kolem 30 tis. jak uvádí v inzerátu. takže bych to viděl tak, abys měl dejme tomu 60 tis rezervu na případné investice a opravy.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 11
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 5

#709 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Fufík »

hayney píše:sorry. tak jsem to nemyslel. o repasu převodovky tady je něco napsáno. pamatuju si cenu kolem 30 tis. jak uvádí v inzerátu. takže bych to viděl tak, abys měl dejme tomu 60 tis rezervu na případné investice a opravy.
To je pravda, ale jak jsem se ptal po servisech (autorizáky a neautorizáky), tak vetšinou mi odpověděli, že repas v neautorizáku je úspšný v 60 - 70% - tam se to pohybuje 30 - 45 tis. Kč. Se zárukou 1 rok. A většinou se to stejně vysype za nějakou (relativně krátkou) dobu znovu.

V autorizáku se (prý) repase nedělá, ale řeší to odesláním celé převodovky do Švédska k výrobci, vymění se (myslím že) skřín, řadič a ještě něco, znovu se to přeskládá a dají záruku na 2roky. Cena této "nové" převodovky cca 82 000,- plus práce a další materiál (asi olej a další drobnosti).

Takže proto v případě koupi vozu bych raději šel do repase v autorizáku se zárukou. Pravda - vykrvácím jinde. Auto ale chci pro rodinu a ženu s dítětem, takže se nechci dožít situace, že by někam jela a vysypalo se jí to cestou třeba v zimě.... :shock:
_________________
Volvo 740GL, B230F r.v.1990 "Bushovka"
Hyundai Grandeur, 2,2 CRDI, r.v. 2007 - "Kim Čong Soul"
Opel Astra, 1,4, 66kW, r.v. 2004 - "workhorse"
Honda PCX 125, r.v. 2016
bylo - Peugeot 407SW, 2,2 HDI, r.v. 2007 - "maux express"
bylo - Š Fabia 1,4MPI, r.v. 2000 - "Silver Arrow"
bylo - Opel Corsa B "coupé", 1,2 Eco, r.v. 1995 - "Rudý baron"
bylo - Peugeot 505, GRD, r.v. 1982 - "Markýz de Sade"

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 131
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#710 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od raolsa »

Fufík píše:V autorizáku se (prý) repase nedělá, ale řeší to odesláním celé převodovky do Švédska k výrobci, vymění se (myslím že) skřín, řadič a ještě něco, znovu se to přeskládá a dají záruku na 2roky. Cena této "nové" převodovky cca 82 000,- plus práce a další materiál (asi olej a další drobnosti).
Myslím si, že by takováhle oprava přesáhla 100 tis. Což už je nerentabilní.
Nicméně chápu tvoji obavu z neautorizované opravy, ale najdou se i lidé, kteří to udělají dobře za poloviční, nebo i menší cenu. Je třeba dobře vybírat a hlavně sledovat reference. Zkus se pobavit přes SZ se Sordem jak on repasoval automat.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#711 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

spočítaný to máš, porovnej s tím, co se prodává a máš jasno. Zase je dobrý mít jakoby novou automatku od začátku a starat se o ní. Pak zase je otázkou, jak je na tom AWD.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#712 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od sordo »

Fufík píše:V autorizáku se (prý) repase nedělá, ale řeší to odesláním celé převodovky do Švédska k výrobci, vymění se (myslím že) skřín, řadič a ještě něco, znovu se to přeskládá a dají záruku na 2roky. Cena této "nové" převodovky cca 82 000,- plus práce a další materiál (asi olej a další drobnosti).
Na autorizak bych se vykašlal. Dávat 80tis. za převodovku a tipuju tak 15 za práci plus olej atd. podle mě do auta co má nalítáno 240tis. podle mě nemá cenu.

Je tady pár jiných prověřených servisu na automaty (Záček - Osrava, Prokop - Brno). Kde tě to vyjde na polovinu autorizáku. Jistota plus mínus stejná.

Já to nakonec vyřešil tak, že jsem si ji zrepasoval sám. Vyšlo mě to na 12 tisíc, týden práce a pár minut nervů než se to rozjelo :)

Pokud se nedohodneš, dej vědět v jakém je to auto stavu a pokud to bude stát za to, půstím se do toho znova.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#713 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

nakonec to budeš dělat pro Fufíka na kšeft :)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#714 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od sordo »

hayney píše:nakonec to budeš dělat pro Fufíka na kšeft :)
To raději ne :) přece jenom ten první uspěch mohla být náhoda a je fakt, že po tom jsem nakopnul motor, dal D-čko a ono se nic nedělo, to jsem něměl zrovna nervy v pohodě. Ale stačilo počkat až se olej dostane všude a bylo líp.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 11
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 5

#715 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Fufík »

Jak bylo výše psáno - když se to udělá v autorizáku, tak vím, na čem je převodovka na 100% a starám se o ní. Nebude to neustálý stres a čekání na to, kdy se to celé zase zasekne. Navíc při repasi v neautorizáku nebude vyměněn "řadič" (pokud se nemýlím), což v autorizáku udělají, takže babo raď.

Co se týče Haldex (AWD) - tam jde nejspíš o tisícihran a olej v Haldexu. Otázka však zní: Jsou to při prohlídce v servisu před koupí schopní posoudit stav a případné nutné opravy, aniž by to celé rozebrali (což asi nepůjde rozebrat předtím, než to koupím)? Nebo se mýlím?

Stejně to je s egr a turbem. Bude mechanik při prohlídce schopen říct, zda to je v pohodě ještě na několik tisíc km, nebo že to odejde za chvíli? Nezlobil bych se, kdyby to bylo na výměnu, je to ojetina. Nutné je však vědět o tom a při koupi na to brát zřetel, licitovat o ceně a počítat s penězi, co do toho ještě půjdou.
_________________
Volvo 740GL, B230F r.v.1990 "Bushovka"
Hyundai Grandeur, 2,2 CRDI, r.v. 2007 - "Kim Čong Soul"
Opel Astra, 1,4, 66kW, r.v. 2004 - "workhorse"
Honda PCX 125, r.v. 2016
bylo - Peugeot 407SW, 2,2 HDI, r.v. 2007 - "maux express"
bylo - Š Fabia 1,4MPI, r.v. 2000 - "Silver Arrow"
bylo - Opel Corsa B "coupé", 1,2 Eco, r.v. 1995 - "Rudý baron"
bylo - Peugeot 505, GRD, r.v. 1982 - "Markýz de Sade"

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 16
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC 70 2,4D5 AWD | 10/2008
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#716 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od corwin78 »

U toho AWD máš bohužel pravdu, bez rozebrání to nezjistí a rozebírat to určitě před koupí nebudou.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 42
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Otrokovice

#717 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od tomas-x »

dneska mě zaujala tahle S60, není to nějaké levné? nebo ty ceny už tak spadly? http://auto.bazos.cz/inzerat/17598600/Volvo-S60-24-alueuro3cena-k-jednani.php
_________________
je: O3 TDI :-(
bylo: bílé 850TDI kombi, V70II TDI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#718 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od sordo »

Fufík píše:Jak bylo výše psáno - když se to udělá v autorizáku, tak vím, na čem je převodovka na 100% a starám se o ní. Nebude to neustálý stres a čekání na to, kdy se to celé zase zasekne. Navíc při repasi v neautorizáku nebude vyměněn "řadič" (pokud se nemýlím), což v autorizáku udělají, takže babo raď.
Moc bych si nedělal iluzi o práci autorizáku. Servis specializovaný na automaty tomu rozumí daleko víc. V autorizáku jen objednájí REPASOVANOU převodovku a tu tam pak podle návodu namontují. Nic víc. Pokud něco nebude fungovat jak má, tak čekají jen dlouhé lhůty na opravy a výmluvy.

Nevím co řadič, ale asi myslíš rozvaděč. Ten není potřeba měnit ale vyčistit, prověžit, ev. zrepasovat a následně seřídit na stolici. Tu tady pokud vím má jen jedna firma a rozhodně to není autorizák. Navíc možná zrovna tento kus potřebuje právě jen repasi rozvaděče, což je ta jednoduší variata, protože nemusí ven převodovka.

Fufík píše:Stejně to je s egr a turbem. Bude mechanik při prohlídce schopen říct, zda to je v pohodě ještě na několik tisíc km, nebo že to odejde za chvíli? Nezlobil bych se, kdyby to bylo na výměnu, je to ojetina. Nutné je však vědět o tom a při koupi na to brát zřetel, licitovat o ceně a počítat s penězi, co do toho ještě půjdou.
Funkčnost EGR ventilu jde prověřit na diagnostice. A odcházejíci turbo by měl snad každý schopny mechanik odhalit. :)
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#719 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

tomas-x píše:dneska mě zaujala tahle S60, není to nějaké levné? nebo ty ceny už tak spadly? http://auto.bazos.cz/inzerat/17598600/Volvo-S60-24-alueuro3cena-k-jednani.php
absolutně bez výbavy, asi to už tak bude
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 11
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 5

#720 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Fufík »

Již netřeba toto konkrétní XC 70 řešit. Prodávající se mnou nechal uhánět, že musí náhle odcestovat, nebral telefon a když jsem mu napsal email nebo sms, tak že mám raději zavolat. Teď mi napsal, že to raději prodal někomu jinému, kdo nechtěl jet do servisu do Č. Budějovic, jako jsem požadoval já.
Mohl to říct na rovinu hned zkraje. Nabízel jsem mu 95 tis. Kč v hotovosti, na místě. Tak nevím, v čem byl problém.
V každém případě všem děkuji za rady a vysvětlení.
Zítra se jedu podívat na jiné do Liberce, tak snad se zadaří.
_________________
Volvo 740GL, B230F r.v.1990 "Bushovka"
Hyundai Grandeur, 2,2 CRDI, r.v. 2007 - "Kim Čong Soul"
Opel Astra, 1,4, 66kW, r.v. 2004 - "workhorse"
Honda PCX 125, r.v. 2016
bylo - Peugeot 407SW, 2,2 HDI, r.v. 2007 - "maux express"
bylo - Š Fabia 1,4MPI, r.v. 2000 - "Silver Arrow"
bylo - Opel Corsa B "coupé", 1,2 Eco, r.v. 1995 - "Rudý baron"
bylo - Peugeot 505, GRD, r.v. 1982 - "Markýz de Sade"

GDPR_user

#721 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od GDPR_user »

Fufík píše:Již netřeba toto konkrétní XC 70 řešit. Prodávající se mnou nechal uhánět, že musí náhle odcestovat, nebral telefon a když jsem mu napsal email nebo sms, tak že mám raději zavolat. Teď mi napsal, že to raději prodal někomu jinému, kdo nechtěl jet do servisu do Č. Budějovic, jako jsem požadoval já.
Mohl to říct na rovinu hned zkraje. Nabízel jsem mu 95 tis. Kč v hotovosti, na místě. Tak nevím, v čem byl problém.
V každém případě všem děkuji za rady a vysvětlení.
Zítra se jedu podívat na jiné do Liberce, tak snad se zadaří.
Takže pravděpodobně v autě byla nějaká past.Kdopak bude ten nešťastník??

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Horažďovice
Vůz: Octavia Combi 1,9 TDi 81 kW
Bydliště: Horažďovice, Plzeňský kraj

#722 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od petrj »

Ahoj,

pomalu hledám náhradu za svojí Octavii a nejvíc se mi zamlouvá Volvo V70 II (rodina, 2 děti) - ročník 2005-2007
Dojíždím každý den do práce 60 km (a 60 zpět), rocně najedu cca 35000 km. Přesto uvažuju o benzinovém motoru, nejlépe 2,4i 125 kW.

Jak je to se spolehlivostí a s náklady na údržbu - naftový motor má sice nižší spotřebu, ale obávám se drahých oprav - turbo, vstřiky.
Nákup budu nejspíše řešit dovozem ze zahraničí, ve vybrané motorizaci u nás moc nabídek není.
Našel by se někdo nejlépe v Plzeňském kraji, kdo má V70 2,4i 125 kW - uvítal bych osobní zkušenosti.

Díky všem
Petr
_________________
Stávající vůz: Octavia Combi 81 kW, ročník 2001, 350 000 km
Bude: Volvo V70 II nebo Volvo XC 70 II

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 16
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC 70 2,4D5 AWD | 10/2008
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#723 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od corwin78 »

Kamarád také kouká po V70II (kolem roku 2004 a výš), takže se připojuji k dotazu výše.

Jinak podle informací co mám jsou tyto auta s D5kou velmi spolehlivá a motor se nějak nakazí.

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#724 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Kuko28 »

Pánové, mám sice 103kW verzi ale s úpravou BSR, což je ve výsledku o chlup víc než 125kW verze. Spolehlivost při standardní údržbě je výborná, je to atmosférický motor, cizelovaný po léta, takže téměř nesmrtelný. Jede slušně, samozřejmě jestli potřebujete zabrat musí pořádně do otáček.

Možná vás nejvíc bude zajímat spotřeba (já mám automat, manuál bych tipnul minimálně ve městě tak o 1l níž):
- mimo město 90-100km/h - 7-7,5l
- dálnice 140km/h - 8.5l
- město - 9-11l podle provozu

Při nájezdu 35tis KM za rok bych zvážil naftu (jestli teda nechcete přestavět na LPG - tady by se investice vrátila tak za 1.5-2 roky maximálně). Konkrétně starší verze tuším Euro3 bez DPF umí jezdit za 6l a spolehlivost mají (v rámci dieslové kategorie) nadprůměrnou.

Za stejnou cenu bude samozřejmě možné objevit benziňáka s výrazně nižším nájezdem, na druhou stranu ten rozdíl ve spotřebě bude značný a ani případně vyšší investice do vstupního servisu nafťáka to nevyváží.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 7
Registrován: 12 roků 7 měsíců

#725 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od shvellan »

Chtěl bych koupit buď V70 4x4 nebo XC70, poradíte mi jaký je lepší benzínový motor na spolehlivost i spotřebu? Díky
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“